За съжаление не получих отстъпка от сметката си, защото не бях прочела, че съм длъжна да си покажа имейл потвърждението на сервитьора. Работя в IT сферата и не разбирам как е възможно до мен да се изпращат и sms, и имейл с детайлите на резервацията, а до ресторанта само резервацията без предложената отстъпка. Това означава ли, че ако имам приятел сервитьор в заведението и всеки път сядам на обслужвана от него маса, той може да ми пуска отстъпки под предлог, че съм му показала email/sms потвърждение? Ако не правите засечка дали наистина ми се полага отстъпка, какъв е смисълът от това двойно потвърждение до клиента, а ако правите засечка и тази информация е налична за сервитьорите в заведението, защо е нужно клиентът да се занимава да ви показва отстъпката си от телефона си, за да му я признае заведението? Това са софтуерни системи/програми, лесно е да им се задава цялата информация, която да е достъпна едновременно за всички. За мен е като умишлено подвеждане на клиента, че има отстъпка, защото като не се сети да си покаже sms-a/emaila и отстъпката му удобно отпада.
Виж повечеSASA Fasion Food преобръща представите за пространство!
Най-доброто от 7 световни кухни с превес върху азиатската. Знаковите блюда на Китай, Япония, Тайланд, Монголия, Сингапур и Индия, приготвени специално за SASA Fasion Food от световни шеф-готвачи. Всички вкусове са адаптирани към българския вкус като запазват здравословните съставки и начин на обработка, характерни за азиатската кухня. Ястията едновременно засищат и оставят чувство за лекота и прилив на енергия.
В SASA Fashion Food, освен азиатска кухня, се предлагат автентични американски барбекю специалитети, италиански брускети, френски десерти, средиземноморски деликатеси…
Барът е зареден със 100 различни вида напитки от цял свят, сред които авторски азиатски коктейли и разнообразие от кафе специалитети.
SASA Fashion Food преобръща и представите за храна!
SASA не е просто ресторант, а азиатски пъб, където забавлението е целодневно и гарантирано. На сцената, обединяваща ресторанта с бара и кафето, се редува жива музика с ди джей сетове и шоу програми.
В SASA Fashion Food денят започва с обяд с колеги, неусетно се удължава до следобеден коктейл или десерт, за да да стигне до вечеря с приятели и танци до късните часове с питие в ръка.
SASA Fashion Food е ежедневно заведение, където независимо сам или с компания, всеки се чувства на мястото си.
SASA Fashion Food преобръща представите за ресторант!
Не на последно място SASA Fashion Food преобръща и представите за достъпност.
“Преживяването”, наречено SASA Fashion Food е напълно възможно да се превърне в ежедневие, без това да обърка месечния бюджет.
Достъпността е в основата на концепцията на веригата , за да може иновативната идея на SASA Fashion Food да бъде възприета от най-широк кръг хора и да се превърне в начин на живот.
Допълнителни опции: | Място за хора с увреждания, Бебешко столче, Телевизор, Зимна градина и Лятна градина/тераса |
Начини за плащане: | Diners Club, American Express, Borica, Maestro, MasterCard, V Pay, VISA Eletron, VISA и в брой |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг |
Работно време: | 12:00 - 24:00 |
Отстъпката, която можете да получите при резервация, важи при консумация на храна в заведението.
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
За съжаление не получих отстъпка от сметката си, защото не бях прочела, че съм длъжна да си покажа имейл потвърждението на сервитьора. Работя в IT сферата и не разбирам как е възможно до мен да се изпращат и sms, и имейл с детайлите на резервацията, а до ресторанта само резервацията без предложената отстъпка. Това означава ли, че ако имам приятел сервитьор в заведението и всеки път сядам на обслужвана от него маса, той може да ми пуска отстъпки под предлог, че съм му показала email/sms потвърждение? Ако не правите засечка дали наистина ми се полага отстъпка, какъв е смисълът от това двойно потвърждение до клиента, а ако правите засечка и тази информация е налична за сервитьорите в заведението, защо е нужно клиентът да се занимава да ви показва отстъпката си от телефона си, за да му я признае заведението? Това са софтуерни системи/програми, лесно е да им се задава цялата информация, която да е достъпна едновременно за всички. За мен е като умишлено подвеждане на клиента, че има отстъпка, защото като не се сети да си покаже sms-a/emaila и отстъпката му удобно отпада.
Отговор от ReZZo.bg:В секцията "Пълни условия за резервация" в сайта на ReZZo.bg е описано, че е необходимо при пристигането в ресторанта да се съобщи на посрещащия персонал, че резервацията на Ваше име е направена през ReZZo.bg, както и че е необходимо при поискване на сметката да се представи на обслужващия Ви персонал SMS или e-mail, който сме Ви изпратили за потвърждение на резервацията. Ако тези условия не са спазени от клиента, ресторантът запазва своето право да не начисли отстъпка от сметката.
Храната и обслужването са перфектни, както винаги. Дневното меню е много добро решение за редовните клиенти!! Вземете мерки за хигиената в тоалетните. От доста време е под всякаква критика.
Страхотно изкарване! Дневното обедно меню е вкусно и бързо го носят!
Не разбирам защо се прави резервация след като така или иначе се чака на опашка редом с хората, които нямат такава. Суетенето и мрънкането на хостесите е абсолютно достатъчно да ти развали настроението. Като изключим хаоса около настаняването... както обикновено - всичко друго е прекрасно. И отвратителните кюнефета, в които нямаше капка сладост, но... предложиха да направят нови :))
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че ресторантът е допуснал неволна грешка и от управата на заведенеито са ни уверили, че ще направят всичко възможо подобно недоразумение да не се случва в бъдеще.
Перфектна организация и реално получена отстъпка. Много сме доволни.
Въпреки достатъчно рано направената резервация, бяхме настанени на маса до огромен хладилник, който гледахме през цялото време /в ресторанта има много по-добри маси, подходящи за двама/, в това число и как персонала вади и прибира в него разни неща. Имах рожден ден и при правенето на резервацията ми беше казано, че това ще бъде отразено, най-малкото за получаване на по-хубава маса. Но не беше отразено, в ресторанта нямаха тази информация и съответно, може би по тази причина, ни залепиха плътно до хладилника, за да го наблюдаваме през целия си престой.
Много добро обслужване. Сервитьорът и помощник-управителката бяха изключително отзивчиви и любезни. А храната беше супер :)
Храната беше уникална както винаги , но обслужването беше ужасно , което до някъде оправдавам , защото някои сервитьори си приключваха смените и ни прехвърлиха масата.
Беше мно яко и много вкусно ;))
Отлично обслужване и вкусна храна.
Чудесно
Резервацията се осъществи много бързо и лесно. Храна и обслужването в ресторанта бяха на много добро ниво !
Обслужването и храната бяха много добре и останахме с много доволни и не съжаляваме, че отпразнувахме специален ден на това място.
Не съм доволен от обслужването и отношението на персонала. Като разбраха, че имаме резервация от Резо ни настаниха на най лошата маса при положение, че завеението беше почти празно Юн След молба от наша страна и лош поглед и отношение от страна на хостеса ни преместиха. На финала " забравиха " да включат отстъпката, и след напомняне от нас я приложиха. Всичко това е смешно при положение, че казаха на сервитъора за резервация и отстъпка чрез Резо. Не бих посетил заведението отново!
Добро обслужване , приятна обстановка, вкусна храна
Изкарахме страхотно! Сервитьорката беше изключително отзивчива!
Беше вкусно, прекрасна гледка, бързо и вежливо обслужване!
Както храната, така и обстановката са супер! Бихме посетили отново!
Сервизът беше добър! Храната също!
Когато отидохме в заведениято, нашата резервация през сайта, я нямаше. Настаниха ни като се извиниха и казаха, че ще ползваме отстъпката си. Обслужването беше нормално. Когато дойде сметката не беше приспадната отстъпка. Явно ме бяха комуникирали със сервитьора и се налижи преизчисляване. Дадоха ни я така, все едно вината е наша.
Nothing called Asian cuisine!! The restaurant looks very good that's all don't expect any service every single time u have to wave your hand even all the waiters gossiping each other Not good experience at all
Много добро обслужване и вкусна храна както винаги :) Закъсняхме и вероятно затова не успяхме да се възползваме от 15% отстъпка, но хостесата беше изключително полезна и въпреки чакащите хора ни настани на хубава маса.Много добър професионализъм и отношение.Браво!
Ресторантът е много приятен, обслужването - на много високо ниво, кухнята - превъзходна. Бяхме в зимната градина, залата за пушачи и за първи път ни се случва димът от цигарите да не идва към нас (жена ми не пуши). Заслужава си да се посети, а с предварителната резервация, и то по Интернет, просто няма проблеми
Всичко беше супер! Доволни сме!
При положение, че беше избрана вътрешна зала - все едно бяхме в залата за пушачи. Никаква вентилация и силен мирис на цигари - и то с дете на масата. Изобщо не предлагайте места за непушачи. Обслужването и храната бяха ОК на този фон. Иван
Много добро обслужване и чудесна кухня
Обслужването беше страхотно, кухнята също. Предложика ни нови ястия извън основното меню, които бяха много интересни. Рибата беше чудесна, опитайте и Пина коладата ;)
Приятно съм изненадан от качеството на новите предложения в менюто.
Стана недоразумение,след като ми донесоха сметката,отстъпка не беше включена,след разговор ми направиха отстъпката,но вече трябва,и при настаняване,и при поискване на сметката,да размахвам телефона с потвърждението на резервацията.....Иначе храната беше ОК...
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал.
Страхотна кухня, обслужването е на високо ниво. Уютна обстановка.
Перфектно! Нямам никакви забележки нито към храната, нито към обслужването!
Супер е.... Приятна обстановка, хубава храна, добро обслужване...
Прекарахме страхотно! Много мил персонал, много бързо и хубаво обслужване и не на последно място - страшно вкусно! :)
be6e super
Вкусна храна, добро обслужване. Доволни сме
Страхотно !!!
Обслужването беше много добро. Сервитьорът беше нов и се справи много добре. Keep up the good work!
Много приятно заведение с добро обслужване.
Добро обслужване и вкусна храна
Обслужването е на изключително високо ниво, качеството на храната е перфектно!