In 1999, the first GODZILA restaurant in Varna was opened. For 18 years we have 5 restaurants and we have won the trust of our guests with varied and modern cuisine, non-standard portions, attractive prices and excellent service.
Elegant. Provocative. Artistic. Bright, with a sense of infinity. Modern, but human-like. The place where you can eat delicious and cozy and escape for a bit from the big city. A wonderful space for any art form, this is the interior of our newest restaurant in Sofia.
The menu of GODZILA includes a classy range of fresh salads, juicy barbecue, fresh fish and seafood, aromatic pizzas, autumn sushi and home-made desserts. All these years it turned out that everything we offer is inhumanly delicious!
Come and convince yourself!
Additional options: | Summer garder/terrace, Baby chair, Place for people with disabilities, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden |
Open hours: | 10:00 - 06:00 |
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to fifteen minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Вкусна храна,любезно и бързо обслужване.Доволна съм и бих се върнала пак.
Страхотни пици, обстановка и обслужване! Само отстъпката от Резо не ни дадоха, въпреки че казах, че имаме такава.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Беше ни изключително приятно, а сервитьорът беше много учтив и отзивчив!
Чудесна кухня. Приятна атмосфера. Но в сферата на сервирането персонала има още много на какво да се учи.
Любезно обслужване, вкусна храна и уютна обстановка. Препоръчвам!
Вкусна храна и отлично обслужване.
Отстъпка не беше начислена! По-късно вечерта се сетихме, че нямаше такава на сметката, вече се бяхме прибрали в къщи. Много разочароващо и подвеждащо потребителите съдържание да обявявате отстъпки, които не се дават на практика!
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Супер!
Обслужването беше на добро ниво, а храната много вкусна!
Храната беше вкусна, обслужването на ниво. Опитайте чийзкейка, няма да съжалявате :)
Още при влизане ни заявиха, че не са отразили резервацията, защото нямало много хора тази вечер. Нямаше това, което бях избрала да вечерям. Лимонадата, която поръчахме, не беше вкусна. Но поне сервитьорката беше много любезна.
Всичко беше ОО!
Благодаря за съдействието и бързата реакция на колцентър Резо. Персоналът беше любезен, кухнята много добра.
Отсъпката не беше включена.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Вкусна храна и добро обслужване.
Непредадена резервация на заведението, съответно липса на отстъпка или запазена маса.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Храната не беше добре приготвена с изключение на пиците. За цените, които плащаме мисля, че качеството трябва да бъде много по-високо. Не бих посетила отново заведението.
Не ми беше отразена в сметката отстъпката.
Обстановката е чудесна, но вратната пържола не струваше. Пиците бяха много хубави.
Лятната градина е пълна с котки, изключително неприятно и нехигиенично! Когато резервацията е с процент отстъпка от цената те слагат на най лошите като местоположение маси, независимо, че заведението беше почти празно-имаше 3 заети маси!
Менюто е разнообразно и задоволява всякакви вкусове. Атмосферата в заведението е чудесна. Обслужването на сервитьорката беше безупречно, а храната вкусна. Имахме всички предпоставки за добро настроение и усещането за незабравима вечер. Благодарим ви!