During a long journey you would be happy to encounter a heavenly spot on the grеy highway – a Happy Restaurant. The restaurant opened on 8th December 1999 and was fully renovated in 2008. There you can relax and enjoy Happy specialties. The restaurant has a cozy garden that can accommodate up to 90 people and up to 100 guests inside.
Additional options: | Summer garder/terrace, TV, Baby chair, Place for people with disabilities, Good for a Business Meeting and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Parking |
Open hours: |
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Всичко беше наред с резервацията. Настаниха ни веднага и бързо и учтиво ни обслужиха. За съжаление обаче качеството на кухнята е под нивото на другите Хепи ресторанти. Едро нарязани салати на огромни парчета, вкиснат таратор, който беше страшно гъст.
Много сме доволни от обслужването, обстановката и яденето. Горещо препоръчваме
Отлично обслужване!
Отлично, както винаги
прекрасно място, обслужване на ниво, вкусна храна :)
Вкусна храна и бързо обслужване. Отзивчив и усмихнат персонал.
Чудесно обслужване. Разочароваща липса на наливна бира и ограничен избор на вегетариански ястия.
Както винаги на ниво откъм качество и обслужване. Чак досадно любезни, но ние българите нямаме угодия????
Всичко беше чудесно!
Перфектна храна и страхотно обслужване.
Невероятно обслужване,както винаги! Най-добрите ресторанти!!
Бързо и вкусно, както всеки път!❤️
Отлично и бързо обслужване!
Картофите уеджис не бяха хрупкави и имаше много мазнина по тях.
Чудесна храна
Всичко беше супер!
Прекарахме чудесно!
Всичко беше вкусно и дойде бързо.Доволни сме :)
Винаги вкусна храна , страхотно обслужване . Доволни сме и от отстъпката :)
Всичко беше супер както винаги.
Както винаги всичко беше супер!
Всичко беше супер
Всичко беше на ниво! Останахме много доволни!
Бързо и корекктно обслужване, вкусна храна, приятна обстановка !!!!
Нямаше отстъпка към сметката. Една от поръчките беше объркана. Останалото беше ок :)
Храната беше вкусна, но обстановката не е ок.
Всичко беше както трябва (храна и обслужване), но останахме изненадани за рботното време на заведението до 20:45 часа (по-добре ще бъде, ако това е споменато някъде).
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка! Промяната на работното време на ресторанта е обновено и при нас.
Когато отидохме на обекта казахме, че сме направили регистрация през сайта и ни настаниха. При поискване на сметката показах кода за отстъпката и ми казаха, че сме объркали ресторанта, че не сме на happy Шел север, а на Happy Шел Юг и нямали опцията да ни направят такава отстъпка -25% и ни направиха само -15%. В Google картата на обекта пише Happy Шел север и ние преди да отидем там, погледнахме в картата и така направихме резервацията, като споделихме това казаха, че знаят за този проблем в Google карти и не могат да го оправят!? Как се очаква от нас да знаем за този проблем? Щом се знае от персонала, защо не ни предупредиха при настаняването като изрично им казахме, че сме направили резервация през Rezzo? Ние отиваме с намерението да ползваме 25% отстъпка и после се примиряваме с 15%. За първия път използвам този сайт, но не бих го препоръчала на други, щом такива гафове се правят и не ни се отплаща по някакъв начин.
Перфектно, както винаги! Естествено, и благодарение на прекрасната Надежда и нейното невероятно, професионално обслужване и лъчезарна усмивка!
Обслужването беше на високо ниво, благодарим на сервитьорката Ралица Шекерджиева за професионализма.
Обслужването както и храната беше на ниво. Въпреки, че още при настанването казах на служителя, който ни настани, че имаме резервация, която е през rezzo.bg, както и отстъпка на сметката, тя не беше отбелязана и си платихме стандартните цени. Като комплимент от заведението, поради тяхната грешка ни беше предложен десерт, но нямало как да бъде отчетена вече отстъпката, след като е издаден касовия бон. Това ни се случва за втори път моля да бъде взето под внимание, благодаря!
забравиха да ни включат отстъпката
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта за случилото се.
Благодаря на екипа на Хепи Шел Юг, че признаха резервацията ни, която беше за Север! Изключително любезни!
Перфектно обслужване, прекрасно настроение и не на последно място – вкусно меню.
Всичко беше на очакваното високо ниво и затова другия път пак ще боднем по нещо в Хепи.
Бързо обслужване и страхотна кухня! Тъй като не разполагахме с много време, бяхме изключително благодарни за бързото обслужване. Храната ни беше приготвена и сервирана за по-малко от 10 минути. Новите предложения със свински джолан са изключително вкусни, месото е крехко и сочно, направо ти се топи в устата. Силно препоръчвам и скоро пак ще посетя ресторант от веригата!
Всичко както винаги бе перфектно. Това е един от любимите на нашето семество ресторанти.
Всичко беше страхотно!!!Както винаги във веригата на ресторанти Happy!!!Благодарности на персонала за разбирането!!! :) Бяхме объркали ресторантите...т.е. запазифме за Happy Север на 118км,а седнахме на Happy Юг :) :) :) Но си ни направиха отстъпката и всичко необходимо за нас!!!