Additional options: | Summer garder/terrace, Winter garden , Notable Wine List, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden, Parking |
Open hours: |
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Не ми беше включена отсътпката
Добре като цяло, но на Шипка е по-любезно обслужването и хигиената.
Ресторанта е много приятен, уютен и храната е много вкусна! Единствената ми забележка е че музиката беше доста силна, което пречи на нормалната комуникация.
Любезен и мил сервитьор. Вкусно хапнахме и най-вече приоритетно бяха обслужени най-малките, които бяха и най-гладни.
Сервитьорът не беше наясно със съдържанието на продукти в определени салати и даде подвеждаща информация. Въпреки че имахме 15% отстъпка заради резервацията през Rezzo, такава не беше отчетена накрая в сметката. Иначе храната беше доста вкусна.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
супер доволен
Обслужването беше отлично, но точно този ресторант не беше ок, във вътрешната зала се усещаше цигарения дим от залата за пушачи и контингента клиент на мен не ми допада.
Отлична храна !
Прекрасно обслужване! Храната беше вкусна, както винаги, големи порции. Изключително старателен персонал!!! Много ведри и много внимателни! Прекрасна изненада с италиански песни изпяти от час от тях!:))))))))Единствената ми забележка е, че музиката е много висока всеки път и не мога да говоря нормално с компанията на масата си. Благодаря ви! :)
Супер обслужване и храна! За съжаление за пореден път минахме без отстъпката от резервацията. Сравнително безполезно е това приложение.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Доволни, както винаги. Отлично обслужване и вкусна храна. Бяхме изненадани приятно от петминутката на пеещите сервитьори :-) Много сладко!
Всичко беше на ниво. Обслужващият персонал беше вежлив. Благодаря за приятната вечер!
Възмутен съм от грубото отношение на сервитьорката, която ми захвърли касовата бележка, след като не успях да впиша оценките си в таблета. Недопустимо .
Супер храна и много добро обслужване. Препоръчвам!
Всичко беше окей.
Не ни беше пусната отстъпката, която пишеше, че ще получим, когато резервирахме.
Беше супер, но нямаше възможност за плащане с карта
Бавно обслужване.Няма заинтересованост към клиента.Храната е супер.
Обслужването беше добре, но храната не.
Беше чудесно, храна, обслужване и страхотна обстановка! ???? Със сигурност ще посетим отново.
Всичко беше страхотно !
Хем се усеща по някакъв начин като Хепи, хем е достатъчно различно, за да има смисъл да съществува като отделна марка. Приятна селекция от по-различни ястия и познатото добро обслужване. Разумни цени на италианските вина.
The food was great, as expected. I was however unpleasantly surprise that in the non-smoking area there were 2 men smoking. When I asked the waitress why is that, she kept repeating "They are managers, they are managers". Outrageous! I am never having dinner in Burrata Marinela again.
Обслужването беше супер. Персонала имаха прекрасно отношение.
ОК
Всичко е на ниво!
Бързо обслужване, любезен и отзивчив персонал, вкусна храна :)
Много редовно посещавам Бурата .Този път в храната , която поръчах - Скариди имаше голям Косъм …. Сервитьорката ги замени , но оставаме разочаровани …
Здравейте! Вечерта беше прекрасна благодарение на невероятния екип на заведението. Много благодаря. С тревога забелязвам,че във фейсбук и др. медии върви кампания за саботирането на ресторантите "Бурата" Поради участието на Виктория Капитонова за Ваша реклама. Аз също споделям това, защото не трябва отрицателния и обществен образ и това,което в момента олицетворява да бъде свързано с труда на чудесните професионалисти, които работят в заведенията на" Burrata" С уважение Диана Вълчева
Прекрасно !!
Чудесно обслужване и вкусна храна
Всичко беше на ниво, обслужване, храна, настаняване, сервитьорката беше много усмихната и любезна!
Храната беше много вкусна, а обстановката в редторанта е много приятна и уютна! Единствен минус е, че няма паркирнг и трябва да се плаща Зелена зона.
Не смятам, че е адекватно да чакаме масата ни да бъде освободена, при положение, че резервацията е направена преди месец. Да, чакахме 10 минути, но на фона на километричната опашка, минаха няколко души преди нас и бяха настанени, докато ние още чакахме нашата маса да бъде освободена. Смятам, че когато има резервация, масата трябва да бъде свободна в указания час. Обслужването беше бавно, предвид големия обем от работа, разбираемо.
Много вкусна храна, хубав интериор, отлично обслужване и приятна атмосфера!
Прекрасно място, много любезен персонал, уютно, вкусна храна. Препоръчвам с 2 ръце!
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка! Мнението Ви е от изключителна важност за нас!
Прекрасно място: отлично обслужване, много любезен персонал и вкусна храна. Без излишна претенциозност, ресторантът предлага много изискана и съвременна обстановка, съчетана с отлично обслужване. Порциите са обилни с отлична презентация. Горещо препоръчвам.
Всичко беше прекрасно!