Italian chic & Mediterranean taste
A year-round culinary concept combining the freshness and tastes of seasonal produce from traditional Bulgarian recipes with accents from the Mediterranean cuisine.
Villa Chinka Restaurant offers an elegant hall with 80 seats and a balcony with 170 seats and a breathtaking view.
Author’s cuisine served with chic & taste.
Additional options: | Summer garder/terrace, Sea view, Brunch menu, Romantic, Notable Wine List, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica and Revolut |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Parking |
Open hours: |
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. Show the confirmation SMS or e-mail that we've sent you for your reservation to the staff that services you when you ask for your bill.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the current availability in the restaurant. You have the right to change the reserved table with another one that is available in the restaurant at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Всичко беше много вкусно,любезен персонал,бързо обслужване.
Прекрасна обстановка, прекрасна храна, прекрасно обслужване!
Страхотно място. Храната беше уникална!
Прекрасна кухня ! Чудесно обслужване!
Перфектно обслужване и вкусно приготвена храна!
Храната беше хубава. Сервитьорите - мили. НО, едно огромно НО провали тотално хубавото ни усещане - Бяхме вътре в ресторанта - изцяло затворено помещение, и изведнъж някакъв тип на съседната маса най-спокойно си запали пура, овонявайки нас и всички наоколо. И когато изразихме възмущението си, той, заедно с част от персонала ни обясниха че проблема е наш, защото сме били седнали в "залата за пушачи". Първо - няма закон, който да разрешава такова нещо. Законът изрично забранява пушенето на обшествени места. И докога разни ресторантъори ще нарушават закона, за да са угосни на разни тарикати и бай-ганьовци, които се имат за велики и смятат че могат да си правят каквото искат? Пушенето вреди на здравето на хората, доказано е. И затова има закон, който цели да предпази онези, които са избрали здравето си пред този малоумен, вреден и смрадлив навик или по-точно зависимост. До кога ще живеем в държава, в която законите не се спазват??? Вила Чинка ми беше любим ресторант, но виждайки че те поддържат тази корумпирана и порочна практика, скоято подкрепят селянията и тарикатщината и не спазват закона, пренебрегвайки за здравето и комфорта на клиентите си в името на угодничеството към хора с никакви маниери, морал и такт, това вече е в миналото. Ще ги посетя отново само ако изрично забранят пушенето вътре в ресторанта.
Обслужването ни изненада неприятно! Не може да чакаш сметка 20 минути! И когато помолихме за внимание да ти донесат сметка в която не беше отразена отстъпка за резервация чрез Rezzo!
Прекрасно обслужване, луксозна атмосфера, красиво поднесена вкусна храна. Препоръчвам горещо!
Храната,не беше никак добра!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Villa Chinka бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще и всеки един клиент да остане доволен.
Не получих отстъпка 10%, защото е трябвало да напомня за това. Понеже платих с карта и не обърнах внимание дали е приложено намалението, ми съобщиха, че вече не може да се направи корекция,защото парите са изтеглени от банката.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации.
Храната и обслужването както винаги бяха безупречни. Просто този път за по-бързо запазих през тук и после обърнах внимание, че има 10% отстъпка, която обаче не беше отразена в сметката в края на вечерта.
Не ни беше направена отстъпка, сервираха ни сурова паста със сурови морски дарове!
Не ни беше направена отстъпка
Много приятна обстановка и вкусна храна
Прекрасно място! Вкусна храна и добро обслужване!
Доста лошо качество за това място и цените. Дадоха ни студена паста от микровълнова, сервитьор говорих че има някакви ястия които не са добри в този ресторант и трябва да вземем другите. Българската мизерия.
Amazing place with great food! :)
Всичко беше много хубаво с изключение на това, че ни бяха изпуснали виното в сметката и ни го таксуваха на отделна сметка без отстъпка.
Like this place! Food is amazing, foie gras is delicious, nice view and attentive service. We come back here all the time!
Перфектно обслужване и вкусна храна!
Сервитьорът не беше на ниво за такъв тип заведение-забрави лед за виното,след напомняне -не се извини,а се засмя;не добесе зехтин и балсамико за овкусяване на салатите;октоподът беше прегорял отвън и жилав отвътре.
Вкусна храна, много добро обслужване и най-вече - разрешено за домашни любимци :)
Страхотна храна, персонал и обслужване. Благодарим!
Отлично обслужване, храната е превъзходна и обстановката е много уютна
всичко беше прекрасно, особено сосът айоли