The new SASA Fashion Food restaurant is located in Paradise Mall in Sofia.
With fully renovated interior and high class menu, SASA Fashion Food has the ambition to become one of the best restaurants in Bulgaria.
Additional options: | Winter garden , Summer garder/terrace, Baby chair, Place for people with disabilities, TV and Parking |
Means of payment: | cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica, American Express and Diners Club |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden, Parking |
Open hours: | 12:00 - 24:00 |
The discount that accompanies your reservation is valid with food consumption only.
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Нямаше никакво Хелоуин парти, при положение, че бяхте казали, че ще се състои събитието! От друга страна, обслужването беше на ниво.
Възмутена съм от отношението ви към вашите клиенти. Резервацията ни беше за 10 човека, а бяхме настанет на маса за максимум 5 човека. Идеята за посещение ни не беше да пием кафе, а да обядваме.
Останах много разочарован. Всички знакови ястия са изчезнали - пимиентос Де падрон, патица по пекински, кюнефе, пиле Империал. Това е просто един редови Хепи. Не мисля повече да посещавам. А бях истински ценител...
Програмата за Нова година беше страхотна. Много добра организация. Доволни сме!
Обслужването беше много добро, но не ми беше дадена остъпката от 15 процента! Трябваше да напомня за остъпката, което не е добре, защото човек се чувства неудобно. Също така храната беше студена. При това положение се обезмисля ползването на сайта ви !!
всичко беше добре като изключим факта че не ми беше дадена остъпката от 15 процента!Незнам защо но и на другите ми резерваци през сайта ви винаги трябва да име се напомня за остъпката което не е добре защото човек се чуства тъпо да се разправя че има резервация с остъпка през резо !При това положение се обезмисля ползването на сайта ви !!
Храната и обслужването бяха отлични. Единственият минус е, че залата за непушачи е "превзета" от миризмата от залата за пушачи и в цялото заведение мебелите са пропити с миризма от цигари. Това направи прекарването ни не толкова приятно.
Прекрасна обстановка, любезен персонал, бързо обслужване и определено вкусна храна. Доволни сме от всичко и бихме посетили заведението отново.
Вкусно, качествено и добре поднесено, както винаги!
Много са зле. Макар, че знаеха за резервацията, отстъпката не беше отразена в сметката. След мой коментар, дойде сервитьора и каза, че управителя едва ли не по милост ни дава 10%. Да ама отстъпката беше 15%. След втори коментар и чакане 10 мин най-после я получихме. Не бих повторил
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
СТРАХОТНО
Лошо обслужване, ненавременни доставки. Азиатското меню има нужда от вкусови подобрения!
Страхотно обслужване, усмихнат персонал. Добре приготвено прясно суши. Доволни сме
Много сме доволни и от обслужването, и от храната, но музиката беше прекалено силна и ни изненада неприятно.
Липсваха доста неща от менюто. Обслужвнето също не е на необходимото ниво.
Прекрасна кухня и обстановка , перфектно обслужване! Браво!
Обслужването е на ниво. Вкусна храна, хубава музика. Едно от малкото места за наистина приятна вечеря.
Вечерята беше вкусна, но за втори път ми дават счупена чаша. Този път извадих 3 парчета стъкло от устата си!!! Това е недопустимо. Сервитьорката ми се извини и ми смени чашата... направихме 340 лв сметка, а си нарязах устата!
Какво още трябва да се направи, за да си получа 15те процента? Показах СМСа, видя кода, потвърди и после отново ми се носи нередуцирана сметка. Не направих проблем, но е разочароващо! Иначе всичко друго - много добре.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че е спазил общите условия за получаване на отстъпка от сметката, а именно напомняне от негова страна на персонала, който го е обслужвал. Ресторантът е допуснал неволна грешка и ни е уверил, че ще направят всичко възможно подобно недоразумение да не се случва в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиента ще бъде компенсиран от ресторанта за случилото се.
За съжаление не получих отстъпка от сметката си, защото не бях прочела, че съм длъжна да си покажа имейл потвърждението на сервитьора. Работя в IT сферата и не разбирам как е възможно до мен да се изпращат и sms, и имейл с детайлите на резервацията, а до ресторанта само резервацията без предложената отстъпка. Това означава ли, че ако имам приятел сервитьор в заведението и всеки път сядам на обслужвана от него маса, той може да ми пуска отстъпки под предлог, че съм му показала email/sms потвърждение? Ако не правите засечка дали наистина ми се полага отстъпка, какъв е смисълът от това двойно потвърждение до клиента, а ако правите засечка и тази информация е налична за сервитьорите в заведението, защо е нужно клиентът да се занимава да ви показва отстъпката си от телефона си, за да му я признае заведението? Това са софтуерни системи/програми, лесно е да им се задава цялата информация, която да е достъпна едновременно за всички. За мен е като умишлено подвеждане на клиента, че има отстъпка, защото като не се сети да си покаже sms-a/emaila и отстъпката му удобно отпада.
Отговор от ReZZo.bg:В секцията "Пълни условия за резервация" в сайта на ReZZo.bg е описано, че е необходимо при пристигането в ресторанта да се съобщи на посрещащия персонал, че резервацията на Ваше име е направена през ReZZo.bg, както и че е необходимо при поискване на сметката да се представи на обслужващия Ви персонал SMS или e-mail, който сме Ви изпратили за потвърждение на резервацията. Ако тези условия не са спазени от клиента, ресторантът запазва своето право да не начисли отстъпка от сметката.
Храната и обслужването са перфектни, както винаги. Дневното меню е много добро решение за редовните клиенти!! Вземете мерки за хигиената в тоалетните. От доста време е под всякаква критика.
Страхотно изкарване! Дневното обедно меню е вкусно и бързо го носят!
Не разбирам защо се прави резервация след като така или иначе се чака на опашка редом с хората, които нямат такава. Суетенето и мрънкането на хостесите е абсолютно достатъчно да ти развали настроението. Като изключим хаоса около настаняването... както обикновено - всичко друго е прекрасно. И отвратителните кюнефета, в които нямаше капка сладост, но... предложиха да направят нови :))
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че ресторантът е допуснал неволна грешка и от управата на заведенеито са ни уверили, че ще направят всичко възможо подобно недоразумение да не се случва в бъдеще.
Перфектна организация и реално получена отстъпка. Много сме доволни.
Въпреки достатъчно рано направената резервация, бяхме настанени на маса до огромен хладилник, който гледахме през цялото време /в ресторанта има много по-добри маси, подходящи за двама/, в това число и как персонала вади и прибира в него разни неща. Имах рожден ден и при правенето на резервацията ми беше казано, че това ще бъде отразено, най-малкото за получаване на по-хубава маса. Но не беше отразено, в ресторанта нямаха тази информация и съответно, може би по тази причина, ни залепиха плътно до хладилника, за да го наблюдаваме през целия си престой.
Много добро обслужване. Сервитьорът и помощник-управителката бяха изключително отзивчиви и любезни. А храната беше супер :)
Храната беше уникална както винаги , но обслужването беше ужасно , което до някъде оправдавам , защото някои сервитьори си приключваха смените и ни прехвърлиха масата.
Беше мно яко и много вкусно ;))
Отлично обслужване и вкусна храна.
Чудесно
Резервацията се осъществи много бързо и лесно. Храна и обслужването в ресторанта бяха на много добро ниво !
Обслужването и храната бяха много добре и останахме с много доволни и не съжаляваме, че отпразнувахме специален ден на това място.
Не съм доволен от обслужването и отношението на персонала. Като разбраха, че имаме резервация от Резо ни настаниха на най лошата маса при положение, че завеението беше почти празно Юн След молба от наша страна и лош поглед и отношение от страна на хостеса ни преместиха. На финала " забравиха " да включат отстъпката, и след напомняне от нас я приложиха. Всичко това е смешно при положение, че казаха на сервитъора за резервация и отстъпка чрез Резо. Не бих посетил заведението отново!
Добро обслужване , приятна обстановка, вкусна храна
Изкарахме страхотно! Сервитьорката беше изключително отзивчива!
Беше вкусно, прекрасна гледка, бързо и вежливо обслужване!
Както храната, така и обстановката са супер! Бихме посетили отново!
Сервизът беше добър! Храната също!
Когато отидохме в заведениято, нашата резервация през сайта, я нямаше. Настаниха ни като се извиниха и казаха, че ще ползваме отстъпката си. Обслужването беше нормално. Когато дойде сметката не беше приспадната отстъпка. Явно ме бяха комуникирали със сервитьора и се налижи преизчисляване. Дадоха ни я така, все едно вината е наша.
Nothing called Asian cuisine!! The restaurant looks very good that's all don't expect any service every single time u have to wave your hand even all the waiters gossiping each other Not good experience at all
Много добро обслужване и вкусна храна както винаги :) Закъсняхме и вероятно затова не успяхме да се възползваме от 15% отстъпка, но хостесата беше изключително полезна и въпреки чакащите хора ни настани на хубава маса.Много добър професионализъм и отношение.Браво!
Ресторантът е много приятен, обслужването - на много високо ниво, кухнята - превъзходна. Бяхме в зимната градина, залата за пушачи и за първи път ни се случва димът от цигарите да не идва към нас (жена ми не пуши). Заслужава си да се посети, а с предварителната резервация, и то по Интернет, просто няма проблеми
Всичко беше супер! Доволни сме!
При положение, че беше избрана вътрешна зала - все едно бяхме в залата за пушачи. Никаква вентилация и силен мирис на цигари - и то с дете на масата. Изобщо не предлагайте места за непушачи. Обслужването и храната бяха ОК на този фон. Иван
Много добро обслужване и чудесна кухня
Обслужването беше страхотно, кухнята също. Предложика ни нови ястия извън основното меню, които бяха много интересни. Рибата беше чудесна, опитайте и Пина коладата ;)
Приятно съм изненадан от качеството на новите предложения в менюто.
Стана недоразумение,след като ми донесоха сметката,отстъпка не беше включена,след разговор ми направиха отстъпката,но вече трябва,и при настаняване,и при поискване на сметката,да размахвам телефона с потвърждението на резервацията.....Иначе храната беше ОК...
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал.
Страхотна кухня, обслужването е на високо ниво. Уютна обстановка.
Перфектно! Нямам никакви забележки нито към храната, нито към обслужването!
Супер е.... Приятна обстановка, хубава храна, добро обслужване...
Прекарахме страхотно! Много мил персонал, много бързо и хубаво обслужване и не на последно място - страшно вкусно! :)
be6e super
Вкусна храна, добро обслужване. Доволни сме
Страхотно !!!
Обслужването беше много добро. Сервитьорът беше нов и се справи много добре. Keep up the good work!
Много приятно заведение с добро обслужване.
Добро обслужване и вкусна храна
Обслужването е на изключително високо ниво, качеството на храната е перфектно!