Art Club Museum is a popular restaurant-café in central Sofia, which features unique ambiance of modern design interwinding with a display of valuable ancient artifacts that include Greco-Roman stone engravings and others.
Each one of two distinct saloons offers cozy and relaxed setting suitable to meet friends and business partners, or simply escape from the everyday life`s rush.
Art Club Museum offers true culinary adventure based on European style cuisine and a wide range of alcoholic beverages and cocktalis.
Additional options: | Summer garder/terrace, 24/7 restaurant, TV, Cocktail bar, Notable Wine List, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden |
Open hours: |
00:00 - 00:00
00:00 - 00:00
00:00 - 00:00
00:00 - 00:00
00:00 - 00:00
00:00 - 00:00
00:00 - 00:00
00:00 - 00:00
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Много добро обслужване
Здравейте, имах отстъпка към сметката и изобщо не беше добавена към сметката. Отсъпка не фигурираше!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Забравиха за отстъпката :(
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. В случая клиента е пропуснал да предостави потвърждението на обслужващия персонал и поради това не е била начислена отстъпката, към неговата резервация.
За пореден път нивото на обстановката просто не съответства на кухнята. Основните ястия пристигнаха студени,безвкусни и както обикновено в малко количество. А и отстъпката от Реззо не беше отчетена в сметката.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че при пристигане в ресторанта е уведомил персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметката не е предоставил SMS-a или e-mail-а, който е получил за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация. От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство!
Лошо обслужване
Храната, както винаги, беше на ниво: големи порции и много вкусна. Персоналът любезен и учтив. Момчето, което ни обслужваше, забрави да ни сметне отстъпката, но след като му го казахме си я получихме. Това ни е четвърто посещение и няма да е последно.
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка. Мнението на нашите Клиенти е важно и ценно за нас!
Имахме резервация за 19:00. Бяхме точни, даже подранихме с 10 мин. След като казах на чие име е резервацията, момичето ми отговори, че няма такава резервация. Резервацията я направих на 26.11. , почти месец предварително. Паказах им имейла с резервацията и тогава ни настаниха в залата на долният етаж. Момичето се извини за недоразумението. Прекарахме си чудесно, както винаги. Сервитьора беше любезен, храната вкусна. Имахме и отстъпка.
Менюто публикувано в сайта не отговаря на това, което е на място. Храната бе приятна и обстановката чудесна, персоналът бе много любезен.
дадоха ни хубава маса и обслужването беше бързо и на ниво
Супер! Както винаги.
Здравейте, Като цяло ползвам услугите на резо и съм много доволна от обектите, които до сега съм посетила. За съжаление не може да се каже същото за Арт клуб Музея. След като казах, че имам резервация направена през резо ,уредничката ме изгледа много недоумяващо и каза, че ще провери. Не знам каква точно проверка извърши, но се оказа, че изобщо нямам запазена маса. Добре, че имаше една свободна. След като ми донесоха сметката за плащане, в нея не фигурираше отстъпката, която беше обявена в сайта Ви от 30%. Надявам се мнението ми за неинформираността на служителите във въпросното заведение да спомогне в бъдеще за по-доброто обслужване. Поздрави Росица Стефанова
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg, при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. След направена проверка по случая установихме, че клиентката не е следвала общите условия, поради това не е получила отстъпката, към резервацията си.
Храната и обслужващия ни сервитьор бяха супер! Но не бих казала същото за момичето, което ни пострщна и отведе до масата ни, диржеше се леко казано арогантно!
Всичко беше наред.
Въпреки старанието на персонала обслужването не беше на ниво. Поръчките закъсняваха. Поръчахме и така наречените печени ябълки/постно меню/, но само името беше същото. Наложи се да стоим вътре с палта, поради непрекъснато отворена външна врата от движението на персонала, които не е я затваряха. Приятно заведение на пъпа на София, но има какво да се желае още.
Както винаги-страхотно обслужване и храна. Обожавам пъстрата салата, доматената супа, пиле Стилтън, а за десерт- ябилков пай или торта Арт. Прекрасно обслужване винаги, особено от момчетата, които работят в ресторанта.
Ресторантът предлага разнообразно и здравословно меню. Любима салата -пъстра. Пилешките ястия са мн вкусни. Обслужването е на отлично ниво. Често ходя там през цялата година. Харесва ми, че има и сезонно меню.
При пристигането ни се оказа, че няма такава резервация записана при тях! Тоалетните бяха като поливани с урина! Храната, поне това, което си взехме беше уникално вкусна! Така че - баланса е спазен!
Answer form ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информация между персонала в ресторанта. От заведението са ни уверили, че ще направят всичко възможно да не допускат подобни грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка (ако има такава към резервацията). В този случай от ресторанта са направили всичко възможно да осигурят място на клиентката възможно най-бързо и тя е била обслужена и й е била начислена обещаната отстъпка към сметката.