During a long journey you would be happy to encounter a heavenly spot on the grеy highway – a Happy Restaurant. The restaurant opened on 8th December 1999 and was fully renovated in 2008. There you can relax and enjoy Happy specialties. The restaurant has a cozy garden that can accommodate up to 25 people and up to 100 guests inside.
Additional options: | Summer garder/terrace, TV, Baby chair, Place for people with disabilities, Parking, Good for a Business Meeting and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Parking |
Open hours: |
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Храната беше вкусна, обслужването беше на високо ниво. Препоръчвам! :)
Отлично!
Винаги усмихнат и любезен персонал. Вкусът и качеството на храната е на ниво.
Идеално обслужване, много любезна сервитьорка!
Много доволен от храната и обслужването.
Много приятно - храна, обслужване и обстановка. Всичко е на ниво! Продължавайте да ни радвате.
Бързо обслужване, както винаги вкусна храна и любезен персонал.
Много мило и любезно огношение. Винаги с голямо ,удоволствие посешавам този ресторант.
Много доволни от обслужването, лек проблем с храната и множеството кучета беше като зоопарк
Не е на същото ниво като храната в другите Хепи ресторанти, но беше добре.
Поздравления за персонала! Супер са всичките
Обслужването от страна на Мария и Мехмед беше отлично! Поздравления!
Много любезни сервитьори,бързо обслужване,вкусна храна.Благодаря на Силвия за приятното настроение!Ще дойдем пак!
Храната бе вкусна както винаги , обслужването на ниво. Лошо впечатление ни направи , че рекламните менюта върху които сервират има суши , което не се предлага , което не е Ок , тъй като децата вече си бяха избрали да хапнат суши от детското меню , при въпрос за суши меню ни се каза , че не предлагали. Хубаво ще е щом не предлагат суши да няма рекламни материали със суши по масите.
Благодарим за компенсацията от страна на Rezzo. Надяваме се наистина да беше прецедент неприятното чувство с което си тръгнахме от ресторанта при първото ни посещение.
При пристигането ни се обадихме на сервитьорка в лятната градина и тя не беше информирана за нашата резервация, пое ни управителя, който беше много любезен и ни даде избор на маса. Поръчахме и 3 от 4 ястия пристигнаха бързо, 4тото беше забравено, но сервитьорката ни обясни, че чака кухнята. Накрая ни донесе грешно ястие и се наложи да чакаме още за правилното. Междувременно повикахме управителя, който да тръгването ни от заведението така и не се появи!
Определено ще посетим отново.Останахме много доволни.Храната беше страхотна както винаги.Поръчките не се бавят и обслужването е стегнато като под часовник.Определено препоръчваме.Аплодисменти за мениджмънта и обслужващия персонал.
Бързо и внимателно обслужване.Храната беше вкусно приготвена.
Храната беше на ниво, както обичайно. Поради натовареността в ресторанта бяха изпуснали 1 салата от поръчката, както и да начислят отстъпката от rezzo.bg. В крайна сметка реагираха адекватно и всичко беше наред.
Отлично !
Обслужването и храната бяха както винаги на ниво. Не се възползвахме от отстъпката, предложена ни от Rezzo, тъй като закъсняхме повече от 15 минути от предвидения час. Все пак споменахме на сервитьорката, че сме направили резервация, но тя не обърна внимание и решихме да не повдигаме повече въпроса. Единствената препоръка към ресторанта е да оеднаквят менютата с останалите ресторанти от веригата, понеже клиентите си имат любими ястия, които биха желали да консумират независимо кой Happy ресторант посещават.
Answer form ReZZo.bg:В общите условия в сайта на ReZZo.bg е посочено, че Ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ закъснее с повече от 15 минути за резервацията, ресторантът има право да откаже, както да не начисли отстъпката, която е прилежаща към резервацията така и да откаже настаняване в ресторанта. Сигнала на клиента е подаден към ресторант Happy Шел Юг.
Супер
Не го препоръчвам. Масата не беше готова за часа на резервацията. Храната беше ужасна.
Answer form ReZZo.bg:От ресторанта се извиняват за случилото се. Получило се е объркване и защото броят на клиентите пристигнали в ресторанта е бил по-голям от предварително заявения в резервацията. Въпреки това, по ReZZo.bg гаранцията за запазена маса и отстъпка, ресторантът е длъжен да осигури такава и го е направил във възможно най-кратък срок.