Happy Grand Hotel is the first restaurant from the Happy Bar & Grill restaurant chain opened in Plovdiv. It is located near the expo area of the city and Novotel Plovdiv hotel. It has a beautiful and cool garden with 150 seats and the cozy restaurant itself can accommodate up to 105 people. The restaurant offers unique Japanese sushi.
Additional options: | Summer garder/terrace, TV, Baby chair, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden |
Open hours: |
11:00 - 22:00
11:00 - 22:00
11:00 - 22:00
11:00 - 22:00
11:00 - 22:30
11:00 - 22:30
11:30 - 22:00
11:00 - 22:30
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Как е възможно да има настаняване на маса абсолютно навън при отрицателни температурни градуси? Изключително непрофесионално отношение! Крайно разочаровани!
Красив интериор. Вкусна храна и бързо обслужване. Персоналът е учтив и любезен. Бързо обслужване
Беше всичко вкусно и прекрасно
Перфектна обстановка и много добро обслужване!Препоръчвам!
Много добра кухня и обслужване!
Останахме много доволни цялото ми семейство! Храната беше много вкусна , обслужването бе много добро!
Отлично обслужване! Приятна обстановка!
Всичко беше чудесно!
Много добра обстановка и обслужване.Храната е невероятно и вкусна!
Поздравления за атмосферата и обслужването! Наличието на осигурен паркинг е голямо удобство.
Беше вкусно и обстановката е много приятно.
перфектно обслужване,вкусна храна
Обичам този ресторант. Няма друго такова обслужване. Винаги отзивчив и приветливи с желание да услужат
Добре беше
Всичко беше добре, с изключение на едно от ястията, което бе поръчано - паеля с морски дарове, която трябваше да бъде 0,5кг. но не изглеждаше повече от 350-400кг., което развали настроението на един от присъстващите :(
Вкусна храна и отлично обслужване.
Вкусна храна и приятна обстановка !Препоръчвам, Хепи си е топа ????????
Всичко беше чудесно! Изненада за рожден ден беше доста приятна :)
Красив интериор, бързо, адекватно обслужване! Вкусно и атрактивно поднесено!
Беше прекрасно!
Всичко беше перфектно както винаги!
Както винаги доволни в Хепи
Много доволни останахме
Лятната градина е невероятна. Много просторно, красив интериор. Вкусна храна и отлично обслужване!
Всичко беше на отлично ниво! Както винаги! Благодарим ви!
Прекарахме чудесно. Нямах търпение да сефтосам лятната градина на Хепи Гранд хотел Пловдив и останах очарована. Под дебелата сянка на дърветата жегата не се усещаше. Обслужването и храната , както винаги - на европейско ниво. Останахме много доволни.
Перфектно обслужване и обстановка!
Много ни хареса храната, бързото обслужване и обстановката. Нашето място!
Нямах търпение да хапна с децата си в лятната градина на Хепи Гранд хотел и съм благодарна, че с Rezzo имах тази възможност с отстъпка. Персоналът беше усмихнат и достъпен, без да бъде натрапчив. А храната… както винаги - страхотна! Винаги избирам Хепи, ако реша да хапвам извън вкъщи.
При резервация нямах избор дали да бъде навън или вътре. Видях, че е автоматично бе избрана "лятна градина". Тъй като за първи път посещавам новия ресторант, реших да бъда изненадан. Въпросната "градина" се оказа затворено пространство, в което за съжаление се пуши. Попитах за маса навън, но ми казаха, че са няколко и са заети. Те "вратички в закона" са ужасни. Не трябва да се пуши в затворено помещение с храна! Иначе храната беше добра. Мидите бяха пресни, а обслужването любезно.
Отново едно прекрасно преживяване в приятна обстановка с много внимание от страна на момичето което се грижеше за нашата маса. Храната е много вкусна, както винаги.
Не харесахме новата локация. На предишното място имаше голяма, красива градина и вътре беше по-красиво и просторно.
Много, много вкусна храна!!!
Perfect
Въпреки предварителната резервация за 5 човека и две деца ми се наложи да чакам 10-15 минути, за да ми изчистят и подготвят масата.... Въпреки че храната е вкусна, това чакане за пореден път изнервя обстановката.
Беше по-добре от преди. Но когато ресторантът е пълен е ужасно. Иначе без много клиенти всичко е наред. Понякога храната идва изгоряла.
Идеално, както винаги!
Както винаги храната и обслужването бяха на ниво , но едното място на масата беше слънчево през цялото време ( макар че беше следобед) и никой от компанията не искаше да го заеме, така че се свивахме на диванчето и беше леко дискомфортно Винаги когато резервирам с отстъпка, масата е компромисна.Само това ми е направило негативно впечатление
За първи път посетихме заведението с моя приятелка. Останахме много доволни, както от обслужването, така и от храната и напитките. Нямаме забележки. С удоволствие ще посетим Happy Grand Hotel отново.
Обслужването беше чудесно, а храната топла и вкусна! Новата дестинация е топ!
Храната беше вкусна, но не останахме с добро впечатление от факта, че отстъпка на поръчката ни от обедното меню, не беше приспадната. Би следвало, това да ни беше казано от обслужващите ни сервитьори.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че обедните и специални менюта не се комбинират и не подлежат на отстъпки.
Персоналът не отделя никакво внимание на клиентите и само бързат. Винаги очакват бакшиш дори и да не го заслужават. Резервирах с отстъпка, дойдох на време, казах им за отстъпката и резервацията и така и не ми я дадоха. Разочарован съм от този обект.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и от името на ресторанта бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. След кореспонденция с ресторанта сме уведомили клиента, че ще бъде компенсиран при следваща резервация.
Има какво да се желае относно обслужването. Бутона за повикване неработеше. Като локация и обстановка е чудесно!
Уютно, чисто, приятно. Добро обслужване и невероятна кухня
Новият обект на веригата не е по вкуса ни. Изключително натруфено откъм украси и аранжировка, изключително нагъсто поставени маси, създава усещането (в тази насока) за комунистически стол, но с кичьозна украса. Едва ли ще го посетим отново. Старият обект бе в пъти по приятен и уютен! Иначе обслужването и кухнята продължават да са на ниво.
Всичко беше на ниво Перфектно
Страхотно обслужване и невероятна храна! Бих резервирала отново, става бързо и лесно!
Благодаря за оказаното съдействие от rezzo.bg за направената резервация в любимо ми място за хранене в град Пловдив!
Изключително вкусна храна и много любезен персонал!
Изключително любезни и внимателни момчета и момичета! Прекрасно обслужване и великолепна храна.
Уютна обстанвка и хубава цена на приемливи цени .
Както винаги всичко беше прекрасно! Екипа на заведението е любезен и усмихнат, храната е чудесна. Вече е любимото ми Хепи в Пловдив :)
Бяхме резервирали маса за 19:00ч. Не бяхме предупредени от вас, че за по-късен час сте направили и втора резервация. Повече клиенти-по-голяма печалаба, разбира се, но трябва да предупреждавате, че има такава опция. Това ще повлияе на избора ни оттук нататък.
Честно казано, Хепи запада все повече и повече-храната не е така вкусно приготвена, винаги пресолена,освен това не всичко от менюто е налично.Посещаваме го от време на време,но не с голямо удоволствие.
Беше много вкусно и служителите бяха мили.
Както винаги обслужването и храната бяха перфектни. В метката ни обаче не беше включена отстъпката. Случва се за първи път. Забелязах това след като си тръгнахме от заведението.
Както винаги е удоволствие времето прекарано при вас
Всичко беше перфектно!
Останахме удовлетворени, както винаги в тази верига ресторанти. Благодаря за обслужването!
Както винаги обслужването беше бързо и на ниво, а храната - вкусно приготвена и качествена.
Отлично обслужване и кухня.
Прекрасна храна и прекрасен персонал!
Както винаги, отлична храна и обслужване
Както винаги всичко беше на ниво! Перфектно обслужване и вкусна храна!
Добро обслужване и вкусна храна
Чудесно!
Изключително любезни !! Всичко беше на ниво … 10/10
Чудесно обслужване и невероятно вкусно суши!
Всичко беше прекрасно както винаги! Благодаря за отличното обслужване!
Вкусна храна, добро обслужване. Единственият проблем беше вече наличието на комари и липсата на подходящ препарат в заведението.
Добро обслужване
Както винаги-вкусно, различно. Мил персонал, спокойна обстановка.
Беше много хубаво, както винаги
Страхотно и както обичайно за Хепи. Служителите бяха изключително любезни и приветливи. Храната беше на ниво както винаги.
Обслужването и храната , както винаги, бяха на изключително високо ниво! Отлично прекарахме!
6
Обслужването е перфектно, момчето, което се грижеше за нашата маса заслужава адмирации. Храната определено беше вкусна
Салфетка в ориза на "Пиле Банкок" ! Без никаква компенсация, просто ни го сервираха втори път.
Беше ужасно. Първо, когато правих резервация чрез Реззо изрично казах, че сме с бебе на месец и КУЧЕ. Когато отидохме ни бяха сложили на вторият етаж и на супер неудобна маса, където количката пречеше. Най-важното е, че от Хепи не позволиха да си вкараме кучето с довода, че от Реззо не са ги предупредили. За обслужването и храната даже не ми се коментира. А резервацията беше за повод. Страшно сме разочаровани всички.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение
Много приятно изживяване, както винаги. Вкусна храна и уютна обстановка. Пак ще посетим при възможност.
Всичко беше чудесно, както обикновено е по стандартите на самата верига. :)
Супер. Всичко е перфектно в Хепи!!!
Благодаря на усмихнатия персонал за приятната вечер! Както винаги, беше много вкусно! Искарахме си много добре! :) :) :)
Беше супер!
Останахме доволни.
Храната беше много вкусна, а момчето ,което ни обслужваше постоянно се грижеше нищо да не ни липсва! Препоръчвам!!
Както обикновено - отлично обслужване и вкусна храна. За пръв път хрупкавата скарида в сушито беше жилава. Фантастичен ресторант! Препоръчваме го!
Перфектно обслужване, приятна обстановка , мноого вкусна храна!
Прекарахме си много хубаво
Прекарахме чудесно. Обслужването и менюто бяха на ниво. Благодарим!
У-ни-кал-но!
Обслужването беше чудесно, храната вкусна. Забележка относно менюто : по време на великденски пости имаше точно 2 постни ястия.
Прекарахме си чудесно. С удоволствие ще идем пак!
Много добре! Пристигнахме малко по-рано от запазения час, но масата ни вече ни чакаше. Обслужването беше както винаги - на ниво! Обслужващия персонал е внимателен към клиента, без да се натрапва. Ще посетим пак !
Чудесно просрещане и невероятна кухня. Прекрасно е да имаш възможност да използваш отстъпка
Прекрасно си изкарахме! Благодарим!
Уникална кухня, прекрасно обслужване!
Всичко беше чудесно! Вкусна храна, любезен и учтив персонал, приятна атмосфера.
Отстъпката от сметката не беше изчислена коректно, въпреки че беше отбелязано 20%. Не съм искала корекция, но го отбелязах, а и това „изяде„ от бакшиша на обслужващото лице. Бяхме настанени на възможно най- лошото място, беше ни изключително тясно и некомфортно, нямаше къде да си оставя чантата, а за храната, тъй като поръчваме обилно, нямаше никакво място и преживяването ни се превърна в кошмар. Салата Цезар беше овкусена с майонеза вместо сос, изключително тежка и трудна за преглъщане. Порциите не са това, което бяха, дори чабатата беше по- малка. Неприятно изненадана съм. За зла участ имах рожден ден и това развали вечерта ми. Не бих повторила.
Както винаги, обслужването в ресторанти Хепи е на ниво, храната е великолепна, както и обстановката
Всичко беше перфектно
Прекарахме си много добре. Всичко се спазва както му е редът - дистанция, дезинфекция… сушито беше чудесно, както винаги. Само на Хепи се доверявам изцяло, като става въпрос за суши.
Както винаги вкусна храна, любезно и бързо обслужване, пак ще посещаваме :)
Храната беше разкошна, обстановката прекрасна!
Отлична храна и обслужване!
Бързо обслужване. Подходящо за посещение с малко дете.
Много изненадващо за нас, поръчката ни се забави, а имаше и грешка в сервираната храна. Много вкусно!
Страхотни, както винаги.
Отлично обслужване и храна! Според нас Филаделфия кейк с пъпеш е прекалено сладък.
Трюфел картофките не бяха добре овкусени. Отлична оценка за храната както винаги!
Вечерта премина нормално. Обслужването беше на познатата висота.
Нивото на храната беше под всякаква критика, салатата с розови домати, беше със зелени домати, овкусена не както трябва, спанака беше накълцан не нарязан. Незнам как е по рецепта, но предната вечер беше разкошна в Happу Пловдив Център и люто не се усеща ще, колкото в тази. Шарено свинско с наденички ми е любимото ястие, навсякъде в София е перфектно и поднесено с меко картофено пюре, тук беше върху печени твърди студени картофи. Когато сервитьорката ме попита дали всичко е наред с храната, най-любезно и казах, че може много по-добре, нито съм искала подваждане на сметка, нито каквото и да е. Тя предложи да извади от сметката салатата и да донесе десерт, съгласих се, след което започна едно чакане, отказахме се въобще от идеята с десерта и натиснахме бутона за сметката. След като чакахме повече от 10мин и след няколкократно натискане на бутона за сметка я поискахме от друга служителка. Може би след 5 минути обслужващата ни сервитьорка пристигна,след разговор със управителя Ви, от страни на масата ни, който дори не си направи труда да провери какъв е проблема тя донесе суфле и сметка с неподвадена салата, след минимум 15 минути от разговора ни с нея и неколкократно поискване на сметката. Обслужването и качеството на храната са на ново квартална кръчма!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да благодарим за обратната връзка. Предупредили сме управата на обекта, като те моментално започнаха извенредна проверка и ну увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Храната бе, както винаги отлична 5*. Сервитьорката необичайно гръмогласна. 4*.
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка. Мнението на всеки клиент е от изключителна важност за нас!
Както винаги перфектни! Въпреки че заведението беше препълнено, обслужването беше без забележки! Тук винаги си прекарваме чудесно!
Вкусна храна , бързо и любезно обслужване.
Беше както винаги отлично- обстановка, кухня, обслужване!
Отлични условия в лятната градина на Happy Grand Hotel Пловдив. Добри оферти на промоционални цени. Персонала е вежлив и добронамерен. Вкусна храна!
Много приятна обстановка и страхотно обслужване !!! А храната беше както винаги страшно вкусна !
Храната е страхотно вкусна! Не ми хареса, че под бургера има хартия, която режа и без да искам взимам с вилицата и ям заедно с бургера ????
Не ми сметнаха отстъпката, и след като 2 пъти не ми записаха поръчката, ми беше неудобно да ги викам и за това.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Чудесно обслужване и вкусна храна!
Най-добрия ресторант!
За първи път не бяхме доволни от обслужването и по-точно от политиката на заведението. Въпреки епидемиологичната политика с страната и поканата да не се събират много хора на едно място, ресторанта не следва и се разграничава от тези тенденции. При направена резервация с отстъпка за суши-меню, поисках по възможност да ми бъде поставено в take-away за вкъщи, като изразих желание да си поръчам и нещо за пиене, докато чакам поръчката. Беше ми отказано категорично, като ми заявиха изрично, че отстъпката е само за настаняване и консумация в заведението. Първото ми и то много голямо разочарование от Хепи.
Беше както винаги, прекрасно обслужване, вкусна храна. Само сякаш порционът е доста намалял...:)
Много вкусна храна, бързо обслужване.
Вкусна храна, бързо обслужване, комфортна обстановка. Искам да споделя неприятното изживяване на променена резервация от заявена с 25 % отстъпка в стандартна след уточняване на заявка за 10 човека по телефона.
Answer form ReZZo.bg:След направена проверка в системата ни, установихме, че клиентът е направил две резервации успешно - една за 10 души и една за 5 души за една и съща дата. Считайки общите условия на ReZZo.bg в нашата платформа, отстъпките на ресторантите зависят от зададения час и съответния брой хора. В този случай ресторантът няма как да предостави отстъпка на резервация за 10 души, тъй като в конфигуратора няма предоставена опция за такъв брой хора. Отстъпка от 25% е предоставена на клиента за резервацията от 5 души.
Супер е
Резервацията ни беше за вътрешна зала,посрещнаха ни с резервация за лятна тераса.Подразнихме са от разминаването,но бързо се поправиха и ни настаниха .
Изключително приятна вечер.
Както винаги всичко беше на ниво- храна,обстановка,обслужване. Благодаря!
Прекарахме си страхотна вечер!
Странно беше като сервираха основното, помислих, че са донесли мостри, но не....Това беше вечерята и изглеждаше доста по-различен начин от снимките в менюто. Друг път не се е случвало да се усъмним в порциите. Може би, заради резервацията с отстъпка нещата стояха по този начин, незнам. Иначе, както винаги любезни и храната беше вкусна.
Както винаги прекрасно обслужване,вкусно приготвени ястия,хубава обстановка!
Перфектно обслужване, много вкусна храна, и страхотна обстановка
Обслужването, храната, обстановката бяха на ниво. Изключително неприятно е допускането да се пушат електронни цигари в ресторанта.
Както винаги всичко беше прекрасно
Много любезен и организиран персонал! Поръчките идват много бързо,храната е много вкусна,мястото е уютно...супер е!
Отлично обслужване, чудесна храна! Наистина се почуствахме HEPPY! Благодаря ви!
Добро обслужване, вкусна храна, лек хаос в реда на поръчката - дотолкова, че половината изстива.
Исках маса в градината и ми казаха,че няма да имам отстъпка,въпреки свободните маси отвън.
Обслужване и храна - отлични.
Храната беше вкусна и обслужването добро!
Супер, без забележка както винаги!
Перфектни!
Като един редовен клиент използваш услугата от Rezzo.bg за ресторанти Happy, не съм очаквала да остана разочарована при последното ми посещение. Направи ми впечатление, че имаше само един сервитьор обслужващ вторият етаж. Въпреки това поръчката ни беше взета успешно първоначално. След около 20 мин, бяхме попитани какво сме поръчали, защото е имало объркване. След известно време (още около 20 мин.) ни беше доставена част от поръчката (1 от 2 суши сета и напитки). Изчакахме известно време уважавайки факта, че има само един сервитьор на цял етаж. Когато попитахме какво се случва с останалата част от поръчката се оказа, че е забравена и трябваше още да чакаме за нея. Цялата ни вечеря беше прекарана в чакане (около час). Не смятам, че е коректно от страна на ресторанта да остави един сервитьор на цял етаж и да създава неудобство на своите клиенти.
Много сме доволни от отношението на персонала храната беше отлична както винаги
Чудесно, както винаги!
Всичко беше отлично, както винаги!
Както винаги, перфектно.
Всичко беше на ниво - храна , напитки и обслужване
Посещавам ресторанта, защото получавам онова, което очаквам: Вкусна храна и отлично обслужване!
Както винаги коректно обслужване, отлична храна и обстановка.
Обслужването беше много добре,ще го посетим отново
Перфектни! Вкусно, приятно, оригинално! Винаги те изненадват с нещо ново :)
Любимо място, страхотно обслужване, вкусна храна!
Страхотно обслужване, вкусно и приятно.
Обслужването беше бързо, храната вкусна, единствено силната аспирация вгорчи приятното прекарване.
Добре беше, малко бавно обслужването, но имаше много клиенти, и сигурно затова
Супер обстановка и обслужване!
Много добре!
Отлично отношение, както винаги. Вкусна храна и приятна обстановка.
Страхотна вечер! В Happy винаги всичко е на ниво - и обслужването и кухнята!
Отлично!
Беше чудесно, както винаги!
Благодаря! Много сме доволнил
На целия първи етаж ужасно миришеше на канализация. Сервитьорът беше мил, но с прекалено навираща в лицата на хората особена сексуална ориентация.
И обслужването, и храната бяха на високо ниво. Всъщност, винаги е било такова нивото на ресторанти Хепи. Удоволствието е наше.
Много добре. Ръководството определено има лично отношение към всеки един клиент, което прави много добро впечатление, защото личи, че Happy наистина се грижи всеки клиент да се чувства в ресторанта все едно е при приятели. Храната, поднесена с усмивка , беше супер. Благодаря.
Много добре, благодаря!
Изключително тясно! Не сме доволни от разположението на масите във вътрешната зала до тоалетната. Храната и обслужването са на добро ниво.
Както винаги, там всичко си е уникално- храната, обстановката, персоналът...
Всичко беше на ниво както винаги!
Много добре, както винаги. Ще посетим Хепи Новотел отново в най-скоро време.
Обслужване и храна, перфектни!
бързо, много приятно и вкусно
Чудесно място!
Добро обслужване
Всички останахме много доволни. Бързо, коректно и мило обслужване. Храната беше превъзходна.
Чудесно приложение! Страхотно обслужване! Вкусна храна!
Хубава кухня, много мил и усмихнат персонал!
Чудесно обслужване, много добра кухня!
Супер! 6 сте!
Както обикновено всичко 100% супер!!!
Както винаги всичко беше страхотно!!!
Много добро обслужване!
Много добро обслужване и внимание! Всичко беше отлично!
Както винаги, отлично!
Отлично обслужване и прекрасна храна!!!
Страхотно обслужване, както винаги
Всичко беше на ниво - храната и обслужването!
Всичко беше чудесно - вкусна храна, приятна атмосфера, перфектно обслужване. Продължавайте в същия дух.
страхотен ресторант за суши
Благодаря на REZZO и ХЕПИ много сме доволни.Ще продължавам с резервациите!
За трети път бяхме там и за пореден път всичко беше перфвктно - от обслужването до храната и напитките. Имахме 15% отстъпка.
Всичко беше отлично-от избора на масата, вкусната храна, приятното обслужване! Благодаря за удоволствието от вечерята!
Всичко беше чудесно, както винаги!
Всичко от храната до обслужването беше на отлично ниво!
Не ни беше направена 15 процента отстъпка от сметката,като още долу на входа настаникелката беше уведомена,че ще сме остсъпка от сметката!
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение, на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. В случая клиентката е пропуснала да предостави потвърждението на обслужващия персонал, при поискванена сметката и поради това не е била начислена отстъпката, към нейната резервация.
Прекарахме ужасно. Празникът ни беше помрачен от неприятното отношение на сервитьорката, която ни обслужваше. Гледаше да ни изгони по-бързо, бавеха се поръчките, което не е характерно за верига ресторанти Хепи и накрая, когато дойде време за сметката, не се бяхме доразбрали, че резервацията ни е през Резо. Съответно в крайната сума не беше включена отстъпката, наложи се да се коригира сметката и за капак буквално ни хвърли рестото на масата, все едно сме просяци. За първи път изказвам негативно мнение за Хепи, и повече няма да ми стъпи кракът конкретно в този ресторант - Хепи Новотел.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с потребителката установихме, че е пропуснала да спази това условие, затова не е получила отстъпката към своята резервация. От ресторанта поднасят извиненията си за създалата се ситуация и ни уверяват, че ще бъдт взети неохбодимите мерки подобни ситуации да се избегнат за в бъдеще.
След като направих резервацията, от ресторанта ми се обадиха и я отказаха, по предлог, че било пълно и нямало свободни маси.
Answer form ReZZo.bg:След направена кореспонденция с ресторанта установихме, че е изчерпал капацитета си за резервации непосредствено преди клиента да си направи резервация. От ресторанта съжаляват за създалото се неудобство и ни увериха, че са направили всичко възможно да предупредят клиента своевременно.
Храната беше прекрасна, обстановката също, за разлика от обслужването. Типично по български, трябваше да си просим отстъпката и да спорим с персонала.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че отстъпката към резервацията с ReZZo.bg е била начислена. В случая е имало объркване, но от ресторанта своевременно са поправили грешката. Станало е недоразумение при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Всичко беше наред, сервитьорите обслужваха сравнително бързо. Нямаше поставен детско стол на масата, както бях посочила при направата на резервацията.
Answer form ReZZo.bg:При резервация с ReZZo.bg има възможност за отбелязване на допълнителни желания към резервацията, като например детско столче. За да се използва тази опция е необходимо клиентът да поиска, от обслужващия персонал да му предостави бебешко столче. В този случай ресторантът е разполагал със запазено детско столче за резервацията на клиентката, но тя не го е изискала, за да го използва.
Суши сета който беше обявен като промоция,не отговаряше на този който ни сервираха,сервитъорките бяха видимо неадекватни и за капак ни таксуваха суши сета още веднъж,въпреки,че беше платен преди резервацията.Типична излагация по български в "ресторант на2015"
Answer form ReZZo.bg:Станало е объркване в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Въобще нямаше резервация на мое име. Погледнаха ме с голямо очудване и казаха, че сега щяла да се освободи нашата маса... ала бала приказки! Предценихме, че след като са толкова очудени за резервацията ни, ако им съобщим и за отстъпката от 25% просто ще припаднат от смях.... Повече срам няма да берем, мерси за резервацията!
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента и ресторанта установихме, че в заведението е имало запазена маса, която своевременно е била предоставена на клиента, но той не е пожелал да се настани и да я ползва.
Храната беше на ниво както винаги :)