Здравейте всички Вие, ценители на истинските гастрономически съвършенства.
Всяка уважаваща себе си личност се стреми да задоволи изискванията и прищевките на стомаха си.
Когато се храните, не просто утолявате глада си. Вие се грижите за себе си, доставяте си несравнима наслада и отдавате почит на най-естествената човешка нужда. Нуждата от хапване и удоволствия. Mr. Pizza знае че една всяка 'дреболия', съпътстваща ритуала 'хранене', е от изключителна важност.
И създаде приказен оазис, в който, необезпокоявани от никакви външни фактори, ще можете да се отдадете на кулинарните си страсти. Готварското изкуство е висша форма на себеизразяване и отдаване на
почит към цялото човечество и персонално към всеки един 'консуматор'. Нашите 'кухненски виртуози' знаят как да превърнат хранителните продукти в шедьовър, достоен за стомаха Ви.
Дополнительные опции: | Лятна градина/тераса, Телевизор, Бебешко столче, Детски кът, , и |
Способы оплаты: | в брой, VISA, VISA Eletron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Есть: | Wi-Fi, Летний сад, Паркинг |
Время работы: | 11:00 - 01:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка представете на обслужващия Ви персонал SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените на менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете Вашата резервация най-късно петнадесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете бутона "Откажи" към съответната резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Не помните свой пароль?
Пожалуйста, введите e-mail, с которым вы зарегистрировались, и мы вышлем вам подтверждение о смене пароля.
Введите ваш e-mail адрес и город и мы будем высылать вам последние рестораны и скидки в ReZZo.bg
Выберите свое местонахождение на карте кликнув на него, или используйте местонахождение, которое укажет ваше устройство.
Комментарии
Приятна обстановка, храната е добра, обслужването-също. Бих препоръчала малко повече внимание при издаването на сметката с оглед отстъпката на Rezzo. Още при пристигането в ресторанта заявихме, че имаме резервация през сайта, бяхме настанени съответно на запазената маса. Накрая на вечерта сметката ни се забави и се наложи да я поискаме на два пъти. Първият път напомнихме, че имаме отстъпка; вторият път - не, тъй като вече бяхме казали веднъж. Донесоха ни сметката без отстъпка. След нашата забележка грешката бе коригирана, но би било желателно ползването на отстъпката да става малко по-лесно.
Беше много вкусно, благодарим!
Малък грамаж, на високи цени.
Всичко беше супер!
Приятна обстановка , любезен персонал , но заложете на пица, паста и салати- морските деликатеси не са им силната страна.
Храната беше страхотна, поръчахме пица и равиоли. Тънко , хрупкаво тесто, много плънка. Равиолите бяха супер, с много сос и крехко месо. Много бързо стана готова храната. Реторантът е с много приятен интериор
Приятна обстановка,мил персонал и страхотна кухня!Благодаря!
Беше хубаво
Страхотен ресторант!Храната е хубава, обслужването отлично!
отлично обслужване и приятна атмосфера. заведението работи до късно, което е голям плюс.
Изключително неприятно посещение в Mr Pizza Mladost. Запазената маса беше с 1 място по-малко и разположена точно до тоалетната. Отстъпката не беше направена в сметката и когато помолихме да я направят, отговорът беше "добре, но да знаете, че ще я платя от собствения си джоб". Изключително съм разочарована и не мисля да посетя друг път Mr Pizza Mladost.
Хубаво място, вкусна храна, добро обслужване
Отстъпката не беше калкулирана в крайната сметка, за съжаление това се случва непрекъснато при резервации през системата на Резо.
Препоръчвам, тъй като: беше уютно, храната беше вкусна, бързо приготвена, сервитьора - усмихнат и любезен.
Super, but remember to tell the waiter about the discount (if any) when you are asking for the bill. (we said that we booked via Rezzo when we arrived, so I believe they should ask before, in cases like that, as it seems this place offers very often discounts)
Храната беше много вкусна,но така и не ни предоставиха 20% намаление, с които бе запазена масата.
От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
15 минути стоим на крак пред заведението, прехвърлят ни от сервитьор на сервитьор, само за да ни кажат, ще са забравили резервацията ни и нямат места. Грубо и непрофесионално отношение, което не препоръчвам на никой.
От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Изключително съм разочарована от прекарването. Бавно и разсеяно обслужване, изпочупен и мръсен детски кът, прашна маса при настаняването. Храната бе ок, но това е единственият плюс
От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Имах резервация с -20% и не ми приспаднаха остъпката.
В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Оправете си вратата.
Ако посещавате заведението скоро, имайте предвид, че доста голяма част от персонала е на обучение и има известно забавяне и несигурност, което не е най-големият проблем. Неприятно е, че никой от персонала не беше с коректно поставена предпазна маска. Масата, на която бяхме настанени беше малка и подходяща единствено ако пиете кафе. За чиниите просто нямаше място. Също така, в близост до нашата маса седеше персонала и слушахме как старшите сервитьори постоянно правят забележка на младшите на висок глас. Атмосферата не беше приятна. Храната беше ОК с изключение на едно чесново хлебче, което върнахме, тъй като миришеше и имаше странен вкус.
Много некачествено обслужване, не издват сервитьори, не познават менюто. Безвкусна храна. Мръсни маси и сепарета. Безумно високи цени, наистина неадекватни, завишени от предното ни посещение. Няма да повторя в никакъв случай.
Вечерта беше приятна
Вкусна храна и чудесно обслужване.
Определено има какво да се желае от към обслужване - чакахне към 1 час за 2 хлебчета, като сервитьорката не показа никаква заинтересованост към нас. Като цяло храната е винаги вкусна, затова и харесвам заведението като цяло. Но би било добре да се подобри интериора и нивото на обслужване.
Бихме искали да Ви информираме, че веднага сме уведомили ресторанта за възникналата ситуация, като те ни увериха, че ще предприемат необходимите мерки за да не се допускат подобни ситуации в бъдеще.
Благодарим Ви за обратната връзка, мнението на нашите Клиенти е важно и ценно за нас!
Много лошо обслужване!!! Недонесена поръчка в продължение на повече от 1 час, та даже беше таксувана в сметката, но поне я махнаха! Хранатае вкусна, но ''обслужванетоо'' ...под всякакава критика :(
Новият детски кът е определено магнит за най-малките, както и за техните "големи" :) И не на последно място - менюто, готвачите и персонала правят мястото едно от любимите ! И не забравяйте да опитате новата домашна вишновка ;)