white_arrow
Количка
2 x Curabitur molestie Ресторант: Te'st
Цена за бр.: 22.62 лв.
22.62лв.
2 x Curabitur molestie Ресторант: Te'st
Цена за бр.: 22.62 лв.
22.62лв.
2 x Curabitur molestie Ресторант: Te'st
Цена за бр.: 22.62 лв.
22.62лв.
2 x Curabitur molestie Ресторант: Te'st
Цена за бр.: 22.62 лв.
22.62лв.
2 x Curabitur molestie Ресторант: Te'st
Цена за бр.: 22.62 лв.
22.62лв.
2 x Curabitur molestie Ресторант: Te'st
Цена за бр.: 22.62 лв.
22.62лв.
към количката Общо: 22.62лв.
home image
Количка 0.00 лв.
en
EN
header bottom border
search
header bottom border
Добави в любими Премахни от любими

Raffy Bar & Gelato Витоша

бул. Витоша 18 Б
Рейтинг
Кухня: Суши, Рибна, Пица, Италианска и Интернационална Район: Център Средна сметка: От 10 лв. до 20 лв. / възрастен (сумите са ориентировъчни)

Последен коментар

Georgi Kostadinov

Добро посрещане от Хостесата и прекрасно настаняване ! Вкусна храна и готини хора !

Виж повече

Рeзервирайте маса. Изберете тип резервация:

За ресторанта

След 10 години на пазара от сладоледи Raffy разнообразиха своята дейност и така 
през лятото на 2013 година отвори врати вторият ресторант от веригата Raffy – Bar & Gelato намиращ се на бул. Витоша 18 Б.

 

Заведението се посещава ежедневно от стотици клиенти, които освен да хапнат сладолед, вече могат да обядват, вечерят или просто да седнат за по питие. 
Без гръмки имена и високи цени, Raffy Bar & Gelato предразполагаме всеки да се чувства като у дома си, независимо в коя част от деня ще посетите ресторанта. 

 

Ден след ден запазена марка станаха обилните и вкусни порции, добрата музика, приятелското обслужване и достъпните цени.

Допълнителни опции: Телевизор, Денонощен ресторант и Лятна градина/тераса
Начини за плащане: Diners Club, Borica, Maestro, MasterCard, V Pay, VISA Eletron, VISA и в брой
Разполага с: Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина
Работно време: 00:00 - 24:00

Общи условия

Това е заведението, което е на първия етаж от сградата. Ако желаете да направите резервация за втория етаж, моля вижте Raffy Bar & Gelato Terrassa.

 

1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави. 


2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg. 


3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.


4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението. 


5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави. 


6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.


7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.


8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно петнадесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.

Виж повече

Коментари

Georgi Kostadinov
София / 26 Април / 15:16 ч.

Добро посрещане от Хостесата и прекрасно настаняване ! Вкусна храна и готини хора !

Georgi Kostadinov
София / 26 Април / 15:14 ч.

Прекрасно ! Хубава храна с приятна обстановка !

Burak Ceylan
София / 26 Април / 14:03 ч.

First of all I really can't understand how in a place like Raffy,there are waitresses who treat customers with almost hate.We didn't have a good experience because of waitress

Савина хаджиева
София / 25 Април / 14:08 ч.
Много приятно обслужване, леки забележки относно сушито, но като цяли - много положително впечатление.
Поля
София / 18 Април / 16:42 ч.

За пореден път персоналът не беше запознат с наличието на резервация. Въпреки това обслужването беше бързо, храната като качество и количество - напълно задоволително!

Миглена Иванова
София / 13 Април / 16:00 ч.

Приятно, но много тясно

Виктория Милева
София / 03 Април / 15:03 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Както всеки път, си направихме резервация през Реззо с 15% отстъпка. На масата ни пишеше 15% отстъпка, а като пристигнахме също казахме, че сме през Резо. Никога до сега не са забравяли да ми махнат отстъпката дори без да им казваме при поискване на сметката. Този път обаче не я бяха махнали. Казахме, че имаме отстъпка и господина ни отговори, че вече е твърде късно и да сме били казали по-рано. Работила съм с касов апарат и много добре знам, че сбъркана сметка може да се сторнира и да се направи отново. Изключително нелюбезно поведение. За какво пускат отстъпки, като не ги спазват. Не смятам, че през 5 минути трябва да напомням, че имам отстъпка...

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. След кореспонденция с клиентката стана ясно, че е пропуснала да предостави потвърждение на обслужващия персонал и поради това не е била начислена отстъпката към резервацията й.

Маги
София / 31 Март / 13:57 ч.

Доволна съм!!!

Виктория Милева
София / 27 Март / 12:03 ч.

Всичко беше супер!

Alex Popov
София / 24 Март / 07:13 ч.

Храната е добра. Обслужването можеше да бъде малко по-бързо. Има твърде много хора в твърде малко пространство във вътрешната зала.

Маги
София / 18 Март / 17:57 ч.
Перфектно доволна съм☺
Радка Атанасова
София / 16 Март / 23:34 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Често, когато съм на работа и се наложи да направя резервация - запазвам през Реззо, защото не се налага да звъня по телефона, да иставям име, телефон и т.н. Става доста по-лесно и бързо. Целта определено не е отстъпката и в масовия случай не се стига да там - всички да знаем, че имаме отстъпка, че да го споменем и да я получим. Днес обаче дори не се стигна до там. Сервитьорът донесе сметката без да сме я поискали и без да му свършва смямата, защото останахме доста време след като я донесе и той беше там. Отстъпка нямахме, но това нямаше значение. При сметка от 80 и нещо лева и оставени 110лв. - сервитьорът реши да не върне ресто. Не знам как решаваш, че заслужаваш 20лв. бакшиш при условие, че едно от поръчаните неща беше забравено и чак след като всички се бяхме нахранили и решихме да попитахме - то тепърва беше поръчано, защото дори не се знаеше какво е то. Страхотно обслужване ;)

Отговор от ReZZo.bg:

Сигнала на клиентката бе предаден, към ресторанта. Управата на ресторанта ни уверява, че са взети необходимите мерки, за в бъдеще да не се повтарят подобен тип грешки! Относно услугите на ReZZo.bg ,клиентката не е имала проблеми.

Михаела Босева
София / 10 Март / 14:12 ч.

Сайтът автоматично пита как прекарахте? Не прекарах никак, защото по-рано същия ден отмених резервацията си и после направих съвсем нова. Служителите не бяха отчели този факт и като отидох в посочения час нямаше свободни места.

Веселина
София / 12 Януари / 11:18 ч.
Прекарахме страхотно, много сме доволни от обслужването.
Весела Пенкова
София / 26 Декември / 16:17 ч.
Tsvetko Lyubenov
София / 26 Декември / 14:36 ч.
Храната беше на ниво. Музиката беше малко неудачна и прекалено силна.
Kalina
София / 22 Декември / 16:26 ч.
Всичко беше ок, но пропуснаха да ни сложат отстъпката и си платихме без нея :(
Slavka Alexova
София / 16 Декември / 14:10 ч.
Бяхме на маса до прозореца. Ставаше такова течение, че седяхме с наметнати якета. Тоалетните са в ужсно състояние.
Михаела Босева
София / 15 Декември / 23:36 ч.
Както винаги храната беше вкусна и обслужването на ниво.
Александра Кръстева
София / 14 Декември / 14:14 ч.
Всичко беше точно.
Веселина Костадинова
София / 02 Декември / 14:02 ч.
мн добро място
Мартин Найденов
София / 23 Ноември / 22:42 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Персоналът не беше учтив,не ни направиха отстъпката въпреки, че при настаняването беше съобщено, че резервацията ни е през rezzo и беше показана резервацията и кода под формата на sms.

Отговор от ReZZo.bg:

След кореспонденция с управата на заведението установихме, че се е получило недоразумение мвжду клента и обслужващия го персонал. При поискване на сметката клиента е пропуснал да покаже SMS потвърждение, за резервацията, на обслужващия сервитьор, поради това, към резервацията не е направена отсъпка. Управител е запознат с оплакването, ще бъде извършена допълнителна проверка по случая и ще бъдат взети необходимите мерки да за се избегне подобна ситуация за в бъдеще. 

Ивелина Давидкова
София / 18 Ноември / 14:58 ч.
Както обикновено,обслужването беше под всяква критика.....не мога да разбера,при положение,че персонала не се справя,защо не наемат още хора....
omi choueri
София / 18 Ноември / 14:03 ч.
Подновеният интериор е готин. Препоръката ми е да има индивидуални хартиени подложки пред всеки клиент за хигиеничност, защото масите не се почистват и дезинфектират достатъчно и става гнусно
Михаил Илиев
София / 09 Ноември / 14:14 ч.
Zornitsa Miteva
София / 07 Ноември / 08:17 ч.
Сервитьорката беше много не учтива. Храната е мястото бяха задоволителни, но сме разочаровани от обслужването.
Драгомира Димитрова
София / 31 Октомври / 14:01 ч.
много съм доволна
Николай Игнатов
София / 26 Октомври / 16:35 ч.
Всичко беше супер.
Ивелина Давидкова
София / 16 Октомври / 13:39 ч.
Учудващо всичко беше на ниво!
Irina Kovacheva
София / 09 Октомври / 21:28 ч.
Прекрасно прекарване, страхотни сте Raffy и Rezzo
Диляна Мелникова
София / 06 Октомври / 10:39 ч.
Georgi Stefanov
София / 04 Октомври / 16:57 ч.
Супер, както винаги!
Elena S
София / 12 Септември / 10:50 ч.
Elena S
София / 12 Септември / 10:49 ч.
Elena S
София / 12 Септември / 10:49 ч.
Elena S
София / 12 Септември / 10:49 ч.
Марияна Христова
София / 09 Септември / 14:01 ч.
Mariana
София / 06 Септември / 14:02 ч.
Прекарах си прекрасно. Всичко беше супер. Ще отида пак! ☺️
Росица Ничева
София / 05 Септември / 14:09 ч.
Супер!
Sirma Petrova
София / 01 Септември / 17:04 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Сервитьора не беше учтив ,не ни направиха отстъпката ,като попитах след като донесе сметката къде отдтъпката той каза че вече е късно и не може да корегира ,иначе храната беше вкусна както е обикновено .Като цяло не сме доволни

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. В случая клиентката е пропуснала да предостави потвърждението на обслужващия персонал и поради това не е била начислена отстъпката, към нейната резервация. 

Martina Korelova
София / 31 Август / 14:55 ч.
поръчките се забавиха много - едната 30 минути, другата час и малко....
Silvia Marchokov
София / 25 Август / 23:15 ч.
Венета
София / 19 Август / 15:18 ч.
Много се чака дакято ни настанят миняха пане 5 минути и храната не е хубава. Пиците пише че са 650 гр. а са много малки
Петя
София / 18 Август / 14:31 ч.
Росица Ничева
София / 11 Август / 14:56 ч.
Ива Евстатиева
София / 10 Август / 14:38 ч.
Супер, както винаги всичко беше много приятно!
Михаела Босева
София / 03 Август / 17:22 ч.
Както винаги, всичко беше на ниво - храната, напитките и обслужването. Нямам критики, само похвали!
Мариана Калинова
София / 01 Август / 14:27 ч.
Всичко беше наред с резервацията и отстъпката. Обслужването беше бързо, но останахме разочаровани от патешкото магре - беше сурово и жилаво. И масите са прекалено малки, ако трябва да вечерят четирима - нямаше къде да сложат всички блюда, а сме си поръчали предястие или салата и основно - беше твърде неудобно!
Антоанета Бонева
София / 30 Юли / 13:08 ч.
Антоанета Бонева
София / 30 Юли / 13:08 ч.
Мирела Мустафова
София / 29 Юли / 19:05 ч.
Храната беше чудесна!
Лили Захариева
София / 29 Юли / 14:07 ч.
Росица Ничева
София / 29 Юли / 10:32 ч.
Уникално вкусно, огромни порции, страхотно обслужване, приятна обстановка :)
Ива Иванова
София / 28 Юли / 14:29 ч.
Обслужването е на много ниско ниво с всеки следващ път го установявам и лошото е,че става по-зле.Бавни,мудни по 100 пъти искаш прибор,носят ти салата която не е овкосена и няма нищо дори и сол на масата. Поръчах си вода не я донесоха.Чаках сервитьорката да дойде да си поръчам още вино около 50мин. казах и за водата и ми донесе. Накрая на сметката ми беше маркирана и първата вода която така и не получих. При сядането казахме,че резервацията е през Rezzo.bg и накрая на сметката нямаше никаква отстъпка. След като казах ми беше отговорено сега ще говоря с управителя и нищо половин час. Накрая сервитьорката дойде и ми каза еми извадете си ги вие тея 15% понеже трябва да говоря с управителя ама го няма след което изчезна. Платих си сметката без водата и без да вадя никаква отстъпка. Но това ми беше последното сядане в това заведение. Разчитайте на потока от хора, с това обслужване сте по-зле и от квартална баничарница.
Люба Панчева
София / 18 Юли / 14:14 ч.
Храната е прилична, бързо обслужване и любезен персонал!
Mari Mihailova
София / 08 Юли / 16:04 ч.
Не сме доволни. Обслужването беше под всякаква критика и за десерт ни сервираха ,че масата е резервирана за следващи клиенти и едва ли не ни изгониха след като сме си платили сметката.
Станислава Петрова
София / 30 Юни / 11:58 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Здравейте, След като направих промяна на часа, като ми беше изпратено и съобщение за потвърждение, в Рафи не бяха получили промените и бяха анулирали масата. Управителят използва % намаление т.к. му обясних ситуацията, но не беше приятно, т.к. имах празник и трябваше да изчакам за нова маса. Моля, уведомявайте заведенията в случай на промени, или не давайте такава опция за клиента. Вашето приложение е удобно и досега не съм имала проблеми, поради тази причина и Ви пиша, за да избегна други подобни ситуации. Поздрави, Станислава Петрова

Отговор от ReZZo.bg:

След направена проверка установихме, че от ресторанта са разполагали с информация относно направените промени по резервацията, но се е получило недоразумение при препредаването на информация между обслужващия персонал. След кореспонденция с потребителката установихме, че от ресторанта са реагирали своевременно, клиентката е била настанена и е получила отстъпката, към резервацията си. От ресторанта поднесоха свойте извинения за причиненото неудобство и ни уверяват, че са взели необходимите мерки да избегнат подобни ситуации за в бъдеще.

Georgi Stefanov
София / 15 Юни / 16:45 ч.
Super beshe
Деси Семерджиян
София / 08 Юни / 18:41 ч.
много добре си изкарахме
Петър Василев
София / 08 Юни / 11:30 ч.
reni vasileva
София / 31 Май / 14:28 ч.
Много вкусно. Добро обслужване.
Виолета Харалампиева
София / 24 Май / 17:47 ч.
Перфектно обслужване, храна и настроение както винаги!
Ema Hristova
Пловдив / 18 Май / 12:26 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Ужасно... Никой нямаше представа, че имам резервация… Въобще нямаше кой да ни настани. Обслужването: голямо чакане да видиш сервитьор и да си поръчаш. Храната: много вкусна! И ястията, и десертите! Отстъпка от сметката ни направиха все пак.

Отговор от ReZZo.bg:

След направена проверка по случая установихме, че клиента е бил настанен и му е била начислена отстъпката, към неговата резервация. След кореспонденция установихме, че е имало голям наплив и се извиняват за причиненото неудобство, уверяват ни, че ще бъдат взети необходимите мерки подобна ситуация да не се повтаря в бъдеще.

Иван Грънчаров
Варна / 09 Май / 13:31 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Храната и обслужването както винаги бяха на отлично ниво. Имам обаче забележка относно това, че деня преди резервацията я промених от 2ма на 3ма души, но това не беше отразено в заведението (не знам дали от Rezzo не е било изкомуникирано с тях или от заведението не са проверили отново) и съответно бяхме настанени на маса за 2ма души и ни беше малко тясно.

Отговор от ReZZo.bg:

След направена проверка по случая установихме, че от ресторанта са разполагали с информация относно направените промени по резервацията и са се опитали да удовлетворят желанието на клиентите, но тъй като интереса към заведението е голям не са успели да предложат на клиентите по-комфортна за тях маса. След кореспонденция с клиента, той сподели, че от ресторанта са предложили и други варианти за маса.  

Йоана Йончева
София / 29 Април / 09:29 ч.
Супер бързо, много точно и много вкусно!
Eлза Дюлгерова
София / 27 Април / 22:07 ч.
Прекарах прекрасно в ресторант Рафи на Бул. Витоша. Перфектно обслужване и кухня. Също така съм приятно изненадана колко лесно и приятно е да резервирам през ReZZo.За напред винаги при планувани посещения ще се възползвам от сайта Ви. Успех!
Борислава Николова
София / 26 Април / 11:57 ч.
Борислава Николова
София / 26 Април / 11:57 ч.
Антоанета Бонева
София / 25 Април / 15:50 ч.
Boyko Lazarov
София / 22 Април / 04:32 ч.
Страхотно място, супер обслужване, отлична кухня,прекрасна атмосфера. Бих го препоръчал на всеки
Ивелина Цветкова
София / 19 Април / 19:42 ч.
Винаги си изкарваме чудесно с момичетата, същата вечер бе изключително забавна, имаше много смях и приятни емоции, но най-вече ни изненада сметката и отстъпката към ней, благодарение на резервацията ни през rezzo.bg, благодарим Ви :)
Ema Hristova
Пловдив / 08 Април / 09:20 ч.
Проверено от ReZZo.bg

По някаква неведома причина, бяхме настанени в частта на заведението, която е на улицата, вместо вътре както бяхме указали в резервацията. За пръв път поръчахме нещо от обедното меню. Дойде студено. Сервитьорът на нашия сектор почти не се весна. Имаше един, който обслужваше съседните маси, който стоеше там през цялото време и се правеше, че не ни вижда при всеки опит да поръчаме каквото и да е. Не ни направиха отстъпка. Върнах фискалния бон и поисках да ми се направи отстъпка.

Отговор от ReZZo.bg:

След кореспонденция с клиента установихме, че отстъпката към резервацията с ReZZo.bg  е била начислена. Станало е недоразумение при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.

Ema Hristova
Пловдив / 08 Април / 09:13 ч.
Храната беше прекрасна. Сервитьорът много учтив.
Ema Hristova
Пловдив / 08 Април / 09:12 ч.
Храната беше изключително вкусна. Сервитьорката беше като дрогирана... Нехаеща, с татуровки и улично поведение все едно сме си приятели. Ами, не сме приятели! И не е приятно обслужващия персонал да се отнася без всякакво уважение към клиентите.
Огнян
София / 29 Март / 13:00 ч.
Храната беше наред и масата ни чакаше в пиков час.
reni vasileva
София / 22 Март / 13:07 ч.
калмарите бяха студени, тиквичките по гръцки много мозни и не бяха с хрупкава коричка както преди се правеха
Виктория
София / 09 Март / 21:25 ч.
Разочарована съм от факта, че когато отидох там се оказа, че няма резервация на мое име. Всички маси бяха резервирани за по-късни часове и съответно трябваше да си избера на коя вече резервирана маса да се настаня и съответно да си тръгна преди да са дошли другите гости.
Деси Рачева
София / 09 Март / 16:46 ч.
Веселина
София / 08 Март / 07:51 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Ужасно обслужване, явно дори фактът, че резервацията е през Rezzo не спира сервитьорите в иначе приятното заведение да развалят вечерта на клиентите

Отговор от ReZZo.bg:

След кореспонденция с клиентката установихме, че не е имало никакъв роблем с резервацията им, както и с отстъпката, към нея. Получило се е недоразумение между клиентката и обслужвашия персонал относно промоционални артикули, с които отстъпката не може да бъде комбинирана. Проведохме кореспонденция с ресторанта и управата на заведението ни увери, че ще бъдат взети необходимите мерки за да се избегнат подобни ситуации за в бъдеще. 

Gergana Tsvetanova
София / 07 Март / 13:08 ч.
Gergana Tsvetanova
София / 07 Март / 13:08 ч.
Izabela Radenkova
София / 04 Март / 23:41 ч.
Сервитьорката, която ни обслужи, беше повече от ужасна. Първо, аз и приятелката ми си поръчахме 2 основни, при което тя донесе само едно. Когато и казах, че имаме още една порция, тя направо ми се нахвърли, повтаряйки, че си е записала само една. След това дойде да вземе празна бутилка от масата и ме попита дали може да вземе чинията ми. В нея имах още малко от основното и казах "Ами, още не!", при което тя я грабна и си замина. Останах без думи!!!! През цялото време пуфтеше и показа голям непрофесионализъм. Абсолютно всеки път, когато тя обслужва моята маса или маса около мен, клиентите остсват недоволни. Жалко е, защото мястото е страхотно, а персонал като този те кара да не искаш да се върнеш отново!
Поля
София / 04 Март / 12:06 ч.
бяхме настанени в зимна градина заразлика от желанието -лятна тераса; обслужването бавно
Eli
София / 29 Февруари / 10:20 ч.
Персоналът беше много любезен, храната беше страхотна.
Мирела Мустафова
София / 25 Февруари / 11:10 ч.
Всичко беше прекрасно, както винаги - храната, атмосферата и обслужването!
Ema Hristova
Пловдив / 18 Февруари / 09:57 ч.
Отлично във всяко отношение! Атмосфера, обслужване... Храната е страхотна!!! Станах редовен клиент много бързо :)
Сияна Спиридонова
Варна / 16 Февруари / 20:44 ч.
Прекарах страхотно празника си в Raffy Bar & Gelato Витоша. Персоналът бе избрал маса, отговаряща на изискванията ми. Обслужването беше бързо и коректно. С удоволствие отново ще посещавам заведението и ще се възползвам от услугите на Rezzo.bg! :)
Ema Hristova
Пловдив / 16 Февруари / 14:40 ч.
Прекрасно обслужване. Храната е много вкусна както обикновено :-) Заведението е на ниво и има страхотна атмосфера :)
Веселина
София / 15 Февруари / 13:34 ч.
Отлично обслужване. Прекарахме страхотно, всичко беше чудесно.
Georgi Stefanov
София / 15 Февруари / 13:09 ч.
Супер беше !
Nikolay
София / 15 Февруари / 13:01 ч.
Мария Калайджиева
София / 15 Февруари / 12:27 ч.
Останахме много доволни от обслужването и вечерята! Отстъпката ни беше коректно начислена.
Nikolay Antonov Antonov
София / 12 Февруари / 12:05 ч.
Nikolay Antonov Antonov
София / 09 Февруари / 16:58 ч.
Яница Бекярова
София / 07 Февруари / 17:48 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Всичко беше ОК с изключение на плащането на сметката. Като я поисках, казах, че резервацията е през Rezzo и веднага бях прекъсната с едно троснато - "Оф, знам!". И след малко дойде сметката... с отстъпка не 15%... а под 10. Ако поне искат да си спестят няколкото лева да го бяха направили по-добре. Доста лесно се смята колко е 10% от една сума, така че ако отстъпката ти е под тази сума, то е ясно, че определено не е 15%. :) Не ми беше важна отстъпката и по-добре да нямаше такава, отколкото да се правим на ощипани. Така не печелят нищо, освен съжаление и потвърждават дребнавостта на българските ресторантьори. Имам снимка на сметката, така че ако Rezzo се интересуват, мога да я пратя. :)

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при направена резервация с отстъпка, отстъпката не може да се комбинира с други промоции и отстъпки в това число специални и обедни менюта. След направена проверка по случая установихме, че персонала, обслужващ клиентката е пропуснал да я увдоми, че едно от консумираните питиета е било на промоция т.е. върху неговата стойност няма да бъде начислена отстъпка. От заведението съжаляват за създалата се ситуация и ще вземат мерки да избегнат подобни ситуации за в бъдеще.

Greta
София / 05 Февруари / 13:08 ч.
Adriana Arsova
София / 05 Февруари / 12:19 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Отлично обслужване от страна на сервитьорката, но изборът на запазената маса беше лош.

Отговор от ReZZo.bg:

В случая според общите условия при резервация чрез ReZZo.bg, клиента е имал право да смени резервираната маса с друга, която е свободна в часа на резервацията и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.

Rosica Ognqnova
София / 04 Февруари / 12:46 ч.
Prekrasno!!!!!!!!
Звезделина Халтъкова
София / 20 Януари / 20:59 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Прекарахме чудесно и обслужването и храната бяха на ниво,НО...отстъпка нямаше.Може би грешката е моя,че улисани в разговори, не обърнах навреме внимание и когато се сетих за отстъпка,вече си бяхме вкъщи.Принципно не би трябвало да "просим" отстъпка,а тя да бъде приложена според резервацията!

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация. След направена кореспонденция с клиентката установихме, че в конкретния случай тя е пропуснала да покаже потвърждението за резервацията си, затова отстъпка от сметката не е била направена.

Georgi Terziev
София / 13 Януари / 18:01 ч.
Резервацията беше гарантирана и наистина местата бяха хубави. Проблем имаше с отстъпката - в началото сервитьорът ме убеди, че е включена и системата автоматично я приспада,но не беше така и той ръчно написа 15% по-малка сметка (каквато беше отстъпката). Само да вметна, че преди пак бях резервирал за друго заведение и нямах подобни проблеми, защото накрая в сметката се виждаше - ..% отстъпка Резо. Като цяло бих препоръчал и опитал отново да резервирам през сайта. Успех!!
Viktoriya
Варна / 11 Януари / 21:30 ч.
Всичко беше супер както винаги.
Николай Миланов
София / 11 Януари / 08:43 ч.
Проверено от ReZZo.bg

...Както и очаквах , съгласно коментарите на други клиенти преди мен, ресторантът беше "забравил" за моята резервация и след кратко суетене и елегантен опит да ме преместят и настанят във външната студена "палатка" -корнер за пушене и моят отказ бях свален в мазето.Забързаните и запъхтяни сервитьорки постоянно демонстрираха че са много заети и не могат да ми отделят време за обяснения по отношение на храната.Да, наистина пълно заведение, но има доста да поработят по отношение на сервиза и обслужването на клиентите, които както бързо са дошли така и бързо могат да си отидат при следващия нов ресторант с големи чинии и модерен интериор ?

Отговор от ReZZo.bg:

Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. 
Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка (ако има такава към резервацията). В този случай от ресторанта са направили всичко възможно да осигурят място на клиента възможно най-бързо, той е бил обслужен и му е била начислена обещаната отстъпка към сметката. 

 

Tasko Ermenkov
София / 26 Декември / 14:54 ч.
Веселина
София / 24 Декември / 13:04 ч.
Страхотна маса и отлично обслужване!
Станислава Дончева
София / 23 Декември / 21:16 ч.
Разочароващо ме излъга по телефона служителка на заведението - попитах дали могат да направят цяла Еклерова торта с ягоди за рождения ден, който празнувахме, а ни дадоха Чийз кейк с череши!!! Едва ли ще повторим това преживяване.
Моника Милева
София / 15 Декември / 21:42 ч.
Sirma Petrova
София / 12 Декември / 11:16 ч.
Беше много приятно ,всички са доволни и храната беше много вкусна :-)
Дарина Иванова
София / 10 Декември / 12:02 ч.
Отлично !
Zornitsa Hitrova
София / 26 Ноември / 12:12 ч.
Vanesa
София / 18 Ноември / 18:32 ч.
Desislava Lyutidolska
София / 12 Ноември / 14:36 ч.
Всичко беше супер, както винаги :)
Даниела Иванова
София / 11 Ноември / 13:17 ч.
Даниела Иванова
София / 11 Ноември / 13:16 ч.
Даниела Иванова
София / 11 Ноември / 13:16 ч.
Венислава Романска
София / 06 Ноември / 14:16 ч.
Невероятно обслужване!!! Препоръчвам!
Габриела Данова
София / 23 Октомври / 20:06 ч.
Всичко с резервацията беше изключително коректно. Като първа резервация през Rezzo, установих, че това е най-лесният, удобен и изгоден начин да празнуваш или просто да хапнеш навън.
Мирела Мустафова
София / 22 Октомври / 11:12 ч.
Обслужването е много добро - бързо и с усмивка. Храната е страхотна!
Мирела Мустафова
София / 22 Октомври / 11:12 ч.
Обслужването е много добро - бързо и с усмивка. Храната е страхотна!
Lazarina
София / 15 Октомври / 11:13 ч.
Деси Рачева
София / 05 Октомври / 08:05 ч.
Всичко беше добре. Храната беше вкусна.
Gloria Petrova
София / 01 Октомври / 17:42 ч.
Приятна обстановка, вкусна кухня, добра компания ... това му трябва на човек :) пак ще дойдем!
Антоанета Бонева
София / 01 Октомври / 17:33 ч.
Ресторантът е страхотен, а кухнята е отлична
Sirma Petrova
София / 16 Септември / 09:14 ч.
Всичко беше наред с резервацията
Bilyana Mihaylova
София / 16 Септември / 06:56 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Резервацията ни не беше записана. Добре, че имах смс, като потвърждение.

Отговор от ReZZo.bg:

Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. 
Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка (ако има такава към резервацията). В този случай от ресторанта са направили всичко възможно да осигурят място на клиентката възможно най-бързо и тя е била обслужена и й е 
била начислена обещаната отстъпка към сметката.

Ива Евстатиева
София / 05 Септември / 09:57 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Храната, местоположението и обстановката са страхотни, но има какво да се желае по отношение нивото на обслужване- не ни беше отразена отстъпката, беше ни маркирана салата, която поръчахме, но така и не получихме. В резултат три пъти връщахме сметката, а сервитьорката за малко да се разплаче. Подборът на персонал е важно условие за общото впечатление, дерзайте! До нови срещи :)

Отговор от ReZZo.bg:

След кореспонденция с клиентката установихме, че при пристигане в ресторанта е уведомила персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметката не е предоставила SMS-a или e-mail-а, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация. В крайна сметка от ресторанта своевременно са поправили сметката и клиентката е получила отстъпката, която е имала към резервацията с ReZZo.bg.

Даниел Георгиев
София / 04 Септември / 11:54 ч.
Бързо взеха поръчката, но при изискване на допълнителни неща, много бавно обслужваха. Качеството на храната е отлично, порциите също.
Петър Василев
София / 29 Август / 07:05 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Промяната на часа на резервацията ми не беше отчетена от ресторанта и масата ми беше заета, когато отидох. Последва лутане, суетене и накрая ми дадоха някаква маса. Все пак се извиниха :)

Отговор от ReZZo.bg:

Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. 
Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса. В този случай от ресторанта са направили всичко възможно да осигурят място на клиентката възможно най-бързо и тя е била обслужена. 

Viktoriya
Варна / 29 Август / 05:10 ч.
Прекарах ме си супер.Добро обслужване и храна.
Yana Petkova
София / 28 Август / 11:16 ч.
Перфектно съотношение цена-кащество на храната. Сервитьорите са по-любезни от преди 1 година, но 'хостесата' с къса прическа е под всякаква критика.
Vladimir Vladov
София / 14 Август / 13:58 ч.
Даниела Иванова
София / 14 Август / 07:38 ч.
Страхотно обслужване този път!
Cvetelina Nikolova
София / 07 Август / 14:15 ч.
Всичко беше много добре, използвахме отстъпката както беше отбелязано! Персоналът също беше много любезен, а храната много вкусна
Надежда Брашнянова
София / 31 Юли / 12:05 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Повече няма да стъпя там! Първо казаха, че няма резервация от Rezzo при тях за 20ч. Все пак ни намериха някаква маса. Около половин час чакахме и така и не ни донесоха меню, нито успяхме да поръчаме. Сервитьорите се мотаеха наоколо, казваха, че ей сега ще дойдат, но така и не дочакахме. След 30 мин. висене просто станахме и си тръгнахме.

Отговор от ReZZo.bg:

Свързахме се с ресторанта и ни съобщиха, че е станало объркване при препредаването на информация между персонала, относно липсата на резервирана маса. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира маса и отстъпка (ако има такава към резервацията Ви). В случая ресторантът е направил всичко възможно да намери бързо свободна маса на клиентката и я е настанил.

От заведението ни увериха, че ще направят всичко възможно подобни инциденти да не се случват в бъдеще.

Мария Георгиева
София / 31 Юли / 11:06 ч.
Останахме много доволни от обслужването и колаборацията с Rezzo.Препоръчвам го на всеки!!!Благодаря!
Михаела Стефанова
София / 15 Юли / 07:25 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Изключително некоректно обслужване във връзка с резервацията през rezzo! Когато отидохме казаха, че нямало резервация на мое име и след като им показах кода за резервация някак ни настаниха. В сметката не беше включена отстъпката и когато казахме на сертьорката тя ни обясни, че е трябвало да и кажем още в началото, че вече не можела да преправя сметка..... Нямам думи, за пръв и последен път запазвам места там чрез rezzo.

Отговор от ReZZo.bg:

Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. 
Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса. В случая при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила на ReZZo.bg за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея.

Венета
София / 14 Юли / 19:47 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Нямах никаква отстъпка това е една лъжа! Не съм доволна нито от персонала, нито от храната. Пицата, която поръчах би трябвало да бъде около 670гр., а всъщност беше една малка пица, като в едната част нямаше почти никакви продукти. Десертът - щрудел с вишни също не ми хареса. Със сигурност няма да отида отново!

Отговор от ReZZo.bg:

Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила на ReZZo.bg за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея.

Тони Стоянов
София / 01 Юли / 07:39 ч.
Всичко на ниво - както досега. На тези, които още не са били там - препоръчвам!
Диляна Атанасова
София / 26 Юни / 19:25 ч.
Перфектни, както винаги. Единственото неприятно нещо, е масата - за пореден път ни настаниха до пътеката.. От обслужването и храната - нииикакви оплаквания : )
Ива Тодорова
София / 02 Май / 18:07 ч.
Хубаво заведение, вкусна храна, куца обслужването :)
Lazarina
София / 28 Април / 13:14 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Резервацията ми я нямаше!

Отговор от ReZZo.bg:

След кореспонденция с клиентката установихме, че тя е била настанена в ресторанта, но не е получила отстъпка. Ресторантът е допуснал неволна грешка и ни е уверил, че ще направят всичко възможо подобно недоразумение да не се случва в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.

Dimitar Mitev
София / 23 Април / 11:12 ч.
Всичко беше така както го резервирах. Храната и обслужването по пронцип са си добри.
Maya Tsenova
София / 07 Април / 05:52 ч.
Резервирахме маса за 6 човека в ресторанта, настаниха ни на маса за 4ма на бар-терасата. Тръгнахме си, много разочароващо.
Цветан Нинчев
София / 03 Април / 12:17 ч.
Цялата компания сме много доволни и от храна и от обслужване .
Мария Илиева
София / 26 Март / 12:36 ч.
Много добро обслужване и голямо разнообразие от храни и напитки. Препоръчвам
Веселина
София / 19 Март / 13:23 ч.
Всичко беше наред!
Любов
София / 17 Март / 22:00 ч.

Менюто е хубаво, но обслужването - под всякаква критика. 6 души бяхме 'настанени' на маса за 4. Сервитьорът се държеше изключително непрофесионално като блъскаше наказаните да седят от външната страна. Подминаваше ни когато го викахме за поръчка. Не донесе едно от поръчаните ястия въобще. Чакахме 40 мин за да ни донесат сметката. Попитахме други двама за сметката чакайки... докато нашият сервитьор гледаше мач. Когато най-сетне си получихме сметката, тя беше без Резо отстъпка. Нелюбезният сервитьор ни каза, че нямало как да знае че сме 'с резо отстъпка' и че само управителят можел да коригира сметката. Съответно продължихме да чакаме... Забележка: отказахме се от поръчка на десерти заради обслужването

Mariela Georgieva
София / 13 Март / 14:32 ч.
Много приятно заведение. Обслужването беше на ниво-посрещане, обслужване и изпращане. Храната и напитките- много добре презентирани и вкусни.
Диляна Атанасова
София / 12 Март / 12:08 ч.
Ani Sirakova
София / 11 Март / 12:48 ч.
Всичко е перфектно тук,цена,обслужване,храна.Вече е любимото ми заведение.Препоръчвам го!!!!
Петър Василев
София / 04 Март / 17:46 ч.
Мариян Славов
София / 26 Февруари / 21:25 ч.
Прекрасно, винаги като отдем ни е харесвало всичко!
Eva Kreto
София / 24 Февруари / 12:16 ч.
Харесваме този ресторант,но повече няма да резервираме в него чрез Резо.Сервитъора не беше чувал за този вид резервации,но все пак като показах sms-а направи вместо 20%,само 10%.Никъде другаде не са постъпвали така.Иначе храната и обслужването са на ниво.Тъпо е само,че се почувствахме като клошари.
Покажи всички коментари