home image
home image
EN
header bottom border
Add to favourites Remove from favourites

Sasa Fashion Food & Club

100 James Baucher blvd., Hotel Marinela, Sofia
Cuisine: International and Sushi Music: Dance, DJ, Greek, R&B and House Location: Lozenets Average bill: From 30 lv. to 40 lv. / person (the prices are examplary)

Last comment

Ана Апостолова-Млъзева
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Щеше да е хубаво, ако някой, някъде, беше благоволил да напише, че суши няма да има до края на август. Което е учудващо, имайки предвид постоянната реклама във фейсбук.

See more

About "Sasa Fashion Food & Club"

Sasa Club offers an inspiring atmosphere, modern and stylish design, suitable for business meetings, crazy parties and entertainment. The club has maintained winter and summer garden, which further contributes to the feeling of comfort and relaxation. Sasa Club organizes parties with popular performers, live music, spectacular shows - a varied program that will make your stay unforgettable.


In Sasa Club they appreciate and love food, so they put love and professionalism in the preparation and serving it. You can try unique original specialties and desserts, as well as suggestions of classic European cuisine. The bar is stocked with premium high, low and non-alcoholic drinks and special cocktails.

Additional options: Winter garden and Summer garder/terrace
Means of payment: Borica, Maestro, MasterCard, V Pay, VISA Eletron, VISA and cash
Restaurant has: Wi-Fi, Summer garden, Winter garden, Parking
Open hours:
08:30 - 02:00
08:30 - 02:00
08:30 - 02:00
08:30 - 02:00
08:30 - 02:00
08:30 - 02:00
08:30 - 02:00
08:30 - 02:00

Terms and Conditions

1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.


2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.


3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.


4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant. 


5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.


6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.


7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.


8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.

See more

Comments

Ана Апостолова-Млъзева
Sofia / 12 August / 15:58 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Щеше да е хубаво, ако някой, някъде, беше благоволил да напише, че суши няма да има до края на август. Което е учудващо, имайки предвид постоянната реклама във фейсбук.

Виолета Минкова
Sofia / 10 June / 19:11 ч.
SaSa в Paradise е на много по-добро ниво. Има по-голямо разнообразие в менюто. Обслужването първоначално беше пренебрежително, чакахме да получим меню около 10 минути от момичето, което ни настани при почти празно заведение. От друга страна ни дадоха възможност да си изберем маса, която ни харесва, и сервирьорката, която ни взе поръчката беше доста учтива. Като цяло не мисля, че ще посетим отново.
Емил Витков
Sofia / 27 March / 19:56 ч.
За съжаление Саса вече не е това, което беше. Не мисля повече да посещавам ресторанта. Съжалявам, ако Ви звуча рязко...
Пенчо Шомов
Sofia / 12 March / 17:15 ч.
Емил Витков
Sofia / 12 March / 14:36 ч.
Много бавно обслужване, сьомгата не беше добре - явно замразена и после препечена...
Тодор Николов
Sofia / 02 March / 08:21 ч.

Всичко беше на ниво, вкусна храна и приятна обстановка.

Мартин Димитров
Sofia / 24 February / 00:32 ч.

Да се спомене някъде с големи букви че в това заведение се пуши навсякъде!!!

Кристина Филипова
Varna / 22 February / 20:42 ч.
Не ползвахме рвзервацията си, тъй като се пуши и в двете зали и беше прекалено задимено дори за бивш пушач като мен! Не бих повторила в никакъв случай
Катрин Апостолова
Sofia / 20 November / 16:52 ч.
Rezzo не беше изпратил резервацията ни до Саса, казаха ни , че няма такава резервация след показване и на смс. Иначе от ресторанта сме много доволни както винаги. Благодаря
Поли Чонова
Sofia / 21 December / 14:19 ч.
Valentina Vasileva
Sofia / 19 November / 18:24 ч.
Plamena Daneva
Sofia / 02 November / 02:10 ч.
Благодаря за точноста и вниманието! Всичко беше прекрасно!
Севдалина Неделчева
Sofia / 19 March / 15:30 ч.
Всичко беше ОК
Simona Nikolova
Sofia / 19 November / 09:34 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Изключително разочарована съм от Candy Club! Първият път, началото на септември, когато отидох с резервация от REZZO за 5 души, те ни сложиха на масичка за 4 и казаха, че не били разбрали, с уговорката да ни преместят след това на по-голяма маса, което не се и случи. Втората ми резервация беше миналия месец, където съвсем спокойно час преди часа в който исках да отида направих резервация. В сайта пишеше, че има свободна маса и всичко беше наред, получих смс с потвърждение. 15 минути след направената резервация ми се обадиха от Candy да ми кажат, че те свободни маси нямат и резервацията ми не важи. В това заведение по никакъв начин нямат уважение към резервациите направени от REZZO. Просто спрях да го посещавам, заради лошото впечатление което ми оставиха.

Отговор от ReZZo.bg:

Управата на ресторанта споделят нашето мнение, че резервацията с отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението, към клиента. Управата на заведението съжаляват за останалото впечатление у клиентката и ни уверява, че ще извърши проверка и ще вземе необходимите мерки. 

Borislava Tzolova
Sofia / 03 November / 15:36 ч.
Изкарахме страхотно, бяхме компенсирани за предишно излизане там! Очаровани сме и Благодарим за отношението
Емил Витков
Sofia / 01 November / 12:52 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Здравейте, Искам да направя коментар по отношение на резервацията ми в Кенди клуб на 29.10., 22 ч. Въпреки че я бях направил седмица предварително, се опитаха да ме настанят във външната зала, при положение че изрично бях посочил настаняване във вътрешната зала. Моля да ми кажете дали резервацонната система важи за този ресторант, тъй като това съвсем не е единственият такъв случай. С уважение, Емил Витков

Отговор от ReZZo.bg:

След направена проверка установихме, че всичко по резервацията е наред т.е. не е имало проблем със системата и от ресторанта са резполагали с информация за резервацията. След проведена кореспонденция с ресторанта установихме, че се е получило леко недоразумение, при настаняване на клиента, но персонала е реагирал и се е коригирал. Управата на Candy Club ни уверява, че ще бъдат взети мерки да се избегне подобно объркване в бъдеще. 

Емил Витков
Sofia / 30 October / 14:28 ч.
Много добра кухня, както винаги!
Христина Зарева
Sofia / 21 September / 18:29 ч.
Borislava Tzolova
Sofia / 10 September / 10:22 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Не ни включиха отстъпката в сметката! Платихме си 130лв без да ни дадат обяснение защо не са пуснали 10% отстъпка и в едно с лошо отношение от сервитьорката и хостесата! Явно има нормално отношение само за определени хора в това заведение! Няма смисъл от този сайт ако персонала не си следи клиентите и не им дава ПОНЕ отношение!!!

Отговор от ReZZo.bg:

След направена проверка установихме, че управата на Candy Club споделя нашето мнение и  разделение в отношението, към клиентите няма. Управата поднесе свойте извинения, за причиненото неудобство, на клиентката. Задейставана бе ReZZo.bg гаранция и клиентката ще бъде компенсирана при следващото си посещение в заведението!

Plamen Popov
Sofia / 18 June / 14:25 ч.
Liked it!
Емил Витков
Sofia / 08 June / 16:44 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Редовно не зачитат Вашите резервации...

Отговор от ReZZo.bg:

След проведенена кореспонденция с клиента установихме, че е бил настанен и е получил отстъпката, към резервацията си. След кореспонденция с ресторанта установихме, че се е получило недоразумение при предаването на информация между обслужващия персонал, което е било изгладено своевременно. От ресторанта ни уверяват, че ще вземат мерки, за да се избегнат подобни ситуации за в бъдеще. 

Емил Витков
Sofia / 21 February / 22:10 ч.
A very nice mood!
Емил Витков
Sofia / 21 February / 22:09 ч.
A very good food!
Емил Витков
Sofia / 28 January / 09:52 ч.
Много добро парти и обслужване!
Емил Витков
Sofia / 08 December / 15:37 ч.
Много добра кухня и обслужване!
Емил Витков
Sofia / 08 December / 15:36 ч.
Въпреки че имаше малко недоразумение в началото, момичетата бяха много любезни и ни настаниха.
Ваня
Sofia / 20 November / 18:28 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Всичко е чудесно (кухня, музика, обстановка), но често ми се случва когато си поискам сметката отново да спомена, че резервацията ни е през rezzo, а сервитьорката да се направи на чукната и да не начисли отстъпката, след което упражнението да се обесняваме, че сме през rezzo се повтаря и тогава се начислява отстъпката. Получава се ефекта, че вместо да ти е приятно, че си посетил някой ресторант с rezzo, трябва да се обесняваш по 100 пъти. Както казах това не се случва за първи път - част от персонала е страхотен, но има и момичета които само правят физиономии....

Отговор от ReZZo.bg:

Уведомили сме  ресторанта за този случай, свързан с обслужването на клиентите и от заведението ни увериха, че такъв тип грешки няма да бъдат допуснати повече. 

Александър Винчев
Sofia / 10 November / 12:47 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Консумирах напитки и торта, дори не знам дали начислиха отстъпката, резервирах през Rezzo, защото беше лесно и бързо. Цените са приемливи като за този тип снобарски заведения. Персонала като цяло беше доста незаинтересован от резервацията, нямаше запазена маса и ме оставиха да си избера. Изключително лошо впечатление ми направи, че пушенето вътре е РАЗРЕШЕНО, цялото заведение е осмърдяно на цигари и дори бельото ми миришеше доста стабилно на цигари само за час и 20 мин престой там. Определено не бих повторил това изживяване без сериозна причина, а да отида там с деца - абсурд!!! Получават две звезди, защото тортата им беше хубава.

Отговор от ReZZo.bg:

След кореспонденция с ресторанта установихме, че клиентът е ползвал своята отстъпка. ReZZo.bg не взима отношение относно политиките и практиките на ресторантите, с които работи. Уведомили сме управата на заведението за този сигнал и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип дискомпфорт.

 

Danail ZHELYAZKOV
Sofia / 26 July / 11:15 ч.
Много ни хареса.
Ива Владова
Sofia / 18 May / 05:53 ч.
Проверено от ReZZo.bg

Давам 4 точки, защото при пристигане в заведението се оказа, че заведението не знае за резервацията. След половин час чакане успяха да намерят маса, на която да ни настанят, за което сме благодарни на управителя.

Отговор от ReZZo.bg:

Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. 
Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка (ако има такава към резервацията). В този случай от ресторанта са направили всичко възможно да осигурят място на клиентката възможно най-бързо и тя е била обслужена и й е 
била начислена обещаната отстъпка към сметката.

Ваня
Sofia / 19 March / 07:47 ч.
Ваня
Sofia / 19 March / 07:47 ч.
Ваня
Sofia / 19 March / 07:47 ч.
Show all comments
make reservation with up to 20% discount
направете вашата

резервация

с оферта

×

ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА

Number of people

Adults:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Children up to 12 years old:
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

Hour

11:00
11:00
offer
11:00 15% Discount
RESERVE
11:00
RESERVE
11:00
offer
11:00 15% Discount
RESERVE
11:00
RESERVE
11:00
offer
11:00 15% Discount
RESERVE

Reservation type

main hall:
20% Discount
Summer garden (smoking hall):
20% Discount

Reservation type:

Choose an offer:
Couldn't find the desired hour?
Make an inquiry here
OFFER

We will hold Your table for 15 minutes

reserve table