home image
coin icon
Цени за бизнес партньори
home image
en
EN
header bottom border
Добави в любими Премахни от любими

SASA Fashion Food Paradise

бул. Черни Връх №100, София
Кухня: Интернационална и Суши Район: Кръстова вада Средна сметка: От 20 лв. до 30 лв. / възрастен (сумите са ориентировъчни)

Последен коментар

Михаил Марков
Виж повече

За "SASA Fashion Food Paradise"

SASA Fashion Food е иновативна концепция, която събира на едно място микс от любима храна и усещане за динамика и парти емоции. SASA Fashion Food ни кара да се чувстваме комфортно и специално по всяко време на деня, поднасяйки широка селекция от уникални авторски коктейли и напитки.

В SASA модерният интериор е съчетание от японски минимализъм, с китайска декоративност и е изграден изцяло върху принципите на фън шуй. Кухнята цели да предложи уникални за българския пазар специалитети, които не могат да бъдат опитани в друг ресторант.

Допълнителни опции: Зимна градина , Лятна градина/тераса, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Телевизор и Паркинг
Начини за плащане: в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica, American Express и Diners Club
Разполага с: Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг
Работно време:
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00

Общи условия

Отстъпката, която можете да получите при резервация, важи при консумация на храна в заведението.

 

1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави. 


2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg. 


3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.


4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението. 


5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави. 

6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.

7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.

 

8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.

Виж повече

Коментари

Михаил Марков
София / 23 Юли / 23:27 ч.
Борислав Георгиев
София / 23 Юли / 21:43 ч.

Страхотна обстановка и вкусна храна. Обслужването не винаги е на ниво, но заведението ми остава фаворит сред тези в София, най-вече заради достъпността си!

Диана Данева
София / 04 Юли / 14:12 ч.

Здравейте, благодаря за изпратения ваучер. Вчера изкарахме добре. Храната беше вкусна, нямам забележки към нея. Обслужването също беше добро. Единствено остава препоръката ми, която и предния път направих, менюто да не е 1:1 с това на Хепи. Липсват ми типичните азиатски ястия, както и пилето Бенедикт. Желая Ви успех и всичко хубаво.

Лилия Черкезова
София / 30 Юни / 18:03 ч.

Бързо обслужване. Вкусна храна. Любезен персонал. Но през Реззо не успях да направя резервация- пишеше, че няма маси. Когато се обадих по телефона- веднага направих резервация. За първи път ми се случи така с Реззо

Отговор от ReZZo.bg:

Здравейте! В случаите, когато ресторантите са натоварени, имат опция да блокират своите онлайн резервации през платформата, но всеки клиент може да отправи запитване за желания обект през сайта на ReZZo или да се обади на телефона за резервации 0884161745. Това е политика, чиято цел е да предотврати ситуации, в които клиент прави онлайн резервация и ресторанта няма възможност да я приеме. Благодарим Ви за обратната връзка! Мнението на всеки наш клиент е от изключителна важност за нас!

Галя Пискова
София / 29 Юни / 14:35 ч.
Храната както винаги беше много вкусна, обстановката много предразполагаща, DJ пускаше страхотна музика. Получи се недоразумение само с резервацията, тъй като трябваше да имаме 10% отстъпка, но от ресторанта казаха, че няма такава
Мария Палагачева
София / 25 Юни / 14:24 ч.
Отлично обслужване! Приятна атмосфера! Нужна е по-добра климатизация!
Юлия Михайлова
София / 18 Юни / 14:18 ч.

За съжаление останахме разочаровани. Вегани сме и бяхме щастливи да видим, че има няколко такива предложения в Саса, затова и направихме резервацията. Когато отидохме на място бяхме информирани, че едно от ястията го нямат налично, а другото не го предлагат (предвид, че го има в новото им меню). За съжаление се наложи да ядем гарнитури. Когато нещо не се предлага е редно да не фигурира в менюто. Обслужването беше добро, много мила сервитьорка. Едната ни салата се забави доста, тя се извини няколко пъти и ни каза, че тя ще бъде за тяхна сметка, от което поне останах с добро впечатление. Останалото, което хапваме беше вкусно, но имайки предвид вчерашното ни посещение, не мисля да посетя заведението в близко бъдеще.

Веселина Иванова
София / 16 Юни / 20:12 ч.
Прекрасно обслужване с лъчезарен персонал!
Надежда Райкова
София / 06 Юни / 11:49 ч.
Страхотен персонал и много вкусна кухня!!!
Диана Данева
София / 02 Юни / 21:45 ч.

Вчера, когато реших да отбележа празника на децата в Саса си тръгнах силно разочарована. Първо за да си дадем поръчката чакахме безумно много време и някак обстановката на празни около нас маси, но непрекъснато минаващ персонал, който не ти обръща внимание ме кара да си мисля, че сигурно е политика на фирмата да се бави уж че е затрупана с поръчки. Това обяснява и защо отвън караха хората да чакат, за да влязат, а вътре голяма част от масите бяха празни. След това донесоха два листа за да рисуват децата, казаха че ще донесат и моливи, но след като попитах три пъти ми се каза че в крайна сметка нямало моливи. После донесоха салатата но останалите неща отбори огромно забавяне, в някакъв момент се чудех дали да не си тръгнем просто. Сигурно и това е политика на фирмата. После донесоха порциите, но прибори само два броя, като резервацията беше за 4 човека, вижда се че на масата също са 4 човека. Или може би не се броят децата за хора? И то на празника им! Помолих отново няколко пъти за прибори и отново трябваше да чакаме дори и за това! Храната.... Поръхаме два бургера за децата, по-гадно кюфте не бяхме опитвали, децата също не им хареса и не ги ядоха. Не знам от къде се взима каймата, но качеството е супер ниско? И отделно от всичко това, особено разочарована останах от менюто на Саса, не знам кой е решил да го промени но това меню е просто съкратеното меню на Хепи, няма нищо от нещата които преди си взимах, като пиле беарнез или дебелите нудли и много други неща. Следващия път ще отида просто в Хепи защото явно вече няма никаква разлика, освен че в Саса получавам по лошо качество на храната, обслужване и нищо различно и впечатляващо. Определено не бих повторила ходенето в Саса. Жалко!

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo и Sasa Fashion Food бихме искали да поднесем своите най-искрени извинения относно причиненото неудобство.
Мнението Ви е от изключителна важност за нас. Ресторантът е взел всички необходими мерки за да няма подобен тип ситуации в бъдеще. 
Клиентът ще бъде компенсиран при следващо посещение.
 

Йорданка Цветкова
София / 02 Юни / 15:11 ч.
Веселина Иванова
София / 05 Май / 18:29 ч.
Диана Стефанова
София / 11 Април / 12:06 ч.

Здравейте,обслужването и храната бяха на ниво както винаги. Останахме с неприятно впечатление от факта,че масата не беше почистена ( имаше поръсена сол и малко хранителни остатъци),въпреки лентата "масата е дезинфекцирана"

Виктория Асенсио
Русе / 16 Март / 14:23 ч.

Super

Станислав Димитров
София / 13 Март / 14:01 ч.

Прекрасно обслужване,чудесна храна.

Виктория Аврамова
София / 10 Март / 09:35 ч.

Храната беше вкусна,но обслужването куцаше.Сервитьорите не отсервираха масата ни изобщо и се оказахме претрупани с празни чаши и чинии

Отговор от ReZZo.bg:

Бихме искали да поднесем извинения и да Ви информираме, че веднага сме  уведомили Sasa Paradise за възникналата ситуация, като те ни увериха, че ще предприемат необходимите мерки за да не се допускат подобни ситуации в бъдеще.

Благодарим Ви за обратната връзка, мнението на нашите Клиенти е важно и ценно за нас!

Никола Драгиев
София / 06 Март / 14:08 ч.

Беше ми отказано да вляза поради това че нямам 18’години и затова отидох в хепи където ме пуснаха и там си изхарчих моите 100лв. Крайно разочарован съм

Яна Цолова
София / 05 Март / 16:15 ч.

Прекрасно отношение и вкусна храна.

Калина Соколова
София / 05 Март / 14:00 ч.
Гюрсел Кьоров
София / 04 Март / 14:12 ч.
Станимир Димитров
София / 03 Март / 19:02 ч.
Костадин Георгиев
София / 01 Март / 21:20 ч.

оценка 10 ! перфектно и навреме

Трифон Грудев
Пловдив / 29 Ноември / 16:39 ч.
Спокойно и приятно , непосредствено преди затварянето
Viki Petrova
София / 05 Ноември / 14:08 ч.
Отлична маса и уникално обслужване. Също така много вкусна храна.Препоръчвам на всеки , който иска да се докосне до Азиатската кухня и десерти.
Симона Иванова Иванова
София / 02 Ноември / 09:57 ч.

Нямаше никакво Хелоуин парти, при положение, че бяхте казали, че ще се състои събитието! От друга страна, обслужването беше на ниво.

Десислава Петкова
София / 31 Октомври / 17:12 ч.
Симона Тодорова
София / 30 Октомври / 14:41 ч.
Чакахме 40 мин някой да ни забележи и накрая се оказа,че хостесата ни е настанила на неработещ район. После чакахме по половин час за вино,объркаха ни и ни забавиха и сушито с още поне половин час. Общо взето бая чакане и нерви паднаха.
Анастасия Максимова
София / 20 Октомври / 14:12 ч.

Възмутена съм от отношението ви към вашите клиенти. Резервацията ни беше за 10 човека, а бяхме настанет на маса за максимум 5 човека. Идеята за посещение ни не беше да пием кафе, а да обядваме.

Krasimira
София / 13 Октомври / 15:18 ч.
За съжаление, менюто в сравнение с предишното е доста редуцирано,любимата ми Патица по пекински вече не се предлага.
Виктория Асенсио
Русе / 07 Октомври / 14:32 ч.
Както винаги на ниво обслужване и вкусна храна????
Мартин Игов
София / 28 Септември / 14:12 ч.
Невероятно
Емил Витков
София / 23 Септември / 00:53 ч.

Останах много разочарован. Всички знакови ястия са изчезнали - пимиентос Де падрон, патица по пекински, кюнефе, пиле Империал. Това е просто един редови Хепи. Не мисля повече да посещавам. А бях истински ценител...

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo.bg и Sasa Fashion Food, биме искали да благодарим за обратната връзка! Мниението на клиентите е изключително ценно и важно за нас! Предали сме информацията на управата на обекта и те ни увериха, че ще преразгледат връщане на някои от изброените ястия.

МАРТИН ТАКЕВ
София / 22 Септември / 10:27 ч.
Перфектни!
Diana Hristova
София / 29 Февруари / 16:07 ч.
Обслужването и храната бяха на ниво. Съобразиха се с желанието ни да сменим масата и да не е в зимната градина. Със сигурност ще ги посетя отново.
Анжела Ангелова
София / 28 Февруари / 08:56 ч.
Изключително добро обслужване! Момчето, което ни сервираше беше много усмихнато и възпитано. Много вкусна храна! Приятна обстановка.
Атанас Тодоров
София / 19 Февруари / 14:43 ч.
Всичко беше хубаво. Силно препоръчвам!
Виктор Славов
София / 07 Февруари / 18:32 ч.
Зверски духа студено в зимната градина и никой от заведението не може да промени това
Розалия Кръстанова
София / 07 Февруари / 13:35 ч.
Много мил персонал и както винаги- отлична храна!
Lubomir Yanev
София / 07 Февруари / 10:42 ч.
Супер!
Alex
София / 26 Януари / 18:17 ч.
Krasimira
София / 22 Януари / 19:06 ч.
Ivelina Yankulova
София / 13 Януари / 08:19 ч.
Цветанка Петрова
София / 01 Януари / 20:11 ч.

Програмата за Нова година беше страхотна. Много добра организация. Доволни сме!

Виктория Петкова
София / 28 Декември / 14:05 ч.
Християния Огнянова
София / 16 Декември / 10:42 ч.
Малина Борисова
София / 11 Декември / 17:29 ч.
Вкусна храна Добро обслужване Браво
Борис Глузов
София / 11 Декември / 14:16 ч.
Невероятно добро заведение с прилични цени!
Петя Димитрова
София / 09 Декември / 21:28 ч.
Krasimira
София / 29 Ноември / 17:22 ч.
Даниела Синьобръдска
София / 27 Ноември / 14:17 ч.

Благодаря за съдействието да си направя резервация онлайн. Още при пристигането ми ме настаниха на избраната от мен маса.

Даниела Христова
София / 26 Ноември / 10:40 ч.
danail manolov
София / 17 Ноември / 10:07 ч.

всичко беше добре като изключим факта че не ми беше дадена остъпката от 15 процента!Незнам защо но и на другите ми резерваци през сайта ви винаги трябва да име се напомня за остъпката което не е добре защото човек се чуства тъпо да се разправя че има резервация с остъпка през резо !При това положение се обезмисля ползването на сайта ви !!

Krasimira
София / 08 Ноември / 16:47 ч.
Diana Nedkova
София / 01 Ноември / 14:07 ч.

Храната и обслужването бяха отлични. Единственият минус е, че залата за непушачи е "превзета" от миризмата от залата за пушачи и в цялото заведение мебелите са пропити с миризма от цигари. Това направи прекарването ни не толкова приятно.

Розалия Анастасова
София / 28 Октомври / 23:51 ч.

Прекрасна обстановка, любезен персонал, бързо обслужване и определено вкусна храна. Доволни сме от всичко и бихме посетили заведението отново.

Krasimira
София / 26 Октомври / 14:51 ч.

Вкусно, качествено и добре поднесено, както винаги!

Петя
София / 16 Октомври / 16:21 ч.
Ivaylo
София / 12 Октомври / 14:17 ч.

Много са зле. Макар, че знаеха за резервацията, отстъпката не беше отразена в сметката. След мой коментар, дойде сервитьора и каза, че управителя едва ли не по милост ни дава 10%. Да ама отстъпката беше 15%. След втори коментар и чакане 10 мин най-после я получихме. Не бих повторил

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.

Александър Пазвантов
София / 11 Октомври / 16:37 ч.

СТРАХОТНО

Krasimira
София / 10 Октомври / 14:01 ч.
Krasimira
София / 09 Октомври / 14:03 ч.
Наталия
София / 04 Октомври / 14:20 ч.
Любезно обслужване, приятна обстановка, вкусна храна - Както винаги, беше чудесно!
Васил Великин
София / 01 Октомври / 17:27 ч.
Мария Йолова
София / 25 Септември / 13:50 ч.
Любомир Маринов
София / 12 Септември / 10:35 ч.
Отлично беше! Йоана освен красиво лице е и загрижен за клиентите си сервитьор, а музиката на живо беше приятен фон докато работех (нищо общо със строителните дейности вкъщи, които ме пратиха в Саса да работя :D ) Една забележка: масата, на която седях е твърде близо до съседните маси. И на моменти имам чувството, че си пречехме с хората около мен заради дистанцията между столовете.
Nataliya Grigorova
София / 20 Август / 14:59 ч.
George menev
София / 01 Август / 01:37 ч.

Лошо обслужване, ненавременни доставки. Азиатското меню има нужда от вкусови подобрения!

Теменужка Иванова
София / 30 Юли / 14:05 ч.
Александър Пазвантов
София / 18 Юли / 16:32 ч.
ВСИЧКО БЕШЕ НА НИВО С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА СУРОВИТЕ МИДИ.
Rosica Pankowska
София / 16 Юни / 14:07 ч.
Както винаги любезен персонал и изключително вкусна храна, благодаря.
Nadia Kol
София / 17 Май / 11:19 ч.

Страхотно обслужване, усмихнат персонал. Добре приготвено прясно суши. Доволни сме

Boris Boshnakov
София / 15 Май / 16:23 ч.

Много сме доволни и от обслужването, и от храната, но музиката беше прекалено силна и ни изненада неприятно.

Николай Иванов
София / 08 Май / 09:05 ч.
Nezabravka
София / 24 Април / 15:56 ч.

Липсваха доста неща от менюто. Обслужвнето също не е на необходимото ниво.

Даниела Иванова
София / 19 Април / 14:45 ч.
Виолета Бонева
София / 10 Април / 14:59 ч.

Прекрасна кухня и обстановка , перфектно обслужване! Браво!

Теодор Рачев
София / 10 Април / 14:13 ч.

Обслужването е на ниво. Вкусна храна, хубава музика. Едно от малкото места за наистина приятна вечеря.

Georgi Popov
София / 06 Април / 14:03 ч.

Вечерята беше вкусна, но за втори път ми дават счупена чаша. Този път извадих 3 парчета стъкло от устата си!!! Това е недопустимо. Сервитьорката ми се извини и ми смени чашата... направихме 340 лв сметка, а си нарязах устата!

Ралица Кавлакова
София / 15 Март / 15:42 ч.
Йордан Йорданов
София / 14 Март / 19:38 ч.

Какво още трябва да се направи, за да си получа 15те процента? Показах СМСа, видя кода, потвърди и после отново ми се носи нередуцирана сметка. Не направих проблем, но е разочароващо! Иначе всичко друго - много добре.

Отговор от ReZZo.bg:

След кореспонденция с клиента установихме, че е спазил общите условия за получаване на отстъпка от сметката, а именно напомняне от негова страна на персонала, който го е обслужвал. Ресторантът е допуснал неволна грешка и ни е уверил, че ще направят всичко възможно подобно недоразумение да не се случва в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиента ще бъде компенсиран от ресторанта за случилото се.

Natalia Nikolaeva
София / 28 Февруари / 18:10 ч.
Закъсняваме с 10 мкн
Вера Шопова
София / 14 Февруари / 18:13 ч.

За съжаление не получих отстъпка от сметката си, защото не бях прочела, че съм длъжна да си покажа имейл потвърждението на сервитьора. Работя в IT сферата и не разбирам как е възможно до мен да се изпращат и sms, и имейл с детайлите на резервацията, а до ресторанта само резервацията без предложената отстъпка. Това означава ли, че ако имам приятел сервитьор в заведението и всеки път сядам на обслужвана от него маса, той може да ми пуска отстъпки под предлог, че съм му показала email/sms потвърждение? Ако не правите засечка дали наистина ми се полага отстъпка, какъв е смисълът от това двойно потвърждение до клиента, а ако правите засечка и тази информация е налична за сервитьорите в заведението, защо е нужно клиентът да се занимава да ви показва отстъпката си от телефона си, за да му я признае заведението? Това са софтуерни системи/програми, лесно е да им се задава цялата информация, която да е достъпна едновременно за всички. За мен е като умишлено подвеждане на клиента, че има отстъпка, защото като не се сети да си покаже sms-a/emaila и отстъпката му удобно отпада.

Отговор от ReZZo.bg:

В секцията "Пълни условия за резервация" в сайта на ReZZo.bg е описано, че е необходимо при пристигането в ресторанта да се съобщи на посрещащия персонал, че резервацията на Ваше име е направена през ReZZo.bg, както и че е необходимо при поискване на сметката да се представи на обслужващия Ви персонал SMS или e-mail, който сме Ви изпратили за потвърждение на резервацията. Ако тези условия не са спазени от клиента, ресторантът запазва своето право да не начисли отстъпка от сметката.

Антоанета Димитрова
София / 14 Февруари / 14:41 ч.
Чудесно прекарахме. Много добра кухня и любезен, усмихнат персонал.
Надежда Христева
Варна / 12 Февруари / 15:03 ч.
Станимир Радев
София / 04 Февруари / 15:15 ч.
Krasimira
София / 31 Януари / 10:58 ч.
Моника
София / 30 Януари / 15:55 ч.

Храната и обслужването са перфектни, както винаги. Дневното меню е много добро решение за редовните клиенти!! Вземете мерки за хигиената в тоалетните. От доста време е под всякаква критика.

Aни Павлова
София / 29 Януари / 14:05 ч.

Страхотно изкарване! Дневното обедно меню е вкусно и бързо го носят!

Krasimira
София / 17 Януари / 19:00 ч.
Станимир Радев
София / 16 Януари / 14:34 ч.
Останахм много доволни от обслужването и от качеството на храната.
Стела Шекерджийска
София / 14 Януари / 10:31 ч.
Петя
София / 29 Декември / 02:04 ч.

Не разбирам защо се прави резервация след като така или иначе се чака на опашка редом с хората, които нямат такава. Суетенето и мрънкането на хостесите е абсолютно достатъчно да ти развали настроението. Като изключим хаоса около настаняването... както обикновено - всичко друго е прекрасно. И отвратителните кюнефета, в които нямаше капка сладост, но... предложиха да направят нови :))

Отговор от ReZZo.bg:

След кореспонденция с клиентката установихме, че ресторантът е допуснал неволна грешка и от управата на заведенеито са ни уверили, че ще направят всичко възможо подобно недоразумение да не се случва в бъдеще.

Дани Дундов
София / 27 Декември / 15:50 ч.

Перфектна организация и реално получена отстъпка. Много сме доволни.

Лилия Шабаб
София / 25 Декември / 07:04 ч.
Мариана Петрова
София / 20 Декември / 09:24 ч.

Въпреки достатъчно рано направената резервация, бяхме настанени на маса до огромен хладилник, който гледахме през цялото време /в ресторанта има много по-добри маси, подходящи за двама/, в това число и как персонала вади и прибира в него разни неща. Имах рожден ден и при правенето на резервацията ми беше казано, че това ще бъде отразено, най-малкото за получаване на по-хубава маса. Но не беше отразено, в ресторанта нямаха тази информация и съответно, може би по тази причина, ни залепиха плътно до хладилника, за да го наблюдаваме през целия си престой.

Александър Екимов
София / 01 Декември / 18:03 ч.
Масите са прекалено близо една до друга.
Bistra Ilieva
София / 22 Ноември / 14:24 ч.
Krasimira
София / 15 Ноември / 15:42 ч.
Iliyana vincheva
София / 13 Ноември / 17:00 ч.
Любомир Маринов
София / 13 Ноември / 14:05 ч.

Много добро обслужване. Сервитьорът и помощник-управителката бяха изключително отзивчиви и любезни. А храната беше супер :)

Илона
София / 07 Ноември / 14:07 ч.

Храната беше уникална както винаги , но обслужването беше ужасно , което до някъде оправдавам , защото някои сервитьори си приключваха смените и ни прехвърлиха масата.

Dmitriy Ganchev
София / 06 Ноември / 17:43 ч.

Беше мно яко и много вкусно ;))

Лилия Панова
София / 22 Октомври / 14:17 ч.
Патицата беше превъзходна, храната беше на ниво.
Валентин Божилов
София / 16 Октомври / 14:24 ч.

Отлично обслужване и вкусна храна.

Krasimira
София / 03 Октомври / 15:13 ч.
Katrin Krasimirova
София / 27 Септември / 18:19 ч.

Чудесно

Мирослав Новоселски
София / 14 Септември / 14:24 ч.
Антонина
София / 04 Август / 11:22 ч.

Резервацията се осъществи много бързо и лесно. Храна и обслужването в ресторанта бяха на много добро ниво !

Любомира Младенова
София / 25 Юли / 16:18 ч.
Изобщо не препоръчвам! Наложи се да проведа 4 телефонни разговора, за да направя "онлайн" резервация. Имайте предвид, че отстъпката важала до 18 часа, а масата за 10 човека, се оказа за 8. Обслужването и храната бяха супер, резервирането е кошмар.
Давид Аначков
София / 15 Юни / 07:43 ч.

Обслужването и храната бяха много добре и останахме с много доволни и не съжаляваме, че отпразнувахме специален ден на това място.

ХРИСТОФОР АНГЕЛОВ
Варна / 28 Май / 09:58 ч.
Борис Йорданов
София / 23 Май / 14:31 ч.

Не съм доволен от обслужването и отношението на персонала. Като разбраха, че имаме резервация от Резо ни настаниха на най лошата маса при положение, че завеението беше почти празно Юн След молба от наша страна и лош поглед и отношение от страна на хостеса ни преместиха. На финала " забравиха " да включат отстъпката, и след напомняне от нас я приложиха. Всичко това е смешно при положение, че казаха на сервитъора за резервация и отстъпка чрез Резо. Не бих посетил заведението отново!

aleksandra
София / 16 Май / 14:02 ч.
Даниел Хаджийски
София / 30 Март / 00:59 ч.

Добро обслужване , приятна обстановка, вкусна храна

Aни Павлова
София / 23 Март / 14:37 ч.

Изкарахме страхотно! Сервитьорката беше изключително отзивчива!

Диляна Трачева
София / 22 Март / 11:04 ч.
Разнообразна фюжън кухня с азиатски акцент, добри готвачи, навреме доставени поръчки, любезен персонал, ненатрапчиво характерен интериор, комфортно даващ достатъчно лично пространство - винаги с радост посещаваме SASA Asian Pub Paradise!
Евгени Тасовски
София / 21 Март / 14:39 ч.

Беше вкусно, прекрасна гледка, бързо и вежливо обслужване!

Radostina Aneva
София / 21 Март / 14:19 ч.

Както храната, така и обстановката са супер! Бихме посетили отново!

Росица Радева
София / 15 Март / 14:08 ч.
Атанас Костадинов
София / 27 Февруари / 13:16 ч.

Сервизът беше добър! Храната също!

Атанас Костадинов
София / 27 Февруари / 13:15 ч.
Елина Ангелова
София / 23 Февруари / 15:08 ч.
Много Ви благодаря за предоставената възможност да оставя коментар след посещението ми на SASA Asian Pub Paradise, след направен резервация през REZZO.BG в определен часови диапазон с обявена конкретна отстъпка. От услугите на REZZO.BG. се възползвом близо 2 години, но в последните 3 месеца, както и снощи, аз и моята компания имаме проблем ЕДИНСТВЕНО и САМО с резервациите в SASA Asian Pub Paradise. Оставаме с впечатление, че се търси и най-малкият повод, за да не се даде отстъпката обявена в REZZO.BG. Няма да изпадам в подробности за предишните разочарования ( от факта, че отстъпката не се прави), а само искам да изкажа неприятното си впечатление от салонната управителка в заведението и нейният неправилен подход към клиентите. Смятам, че заведение от ранга на SASA Asian Pub Paradise, при ДОБРО желание и организация, винаги може да излезе от дадена ситуация, показвайки на РЕДОВНИТЕ си клиенти, че те са важни за него и да ги накара да имат желание за следващо посещение,
Михаела
София / 31 Януари / 08:05 ч.

Когато отидохме в заведениято, нашата резервация през сайта, я нямаше. Настаниха ни като се извиниха и казаха, че ще ползваме отстъпката си. Обслужването беше нормално. Когато дойде сметката не беше приспадната отстъпка. Явно ме бяха комуникирали със сервитьора и се налижи преизчисляване. Дадоха ни я така, все едно вината е наша.

Prakash Mishra
София / 10 Януари / 14:45 ч.

Nothing called Asian cuisine!! The restaurant looks very good that's all don't expect any service every single time u have to wave your hand even all the waiters gossiping each other Not good experience at all

Радослав Гавраилов
София / 10 Януари / 10:48 ч.
Радослав Гавраилов
София / 10 Януари / 10:48 ч.
Жаклин Диб
София / 09 Януари / 17:54 ч.
Останах изключително недоволна, бавно обслужване и ужасно неприветлив порснал.
Стефи Милева
София / 28 Декември / 14:30 ч.

Много добро обслужване и вкусна храна както винаги :) Закъсняхме и вероятно затова не успяхме да се възползваме от 15% отстъпка, но хостесата беше изключително полезна и въпреки чакащите хора ни настани на хубава маса.Много добър професионализъм и отношение.Браво!

Недко Ценов
София / 27 Декември / 14:53 ч.
Хубава храна. Приятна обстановка. Отлично обслужване. Не успяхме да се възползваме от отстъпката. Сметката трябва да се поисква устно, а не с бутона.
Стефчо Чорбаджиев
София / 21 Декември / 21:03 ч.

Ресторантът е много приятен, обслужването - на много високо ниво, кухнята - превъзходна. Бяхме в зимната градина, залата за пушачи и за първи път ни се случва димът от цигарите да не идва към нас (жена ми не пуши). Заслужава си да се посети, а с предварителната резервация, и то по Интернет, просто няма проблеми

Илия Христов
София / 20 Декември / 17:25 ч.
Всичко беше чудесно!
Stoyan
София / 20 Декември / 14:02 ч.
Приятна атмосфера, добро обслужване, вкусна храна
Nevena Petrova
София / 14 Декември / 14:36 ч.

Всичко беше супер! Доволни сме!

Евгени Чиликов
София / 14 Декември / 14:32 ч.
Kristina
София / 01 Декември / 13:42 ч.
Димитър Капитанов
София / 30 Ноември / 18:42 ч.
Обслужването и храната бяха на ниво. Прекарахме страхотно. Препоръчвам!
Иван Ланзов
София / 30 Ноември / 14:11 ч.

При положение, че беше избрана вътрешна зала - все едно бяхме в залата за пушачи. Никаква вентилация и силен мирис на цигари - и то с дете на масата. Изобщо не предлагайте места за непушачи. Обслужването и храната бяха ОК на този фон. Иван

Венелина Вълчева
София / 29 Ноември / 16:16 ч.
Йовко Йовко
София / 22 Ноември / 20:10 ч.

Много добро обслужване и чудесна кухня

Надежда Христева
Варна / 07 Ноември / 17:57 ч.
Gloria Petrova
София / 30 Октомври / 16:00 ч.
Харесвам ресторанта и обичам да хапвам вечер със сина си там, тъй като и на двама ни ни допада менюто. Единствената ми забележка беше, че ни настаниха на тераса с пушачи въпреки, че синът ми определено все още е видимо под 18 години. Предполагам, че тази ситуация няма да се повтори.
Кирил Петров
София / 28 Октомври / 17:41 ч.
Сервитьорката, която ни обслужваше - трябва да си направи сепуку! Забавени поръчки, беше като мута патица - няма извинете, няма нищо.......е, нямаше и бакшиш, респективно!
Vesela Kostadinova
София / 07 Октомври / 17:17 ч.

Обслужването беше страхотно, кухнята също. Предложика ни нови ястия извън основното меню, които бяха много интересни. Рибата беше чудесна, опитайте и Пина коладата ;)

Елена Николова
София / 28 Септември / 17:24 ч.
вечерта беше прекрасна, а обслужването на ниво. Екипът на Rezzo.bg са много отзивчиви и готови да удовлетворят всяко желание на клиента. Благодаря ви и до скоро.
Йордан Пенев
София / 26 Септември / 14:13 ч.

Приятно съм изненадан от качеството на новите предложения в менюто.

Krasimira
София / 21 Септември / 16:40 ч.

Стана недоразумение,след като ми донесоха сметката,отстъпка не беше включена,след разговор ми направиха отстъпката,но вече трябва,и при настаняване,и при поискване на сметката,да размахвам телефона с потвърждението на резервацията.....Иначе храната беше ОК...

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал.

Михаела Трухчева
София / 20 Септември / 13:27 ч.
Цветелина Кацарска
София / 15 Септември / 14:13 ч.
Ами за пръв път не получих отстъпката, до сега винаги съм резервирала с приложението.След като спазих условията да пристигна на време да кажа,че съм с резервация от rezzo и не получих отстъпката,бях леко разочарована.
Микаела Воденичарова
София / 06 Септември / 11:19 ч.

Страхотна кухня, обслужването е на високо ниво. Уютна обстановка.

Georgi Zlatev
София / 23 Август / 21:11 ч.
Чудесна храна и обслужване на високо ниво
Стефан
София / 21 Август / 10:15 ч.
Храната бе на ниво както винаги, но се оказва, че клиентите на Rezzo вече не могат да са непушачи в този ресторант, т.е. през сайта могата да се запазват места само в залите за пушачи!!!
Петя Андреева
София / 11 Август / 14:54 ч.
Приятна обстановка и музика, хубава храна и добро обслужване. С удоволствие отново бихме посетили заведението.
Стефан
София / 26 Юли / 16:18 ч.

Перфектно! Нямам никакви забележки нито към храната, нито към обслужването!

Polja
Варна / 22 Юли / 00:47 ч.
Разликата с обикновен китайски ресторант са само цените,които са много високи за такъв тип кухня. Въпреки локацията и преекспонирането на ресторанта, излязохме вмирисани на китайска кухня.
Светлин
София / 12 Юли / 17:47 ч.
Стефан
София / 07 Юли / 14:24 ч.

Супер е.... Приятна обстановка, хубава храна, добро обслужване...

Sofi Kamenova
София / 05 Юли / 14:06 ч.
Масата беше със страхотна панорама. Меннюто също е много разнообразно и всичко е много вкусно. Забелязала съм, че последните няколко пъти забравят да ни извадят отстъпката и си оставаме без нея, така че трябва да им се напомня при искане на сметката.
Мина Голева
София / 03 Юли / 17:23 ч.

Прекарахме страхотно! Много мил персонал, много бързо и хубаво обслужване и не на последно място - страшно вкусно! :)

Ани Харизанова
София / 30 Юни / 15:11 ч.
Виолета Минкова
София / 01 Юни / 07:54 ч.
Богдан Пехливанов
София / 28 Май / 00:59 ч.
Празнувах си рожденния ден и съм изключително довлен. Ядохме лъкшъри суши плато и пихме лиле (не съм сигурен). Ресторант е страхотен! :)
Мария
София / 18 Май / 16:31 ч.

be6e super

Петя Цветкова
София / 11 Май / 16:39 ч.

Вкусна храна, добро обслужване. Доволни сме

Georgi Kostadinov
София / 10 Май / 15:06 ч.

Страхотно !!!

Георги Атанасов
София / 10 Май / 14:07 ч.

Обслужването беше много добро. Сервитьорът беше нов и се справи много добре. Keep up the good work!

Инна Христова
София / 09 Май / 09:17 ч.

Много приятно заведение с добро обслужване.

Nikolay Todorov Todorov
София / 01 Май / 14:01 ч.

Добро обслужване и вкусна храна

Стоян Делев
София / 27 Април / 14:01 ч.

Обслужването е на изключително високо ниво, качеството на храната е перфектно!

Здравко Анакиев
София / 23 Април / 14:07 ч.
страхотно обслужване и мн вкусна храна
Narine Voskanyan
София / 22 Април / 19:37 ч.
ЕКСТРА
Elitsa dimitranova
София / 10 Април / 15:13 ч.
Доволна съм от обстановката, от менюто и неговото изпълнение, но все още има проблем с обслужването. Вероятно е нужен повече персонал.
Ева Петрова
София / 26 Февруари / 17:20 ч.
Въпреки огромната заетост на заведението,персоналът полага усилия и обслужването е на ниво!Ново любимо място!
Здравко Анакиев
София / 26 Февруари / 14:01 ч.
страхотно беше, благодарим
Покажи всички коментари
направете резервация с до 20% отстъпка
направете вашата

резервация

с оферта

×

ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА

Брой хора

Възрастни:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Деца до 12г.
Деца до 12г.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

Час

11:00
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ

Тип резервация

основна зала:
20% Отстъпка
лятна градина (зала за пушачи):
20% Отстъпка

Тип резервация:

Изберете оферта:
Не откривате желаният от Вас час?
Направете запитване тук
ОФЕРТА

Масата Ви ще се пази до 15 минути

резервирай маса