The first restaurant from the Happy Bar & Grill restaurant chain that opened its doors in our capital was Happy Rakovski. The restaurant operates from 28th May 2000, and has since pleased its clients with unique Happy specialties, among which authentic Japanese sushi, prepared by our sushi chef.
Happy Rakovski can accomodate 220 customers in its closed area and in the summer another 60 customers in the garden of the restaurant.
Additional options: | Baby chair, Place for people with disabilities and TV |
Means of payment: | cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica, American Express and Diners Club |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden |
Open hours: |
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Чудесно изкарах рожденния си ден в Хепи Раковска. За мен това е най-доброто заведение - чудесна кухня, добри цени и отлично обслужване.
Отлична обстановка, добро обслужване и вкусна храна.
Всичко беше чудесно-мястото, храната и обслужването. Благодаря!
Доволни сме от обслужването и храната, както обикновено. Персоналът знаеше и намали 10% от сметкаат ни, без да им напомняме.
Ресторантът на Раковска си остава един от най-добрите от веригата. Добро обслужване(не беше роботизирано както често се случва) и храната беше вкусна.
Страхотно обслужване
Както винаги много приятно с чудесно обслужване и добра храна.
Храната не беше лоша, но порциите бяха доста малки. Също така не останахме очаровани от обслужването, въпреки че дадохме добра оценка на таблета. Идеята за българско меню е готина, но има още какво да се желае в реализацията ѝ.
Всичко беше както трябва и храната и обслужването. И.Симеонова
при 15% отстъпка, заявена и отбелязана в касовия бон, на 42 лв сметка отстъпката беше 0,69лв ... След като обърнахме внимание ни върнаха 6,28 ст ....
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Много сме доволни от отличното обслужване и вкусната храна. Единствено подвесенан та ми любима за мен супа по моряшки беше с много малко риба и твърде много чорба...Всичко останало бе на висота.
Посещавам често Хепи Раковска и винаги съм била много доволна,но снощи, след като се прибрах, прегледах внимателно сметката и видях, че са ми таксували Хепи чикън, което не сме поръчвали. Зная, че е трябвало да проверя преди да платя, но никога там не съм имала такъв проблем и не очаквах да ми бъде надписана сметката!Занапред ще внимавам!
Много съм доволна, храната беше много добра и обслужването на ниво!
Много сме доволни от отличното обслужване и още по-добрата храна. Акламираме идеята ресторантът да предлага ястия от кухнятя на различни страни!
Хостесите си бърбореха и трябваше да ги чакам да си свършат разговора, за да ме настанят. Беше изключително горещо и шумно, защото масите бяха твърде близо една до друга. Сервитьорките бяха по-скоро намусени (с малки изключения) и говореха толкова тихо, че едва се разбираше какво казват. Поздравления все пак, че знаеха какво е купажно вино (за разлика от сервитьорките в Хепи Парадайз). Храната дойде бързо, но не беше на очакваното ниво. Калмарите бяха сочни, но имаха аромат на старо олио и оставяха неприятен послевкус на препържено, което се изрази по-късно под формата на киселини в стомаха ми. Определено имам много по-приятни спомени от тази верига ресторанти, но забелязвам напоследък все по-ниско ниво на обслужване в не една от локациите им.
Дъщеря ми с компания празнува РД. Благодаря ви, децата са доволни????
Чудесно! :)
Всичко беше чудесно!
Чудесна възможност за резервация. Отстъпката е повод да ходя по-често.
Както винаги, прекрасно обслужване и великолепна храна!
Обслужването и храната бяха на ниво
Всичко беше наред с резервацията
Вкусна храна, любезен персонал, много приятна обстановка. С удоволствие посещавам ресторантите от тая верига.
Една салата я чаках 20 минути. Донесоха не тази, която бях поръчала. На повикването с бутона се отзоваха на петия път.След още 25 мин. и след реакция от моя страна донесоха каквото бях поръчала. Разочарована съм. Сервитьорката не беше адекватна. Оправдаха се с проблем в кухнята. Много съжалявам. Развалих си хубавото мнение за тях.
Беше много приятно, това е любимия ни ресторант. Персоналът е любезен. Пак ще дойдем.
Както винаги в Happy - Раковски всичко беше супер и сме много доволни.
Перфектно както винаги.
Обслужване и кухня - отлични!!
Беше много приятно.
Много добре! Останахме доволни!
Едно от основните ни така и не дойде и сервитьорката не беше калкулирала отстъпката в сметката, след което ни се разсърди и беше груба. Много изненадващо за обикновено доброто обслужване.
Яденето беше на ниво, но не мога да кажа същото за обслужването - сервитьорката доста бавно ни взимаше поръчките, обърка виното, което бяхме поръчали, половин час чакахме за десертите и още толкова за да получим сметката и за да бъде оправена сметката.
Любезен персонал и чудесна кухня. Благодаря :)
Всичко беше страхотно и много вкусно.
Страхотна услуга! Браво! Единствено сервитьорите трябва да свикнат с отстъпката, защото не е извадена от тотала, а маркирана отделно по-надолу във бележката..... т.е. при връщане на рестото я пропуснаха, но така или иначе аз бях доволен и от обслужването и освен нея оставих допълнителен бакшиш.
Благодаря, всичко беше на ниво с изключение, че ми забравиха -10%, но не затова правя резервация, а за да сме сигурни, че в избрания от нас час ще има места.
Много добро обслужване!
Обслужването много добро, но храната в Хепи Каблешков е по добра.
Happy е едно от любимите ми заведения. Обслужването е на ниво и храната е вкусна. Но този път имаше проблем с резервацията направена през rezzo.bg. Отстъпката от 15% не беше начислена в сметката ни. След като направихме забележка на сервитьорката отстъпката беше добавена към сметката ни. Но не се размина без кисели погледи и укорителни думи, че не ме ги предупредили предварително за тази отстъпка, въпреки че бяхме настанени на маса, на която ясно си пишеше, че е резервирана от rezzo.bg. От цялата тази случка, един неприятен вкус и въпроса дали, по някакъв начин не може да се подобри комуникацията между rezzo.bg и Happy.
Вкусна храна, приятна атмосфера и добро обслужване! Специални благодарности на екипа на Rezzo!
За първи път сме недоволни от обслужването - може би това бяха нови и още несвикнали с работата сервитьорки. От ястията сме доволни, всичко друго беше на ниво.
Не е приятно, да не можеш да си запазиш маса във външната част - лятна тераса, да ти се каже че на място можеш да промениш резервацията, ако има места, и накрая да ти "сервират", че след като си седнал отвън, резервацията през вашия сайт не важи!
В любимия ни ресторант прекарахме два часа при перфектно обслужване и великолепна храна. Много сме доволни, благодарим на целия персонал!
Останахме доста разочаровани. Носиха ни неща, които са били за друга маса, нашите пък са носили на други хора. В сметката също имахме грешки.
Наложи се няколко пъти да кажа, че съм с резервация от Rezzo, след като още при влизането отбелязаха, че имам резервация.
Беше много приятно, с добро обслужване и храна.
Отлично
МИ не можах да направя резервация през сайта ви, така че се наложи да я правя по телефона
отлични
Страхотно обслужване+ вкусна храна= приятно прекарване! Както винаги!
Много сме доволни, както винаги получихме безупречно обслужване и вкусна храна. Благодарим!
Храната и обслужването бяха на ниво
Приятно обслужване, освежено меню, прекрасни приятели и усмивки ;)
Добро обслужване, храната беше вкусна и на ниво
Отново изкарахме вечерта много приятно. И храната и обслужването е на ниво. Крайно време е Happy да пусне клиентски карти.
Прекарахме чудесно, благодаря!
Традиционно много добре в приятна атмосфера и жтлично обслужване!
Прекарахме си добре.
Прекарахме супер.
Благодаря! Перфектно обслужване и вкусна храна.
Много вкусни ястия и любезен и усмихнат персонал :)
Изкарахме си страхотно. Персоналът беше много любезен и отзивчив, а храната перфектна.
Много е приятно петък вечер да имаш запазена маса ! Обслужването беше на ниво , млади и усмихнати момичета и момчета , които те обгрижват ! Храната беше прясно приготвена и вкусна !
Обслужването и храната бяха както винаги на ниво
Благодаря, добре - както винаги !
Всичко беше наред :)
много приятно, както най-често се случва
Хубаво място.
Благодаря, всичко беше точно!
всичко беше отлично
Пълно разочарование. Повишени цени,намалено качество
Всичко беше перфектно!
посрещане, обслужване, храна, обстановка - всичко е прекрасно както винаги
Чудесна храна и обслужване! Както винаги!
Приятна атмосфера, много бързо обслужване, любезна сервитьорка и изключително вкусна храна!
Страхотно обслужване. Delicious food :)
Приятно място и вкусна храна
Отлично обслужване и вкусна храна!
приятно заведение, вкусна храна, любезно обслужване
Супер
Приятна обстановка, вкусна храна, вежливо обслужване!
Всичко е на "шест" ! Обичам Rezzo ! Харесвам Хепи !
Моите гости и семейството ми прекарахме един чудесен обяд в любимия ни ресторант при отлично обслужване и великолепна храна. Благодаря!
Беше много приятно !
Отново бях очарована от меню, бързина и качество на обслужване и отлична кухня. Перфектно бе всичко!
Обслужването беше под всякаква критика. Сервитьорката беше не дружелюбна, донесоха ни сушито без необходимите прибори. Носеше на нашата маса поръчки които не сме направили. Забрави отстъпката предоставена ни от rezzo резервацията. Поне храната, както винаги беше с високо качество.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с потребителя остановихме, че е бил посрещнат и настанен на запазената за него маса и е получил отстъпката към своята резервация. Поради пропуск от страна на обслужващия ги персонал първоначално е била пропусната отстъпката към резервацията, но е била коригирана своевременно. От ресторанта съжаляват за останалото впечатление у клиентката и ще вземат необходимите мерки за да се избегнат подобни ситуации за в бъдеще.
Мислех, че при резервация от типа "Празник" има нещо по-различно от това с нормална отстъпка. Но за съжаление - нямаше - освен , че за празник отстъпката е 10% , а за останалите е по-вече.
Отговор от ReZZo.bg:Тип резервация "Празник" Ви дава привилегията да направите резервация за своя специален повод минимум един ден предварително за желания от Вас час и брой хора (максимумът е предварително зададен от ресторанта и е по - голям от резервациите от стандартен тип). Резервацията няма ограниченията по дата, час и брой хора, които ресторантът може да има при другите типове резервации.
Името в листа с резервациите ми беше объркано. Момичето, което ни посрещна не беше изобщо любезна. Накара ме да й покажа смс-а все едно не знам как се казвам или лъжа, че имам резервация. Много лошо впечатлетие!
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че тя е била настанена в ресторанта и е получила отстъпката към резервацията с ReZZo.bg . В случая е имало объркване, но от ресторанта своевременно са поправили грешката. Станало е недоразумение при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Пракарахме една много приятна вечер! Обслужването беше, както винаги на ниво. Много приветлив и любезен персонал, от влизането в заведението до края на вечерта. Благодарим ви Happy, пак ще ви посетим.
Не ни бяха направили 20% отстъпка на цялата сметка!
Отговор от ReZZo.bg:Проверихме сметката на клиентката заедно с ресторанта и установихме, че тя е поръчала и промоционални ястия по време на резервацията си. По условията за резервация с ReZZo.bg, отстъпката към резервацията не важи за артикули от менюто, които са в промоция. Отстъпка е начислена на другите ястия, които клиентката е поръчала. Свързали сме се и с нея и сме й обяснили гореописаното.
Харесвам ресторанта, както и сайта ви. За жалост след като приятеля ми плати сметката, видях че не сме получили отстъпката от 15% и когато попитах персонала казаха, че е трябвало да ги подсетих отново, преди сметката и няма вече какво да се направи.
Отговор от ReZZo.bg:Свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея с ReZZo.bg и поради тази причина се е получило объркването.