Happy Bar & Grill Bankya is the newest member of our family. The restaurant is located in the center of the quiet part of Bankya. Situated on two floors, it has 170 seats inside and 48 seats in the garden. On the first floor there are two terraces and a summer garden. We offer free kids playground which is open during the summer. The place offers a short version of the menu.
Additional options: | Summer garder/terrace, Winter garden , TV, Baby chair, Kids' playground, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden, Parking |
Open hours: |
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
В заведението не спазиха правилата за резервация чрез rezzo.bg. Не предоставиха отстъпката и сервитьора ни заяви троснато да си извадим отстъпката от веднъж извадената сметка и че той щял да я заплати. Менюто не е актуализирано спрямо другите ресторанти от веригата
С приятелите ми сме редовни клиенти на вашите заведения и с удоволствие посещаваме обектите ви. Вчера за първи път решихме да посетим ресторанта ви в Банкя, но, за съжаление, останахме разочаровани от преживяването си. Още при настаняването ни забелязахме, че масата не беше почистена – върху нея имаше остатъци от трохи, което остави неприятно първо впечатление. Освен това, за разлика от останалите обекти, тук не се предлага суши – информация, която не бе предварително ясно указана. Избрахме други ястия от менюто, но за съжаление, обслужването беше на по-ниско ниво от очакваното. Чиниите ни останаха неотсервирани повече от час, което създаде чувство за пренебрежение към клиентите. Смятаме, че обслужването и хигиената са ключови елементи за доброто преживяване в едно заведение, и затова не сме сигурни, че бихме посетили този обект отново. Благодарим за вниманието и се надяваме на подобрение в бъдеще.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Салатата беше сервирана с много студени зеленчуци(домати и краставици).
Персоналът е мил, но много недостатъчен. Менюто е изключително празно и дори на това празно меню липсваха някой ястия. Храната ни се бави много и не беше вкусно, някой от нещата бяха студени. Салатите бяха сухи и пълни с крутони и престояли на вкус.
Бяха запазени 2 маси от тези, които вероятно най-радко се ползват при положение, че беше празно заведението по това време; Много добре приготвена вечеря; Откъм обслужване - малко се прекалява с това да те питат дали всичко е наред особено докато се храниш.
Супер беше всичко, но нямаше отстъпка от резервацията. :)
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Бедно меню, липса на лед в лимонадата, сравнително по-малки порции отколкото други ресторанти в същата верига. Не си заслужаваше пътя от София и не бихме повторили.
Добро обслужване. Приятна обстановка.
Не на нивото на Happy, много бавно. Поне бяха любезни.
Бяхме посрещнати и настаненени от любезния персонал. Оказа се ресторанта не предлага суши и няма калмари. Тъй като празнувахме 12-тия рожден ден на дъщеря ми, се получи доста неприятна ситуация. От заведението промениха резервацията и ни изпратиха в Хепи Люлин
Благодарим за резервацията! Прекрасно обслужване и страхотна храна!
Здравейте, разочаровани сме от ресторанта, чакахме храната почти 2 часа, а така и не получихме 20% отстъпка от сметката. Редно е, ако не се предлага отстъпката да не се и предлага при резервация
Беше отлично - храна и обслужване!
Не ни настаниха въпреки, че другата зала беше свободна
Тези умни хора които отговарят за настаняването, видяха че е мрачно и ще завали всички момент. Сложиха ни на маса под открито небе. Отказах да седнем, те си правят някакъв купон в закритата част и казват че не работи. Винаги в ресторанта в Банкя има проблем и винаги бързат да затворят в 21.00ч. Може би в този ресторант са наказание и изхвърлените служители, но така си губят и кликнете.
Приятна обстановка и обслужване
Останахме много доволни от храната и от любезното обслужване !
Определено няма да повторим посещението си в Хепи Банкя. Няма нищо общо с останалите Хепи ,в които сме били. Нито чистотата е на ниво, пързалката на детският кът беше счупена на две, да ни обслужат чакахме 15 минути, а поръчката си чакахме 40 минути. Отделно и грамажът и вкусът на нещата ,които поръчахме нямат нищо общо с тези,които сме поръчвали в други Хепита. Разочаровани сме и няма да повторим този ресторант. Нядявам се оправата да прочете този коментар.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Happy Банкя бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Не сме доволни. За последен път посещаваме това заведение. Абсолютна дезорганизация на персонала. Първо ни казаха, че не се пуши в закритата градина, а на следващите клиенти донесоха пепелник и им казаха, че няма проблем. Поръчахме нестудена вода за детето - имало само студена. Той отиде на бара да попита и му дадоха топла вода. Беше ни резервирана маса навън, но ни преместиха, защото започна да пръска леко и щели да затварят външната градина. Така и не я затвориха, а просто им трябваше масата, защото беше с 6 стола, а ние бяхме трима. Звънецът за повикване на сервитьор не работеше, а серветьор рядко се появяваше да провери имаме ли нужда от нещо. За малко да си тръгнем без да платим, тъй като нямаше на кого да поискаме сметката.
Разочароващо! Нищо общо с обектите в Пловдив и София! Пода беше мръсен и лепкав, на няколко метра от нашата маса имаше отворен кош за боклук! Телешкото беше жилаво и пресния лук върху него, отдавна не беше пресен!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Добро обслужване. Хубава храна.
Различен стандарт(по-нисък) и доста по-малко меню, отколкото в София. Порцията със сьомга, беше сервирана с печени картофи, които излгеждаха доста зле. Като реаксиця персонала се справи добре, но кухнята е различна спрямо София! За пръв път ни се случва това!
Всичко бе супер.
Единственото хубаво к нормално нещо, беше обслужването! Храната е с ниско качество и малки грамажи! Няма нищо общо с другите ресторанти от веригата! Не бихме повторили!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение
Въпреки резервацията с отстъпка,такава не ни бе направена,а и не представиха касов бон.Явно келнерите работят за себе си в Хепи!Тъжно...Или защато е в Банкя?
Няколко пъти правя резервация в Happy Bankya и винаги имам забележки, но последната мина границите. Заведението не беше толкова препълнено, колкото се очакваше предвид празника, но сервитьорките не отговаряха на повикванията ни. А когато успявахме да ги извикаме, бавеха поръчките, особено десерта (дойде един само). Накрая не успяхме да платим с карта, не им работеха пост терминалите. Крайно непрофесионално за нивото на такава верига.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Нивото не беше точно както сме свикнали в Хепи
Прекарахме добре, малкото наличности в менюто, от които поръчахме, бяха вкусни. Няма да оставям негативна оценка, защото имаме нужда от нещо за хапване в Банкя, но ако е възможно гнусният под в т.нар. в момента “основна зала” за непушачи да бъде измит, ще стане доста по-поносимо!
Всичко беше чудесно. Единственият недостатък е че менюто е по-съкратено, спрямо другите ресторанти от веригата. Иначе локацията е на много спокойно и приятно място.
Много приятно
Вкусна храна и прекрасно обслужване!
Беше много приятна вечер прекарана в Хепи Банкя. Нашата сервитьорка Силвия беше много мила и отзивчива,щеше да е страхотно ако всички бяха като нея!
За съжалениие, вчера не останахме доволни от посещението си. Имаше проблем с храната....доста кисела пилешка супа и кисели кюфтенца с картофено пюре и гъбен сос.
Бързо и качествено обслужване. Много съм доволен. Храната беше вкусна
Прекарахме чудесно, храната и обслужването бяха добри, но в закритата градина стана доста студено.
Благодаря, останахме много доволни????
Много съм доволна и от храната и от отношението на персонала.
Приятно място, вкусна храна, добро обслужване. Доволни сме!
Храната и обслужването бяха отлични.
1. Обслужване О 2.Чакане на Вино и Храна 3.Тортата ви Лазаня с Нутела и палачинки беше суха и не ставаше изобщо 4. Салата с домат и патладжан беше поднесена все едно някой беше повърнал от едната страна
НИЩО общо с останалите Happy ресторанти нито като обстановка и атмосфера, нито като качество на обслужването, нито като вкус на храната... Не бих стъпила повече.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Ресторантът няма нищо общо с останалите от веригата. Обслужването е бавно, менюто окъдно, а количеството на порциите е под всякаква критика.
Залата на втория етаж е много приятна, масата ни беше с хубав изглед. Персоналът е любезен, с храната много добра
За пореден път сме разочаровани от храната. Чабатата беше твърда като камък. Рибата беше вкусна и добре приготвена,но всичко останало беше не добре приготвено. Няколко пъти посещаваме Хепи в Банкя и всеки път си тръгваме разочаровани. Най-вероятно това беше последното посещение там специално.
Храната беше както обикновено. Впоследствие установих, че в сметката бяха включени неща, които не сме поръчали.
Приятна обстановка, вкусна храна, любезен персонал. Препоръчвам!
Храната и обслужването от сервитьорката и сервитьор от бара бяха много добри. Първоначално обаче човекът, който ни посрещна искаше да ни настани 3ма човека на малка маса, подходяща за двама с извинението, че ако ни настани на маса за 6 човека няма къде да ги сложи. В същото време имаше маси за 6 човека, заети от по двама души, както и две неразчистени големи маси. Началното неприятно усещане беше коригирано от сервитьорката и господинът от бара, който поправи и сметката ни с отстъпката от rezzo.
Здравейте, Като цяло беше ОК. Не мога да го оценя с повече. След като поръчахме каничка вино с 4 чаши, то за 4тата чаша помолихме около 10 пъти - накрая чашата дойде мокра с вода вътре. Поръчахме телешко - като помолихме да е алангле. Дойде много добее изпечено, нищо дори доближаващо се до алангле. Върнахме го и чакахме може би над 20 мин за нова порция, която се върна със същата гарнитура, вече студена … и отново телешкото не беше алангле.
Всичко беше ок с изключение на прекомерно дългото чакане за яденето.
Всичко беше супер!
Не получихме 20% отсъпка от сметката,както трябвале да бъде при направената резервация. При настаняването на масата казахме,че сме с резервация през Rezzo,както и когато поисках сметката също казах,че сме с резервация и отсъпка от 20%,сервитьорката ми благодари и каза,че няма проблем и че веднага носи сметката,но в момента в който я поднесе видяхме,че няма отстъпка. Обслужване също беше доста бавно,заведението не беше пълно. Слабо изпълнение на лимонадата им за пореден път.Много вода,малко лимон и малко сироп.
Answer form ReZZo.bg:Уведомоли сме управата на обекта, като те ни гарантираха, че са взели всички необходими мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Клиентът ще бъде компенсиран при следващо посещение.
Mного разочарова останах. Като цяло съм много доволна от Хепи, но в Банкя ве§е не бих отишла. Нямат суши, свинските каренца не бяха изпечени и ми миришеха лошо, сафрида също миришеше и не го ядохме.
Всичко беше наред, макар обстановката да се различава от другите ресторанти Хепи. Особено впечатление ми направи, че традиционната анкета със сметката, която навсякъде е на таблет тук беше на хартиена бланка, разбира се не я попълних.
Атказахани резервацията
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с колегите, установихме, че са имали временен проблем с електрическото захранване и поради тази причина са уведомили всички резервации, че няма да успеят да ги приемат. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения относно причиненото неудобство.
Много приятна беше обстановката, атмосферата и храната. Без навалица и шум около ресторанта.
Имаме забележка към обслужващия персонал. Нужно е да се повтори по няколко пъти какво искаме да поръчаме и въпреки това донесоха съвсем друго нещо от поръчаното. Относно питиетата, бяхме поръчали Виолетово Дайкири с боровинки - НИЩО ОБЩО с това ,което е показано в менюто нито като вид, да не говорим ,че не беше напълено до горе. Ресторанта не предлага СУШИ. Обстановката иначе е добра.
Сервираха ни развалена супа.
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения и компенсира на място клиента.
Много приятна локация и атмосфера в ресторанта. Усмихнат и приветлив персонал, бързо и внимателно обслужване. Липсваше ни, че в този обект не се предлага суши.
Бавно и мудно обслужване. Поръчахме няколко неща + "Хепи късчета". Месото беше сурово, помислихме, че ще изкудкудяка... Извикахме управител - момчето сякаш за първи ден беше на работа. Неадекватни действия. Сметката я чакахме около 15 минути и накрая я платихме на крак. Нямаше таблет, но отказаха да не платим, въпреки че не беше заслужено. Отврат.
Answer form ReZZo.bg:Ресторант Happy Bar&Grill Банкя поднася своите най-искрени извинения относно причиненото неудобство. Благодарим Ви за подадения сигнал, след който моментално е започната извенредна проверка в този ресторант.
Бяха забравили за едното ястие. След чакане повече от 40 минути го отказах. Имаше грешка при връщането на ресто/ върнаха ни 15лв по-малко/.
Храната беше много гадна. Не ходете там. Салатата нямаше нищо общо със снимката. Вкусът и беше ужасен. Имаше вкус на хладилник.
Вкусно като във всички остнали Хепи ресторанти, но не се предлга суши което ни изненада.
Посещавал съм много пъти всички ресторанти от Веригата Хепи. Но този път останах разочарован - доста от ястията в менюто изобщо не се прелагаха. и по-лошото е, че не ни казаха предварително, а трябваше да разберем след като почъчахме няколко и се оказа, че.... ги няма.
Всяко друго Хепи посетете, това има още път да извърви!
Все едно не бяхме в "Хепи" а в някакъв обикновен ресторант. Кухнята беше под всякаква критика, поръчките много се бавеха, менюто беше изключително малко като избор, а да не говорим че суши въобще и не предлагат.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Бяха забравили един артикул от поръчката:сирена с боровинково сладко. Когато го донесоха, сладко бе сироп сякаш разреден с вода..
Във всички останали ресторанти на "Хепи" съм изключителнп доволна, персонал, храна, обстанова всичко е на нивоЗ Обаче от Хепи в Банкя съм много разочарована. Много лошо отношение от персонала, нито те посрещат , нито те настаняват ,както обикновено. Менюто беше изключително бедно, липсваха много неща. Вътре беше студено.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство при Вашето посещение в Happy Банкя. Уведомили сме управата на заведението за този случай, като те ни увериха, че са взели всички необходимите мерки за да подобрят своите услуги и да станат по-добри за Вас! Мнението на всеки клиент е изключително важно!
Храната беше вкусна, обстановката приятна.
Прекараме страхотно, благодарим за обслужването!
За съжаление изобщо не останахме с впечатление, че сме в ресторант от веригата на "Happy".
Храната беше вкусна, сервитьорката любезна и атмосферата приятна. Имаха обаче доста работа, а явно не им достига все още персонал, което доведе до повечко чакане при плащането на сметката.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo, бихме искали да Ви благодарим. Мнението Ви е от изключителна важност за нас!
Можеше да се постараят малко повече в обслужването.
Лошо обслужване,не ни приспаднаха 10 процента от направената през резо резурвация
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.Задействана е Rezzo Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран oт ресторанта за случилото се.
Останахме доволни и от обслужването и от храната. С rezzo е удобно и по икономично. Благодаря rezzo!!!
Много разочароващо! Направихме резервация за 6 човека, а когато отидохме там се оказа, че не са ни запазили маса и няма къде да ни настанят! Обстановката и персонала не отговарят на нивото на веригата и значително развалят имиджа на Happy!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Много сме доволни. Прекарахме си страхотно!
Много уютно и спокойно.
Мястото е приятно, но все още предлагат само част от менюто на Happy, няма суши, общо около 2/3 от нещата липсват и има и разочаровани хора. До две седмици би трябвало да оправят менюто и всичко да е наред.