Изисканият ресторант Гребеца е разположен на спокойно и красиво кътче в зелените площи на гребен канал Пловдив. Интериора сякаш представлява света на виното, в съчетание на стил и топлина, а градината на заведението е една от най-красивите в Пловдив, благодарение на много добра си локация!
Дополнительные опции: | Лятна градина/тераса, Зимна градина , Телевизор, Бебешко столче, Място за хора с увреждания и Домашни любимци |
Способы оплаты: | в брой |
Есть: | Wi-Fi, Летний сад, Зимний сад |
Время работы: |
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
|
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно петнадесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Не помните свой пароль?
Пожалуйста, введите e-mail, с которым вы зарегистрировались, и мы вышлем вам подтверждение о смене пароля.
Введите ваш e-mail адрес и город и мы будем высылать вам последние рестораны и скидки в ReZZo.bg
Выберите свое местонахождение на карте кликнув на него, или используйте местонахождение, которое укажет ваше устройство.
Комментарии
Не ми бе предоставена 10% отстъпка, тъй като заплатих с карта. Трябва предварително да се оповестяват такива условия!
Заведението не ни направи отстъпка, при поискване на сметката беше изпратен друг сервитьор, при което на сметката нямаше никъде отстъпка.
Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Храната беше много вкусна, но по стар бългаски обичай се “объркаха” и не ни начислиха отстъпката! Мисля, че това не е коректно
Много приятно място, любезни сервитьори, но не съм възхитена от храната. Донесоха препечени от вън ,а сурови отвътре кюфтета . Имам забележки относно и скаридите. Не останах впечатлена...
Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.