home image
coin icon
Цени за бизнес партньори
home image
en
EN
header bottom border

Happy Bar & Grill Изток

ул. „Академик Методи Попов“ 26, София
Кухня: Интернационална и Суши Район: Изток Средна сметка: От 20 лв. до 30 лв. / възрастен (сумите са ориентировъчни)

Последен коментар

Биляна Попова

Вкусно, както винаги! Обслужването на ниво!

Виж повече

За "Happy Bar & Grill Изток"

Happy Bar & Grill Изток е най-новото заведение в семейството ни, като се намира в столичния квартал Изток в близост до Парк Хотел Москва и различни посолства. Заведението отвори врати през март 2022 г.  и предлага модерна атмосфера, добро обслужване и разбира се любимите Happy ястия. Ресторантът разполага с голяма основна зала с капацитет от 80 места. За удобството и комфорта на нашите клиенти до заведението има платен паркинг. Ресторантът предлага пълното  меню с най-харесваните в ресторантите ни ястия, суши, както и сезонно коктейлно-десертно меню.

Допълнителни опции: Лятна градина/тераса, Телевизор, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи
Начини за плащане: в брой, VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Borica и Revolut
Разполага с: Wi-Fi, Лятна градина
Работно време: 11:00 - 23:00

Общи условия

1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.



2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.

3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - Viber, SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.

4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.

5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.

6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.

7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.



8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно 1 час преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.



За контакт с ReZZo - 0884 161 745 или contact@rezzo.bg


Виж повече

Коментари

Биляна Попова
София / 17 Април / 23:14 ч.

Вкусно, както винаги! Обслужването на ниво!

Богомил Милев
София / 17 Април / 22:29 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Мнооого зле,залата не се отоплява адекватно поради което повечето клиенти бяха с якета ,постоянно те ритат преминаващи клиенти, поради факта, че са набутали повече маси от колкото има място в залата. Чакането беше много, за да ви сервират студена и засъхнала храна. Персонала - по-добре не, объркани поръчки, неадекватно държание с клиента и за капак на всичко си прибират от рестото като бакшиш без да си казал, че им го оставяш, е НЕ с такова държание и обслужване няма как да ви го оставя.

Виолета Коцева-Пенкова
София / 14 Април / 16:03 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Приятно, но твърде много маси и няма пространство.Слушаш разговорите на съседните маси.Храната е отлична.

Марина Николова
София / 10 Април / 14:43 ч.
Обслужването, за разлика от типичното за веригата ресторанти Хепи, не беше добро. Налагаше се многократно да търсим сервитьор, дори демонстративно се правеше една госпожица, че не ни чува минавайки покрай масата ни многократно. Беше ни добавена към сметката напитка, която не бяхме консумирали. Моята поръчка учудващо се забави доста. Нетипично за Хепи, надявам се, че ще остане изолиран случай.
Ивон Стоилова
София / 09 Април / 14:19 ч.
Дария Тимчева
София / 07 Април / 15:29 ч.
Бавно обслужване, чаках за супа 30-40 минути и дойде студена.
Мариана Станкова
София / 04 Април / 22:23 ч.
Нямам оплаквания от менюто и обслужването, но залата е претъпкана - има прекалено много маси, минаването между които е силно затруднено от близостта им, а отделно имаше счупена врата, която явно не се затваряше добре и от нея духаше нетърпимо
Росица Димова
София / 03 Април / 14:23 ч.
Както винаги всичко беше на ниво!
Иван
Банско / 02 Април / 15:02 ч.

Всичко беше ОК!

Венцислава Цекова
София / 26 Март / 22:29 ч.
Прекрасно обслужване, вкусна храна. Единствената ни забележка е, че стълбите и въртящата врата не са подходящи за бебешки колички и беше доста неудобно за семейство като нас, както и пространството в залата беше тясно за минаване и трябваше да помолим няколко човека от различни маси да се преместят, че за да може да минем.
Теодора Стоянова
София / 26 Март / 14:11 ч.
Гриша Табаков
Пловдив / 17 Март / 20:10 ч.

Много, много кусна храна, чудесно обслужване и приятна атмосфера. Единствената ми забележка е, че тоалетните са малко. Една мъжка и една женска и си получава опашка. Нямаше и сапун в единия апарат...

Andrew & Kate Blackwell Blackwell
София / 16 Март / 19:48 ч.

Супер!

Катерина Тодорова
София / 13 Март / 10:59 ч.
Прекрасна храна и атмосфера!Благодарим!
Иван
Банско / 12 Март / 15:42 ч.

Много съм доволен!

МАРИЯ ХРИСТОВА
София / 11 Март / 16:14 ч.
И при предишната резервация, и снощи при натискане на бутоните на масите за сервитьор, нямаше обратна връзка. Трябваше да ръкомахаме, за да дойде такъв. Казваха, че бутоните не работят. Помолих ги да честитят рождения ден на дъщеря ми, както и друг път се е случвало. Знам, че при такива поводи пускате част от песента Happy Burthday и идват с една искряща свещичка. Но този път свещичката беше съвсем малка и без искри, а сервитьорите сами изпяха вяло един път Happy burthday и това беше. След цял ден път, вашето заведение беше мястото, където избрахме да се отпуснем за малко, да се насладим на прятна атмосфера и да отпразнуваме рождения ден на детето, но за съжаление някак си не се получи. Поздравяваме Ви за страхотната кухня, която е основната причина да посещаваме Happy.
Mилена Драганова
София / 11 Март / 12:00 ч.
не си получихме отстъпката в сметката. храната и обслужването бяха добре.
Борислава Стоянова
София / 10 Март / 19:28 ч.
Доста нагъсто са масите и не е толкова приятна обстановката, както в другите ресторанти, но персоналът е много любезен и с отстъпка си заслужава, защото храната е без забележки.
Anita Ki
София / 10 Март / 16:47 ч.
Всичко беше добре, докато изведнъж персонала изчезна...сменяха се смени ли, не знам, но не можехме нито да си поръчаме, нито да ги викнем. Накрая просто си поискахме сметката...и продължихме в друго заведение.
Илияна Иванова
София / 10 Март / 14:54 ч.
Превъзходно обслужване! Много мил жест с подаръка по слачуй 8 март! Страхотна кухня!
Елена Мелехова
София / 10 Март / 14:26 ч.
Это один из самых худших ресторанов сети Хэппи. Хотя в целом сеть неплохая. Первый раз у нас было такое обслуживание. Мы ждали минут 10 перед тем, как получить меню. Хотя в ресторане было мало людей и официанты не были загружены. После нескольких звонков, подошла официантка и спросила, что мы хотим. Странный вопрос в ресторане от только что пришедших людей. Я сказала, что мы хотим хотя бы меню и сделать заказ. Очень неприветливые официанты. Такое ощущение, что их заставляют работать.
Стоян Еленков
София / 07 Март / 14:20 ч.

Супер беше, и храната, и обслужването.

Иван
Банско / 02 Март / 14:10 ч.
Antoaneta Yovcheva
Варна / 01 Март / 09:49 ч.
Виолета Михайлова
София / 27 Февруари / 14:15 ч.

Топ

Ралица Благоева Благоева
София / 23 Февруари / 14:33 ч.

Изключително съм доволна от обслужването и храната. Скоро отново ще посетим ресторанта.

Десислава Иванова
София / 23 Февруари / 12:26 ч.

Умишлено “забравят” да начислят отстъпка и това не е за първи път!!!

Елизабет Младенова
София / 19 Февруари / 12:41 ч.

Вкусна храна, много добро обслужване и приятна атмосфера!

Десислава Пенова Пенова
София / 17 Февруари / 16:23 ч.
Дорина Люцова
София / 13 Февруари / 12:54 ч.
Mario
София / 06 Февруари / 11:32 ч.
Оставанахме разочаровани от две момичета от обслужващия персонал, храната се бавеше, забравиха храната за вкъщи с 40мин, издадоха грешна фактура въпреки моите указания и не я поправиха! Може би най-лошия ми престои в Happy! Моля вземете отношения, за да не се повтарят подобни случки!
Румен Николов
София / 05 Февруари / 17:14 ч.

Приятна атмосфера, отлично обслужване и вкусна храна.

Стефанка Ловчалиева
София / 05 Февруари / 14:12 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Едно от ястията беше объркано, но включено в сметката. Сушито с пиле имаше вкус на риба. Пицата от детското меню не беше налична.

Лъчезар Първин
София / 02 Февруари / 14:08 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Забавиха/забравиха една от порциите и човек от компанията.

Цонка Савова
София / 01 Февруари / 17:35 ч.
Храната беше вскусна, обслужването добро!
Емилия
София / 26 Януари / 14:06 ч.

беше прекрасно

Петя Иванова
София / 22 Януари / 20:12 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Сервитьорите счупиха чаша, чийто парчета се разпръснаха в краката ми. Не се извиниха. Напротив, беше им забавно. Детинско поведение. Покривът на заведението беше протекъл. Масите са разположени много на гъсто.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.

Красимир Беневски
София / 22 Януари / 14:28 ч.
Всичко беше перфектно.
Надежда
София / 21 Януари / 19:36 ч.
Теодора Тоцова
София / 19 Януари / 14:18 ч.

Макар да пристигнахме с 20 м. по-рано бяхме посрещнати и настанени веднага. Доволни останахме и пак ще ги посетим.

Mилена Драганова
София / 19 Януари / 14:13 ч.
Росица Димова
София / 18 Януари / 15:17 ч.

Храната беше вкусна и обслужването на ниво.

Радостин Табаков
София / 17 Януари / 23:57 ч.

Отлично обслужване, вкусна храна.

Свилен Александров alexandrov
София / 08 Януари / 08:19 ч.

Обслужването беше прекрасно! Вежлив персонал! Единствения пропуск беше, Че от Rezo не ме информираха че в обекта няма ток и заведениео не работи в часа на резервацията!

Владина Стоянова
София / 05 Януари / 08:44 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Бяхме , изключително недоволни.Сервитьорката , която не обслужваше не беше любезна , не се представи, другите й колеги си говореха смееха се , поведението им беше като в голямо междучасие на ученици.Забравиха да ни сложат отстъпката (20%) от сметката и ме накараха сама да си я сметна! Управителката на заведението си пиеше кафето на съседната маса! Една от сервитьорките , която не ни обслужваше , но ми направи изключително лошо впечатление , че беше с дълга коса до кръста , която развяваше между масите.Според мен е редно , когато се работи с храна , сервитьорите да бъдат с прибрани коси! Много жалко , редовни клиенти сме , но вече сме разочаровани и ще изберем друго заведение.

Христина Митова
София / 21 Декември / 14:36 ч.
Ивайло Руков
София / 21 Декември / 14:01 ч.

Всичко беше перфектно!

Катя Каратанчева
София / 19 Декември / 14:28 ч.

Имах среща с колеги .Изкарахме си чудесно.Обслужи ни млад и отзивчив персонал.Храната беше вкусна.За мене е важно ,че колегите останаха много доволни и поискаха да се видим скоро пак там.Весели празници!

Кристина Михайлова
София / 18 Декември / 14:05 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната не беше това, което очаквахме. Никой не беше изцяло доволен, имаше вкус на престояло и леко препържено. Приятелка си беше поръчала Хепи късчета, при които имаше сурово месо, което е недопустимо. Сервитьорките не бяха много компетентни , за каквото и да било , но хубавото, което видяхме беше сервитьорът, който ни обслужваше основно, при узнаване на суровото месо, махна тези късчета от сметката, което беше много правилно и хубава постъпка.

Йонка Янкова
София / 14 Декември / 19:47 ч.

Бързо обслужване, усмихнат персонал, храна на ниво. Отлично!

Десислава Кръстева
София / 12 Декември / 21:07 ч.
Най-доброто обслужване, храната беше Супер. Това е моя Топ ресторант❤️❤️❤️
Александър Проданов
София / 11 Декември / 14:11 ч.
Прекрасна храна в уютна обстановка.
Десислава великова
Варна / 05 Декември / 21:11 ч.

+Вкусна храна, поднесена от лъчезарен и учтив персонал. - Прекалено топло

Александър Проданов
София / 04 Декември / 14:17 ч.
Резервацията беше за тийнейджъри, които са фенове на веригата. Храната и обстановката, както и обслужването са били прекрасни. Благодаря!
Светлин Бенков
София / 03 Декември / 14:12 ч.
Пламен Йотов
София / 02 Декември / 14:14 ч.

С благодарност за момчетата и момичетата. Обслужването е на ниво.

Евелина Гюдорова
София / 01 Декември / 14:07 ч.

Перфектно обслужване

Светла
София / 30 Ноември / 15:19 ч.

Много любезно обслужване и много приятно преживяване.

Илвие Конедарева
София / 30 Ноември / 10:18 ч.
Полина Павлова
София / 29 Ноември / 14:25 ч.
Румяна Лазарова
София / 26 Ноември / 15:06 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

За съжаление не получихме отсъпката. Персонала ни уведоми, че не я е видял. Като цяло сме доволни от храната и обслужването, докато стигнахме до получаването на сметката.

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на Rezzo bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.

Denislava Antonova Антонова
София / 13 Ноември / 14:25 ч.

Всичко беше наред!

Ивайло Шарков
София / 11 Ноември / 20:16 ч.

Новото меню беше вкусно, а сървиса чудесен! Поздравления за системата за интерактивно плащане през qr-code. Като препоръка за развитие бих дал по-тясна интеграция между системата на Резо за резервации + отстъпки и тази на Хапи за интерактивно плащане. Така, че отсъпката на Резо да бъде автоматично закачена към сметката на масата, а не да бъде търсен сервитьор, който да добавя ръчно въпросната отстъпка. Разбира се, това не е голяма болка, но би било страхотен плюс и да направи вашата услуга още по-добра и търсена. Желая Ви, успех!

Милена Данаилова
София / 11 Ноември / 18:38 ч.

Въпреки матоварването на заведението получихме внимание! Храната беше вкусна и тъмната наливна бира на ниво!

Владимир Петков
София / 11 Ноември / 14:04 ч.

Супер беше

Pavel Ejbekov
София / 07 Ноември / 18:08 ч.

Бързо и без проблем! ????????????

Radoslava Slavcheva
София / 06 Ноември / 13:05 ч.
Всичко беше както обикновенно страхотно
Пламен Йотов
София / 05 Ноември / 23:05 ч.
Весела Калъчева
София / 02 Ноември / 14:38 ч.
Здравейте. С храната нещата бяха ок. Забележките ми са по отношение на виното. Поръчих си една чаша розе на Квантум. Първо дойде в мръсна чаша, която върнах. После дойде в чиста чаша, но розето нямаше нищо общо с розето на Квантум, което редовно поръчвам, защото не харесвам розето на Хепи. Но вчера течността, която беше в чашата имаше различен цвят, вкус и аромат - конячен. Върнах я и си поръчах новозеланския совиньон блан - всико беше ок с него. Оценявам, че розето не беше таксувано. Тъй като съм чест посетител в Хепи Изток и често поръчвам розе на Квантум, трябва да отбележа, че се е случвало и преди да има промени във вкусовите качества на това вино. Явно има различия в отделните партиди. Но това вчера надмина всичко досега :) Обслужваше ни Георги, който стоически издържа всичко, без да има пряка вина за случващото се :)
Надин Цветкова
София / 30 Октомври / 14:15 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Много бавно обслужване, чакахме 20 минути за две чаши вино. Сушито не беше много прясно, салатата с морски дарове, бяха толкова жилави, че едвам се ядяха.

Красимир Беневски
София / 30 Октомври / 02:46 ч.

Супер беше всичко!

Филина Валявичарска
София / 29 Октомври / 14:21 ч.

Супер!

Николай Станчев
София / 27 Октомври / 14:06 ч.
Пламен Йотов
София / 20 Октомври / 20:48 ч.

Кухнята е супер

Пламен Йотов
София / 16 Октомври / 14:54 ч.
Супер
АСЕН ДЕШЕВ
София / 11 Октомври / 18:43 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Сервизът беше на ниво, храната - също. Но масите са така наблъскани, че все едно вечеряхме с хората от съседните...

Йордан Пенев
София / 11 Октомври / 14:02 ч.

Препоръчвам телешкото с манатарки и мачкани картофи.

Лорена Дякова
София / 08 Октомври / 14:02 ч.
Georgi
София / 06 Октомври / 14:08 ч.

Положението беше много зле! Блокирала система, няма поръчки , няма плащане с карта. В салатата от кинуа и спанак имаше пясък. Чакахме много за приготвяне на поръчка, при положение , че ресторантът беше полупразен! Имало нов персонал в кухнята, това беше обяснението !!!

Наталия Ерменкова
София / 05 Октомври / 18:29 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Здравейте, Обслужването беше прекрасно от страна на сервитьорите, кухнята както винаги беше отлична. Единственият неприятен момент беше нелюбезното,граничещо с грубост поведение на управителката на салона на име Кристина.

Цонка Савова
София / 05 Октомври / 16:28 ч.

Не ми хареса десерта! Сух и студен, такъв тип десерт се сервира топъл!

Пламен Йотов
София / 05 Октомври / 16:27 ч.

Супер

Румен Николов
София / 02 Октомври / 14:15 ч.
Мария Гешева
София / 01 Октомври / 15:26 ч.
Simona Krasteva
София / 28 Септември / 14:02 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Не ни начислиха отстъпката. Повече не бих ползвала тези услуги.

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.

Пламен Йотов
София / 26 Септември / 14:58 ч.
Пламен Йотов
София / 25 Септември / 14:02 ч.
Александър
София / 23 Септември / 19:21 ч.
Много добро обслужване не масите бяха прекалено близко една до друга.
Владина Стоянова
София / 22 Септември / 14:23 ч.
Eлека Куич
София / 22 Септември / 14:03 ч.
Йордан Пенев
София / 21 Септември / 14:18 ч.
Илия
София / 21 Септември / 14:04 ч.
Много добро обслужване.
Лиляна Димитрова
София / 20 Септември / 12:30 ч.
Пламен Йотов
София / 19 Септември / 17:35 ч.
Пламен Пенчев Дикова
София / 17 Септември / 23:07 ч.
Лиляна Димитрова
София / 17 Септември / 19:42 ч.

Много приятно заведение и приятно изкарване за пореден път. Мил и отзивчив персонал. Само заведението беше препълнено заради многото нови места, които създават неудобство при минаването на клиентите и персонала. Иначе е приятна атмосферата.

Десислава Кръстева
София / 15 Септември / 21:11 ч.
ЕЛЕОНОРА АЛЕКСАНДРОВА
София / 13 Септември / 17:24 ч.
Пламен Йотов
София / 07 Септември / 14:44 ч.
Пламен Йотов
София / 06 Септември / 11:22 ч.

Вкусна храна, перфектно обслужване, приятна обстановка

Nina Malcheva
София / 05 Септември / 14:54 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Не получих отстъпката, която имах потвърдена при направата за резервацията

Теодора Тоцова
София / 30 Август / 14:50 ч.

Много любезен персонал и вкусна храна.

Eлека Куич
София / 29 Август / 14:09 ч.
Супер е всичко!
Весела Стоянова
София / 26 Август / 15:21 ч.

Цялостното усещане в заведението изобщо не наподобява останалите заведения от веригата. Тясно с лошо подредени маси, крайно неадекватен персонал (нямаше кой да ни посрещне няколко минути, когато дойде нямаше подготвена подходяща маса въпреки резервацията, заляха с питие човек от компанията и от кумове срама не предложиха дори някакъв комплимент за човека за създаденото неудобство). Със сигурност там повече няма да идем! Добре че поне храната си беше ок както винаги!

Евелина Гюдорова
София / 25 Август / 14:55 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Прекарано

Лиляна Димитрова
София / 23 Август / 08:19 ч.
Много добро изкарано време. Обслужването беше на ниво, както винаги. Любезен и мил персонал. Този ресторант остава едно от любимите ми места за хранене и срещи с приятели. Препоръчвам го горещо⭐⭐⭐⭐⭐
Лина Цветкова
София / 15 Август / 14:06 ч.
Мястото е приятно, масата ни беше в основна зала, но при наличието на свободни в градината веднага ни настаниха там по наше искате...храната беше с очакваното качество, както в повечето ресторанти на веригата...но обслужването беше покъртително!Причина е нов, обучаващ се персонал... Извиниха ни се десетки пъти, което оценяваме, но това не направи престоя ни там по-приятен!
Иван Ямалиев
София / 13 Август / 14:49 ч.

всичко беше екстра. много добро обслужване.

Росица Димова
София / 10 Август / 14:36 ч.
Обслужването беше на ниво. Любезен и отзивчив персонал. Но храната беше много солена. И салатата и основното.
Милена Данаилова
София / 09 Август / 21:33 ч.
Благодаря за вкусната храна, приветливия персонал и уютната атмосфера!
Димитър Ставрев
София / 06 Август / 22:36 ч.

Разнообразно меню, отлично обслужване, прекрасна вечер за компанията

Росица Димова
София / 04 Август / 09:31 ч.
Прекарахе чудесно. Обслужване, храна и обстановка, както винаги перфектни. Много мил, отзивчив и усмихнат персонал. Кухнята също е на ниво.Пак ще го посетим!
Росица Димова
София / 31 Юли / 09:25 ч.
Както винаги обслужването беше на ниво. Храната също, Приятна атмосфера на терасата.
Силвия Александрова
София / 30 Юли / 21:49 ч.
Страхотно! Храната и обслужването какво винаги в тези заведения (Освен Хепи Банкя) са на топ ниво❤️
Стелиян Тодоров
София / 23 Юли / 05:56 ч.

Много приятно и много вкусно!

Лиляна Димитрова
София / 22 Юли / 11:15 ч.

Много добре прекарване в Happy Iztok, както винаги. Много любезно отношение и приятен персонал. Специално о внимание към клиентите и към нас. Специални благодарности на управителя на заведението Димитър Димов за топлото посрещане и като цяло за менажирането на ресторанта! Посещаване го с голямо удоволствие и го препоръчвам горещо????

Жулиета Петкова
София / 17 Юли / 14:03 ч.
Всичко беше супер, храна, обстановка и обслужване
Madlena Gergova
София / 12 Юли / 14:10 ч.
Страхотно! Персонала беше изключително отзивчив и направиха празника ни незабравим! А храната, както винаги божествена!
Росица Димова
София / 10 Юли / 09:12 ч.
Много мило обслужване. Храната беше на ниво. Обстановката беше приятна. Персонала много любезен.
Йордан Пенев
София / 05 Юли / 15:08 ч.

Препоръчвам салата Елея и Сьомга с черен ориз.

Теодора Тоцова
София / 02 Юли / 17:11 ч.
Миглена Димитрова
София / 27 Юни / 15:05 ч.

Много сме доволни и от кухнята, и от обслужването.

Martin Dimitrov
София / 23 Юни / 14:09 ч.
Martin Dimitrov
София / 23 Юни / 14:09 ч.
Силвена Банчева
София / 22 Юни / 14:20 ч.
За втори път този месец ходим там с приятели и определено сме много доволни! Изключително симпатичен и внимателен персонал, страхотно обслужване! Препоръчвам!
Десислава Йорданова Йорданова
София / 22 Юни / 14:09 ч.
Изключително любезен персонал - млади, позитивни, енергични. Чудесно съотношение цена - качество на храната. Приятна обстановка.
Kamelia antonova antonova
София / 19 Юни / 15:35 ч.
Вчера всичко беше перфектно! Благодая за което.
Kamelia Slaveva
София / 16 Юни / 14:03 ч.

забравиха ни отстъпката от реззо. Обслужването беше на ниво!!!

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.

Elena Tosheva
София / 15 Юни / 19:55 ч.

Има още много какво да се желае от обекта, за да достигне нивото на останалите ресторанти Happy... Масите са разположени прекалено близко, буквално си ударяте лактите със "съседите". Прекалено шумно е, не търсим тишина, но все пак... Не си чуваш мислите... След като сигнализрахме няколко пъти с бутон да ни обърнат внимание, не дойдоха да ни обскужат, но ни беше направена забележка да не си играем с бутона, защото сигнализира на всички сервитьори... И все пак...цялото това преживяване зависи от персонала. Сервитьорите бяха любезни и добре обучени, както винаги.

Галина Спасова
София / 15 Юни / 18:22 ч.

Площа на ресторанта е малка , масите доста близо една до друга и за шума допринася музиката, която не се чува Кото музика, а като шум, който хората се опитват да надвикват.

Kamelia antonova antonova
София / 09 Юни / 15:37 ч.

Персоналът мил ,любезен но порцийте малки в сравнение този на ръковска!Може би защото имах 20% отстъпка

Весела Калъчева
София / 09 Юни / 14:47 ч.

Обикновенно оставям коментар, когато имам препоръка към хараната или организацията с обслужването. Доста съм активна. Имате ли програма за лоялни клиенти? :) Всичко беше ок, даже устройството за повикване работише, че не навсякъде е така.

Doroteya Valeva
София / 08 Юни / 14:24 ч.
Калин Иванов
София / 05 Юни / 17:10 ч.
Имаше камък в едно от ястията и го дадохме на сервитьорката, за да вземат мерки по въпроса (абсолютно учтиво и без никакви негативни коментари). Обикновено в такива случаи от Хепи правят нещо по въпроса като жест в знак на извинение (едното от децата ни щеше да си строши зъбите с този камък..). Отделно ми прави впечатление (защото не беше само този път) - когато забравят ястие от поръчката (след уведомление от тяхна страна, че "това е всичко до момента") казват после, че "всъщност се приготвя и след 2 мин ще е готово" (въпреки молбата ни ако е забравено да не го започват) и съответно пристига след 20+ минути.. което потвърждава, че са го поръчали в момента след като са ни казали, че "това е всичко поръчано до момента", и след като сме попитали за пропуснатото ястие и сме помолили да не го започват, ако е забравено...
Десислав Николов
София / 05 Юни / 14:29 ч.
Виктория Кумчева
София / 05 Юни / 14:21 ч.
Владимир
София / 05 Юни / 06:06 ч.
Димитринка Николова
София / 03 Юни / 19:28 ч.
Dimitar
София / 03 Юни / 13:40 ч.
Росица Димова
София / 29 Май / 14:24 ч.

Обслужването и храната бяха на ниво. Малко е шумно.

Татяна Свилчева
София / 29 Май / 14:22 ч.
Татяна Свилчева
София / 29 Май / 14:22 ч.
Марин Славчев
София / 25 Май / 18:04 ч.
Всичко беше наред.
Anita Dimitrova
София / 25 Май / 14:10 ч.
Беше страхотно-новото лятно меню, обстановката и обслужването. По принцип напоследък в Happy има пропуски , но този път всичко беше на ниво.
Весислава Иванова
София / 21 Май / 20:40 ч.
Много вкусна храна и отлично обслужване. Масата беше готова, когато влязохме, отстъпката беше отразена в сметката без допълнителни коментари. Имахме няколко големи букета и сервитьорът веднага се погрижи за тях. Доволна съм и препоръчвам!
Стелиян Тодоров
София / 19 Май / 14:02 ч.
Беше малко препълнено, но отлично!!
Elena Tosheva
София / 18 Май / 15:16 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната и обслужването бяха на ниво, но политиката на ресторантите ви да няма отстъпка за повече от 6 човека е незумна.

Radoslava Slavcheva
София / 15 Май / 14:06 ч.

Всичко беше ок.

Деспина Пупаки
София / 14 Май / 00:05 ч.

Приятна атмосфера, вкусна храна, любезен персонал!

Капка Георгиева
София / 11 Май / 13:12 ч.
Yilei Zhou
София / 06 Май / 14:06 ч.

Уникално място! Обслужването е много приятно и наистина бяхме “Happy” когато вечеряхме

Йордан Пенев
София / 06 Май / 14:05 ч.

Пролетната салата беше перфектно овкусена, а сьомгата с пюре отлична, както обикновено. Келнерът - приятно и услужливо момче.

Галя Димитрова Димитрова
София / 04 Май / 14:44 ч.
Деница Дойчинова
София / 04 Май / 13:34 ч.
Татяна Свилчева
София / 02 Май / 21:51 ч.
Didi Angelova
София / 30 Април / 14:11 ч.
Олег Маринов
София / 27 Април / 16:36 ч.
Цветелина Георгиева
София / 27 Април / 14:37 ч.

Обслужването и храната са винаги перфектни. Само не мога да разбера защо всеки път, когато резервирам маса през приложението, тя е набутана до мястото на сервитьорите при положение, че в залата има достатъчно други свободни маси.

Ивайло Пантеров
София / 27 Април / 14:05 ч.
Отстъпката, която заявиха, че имаме, беше 20%, а не 25% както беше според резервацията. Прекалено шумно и тясно е в залата за непушачи.
ВАНЯ
София / 26 Април / 16:20 ч.
Много сме доволни от обслужването на персонала!!! Усмихнати, положително настроени.
Erdem Guzel GUZEL
София / 25 Април / 12:42 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Забравиха отстъпка останалите беше наред

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.

Виктория Кумчева
София / 24 Април / 15:02 ч.
Супер
Анна Атанасова
София / 24 Април / 14:22 ч.
Даниел захариев
София / 22 Април / 14:26 ч.

Привет. В Хепи прекарването ни вина ги е ОТЛИЧНО, обиколили сме почти всички ресторанти от веригата в България и винаги сме били очаровани от разнообразното и вкусно меню, страхотните ви десерти и това, че сте помислили за десерт без захар и глутен. Също така ни харесва изключително много качественото и усмихнато обслужва още от вратата на заведението. Чест и почитания от цялото ни семейство! Послепис: остана ни да посетим и Хепи Лондон, което ще осъществим при първа възможност ????

Татяна Свилчева
София / 20 Април / 20:39 ч.
Наталия Морозова
София / 20 Април / 16:32 ч.
Виктория Кумчева
София / 19 Април / 16:24 ч.
Супер
Наталия Морозова
София / 15 Април / 15:31 ч.
Ива Касърова
София / 15 Април / 14:08 ч.

Беше много приятно, страхотно обслужване!

Антон Шолев
София / 15 Април / 10:22 ч.
Прекрасно обслужване и вкусна храна. Преди плащането на сметката напомних да ми бъде направена отстъпката от 25%, но не получих такава, а някаква странна сума от 11 лв, равняваща се на около 13%. Запазих касовия бон - ако от REZZO държат на доброто си име, биха могли да направят справка.
Makram
София / 14 Април / 21:48 ч.

Много добре. Храната беше добре и фкосна и топла

Лиляна Димитрова
София / 13 Април / 16:34 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Много приятно изкарване за пореден път! Любезно и отзивчиво обслужване от екипа на заведението, познават клиентите си, което оставя много хубави усещания у нас и ни печели отново! Да продължават с все същият дух да печелят клиентите и да ги карат да се чувстват като у дома си. Пожелавам им успех и ще посещавам отново заведението✨✨✨✨✨

Kremena Rikova
София / 10 Април / 16:28 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Като изключим факта, че ни настаниха на щъркелите за вечеря, а бяхме резервирали маса за трима... храната беше супер, а червеното каливно вино много добро за цената. Сервитьорът пропусна отстъпката -10%, която имахме от резервацията в Rezzo, но след като го подсетихме, я добави. Извини ни се, че е вече 12 часа на работа и когато ни забрави едната чабата. Много приятен, млад сервитьор, но той не е виновен, че претоварват персонала. Заведението беше препълнено и доста шумно. Като цяло, има какво да се желае откъм интериор и разположение в салона за по-голям комфорт на клиентите. Иначе, храната беше супер!

Атанаска Тинчева
София / 10 Април / 16:23 ч.
Минчо Калбаков
София / 10 Април / 14:48 ч.
Обслужване ястия и обстановка са отлични
Женда Лазарова
София / 10 Април / 14:02 ч.
Лилия Петрова
София / 09 Април / 22:32 ч.
Бях залята от сервитьорката с напитките на цялата табла и цялостно отношение и обслужване през вечерта не беше на ниво! За пръв път оставам толкова разочарована от посещение в ресторант на Хепи!
Denislava Antonova Антонова
София / 07 Април / 15:27 ч.

Беше вкусно и приятно, както винаги!

Татяна Свилчева
София / 05 Април / 14:59 ч.

Готина храна, добро обслужване, но беше доста студено!

Елица Николова
София / 05 Април / 14:01 ч.

Супер вкусно хапване, а пък сушито е най-доброто от всички Хепи ресторанти ????

Елисавета Захариева
София / 03 Април / 14:44 ч.
Габриела Гребенчарска
София / 03 Април / 13:26 ч.
Страхотно обслужване! Всичко беше на ниво!
Елисавета Захариева
София / 03 Април / 09:00 ч.
Много съм разочарована, бях там 13:55 часа и се оказа, че са настанили други хора и трябваше да чакам половин час, за да ни намерят места. Няма да повторя, доста неприятна ситуация
Radoslav Rangelov
София / 02 Април / 18:05 ч.

Малко тесничко,но отлична храна и обслужване.

Татяна Свилчева
София / 02 Април / 17:52 ч.
Татяна Свилчева
София / 30 Март / 14:16 ч.
Тони Фильов
София / 29 Март / 17:50 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
Teq Penkova
София / 27 Март / 22:51 ч.
Sia
София / 26 Март / 00:52 ч.

Абсолютно прекрасно!!! И ресторантът, и мястото, и храната, и персоналът, и обдлужването, и музиката, и интериорът, и обстановката, всичко е на най-високо ниво - върховно!!! Горещо препоръчвам!!! Благодаря Ви!!!

Йордан Пенев
София / 25 Март / 14:03 ч.

Много приятно! Без забележки.

Георги Василев
София / 24 Март / 18:11 ч.
Емил Върбанов
София / 24 Март / 14:37 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

+ Добро обслужване, вкусна храна, донесена достатъчно бързо. - Малко тесничко, мястото е за 20-30% процента по-малко маси, за да може да се върви спокойно между тях.

Татяна Свилчева
София / 24 Март / 14:16 ч.

Вкусна храна с 25% отстъпка! Любезни момичета, само клиентите са доста шумни!

Весела Калъчева
София / 23 Март / 14:34 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Масате са разположение толкова близо една до друга, че и клиенти, и севритьори се чудят как да се промъкнат, без да закачат хората по столовете на масите.

Мариян Тодоров
София / 22 Март / 14:25 ч.

Обслужването беше супер,както и храната,но в последната поръчка имаше гаф,които малко развали обстановката.

Любомир Иванов
София / 21 Март / 21:25 ч.
Всичко беше супер, получихме добра храна и обслужване с отстъпка!
Стелиян Тодоров
София / 21 Март / 16:02 ч.
Препоръчвам, много добра храна и атмосфера, отстъпката ми беше дадена
Златина Налбантова
Пловдив / 21 Март / 15:44 ч.
Николай Иванов Ivanov
София / 21 Март / 14:09 ч.
Прекрасно меню и отлично обслужване.
Татяна Свилчева
София / 21 Март / 14:04 ч.
Прекрасна храна, добро обслужване. Препоръчвам!
Татяна Свилчева
София / 21 Март / 14:03 ч.
Лъчезар Георгиев
София / 19 Март / 20:13 ч.
Чудесна кухня и добро обслужване.
Стелиян Тодоров
София / 18 Март / 09:30 ч.

Много доволен, получих отстъпката и много добро обслужване!

Radoslava Slavcheva
София / 16 Март / 14:21 ч.

Храната и обслужването беше страхотно. Музиката беше малко по силна от необходимото.

Весела Шумлева
София / 13 Март / 23:32 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната и обслужването бяха отлични. Масите бяха толкова на гъсто,че имаше само две "пътеки" за достъп до всички маси. На ВСЯКО преминаване сервитьор или клиент се блъскаха в стола ми. Това не беше приятно и комфортно.И от сервитьорите само едно момиче ми се извини. Оставам с добро отношение към ресторанта и се надявам да приемете отзива ми като добронамерена препоръка.

Теодора Асенова
София / 12 Март / 13:20 ч.
Масата ни беше на 30см от другата маса, обслужването беше бавно и приемат повече резервации отколкото е капацитета на заведението
Цонка Савова
София / 09 Март / 14:20 ч.
Редовно посещавам ресторанта и винаги съм била доволна, но този път съм разочарована! Бяха ни дали масата на друг, настаниха ни до вратата, която отваряха непрекъснато и духаше. Чакахме за поръчките повече от обикновено/20 мин за десерт/ и т.н.
Виктория Кумчева
София / 08 Март / 13:24 ч.
Супер ;)
Даниел
София / 06 Март / 11:53 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната беше страхотна, както и обстановката по случай 3ти март. Единствената забележка е, че масите баха много близко една до друга. Нашата маса беше буквално на не повече от една педя разстояние от съседната.

Златка Тотева
София / 05 Март / 21:53 ч.
Теодор Сопотски
София / 05 Март / 14:03 ч.

Храната беше много вкусна!

Rumen Rachev
София / 04 Март / 14:31 ч.

Ясно, че беше 3ти Март ама да звучат народни песни в изпълнение на Слави Трифонов? WTF? По време на ориенталска седмица? Кой ви ги мисли тия концепции??

Красимира Дионисива
София / 02 Март / 22:41 ч.

Много съм доволна от всичко! Бърз , любезен и усмихнат сервитьор! Вкусна храна! Изключително бях трогната от изнасянето на тортата от персонала. Много ме развълнуваха, бяха мили и усмихнати. Благодаря!

Pavel Nedkov
Русе / 26 Февруари / 14:40 ч.
Konstantin Yovkov
София / 25 Февруари / 14:35 ч.

Top quality food and service!

Martin Dimitrov
София / 24 Февруари / 18:23 ч.
Диана Чернева
София / 16 Февруари / 16:30 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Ще се радвам, ако е възможно следващия път да бъдем на станени на маса за 5-ма, а не са четирима, въпреки, че резервацията беше направена седмица по-рано. Трябваше да чакаме дълго време сервитьорката за сметката и беше прошуснато едно ястие.

Диян
София / 16 Февруари / 14:09 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Изключително разочаровани останахме цялата ни компания след като сметката дойде и сметката не беше с включена отстъпка. Сервитьорката каза няма какво да се направи и сметката не може да се сторнира и да се направи нова. Другия сервитьор дори не дойде да се извини а продължи да си събира другите маси. Съжалявам много но ползвам Реззо от 4 години поне ако не и повече. Подобна ситуация е смешна при положение че дори Резо е на хепи, всички дигат ръка и казват няма какво да направим трябва да платите цялата сметка. Как така трябва? Въпроса е принципен. Оставихме цялата сметка но в това заведение повече няма да стъпим. Happy Изток. Страшно разочарование от отношението.

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.

Любомир Петков
София / 16 Февруари / 14:03 ч.
Teq Penkova
София / 15 Февруари / 18:33 ч.
Йордан Мишев
София / 13 Февруари / 15:14 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

В сравнение със стандартното обслужване в Happy имаше голямо забавяне с взимането на поръчката. Съмнително е дали размерът на салатите отговаряше на зададения в менюто грамаж.

Йорданка Ганева
София / 10 Февруари / 22:50 ч.

Няколко пъти вече ползвам точно това Хепи и винаги съм много доволна от обслужването. За съжаление в Хепи Младост почти никога няма места или ако има са за пушачи и затова се принудихме да ползваме веригата ресторанти по другите квартали. Имам чувство , че в кв. Изток и порциите са по-големи. Бъдете живи и здрави и все така усмихнати и работливи!

АЛЕКСАНДЪР НИЧЕВ
София / 10 Февруари / 14:07 ч.
Антон Шолев
София / 09 Февруари / 21:33 ч.

Добро обслужване и вкусна храна. Масите са доста нагъсто.

Цветелина Генадиева
София / 08 Февруари / 14:22 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Приятно обслужване и вкусна храна. За съжаление обаче обстановката разваля цялостното усещане. Има прекалено много маси за площта на заведението. Дори минаването на някои места е невъзможно, когато всички маси са заети.

Лиляна Димитрова
София / 06 Февруари / 18:29 ч.
Лиляна Димитрова
София / 06 Февруари / 18:28 ч.

Много добро обслужване и любезен персонал, който се грижи за приятното изкарване на посетителите,както винаги . Единственото неудобство е,че са напълнили заведението с много нови маси, което затруднява предвижването и на сервитьорите,така и на клиентите,. Разбирам, че е с цел привличане на повече клиенти, но постига обратен ефект след посетителите.

Елица Николова
София / 02 Февруари / 15:06 ч.

Малко са наблъскани масите една в друга, но обслужването както винаги е на ниво и бързо пристига вкусната храна.

Боян Радков
Пловдив / 02 Февруари / 10:49 ч.
Боян Радков
Пловдив / 02 Февруари / 10:49 ч.
Боян Радков
Пловдив / 02 Февруари / 10:48 ч.
Боян Радков
Пловдив / 02 Февруари / 10:48 ч.
Didi Angelova
София / 31 Януари / 14:04 ч.
Персонала беше много любезен. Храната дойде бързо и всичко беше вкусно!
Йордан Пенев
София / 23 Януари / 14:56 ч.

Храната - вкусна. Персоналът - бърз и учтив. Тоалетната - в перфектно състояние.

Габриела Станчева
София / 23 Януари / 01:40 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната беше много вкусна, но отношението на единият сервитьор беше грубо и неадекватни. Още със сядането на масата нямаше прибори и след като бяхме поръчали първо дойде суши за 4ма човека и ни представиха соес сос имащ най-много 2 пръста в бутилката си. Започнаха да идват и основните ястия и сигурно 15 минути никой не се сети да ни донесе прибори за хранене. Имаше 5 минути преди да затвори ресторанта и същия сервитьор доста грубо ни помоли да напуснем. Цялото обслужване от негова страна беше грубо и неадекватно.

Росанка Иванова
София / 22 Януари / 14:44 ч.
Мария Груева
София / 20 Януари / 17:05 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Всичко в ресторанта беше супер. Не разбрах само, защо нямах отстъпка,

Капка Георгиева
София / 20 Януари / 14:03 ч.

Отлично обслужване, много вкусна храна, приятна обстановка. Препоръчвам!

Svetoslav Bakalov
София / 19 Януари / 14:02 ч.

много слабо обслужване, забравена храна, неработещ бутон за повикване

Отговор от ReZZo.bg:

Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.

Кристина Чусовитина
София / 18 Януари / 16:06 ч.
Румен Николов
София / 17 Януари / 22:07 ч.
Приятна атмосфера, вкусна храна и любезен персонал!
Румен Николов
София / 16 Януари / 14:06 ч.
Отлично обслужване и вкусна храна. Единственото неприятно нещо беше, че масата ни беше почти залепена с такава за 8 човека и се чувствахме част от тяхната компания...
Ивайло Шарков
София / 15 Януари / 17:17 ч.
Лиляна Димитрова
София / 13 Януари / 14:10 ч.

Страхотно и емоционално преживяване! Бях изненадана от сервитьорите с поздрав и десерт по случай рождения ми ден! Голямо внимание, страхотно обслужване и лично отношение към клиента! Поздравления! Да продължават да поддържат това ниво и с отношението си да печелят повече усмихнати и доволни клиенти!

Таня Желева
София / 13 Януари / 14:05 ч.
Любка Лазарова
София / 10 Януари / 10:40 ч.
Албена Симеонова
София / 09 Януари / 07:03 ч.
Денис Давиткова
София / 30 Декември / 17:23 ч.
Миглена Цоцова
София / 29 Декември / 19:53 ч.

Свежа, вкусна храна. Обслужването чудесно !

Пламена Христова
София / 29 Декември / 19:40 ч.
Антон Шолев
София / 28 Декември / 12:41 ч.
Tihomir Voynski
София / 24 Декември / 22:38 ч.
Лиляна Димитрова
София / 20 Декември / 18:56 ч.
Павлина Станчева
София / 19 Декември / 16:12 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната и обслужването са супер, но пространството е изключително малко. Хората обикалят в лабиринт от столове, при ставане буташ други столове, просто е абсурдно.

Мелани Малинова
София / 18 Декември / 14:12 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
Филип Пейков
София / 16 Декември / 14:18 ч.
Всичко беше на ниво.
Radka Paunova
София / 15 Декември / 16:11 ч.
Останахме доволни и от храната и от обслужването. Благодаря!
Димитър Станев
София / 11 Декември / 21:49 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

За втори пореден път се разочаровам от Happy, което не е много добре. 1во ми дадоха червено вино с вкус на оцет. Смениха го без проблем. Поръчахме 2 пъти пилешки филенца за двете деца. Донесоха веднъж филенца и веднъж хрупкаво пиле. Преживяхме го, не го направих на проблем. Поръчахме вода, донесоха я на краят на вечерта след подсещане. Поръчахме два ягодови сладоледа и един шоколадов. Шоколадовият беше под всякаква критика, както каза едното дете “като размекната вафла е”. Като капак на всичко и двете деца ги боля корема, а едното повръща два часа след като се прибрахме. Може да е съвпадение, а може и да не е. Иначе бургерите и любимата ми салата с киноа и Бяла риба беше на ниво. Дано просто да е било лош късмет, защото децата обичат Happy, но не съм сигурен ще рискуваме ли пак.

Кремена Данева
София / 03 Декември / 09:08 ч.

Храната беше вкусна, но освен че объркаха поръчката ми на финала сервитьора не начисли отстъпката с оправдание, че не е знаел и трябвало аз да му кажа. Разочароващо.

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация

Евелина Гюдорова
София / 01 Декември / 15:25 ч.
Iva Dimitrova
София / 26 Ноември / 15:25 ч.

Страхотно обслужване! Изключително мил персонал, съобразиха се с всичките ни желания. При пристигането ни, масата вече беше наредена с постелчици и моливи за децата и им обърнаха специално внимание! Силно препоръчвам точно този ресторант на Хепи! Продължавайте все така :)

Димитър Ставрев
София / 25 Ноември / 16:18 ч.
Чудесна обстановка, отлично обслужване, всукна хранал
Kristiyan Pavlinov
София / 21 Ноември / 14:23 ч.
За съжаление беше станала някаква грешка, и отстъпката не беше добавена към сметката. Това беше забелязано след като платихме. Беше приблизително 12 лв. Сервитьора се извини, но не пресложиха адекватно решение.
Ива Владова
София / 18 Ноември / 15:42 ч.
Светла Георгиева
София / 14 Ноември / 12:15 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Изключително некоректно отношение към клиентите, които имат резервация чрез rezzo. В сметката не беше включена отстъпка с обяснението, че не сме си я поискали. Предлагам прецизиране на комуникацията между сайта за резервации и ресторанта, тъй като клиентът не е длъжен да посредничи, както и през цялото време да е загрижен за ангажимента си да проследи дали ще му бъде начислена отстъпката.

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.

Марин Славчев
София / 09 Ноември / 17:24 ч.

Всичко беше наред, Благодаря.

Ралица Василева Василева
София / 01 Ноември / 14:22 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Беше свършила газта в бутилките (за лампите) и беше студено. Персонала беше изключително любезен, както винаги.

Victoria Ivanova
София / 30 Октомври / 14:14 ч.

Бързо обслужване и вкусна храна

Диляна Борисова
София / 28 Октомври / 15:46 ч.
Много добра храна, перфектно обслужване.
Людмила Дичева
София / 23 Октомври / 14:17 ч.

Идеално обслужване и кухня. Всичко беше на ниво както винаги.

Tyanko Chirlov
София / 20 Октомври / 15:18 ч.
Приятна обстановка, вкусна храна и добро обслужване.
Атанас Станилов
София / 12 Октомври / 14:25 ч.
Татяна Тодорова
София / 11 Октомври / 14:05 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Прекарахме чудесно!Благодарим за обслужването,вниманието и вкусната храна.Майка ми посрещна щастлива 89 -тия си рожден ден! Благодаря!

Alex Filchev
София / 11 Октомври / 14:02 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Нв ни направиха отстъпкаа от 15 % от сметката ????????

Василена Тотева
София / 10 Октомври / 20:09 ч.
Бях изключително разочарована, защото въпреки че при настаняването казах на управителя, че имаме резервация през Rezzo за 16:30 отстъпката от 10% която имахме не беше отразена в сметката.
Лиляна Димитрова
София / 09 Октомври / 13:28 ч.
Йордан Пенев
София / 07 Октомври / 21:00 ч.

Препоръчвам кюфтетата на генерал Цо и новото суши с драконов сос.

Мария Дочева
София / 07 Октомври / 14:35 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Чакахме за суши малко повече от 40 минути! Това не се е случвало никога. За съжаление никой дори не се извини. Отделно, че нв беше нарязано….Посещавахме често ресторанта, сега ще се ориентираме към друг. Сладоледът го донесоха след 15 минути…… Жалко.

Делян Йотов
София / 07 Октомври / 14:10 ч.
Винаги е страхотно обслужването. Храната обичайно супер.
Момчил Биволаров
София / 05 Октомври / 14:05 ч.
Цонка Савова
София / 04 Октомври / 15:54 ч.

Много съм доволна от храната и обслужването!

Виктория Кумчева
София / 03 Октомври / 16:16 ч.
Радмила Марковска
София / 01 Октомври / 18:48 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
Aleksandar
София / 01 Октомври / 14:22 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Не беше както обикновеното ,препълнено и едвам смогваха

Силвия Вукова
София / 30 Септември / 23:44 ч.
Стефан Башев
София / 27 Септември / 14:05 ч.
Лиляна Димитрова
София / 26 Септември / 08:38 ч.
Посещаваме доста често ресторанта. Останахме много доволни и повече от добре обслужени от сервитьор на име Петко. Изключително професионално обслужване, приветливо и с усмивка, изцяло насочено към това да се чувстваш добре като клиент на заведението! Очарована съм!
Борис Йорданов
София / 25 Септември / 15:07 ч.

Много вяло и несериозно отношение от страна на персонала! При идвамето ни, масатане беше готова, сервитьорката забравя поръчките, храната не беше на нивото на което съм свикнал в останлите заведения на Happy. Не правят резервации за повече от 6 човека, като искам да изразя благодарности към Rezzo, които направиха всичко възможно за да осъществят резервацията! Няма са посетя отново и не препоръчвам да ходите там!

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo и Happy Изток бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.

Neli Ivanova
София / 25 Септември / 14:42 ч.

Доволни сме от храната, която е много вкусна както винаги, от персонала, който беше учтив и от светлото помещение с приятна гледка. Единствено неприятно беше че е тясно - уцелихме почивен ден с много хора и едва се минаваше между масите.

Цонка Савова
София / 22 Септември / 17:01 ч.
Вкусна храна! Отлично обслужване !
Александър Марински Марински
София / 18 Септември / 14:16 ч.

Вкусно както винаги. Пак ще дойдем.

Рени Иванова
София / 14 Септември / 22:08 ч.
Aleksandar
София / 09 Септември / 09:05 ч.
Добро беше
Aleksandar
София / 03 Септември / 22:21 ч.

Идеално

Радостина Кисьова
София / 31 Август / 14:04 ч.

Обслужването беше прекрасно, храната- както обичайно-добра. Прекарахме прекрасна вечер.

Miroslav Marinov
София / 26 Август / 00:08 ч.
Лиляна Димитрова
София / 20 Август / 17:02 ч.
Лиляна Димитрова
София / 20 Август / 17:01 ч.
Kameliya Antonova
София / 19 Август / 09:59 ч.
Всичко беше добре ,само малко съм разочарована ,че си забравихме пакет със шоколади на дето на стола и не ни повикаха . Имат връзка с мен нали направих през вас резервация.
Станимира Коларова
София / 18 Август / 14:05 ч.
Благодарим за прекрасната храна!
Jan Vaytilingam
София / 17 Август / 16:53 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Всичко беше на ниво - обслужването и храната. Единствената ми забележка е, че не приложиха отстъпката, която имах от 15% по резервацията - странно, т.к. си го бяха отбелязали в списъка на хостесата, но и аз не обърнах нвнимания.

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.

Мартина Михайлова
София / 15 Август / 14:03 ч.
Прекрасен персонал със страхотно обслужване. Мили, възпитани, усмихнати и любезни! Беше удоволствие
Йордан Карамалаков
София / 12 Август / 15:13 ч.
Borislav Stoilkov
София / 10 Август / 17:03 ч.
Прекрасно място за обяд и вечеря!!!
Даниела
София / 10 Август / 14:02 ч.
Ивайло Гешев
София / 07 Август / 18:27 ч.

Страхотен персонал и обстановка, бързо обслужвене и удобна локация. Паркирането е трудно.

Lilia Dakovska
София / 05 Август / 16:08 ч.

Мн доволни,особено от обслужването.Мидите и супата от пиле не бяха добре приготвени

Lilia Dakovska
София / 03 Август / 07:16 ч.
Lilia Dakovska
София / 03 Август / 07:15 ч.
Георги Петров
София / 01 Август / 14:12 ч.

Храната беше вкусна и персоналът беше достатъчно любезен, за да ми плати отстъпката от 10 процента дори след като първоначално бях забравили да ми я начислят в сметката и аз вече я бях платил с карта. Благодаря!

Ирена Иванова
София / 29 Юли / 21:25 ч.
Радмила Марковска
София / 29 Юли / 15:08 ч.
Jan Vaytilingam
София / 28 Юли / 20:43 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Обичайно обслужването и храната са добри, е този път и двете не бяха

Цонка Савова
София / 28 Юли / 15:59 ч.

Доволна съм от обслужването и хигиената. Харесаха ми десертите!

Лиляна Димитрова
София / 18 Юли / 19:28 ч.
Maya Petkova
София / 14 Юли / 14:18 ч.
Здравейте, приятен и мил персонал, топло посрещане и вкусна храна. Препоръчвам.
Лиляна Димитрова
София / 08 Юли / 14:14 ч.

Не съм доволна от коментарите на обслужващият ни коментар, който чух да си подхвърлят помежду си, че им е писнало и е време да ни "гонят" вече от заведението. Недопустимо е да се правят такива коментари пред клиентите и при положение, че сме избрали точно това заведение, в което да си оставим парите , по минимум 2 пъти в седмицата! Моля, мениджърите да вземат под предвид написаното или ще си загубят изобщо клиентите.

Отговор от ReZZo.bg:

Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.

Елена Цонева
София / 28 Юни / 13:15 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Залата е много малка,масите са много близо една до друга,много е шумно.Храната е с отлично качество както във всеки един ресторант Happy

Радостина Кисьова
София / 24 Юни / 14:55 ч.

Резервацията ни бе объркана, така че когато пристигнахме, се наложи да чакаме да реагират на ситуацията. Сервитьорите са нови и доста неопитни. Ресторантът е малък и се губи от атмосферата, която е присъща на другите ресторанти на веригата. Решението да се пусне и изтанцува "Бяла роза" насред масите добави към негативния образ на ресторанта.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.

Деница Горанова
София / 23 Юни / 14:07 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Много мили и любезни, беше вкусно

Лиляна Димитрова
София / 20 Юни / 16:42 ч.
Изключително приятно заведение, отзивчив и мил персонал, който се грижи за добрата атмосфера в заведението..Отлична храна и прекрасно обслужване!Посещавам го често и го препоръчвам горещо!
Цонка Савова
София / 09 Юни / 18:34 ч.

Добро обслужване!

Кристина Паскалева
София / 01 Юни / 14:39 ч.

Чудесно обслужване и вкусна храна.

Христо Чичовски
София / 23 Май / 14:26 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
Цветелина Георгиева
София / 21 Май / 19:35 ч.
Боряна Николаева
София / 15 Май / 17:50 ч.
Чакахме 10 минути, за да получим меню. След това обслужването беше ОК. Но едно от поръчаните неща пристигна 1/2 час след поръчката и беше студено. Определено досега в никое от заведенията не сме чакали толкова. Сервитьорите като че ли се движеха доста хаотично.
Антон Шолев
София / 08 Май / 17:37 ч.

Любезен персонал, вкусна храна, порции, които не отговарят на записания грамаж, претъпкано и шумно. Заведението има както плюсове, така и минуси. Всеки сам трябва да прецени за себе си заслужава ли си посещението.

Мария Божинова Божинова
София / 12 Април / 08:23 ч.
прекрасно обслужване, уютна атмосфера и прекрасна храна....Василена, Биляна и Камелия бяха прекрасни
Inna Nicheva
София / 06 Април / 15:24 ч.
Кристина Янева
София / 04 Април / 15:22 ч.
Приятна атмосфера, бързо обслужване, любезно отношение. Препоръчвам
Кристияна Пенкова
София / 01 Април / 15:44 ч.

Много уютна обстановка, обслужването беше много на ниво и храната беше вкусна, останахме много доволни като цяло от вечерта!

Светлана Парашкевова
София / 25 Март / 17:37 ч.
Радмила Марковска
София / 17 Март / 14:08 ч.
Страхотно обслужване!
Ивана Петрова
София / 16 Март / 20:01 ч.
Димитър Ставрев
София / 09 Март / 16:54 ч.
Заведението е чисто ново, но е част от доказана верига, така че останахме много доволни от празнуването на 8 март, и като кухня и като обстановка. Новият ресторант е съвсем близко до нас и ще ходим редовно.
Покажи всички коментари
направете резервация с до 20% отстъпка
направете вашата

резервация

с оферта

×

ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА

При посещение в обекта е необходим зелен сертификат

Брой хора

Възрастни:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Брой деца до 12г.
Брой деца до 12г.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
За тази дата имате възможност да изберете и предплатите маса

Час

11:00
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ

Тип резервация

Тип резервация:

Изберете оферта:
Плащане
Или плати с карта
Powered by
Не откривате желаният от Вас час?
Направете запитване тук
ОФЕРТА

Масата Ви ще се пази до 15 минути

резервирай маса