Ресторантът ми отказа по телефона, преди това потвърдената он-лайн резервация, защото трябвало да отида до там и да оставя капаро!!! Защо, за бога правя он-лайн резервация, ако след това трябва да отида до там за капаро ? - при това за 6 души, а не за 26 и то в понеделник !!!
Виж повече*** Предвид политиката за гаранция на резервации на ресторант Egur, Egur, за всяка резервация се изисква капаро от 20лв. на човек! Очаквайте от ресторанта да се свържат с Вас за подробности!
Арменски ресторант "Egur, Egur" ще ви отведе на едно кулинарно пътешествие с рецептите от детството на нашата скъпа Хилда Казасян.
Менюто е фокусирано върху избрани ястия от арменската кухня, приготвени така, както бихте ги сготвили у дома - от пресни продукти, без икономии и заместители. Простичките рецепти са изпълнени майсторски и всичко е много вкусно.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Телевизор, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг |
Работно време: |
11:30 - 23:30
11:30 - 23:30
11:30 - 23:30
11:30 - 23:30
11:30 - 23:30
11:30 - 23:30
11:30 - 23:30
11:30 - 23:30
|
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Ресторантът ми отказа по телефона, преди това потвърдената он-лайн резервация, защото трябвало да отида до там и да оставя капаро!!! Защо, за бога правя он-лайн резервация, ако след това трябва да отида до там за капаро ? - при това за 6 души, а не за 26 и то в понеделник !!!
Въпреки че резервацията ни беше успешна, от ресторанта се обадиха и я отмениха поради липса на места!
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта ни уведомиха, че не са ограничили онлайн резервациите си, веднага след като са изчерпали свободните си места и поради тази причина незабавно са се свързали с клиента за да го уведомят. От името на ReZZo и Egur Egur бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство!
Поискахме от сервитьора информация за безглутенови десерти. Каза, че ще се консултира с готвача и дойде да ни предложи ашуре и грис, които са много богати всъщност на глутен. Недопустимо е толкова ниско познаване на храната, която се предлага.
Уютна обстановка, вкусна храна, обслужване на ниво... Какво повече му трябва на човек, за да се наслади на вечерта?
Един от любимите ни ресторанти. Атмосфера, кухня, отношение на топ ниво.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ресторант Егур, Егур и ReZZo бихме искали да Ви благодарим за обратната връзка! Мнението Ви е от изключителна важност за нас!
Изискан ресторант, качествена и вкусна храна, много добро обслужване.
Много ми хареса новото място, обслужването на високо ниво, както винаги (Рашко, благодаря!).
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo, бихме искали да Ви благодарим. Мнението Ви е от изключителна важност за нас!
Резервацията ми бе отказана. Хубавото е, че бе направено веднага, а не в последния момент.
Изключително обслужване. Много приятна обстановка. Прекрасно преживяване.
Обичаме това място. Един от приятелите е арменец и на всеки негов повод задължително хапваме там. Правим го и без повод. Храната винаги е безупречна, обстановката - приятна и е истинско удоволствие да се хапва на това място. Днес обаче имахме изненада. Бяхме с резервация на Реззо. Сядайки ни предупредиха, че на обедното меню нямаме отстъпка. Това го възприемаме като нормално, предвид факта, че цените на обедните менюта по правило са по-ниски. Поръчахме си и неща от обедното меню, както и такива (салата, десерти, вино), които са в основното меню. Накрая, обаче, ни казаха, че не можем да ползваме отстъпка върху ястията и напитките, които са извън обедното меню, само защото сме си поръчали и други неща, които са били в обедното меню. Това ни озадачи и се запитахме дали е правомерно. Искам да подчертая, че нямаме никакви възражения за липса на отстъпка от обедното меню, а само за поръчката, която е извън него.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Много приятна атмосфера, добра кухня.
Много добра кухня и обслужване.
Всичко беше много вкусно. Обслужването на ниво. Изкарахме чудесно и със сигурност ще повторим !
Вкусна храна и приятна атмосфера. Сервитьорката беше много усмихната и учтива.
Приятно място. Вкусна храна. Ризото с морски дарове беше доста по-различно от предходния път и малко солено, но всичко останало ОК.
Прекрасен ресторант. Храната също е много вкусна.
Отказаха ми маса, а в сайта ви имаше свободен слот. Оправете си комуникацията. Все пак сме в 21 век.
Отговор от ReZZo.bg:Сигналът бе отправен към заведението , където казаха че ще проучат случая и ще вземат мерски относно обслужващият персонал.
Много учтиви сервитьори, вкусна храна.
Ястията бяха много вкусни и интересни. Дамата, която ни обслужва беше страхотен професионалист и направи празника ни още по-прекрасен. Благодаря Ви!
Отлично. Прекарахме чудесно.
Много сме доволни от вечерята. Храната и обслужването бяха на високо ниво.
Добра храна
Обстановката е хубава, но обслужването не беше на ниво. Доста чакахме и за да поръчваме, както и докато ни сервират всяко нещо.. И за завършек, не ми начислиха "rezzo" отстъпката първоначално. Добре, че се сетих да проверя и след като им обърнах внимание, ми върнаха 10% от сметката. Малко е неудобно да проверяваш дали всичко е наред и след това да се разправяш за нещо, за което би трябвало сами да се сетят!
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. Ако спазвате тези условия няма как да бъде пропусната отстъпката. Сигналът за обслужването е предаден към ресторанта.
Отлична кухня, приятна музика
Много хубав ресторант, с отлично обслужване и храна.
приятна обстановка, вкусна храна и бързо обслужване! Всичко беше прекрасно!
Приятна обстановка. Разнообразни ястия, приготвени и поднесени с вкус.. Обслужването на висота.
Прекрасно място, с много вкусна храна и идеално обслужване!