Hello connoisseurs of the real Gastronomic perfections.
Every respectful Self personality seeks to satisfy the demands and whims of his stomach. When you eat, you just do not quench your hunger. You care for yourself, you bring incomparable delight and give in respect for the most natural human need - The Need for Eating and Pleasure. Mr. Pizza, Sofia knows that one 'trifle' accompanying the ritual 'feeding' is of the utmost importance.
Additional options: | Summer garder/terrace, TV, Baby chair, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden |
Open hours: | 11:00 - 01:00 |
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to fifteen minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Много любезно посрещане, много вкусна храна, горещо препоръчвам.
След няколко прияти посещения в зеведвнието, този път бяхме разочаровани!!!. Едната бира беше топла. Калмарите студени и жилави. Полешките шницили - сурови. Бяхме компенсирани. Мисля, че повече няма да ходя със семейството си в този им обект!!!!
Безвкусна храна! В сметката нямаше 20% процента отстъпка, която следваше да получим. Две позитивни неща- локация и персонал!
При направена резервация през Rezzo за пореден път в Mr. Pizza ни дават най-лошата маса - миналият път на входа на тоалетната, сега на входа на лятната градина, където постоянно минаваха хора блъскайки се в столовете и сервитьорите стояха зад гърба ни посрещайки клиенти, а резервацията беше направена 2 дни по-рано. Неадекватно отношение на персонала, храната не е нищо особено, но за сметка на това цените са увеличени доста, а за това колко е мръсна на тоалетната на лятната градина дори няма да коментирам. Не бих си го причинила повече!
Добро и любезно обслужване. Вкусни разядки. Приятелка, която живее в чужбина си поръча от правения ръчно и на място италиански сладолед и остана много доволна.
Изключително ниско качество на храна. Мръсни хигиенни помещения. Тотално разочарование
Прекрасна храна и отлично обслужване.
Вкусно, комфортно и с любезно обслужване! Бонус- ползвахме и отстъпка :)
Вкусна храна, любезно, но бавно обслужване - чакахме доста да ни бъдат донесени менюта; накрая след доста чакане трябваше човек от компанията ни да намери някой сервитьор за сметката, за да си тръгнем.
Всичко беше вкусно, точно и прекрасно!
Всичко беше на ниво
Храната беше вкусна, но нескопосана сервитьорка, носеща табла с чаши вино и други напитки, стояща на тесния вход и бърбореща си с някого с гръб към мен, се обърна внезапно и изля всичко това върху мен. Казаха "извинявайте" и дотам, но имаше поражения по палтото и дрехите ми, които трябваше да пера в тоалетната. Телефонът, който беше в ръката ми, бе обилно полят от съдържанието на чашите, но слава Богу, не се повреди от това. От куртоазия можеше да предложат нещо за компенсация на огромното неудобство, което ми причиниха. Но не би.
Страхотни, както винаги
Вкусна храна и добро обслужване, преопръчваме!
Супер място! Супер сервитьор и вкусна храна!
Много добро обслужване, хубава маса, безпроблемно ползване на отстъпката. Но този път не ми хареса храната-салатата Цезар не беше добре направена, разядката с кьопало също неми хареса.
Настаниха ни на малка маса и беше изключително тясно за трима души.
Чудесно обслужване и вкусна храна.Препоръчвам
Страхотно обслужване и много вкусна храна! Любим ресторант! ????
Вкусно място
Много сме доволни от обслужването.Много любезен персонал,отзивчив,добра кухня.Редовни клиенти сме .Препоръчвам го горещо! :)
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo, бихме искали да Ви благодарим. Мнението Ви е от изключителна важност за нас!
Отлично
Всичко беше много хубаво.
отстъпка нямаше
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Отлично обслужване, както обикновено. Без проблеми по отношение на резервацията.
Доволна съм от резервацията, направена през Rezzo.bg. Отстъпката беше правилно отразена в сметката ни. За съжаление сервитьорката, която ни обслужваше, беше навъсена и неприветлива през цялото време.
Не ни направиха 20% отстъпка, а не искахме да го повдигаме като забележка в крайната цена, тъй като бързахме. Не трябва ли автоматично да им излиза, че сме направили резервация с отстъпка, а не всеки път когато искаме сметката да трябва да обясняваме, че имам отстъпка? Благодаря
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Отстъпката не важеше, като сервитьорката каза, че е на произволен принцип и се тегли жребий кой има отстъпка, и кой не. После каза, че като цяло в 20 часа вечерта не дават отстъпка. Не стана много ясно накрая на какъв принцип се решава.
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
вкусна, прясно приготвена храна; любезно, бързо обслужване