Здравейте РеЗЗо, не бях доволна от ресторанта. Защо: 1. нямаха резервацията, спореха с мен 20мин, че нямам резервация, чакахме навън всички и след време, като и показах кода от вас, направиха маса за нас. Но знаете, вече не е същото. 2. Имаше не изпечена храна, която е връщахме за довършване и пак не беше добре направена. 3. бутиките /750гр/не се отвараха пред нас, свършваха след 400гр, и 4 бутилки свършиха с доливането на 2 чаши. Много хора на малко пространство и много шумно. Мисля че няма скоро да повтора.
Виж повечеДопълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Зимна градина , Телевизор, Музика на живо, Подбрана винена листа, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни, Подходящ за групи и Шеф готвач |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина |
Работно време: | 10:00 - 24:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Здравейте РеЗЗо, не бях доволна от ресторанта. Защо: 1. нямаха резервацията, спореха с мен 20мин, че нямам резервация, чакахме навън всички и след време, като и показах кода от вас, направиха маса за нас. Но знаете, вече не е същото. 2. Имаше не изпечена храна, която е връщахме за довършване и пак не беше добре направена. 3. бутиките /750гр/не се отвараха пред нас, свършваха след 400гр, и 4 бутилки свършиха с доливането на 2 чаши. Много хора на малко пространство и много шумно. Мисля че няма скоро да повтора.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo и Namoos Център бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Вечерята и обстановката, както винаги, бяха превъзходни. Благодаря за обслужването, вкусната храна и оставените положителни емоции.
Не съм доволна от обслужването. Храната беше вкусна, но всичко останало под ниво. Оказа се че те не работили с РЕЗО и съответно нямахме резервация, да не говорим за отстъпка. Намериха ни маса, но имаше дописвания в сметката които не сме консумирали и то доста неща!
Отговор от ReZZo.bg:След проведена кореспонденция по случая, с ресторанта и клиента изяснихме създалото се недоразумение.Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Отлично обслужване! Любезен персонал и много добра кухня!
Атмосферата в ресторанта е страхотна. На мен лично ми хареса повече отколкото на снимките! Храната е много вкусна, а обслужването беше на ниво! Успях за една вечер да се потопя в истинска гръцка обстановка :)
Любезно обслужване и приятна обстановка, но въпреки, че в менюто беше отбелязана наличието, сътветно липсата на алергени за всяко блюдо, това не се спазваше. След като изрично подчертах, че избягваме храни с глутен, салатата беше сервирана с пшеничени брускети, а в менюто пишеше, че няма глутен. Мисля, че трябва да се поработи повече в тази насока.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo.bg бихме искали да поднесем извинения , относно причиненото неудобство при посещението Ви в ресторант "Mykonos Mediterranean Love & Food".
Бихме искали да Ви информираме, че веднага сме уведомили ресторанта за възникналата ситуация и те ни увериха, че ще предприемат необходимите мерки за да не се допускат подобни ситуации и пропуски в бъдеще.
Благодарим Ви за обратната връзка! Мнението на нашите Клиенти е важно и ценно за нас!
Не пазеха маса за нас като отидохме. Оправдаха се, че било много натоварено и решили че "била фалшива резервация". Също така ОТКАЗАХА да начислят намаление в сметката и платих 100%
Спокойна и уютна обстановка в типичен гръцки стил. Отлично обслужване и вкусна храна! Има музиканти - синтезатор и тамбура, които допринасят за невероятната обстановка /свирят и пеят тиха, приятна музика/.
Перфектно! Кухня, атмосфера, обслужване - 6+
Много приятна обстановка и вкусна храна
За втори път го посещаваме и сме много доволни. Всичко е чудесно - храната, виното, десертите, обстановката, обслужването.
Прекарахме си страхотно! Вкусна храна, чудесно вино и приятна обстановка :) Бяха подготвили и изненада за посрещането на гостите по повод празника :)
Приятна обтановка. Не мирише на манджа, и е с много добро обслужване! Заслужава си.