Здравейте РеЗЗо, не бях доволна от ресторанта. Защо: 1. нямаха резервацията, спореха с мен 20мин, че нямам резервация, чакахме навън всички и след време, като и показах кода от вас, направиха маса за нас. Но знаете, вече не е същото. 2. Имаше не изпечена храна, която е връщахме за довършване и пак не беше добре направена. 3. бутиките /750гр/не се отвараха пред нас, свършваха след 400гр, и 4 бутилки свършиха с доливането на 2 чаши. Много хора на малко пространство и много шумно. Мисля че няма скоро да повтора.
See moreAdditional options: | Summer garder/terrace, Winter garden , TV, Live music, Notable Wine List, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays, Good for Groups and Executive Chef |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden |
Open hours: | 10:00 - 24:00 |
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Здравейте РеЗЗо, не бях доволна от ресторанта. Защо: 1. нямаха резервацията, спореха с мен 20мин, че нямам резервация, чакахме навън всички и след време, като и показах кода от вас, направиха маса за нас. Но знаете, вече не е същото. 2. Имаше не изпечена храна, която е връщахме за довършване и пак не беше добре направена. 3. бутиките /750гр/не се отвараха пред нас, свършваха след 400гр, и 4 бутилки свършиха с доливането на 2 чаши. Много хора на малко пространство и много шумно. Мисля че няма скоро да повтора.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Namoos Център бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Вечерята и обстановката, както винаги, бяха превъзходни. Благодаря за обслужването, вкусната храна и оставените положителни емоции.
Не съм доволна от обслужването. Храната беше вкусна, но всичко останало под ниво. Оказа се че те не работили с РЕЗО и съответно нямахме резервация, да не говорим за отстъпка. Намериха ни маса, но имаше дописвания в сметката които не сме консумирали и то доста неща!
Answer form ReZZo.bg:След проведена кореспонденция по случая, с ресторанта и клиента изяснихме създалото се недоразумение.Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Отлично обслужване! Любезен персонал и много добра кухня!
Атмосферата в ресторанта е страхотна. На мен лично ми хареса повече отколкото на снимките! Храната е много вкусна, а обслужването беше на ниво! Успях за една вечер да се потопя в истинска гръцка обстановка :)
Любезно обслужване и приятна обстановка, но въпреки, че в менюто беше отбелязана наличието, сътветно липсата на алергени за всяко блюдо, това не се спазваше. След като изрично подчертах, че избягваме храни с глутен, салатата беше сервирана с пшеничени брускети, а в менюто пишеше, че няма глутен. Мисля, че трябва да се поработи повече в тази насока.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo.bg бихме искали да поднесем извинения , относно причиненото неудобство при посещението Ви в ресторант "Mykonos Mediterranean Love & Food".
Бихме искали да Ви информираме, че веднага сме уведомили ресторанта за възникналата ситуация и те ни увериха, че ще предприемат необходимите мерки за да не се допускат подобни ситуации и пропуски в бъдеще.
Благодарим Ви за обратната връзка! Мнението на нашите Клиенти е важно и ценно за нас!
Не пазеха маса за нас като отидохме. Оправдаха се, че било много натоварено и решили че "била фалшива резервация". Също така ОТКАЗАХА да начислят намаление в сметката и платих 100%
Спокойна и уютна обстановка в типичен гръцки стил. Отлично обслужване и вкусна храна! Има музиканти - синтезатор и тамбура, които допринасят за невероятната обстановка /свирят и пеят тиха, приятна музика/.
Перфектно! Кухня, атмосфера, обслужване - 6+
Много приятна обстановка и вкусна храна
За втори път го посещаваме и сме много доволни. Всичко е чудесно - храната, виното, десертите, обстановката, обслужването.
Прекарахме си страхотно! Вкусна храна, чудесно вино и приятна обстановка :) Бяха подготвили и изненада за посрещането на гостите по повод празника :)
Приятна обтановка. Не мирише на манджа, и е с много добро обслужване! Заслужава си.