Разположен на партерния етаж на варненския хотел Орбита, ресторантът, открит на 06.07.1995 г., предлага уникална атмосфера, перфектно обслужване и превъзходни ястия. За своите клиенти в морската ни столица ресторантът работи денонощно. Заведението разполага с 67 места в закритата си част и 72 в лятната градина.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Бебешко столче, Телевизор и Денонощен ресторант |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica, American Express и Diners Club |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина |
Работно време: |
11:00 - 23:30
11:00 - 23:30
11:00 - 23:30
11:00 - 23:30
11:00 - 23:30
11:00 - 23:30
Не работи
Не работи
|
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Беше вкусно както винаги и прекарахме приятна вечер !!!
Супер си изкарахме
Предложението е добро.Единствения недостатък е липсата на възможност за резервация на необходимия брой суши комбо за съответния брой присъстващи.
Прекарахме изключително приятно. Обслужването беше на ниво и останахме доволни не само от офертата за суши комбо, а и от всичко останало.
Приятно както винаги. Единствено масата беше доста тясна за 6 възрастни. Като изключим това СТРАХОТНО
Не е като другите Хепи ресторанти. Поръчахме бургер без лук но русата сервитьорка забравила да каже в кухнята. На съседната маса имаше чужденец който си поръча на английски но тя не рабираше. Накрая ни даде сметка написана с химикал и каза че касовия бон и трябвал за отчета.
Сушито беше невероятно!
няма да посетя заведението отново!
!
Голямо разочарование!Посещаваме заведенията на Хепи често,но това посещение беше много неприятно.Русата сервитьорка(не и запомних името) беше изключително недружелюбна,никакви обноски.Въпреки ,че бяхме с резервация чакахме 15-20 минути за сушито,а след нас дойдоха две маси ,които си хапваха преди нас.Сушито не беше приготвено с пресни продукти!На всичкото отгоре бяха ни сложили на маса до бара и постоянно ни притесняваха сервитьорките ,тъй като витрината с безалкохолни беше над масата,а заведението беше почти празно!
Отговор от ReZZo.bg:В случая според общите условия при резервация чрез ReZZo.bg, клиента е имал право да смени резервираната маса с друга, която е свободна в часа на резервацията и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
five stars!
Изкарахме си чудесно! Атмосферата - 6, обслужването - 6, сушито - 6! Много благодаря и на управителката Деси - много усмихната и внимателна беше :)
Харесвам обслужването в Хепи, но вчера се разочаровах. Първо не ни донесоха сламки за ягодова лимонада, както правят на Хепи център, а след като помолих за 1 ми я тръснаха на масата. Помолихме една и съща сервитьорка да ни донесе сметката 2 пъти през 5 минути, тя отговори сякаш за първи път я молим и след още 5 минути така и не ни я донесоха. Оставихме пари на масата и си тръгнахме. Междувременно клиенти, които не бяха с ваучери бяха обслужвани своевременно и по-учтиво. Съветът ми е да не третирате различно клиентите с ваучери, това, че веднъж решихме да се възползваме от подобна оферта, не означава, че сме неплатежоспособни и нередовни клиенти на веригата.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента. От ресторанта съжаляват за останалото впечатление у клиентката и ще вземат необходимите мерки за да се избегнат подобни ситуации за в бъдеще.
Първоначалната ни резервация бе за възрастен с дете, като впоследствие добавихме двама възрастни с още едно дете. Въпреки двете деца бяхме настанени на маса до входната врата, което при отрицателните температури в момента не бе никак приятно, а в комбинация с факта, че външното помещение се ползваше за пушалня, допълнително помрачи вечерта ни. Това е вторият ресторант от веригата, който не бих посетил повече.
Отговор от ReZZo.bg:В случая според общите условия при резервация чрез ReZZo.bg, клиента е имал право да смени резервираната маса с друга, която е свободна в часа на резервацията и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението. Проведена е кореспонденция с ресторанта относно този случай и ни уверяват, че за в бъдеще ще направят необходимото за да избегнат подобни ситуации.
Обслужването не е на ниво, когато клиентите ползват ваучер с отстъпка! Убеждавам се за пореден път в това!
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през системата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента.
Наложи се да изчакаме над 10 мин. отвън пред ресторанта!!! Въпреки, че имахме час за резервацията нямаше свободни маси, което е недопустимо. Имайки предвид, че закъснение от страна на клиента може да доведе до анулиране на резервацията е просто абсурдно да карат клиентите да чакат за маса. Отвън! Защото вътре е твърде тясно.
Отговор от ReZZo.bg:Ресторантът е допуснал неволна грешка и ни е уверил, че ще направят всичко възможо подобно недоразумение да не се случва в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.
В ресторант Хепи НЕ беше отразена резервацията, която бяхме направили през Вашия сайт, въпреки че мениджърът на заведението ни се обади да я потвърди два дни по рано. Разочаровани сме от преживяването, защото въпреки принтираната резервация и полученото потвърждение, заместник-управителката се държеше нелюбезно и от части грубо. Първата и реакция беше, че по-скоро нямаме резервация, отколкото че имаме такава. Искаше дълго обяснение дали наистина имаме резервация или не, кой номер ни е звънял, кога и т.н. Не можа да ми запомни името и 4 пъти попита на чие име е резервацията, държеше се все едно не сме гости на заведението, а сме виновни, че идваме и че няма маса за нас. Не получихме извинение и ни казаха, че нямат маси и да чакаме, докато се освободи. През цялата вечер, управителката не си направи труда да попита дали всичко е наред, да ни се извини за грешката в началото на вечерта, нито да предложи някаква малка компенсация. Освен това не се постара поне да каже на сервитьорката да ни отделя повече внимание. Даже напротив - сервитьорката видимо избягваше нашата маса. Отсервира чиния, в която все още имаше храна, но не отсервира празните чинии. Масата ни, в един момент, беше отрупана с празни съдове и се наложи да я помолим да ги отсервира, което тя направи с видимо нежелание. Накрая на вечерта чакахме 15 мин да ни даде сметката. След това още 10 докато ни върне ресто. Когато се върна и благоволи да ни върне рестото - грубо хвърли парите на масата и не ни каза нито дума. Междувременно и другите маси започнаха да се изнервят, заради бавното обслужване. Имаше скандали на съседната маса. Управителката отново не си направи труда да отиде и да види какво се случва и да се извини на клиентите, а напротив – когато сервитьорката отиде към бара да обясни ситуацията, управителката започна и тя да и крещи пред всички в заведението. През цялото време се чувствахме нежелани и виновни, че сме дошли и сме им създали неудобство. Не получихме нито извинение, нито обслужване, нито дори едно довиждане. Няма да повторим - определено има огромна разлика в стандарта на различните обекти на Хепи. Като изключим персонала - храната и обстановката бяха хубави.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че тя е била настанена в ресторанта, въпреки объркаването, което се е получило. Резервацията е била потвърдена предварително от управителя на ресторанта, но се е получило недоразумение в деня на резервацията и клиентката е трябвало да изчака, за да бъде настанена. Всички условия, по закупената от нея оферта, са изпълнени коректно. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Не се отразяват веднага свършилите места и при направена през REZZO резервация - ни се обадиха да я откажат от Хепи-орбита.
Отговор от ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта.
Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.