Additional options: | Summer garder/terrace, Winter garden , Baby chair, Notable Wine List, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica and Revolut |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden, Parking |
Open hours: |
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
11:00 - 00:00
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the Viber, SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to sixty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Намаше свободни чаши в заведението. Стигна се до там, че при следваща поръчка на вино сервитьора взе чашата и я даде на бармана да напълни в нея следващото вино. Това е недопустимо. Ако няма свободни чаши е по-добре сервитьора дапналее вино на масата. Лъжичките за десерт винаги са мръсни и има нещо засъхнало по тях.
Масите са твърде близко една до друга.
Беше много шумно. Висока музика. Иначе всичко друго е чудесно.
Салонът за непушачи миришеше на цигари.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Burrata Italiana Paradise Center бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Прекалено топло е и музиката е силна. Наистина не се издържа вътре а пък на терасата е много студено там пък трябва са си с яке.
За съжаление най-лошата Бурата в София. Храната идваше бавно, достанционното на масата не работеше. А в анкетата след плащането на сметката присъстваше ястие за оценка, което не бе поръчвано.
Пиците, които поръчахме дойдоха много късно и бяха изстинали. Явно са стояли на паса дълго време. Не е нормално да се чака 1 час за половината храна ...
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Хареса ми избраната за резервацията маса. Всичко беше супер.
Прекарах ме си чудесно.Храната беше много вкусна!
Всичко беше чудесно. Много ми хареса пилешката супа със спанак, както и салатата айсберг с бекон, заради тях се връщам отново и отново със или без резервация! Благодаря :)
Храната и обслужването бяха супер и сме много доволни от сервитьора ни. За сметка на това при посрещането ни в Burrata Italiana, хостесата която беше на входа ни посрещна много неприемливо. Със жестове, движение и лош тон на разговор, като че ли сме си близки и с нападки, че сме влизали ”като на бой”,. И със реплики:”Не съм казала, че няма да ви настаня, малко по спокойнооо”, “са бием ли са”. Като в защита като клиент казвам, че се бяхме затичали към входа на ресторанта защото бяхме закъснели, поради трафика в паркинга!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Burrata Italiana Paradise Center бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Беше чудесно, както обикновено!
Чакахме над 45 минути за две пици, които изгълтахме набързо, за да стигнем навреме за кинопрожекцията, за която имахме билети. Сервитьорката беше любезна и ни се извини, но каква полза от думи, като трябваше да ядем с такава скорост. Не е като да не си бяхме отделили време, седнахме около час и 15 минути преди филма, както много пъти сме правили в Бурата и Хепи. Нямам представа защо този път беше така.
Супер ми хареса. Храната беше вкусна. Обслужването бързо и любезно. Пак ще посетиме ресторанта.
Super! Best Regards!
Най-добрият рожден ден съм си прекарал!
Браво!
Минималистични смокини и странна бручета, добре че бирата беше студена и сервитьирките усмихнати и вежливи. Кухнята се излага сериозно. Започвате да приличате на кварталния бар.
Cool place, tasty food and nice staff
Много добре, всичко на ниво, както си го знам. Пак ще отида.
Любимо място за среща с приятели! Страхотна обстановка, отлично обслужване и вкусна храна!
Всеки път прекрасно
Страхотно обслужване и прекарване! Храната беше много вкусна.
Поръчах пържени тиквички с пермазан и се оказа че вътре имаше и рибки
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Клиентите ще бъдат компенсирани при следващо посещение.
Чудесно обслужване, усмихнати и приветливи сервитьори. Храната беше вкусна, а обстановката приятна.
Посещаваме често семейно Бурата и Хепи. За първи път сме разочаровани. Храната не е на ниво.Телешкото беше катастрофа.След това имахме проблеми цяла нощ.Сътношението цена -качество върви стремително надолу.
Беше чудесно!
Супер атмосфера, храна и персонал.
Всичко беше супер!
Прекрасно!
Хареса ми!
Всичко бе супер, но музиката бе много силна. Не можехме да се чуваме едни други и трябваше да си викаме. Това не се случва за първи път и честно казано е досто натоварващо! Не мисля, че бих посетил ресторанта повече.
Изключително доволни, както винаги!
Обслужване от сервитьор и сервитьор на обучение което беше на много високо ниво. Пожелавам успех и на двете!
Официлано обявена и записана отстъпка 20% изпртиха ми потвърждение по Viber отиваме с малкият ми син и като крайно - ниокой не знае че имало отстъпка Запазих си сметката 1:1 защо изобщо си правят реклама с тези отсъпки, след като не ги прилагат ?!?!? вече е много отвратилтелно след подобно посещение
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Много приятно заведение.Празнувахме рожден ден на малкия ни син.Всичко беше на ниво:вкусна храна,отзивчив персонал,приятна обстановка.
Обслужването беше много професионално!
Останахме доволни, както от храната, така и от обслужването.
Всичко беше много хубаво и храната, и обслужването!Единствено това,че нямаше охлаждане(освен отворените прозорци) беше много неприятно!
Храната се забави около час. Голямата част от поръчките бяха от обедното меню.
Отлично обслужване, вкусна храна. Прекалено шумно :-(
Имахме резервация за 20:00, след като бяхме там в 20:00, ни казаха да изчакаме няколко минути. Трябваше да чакаме около 25-30 минути за да влезем! Пълен абсурд ! Храната беше супер както винаги.
Както винаги, отлично обслужване, вкусна храна и отлично наргиле!
Много приятен ресторант!
Всичко беше супер. Определено е по-спокойно и по-вкусно от Хепи.
Беше приятно и много вкусно (както винаги), но отстъпката ни не беше отразена накрая. След като казах на сервитьора, той ни върна разликата, но остана горчивия вкус, че се опитват да ни метнат!
Приятна обстановка. Изключително любезен персонал и невероятно разнообразна и вкусна храна. За разлика от Хепи е просторно и спокойно. Музиката не е натрапчиво силна. Изключително приятно място независимо дали за личен празник или просто за хапване.
Персоналът няма желание за работа. Градината е приятна и много свежа в слънчеви дни.
Чудесно обслужване! Хубава храна и обстановка!
Вкусна храна, добро обслужване!
Добре, но не отлично. Служителите са твърде любезни, чак втръсва. Държат се сякаш са на косъм от уволнение. Песничките/поздрави за рожден ден са прекалено шумни и стряскащи. Храната и музиката ми харесаха.
Супер съм доволвн. Пак ще съм ви клиент.
Храната беше вкусна и обслужването беше добро, но в залата до нас имаше хора, които пушеха електронна цигара/вейп. Сервитьорката очевидно ги видя, но не им направи забележки, което ме наведе на мисълта, че това е позволено. Лично на мен ми беше неприятно.
Страхотно обслужване и вкусна храна!
Всичко беше на топ ниво
всичко беше наред, но е необходимо освежаване на обстановката
Храната и обслужването бяха чудесни. Единствената забележка е, че бяхме близо до вратата към залата с пушачи и за съжаление вратата често бе оставяна отворена.
Burrata Italiana Paradise Center e любимото ни място за срещи и обичаме да го посещаваме. Прекрасно обслужване, вкусна храна и уютна обстановка.
Резервацията беше за рождения ден на детето ми. Изкараха си страхотно!::))
Всичко беше перфектно - обслужване, храна, атмосфера. Ще посетим отново!
Всичко беше страхотно!!!Храната бе уникално вкусна!Обслужване на ниво!
Като цяло беше добре. Не ми хареса, че още от вратата ми казаха, че не мога да стоя повече от 1.30 ч. Имало много желаещи. Нямаше го това условия при резервиране.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Много добро обслужване и чудесна храна!
Всичко беше перфектно!
Чудесен ресторант в прекрасна обстановка. Екипа направиха рождения ми ден изключително специален! Всичко беше на ниво!
Беше страхотно !
Всичко беше топ????
Здравейте, голям почитател съм на вашето заведение, но вчера останах малко разочарован! Както виждате резервацията ми е с 20% отстъпка, след поискване на сметката, нямаше приложена отстъпка и не обърнах внимание. Повиках сервитьора и попитах дали е нанесена отстъпката, той ми отговори, че е трябвало да кажа за отстъпката. Ползвал съм rezzo.bg, доста пъти и никога не ми се е налагало да си казвам дали имам отстъпка или не. В крайна сметка, той говори с управителката и дойде и ми даде 10лв. Това дори не беше цялата отстъпка, но начина по който го направи, беше доста груб! Едната звезда е не толкова, че не ми беше нанесе отстъпката, а грубоватото отношение! Благодаря и лек ден!
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации.
От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Доволни сме от храната и обслужването, любезен персонал!
Доволни сме от посещението, храната е вкусна и обстановката - приятна.
Храната и обслужването са ок, но беше задимено и се вмирисахме на цигари, въпреки че бяхме в салон за непушачи. Не бих посетила отново.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Възхитена съм. Всичко беше на ниво храна, обслужване ( страхотен персонал) и обстановка.
Страхотно, благодарим!! :)
Всичко беше на ниво!
Въпреки имейла с потвърждение за направената резервация, когато отидохме на място се оказахме без резервация. Но все пак ни настаниха
Много спокойна и приятна обстановка за обяд. Любезно обслужване. В менюто винаги има нещо интересно. Храната е добра.
Всичко беше на ниво,храната беше много вкусна и обслужването също беше много добро!
Отлично обслужване! Отлична храна! Отлично вино! Доволни сме! Синът ми имаше рожден ден! Благодаря за изненадата от персонала. Весели празници!
Както винаги обстановката беше приятна и храната вкусна.Но дори като пушач, не ми хареса липсата на вентилация. Този път за разлика от всички други миришеше много на цигари.. Чак задушливо
Забавяне от над 1 час за някои от поръчаните ястия
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще
Както винаги всичко беше на ниво. Благодаря за приятната атмосвера,обслужване и храна!
Обслужването, атмосферата и храната бяха чудесни както винаги. Предпочитано, любимо и посещавано всяка седмица от нас заведение е Burrata Paradise. За първи път направих резервация там през Rezzo. Останахме с неприятно усещане от хостесата, която беше отвън и и казах, че сме с резервация за 21. 30, но желаем да ни настани преди това, въпреки резервацията. Отношението и беше пренебрежително. Моля да се вземе предвид коментара, за да си запазят редовните клиенти.
Беше страхотно всичко.
Много приятно местенци и много удобно приложение за резервация. От Бурата ни бяха запазили много добра маса (сепаре) въпреки, че беше пълно почти на 100%. Определено бих ползвал пак това приложение!
Всичко беше чудесно
Храната беше вкусна и според очакванията. Препоръчвам!!!
Всичко беше на ниво както винаги!
Настаниха ни на маса за не повече от 4 човека.През цялото време бяхме нагъчкани на масата.При опит да говорим с хостесата,тя заядливо каза да дойдем ние на нейното място и може да ни направи управители да разпределяме ние масите.Арогантно отношение на тази служителка.Обстоятелството,че имал резервация през Rezzo заяви,че няма никакво значение за настаняването.Изключително съм възмутена и недоволна!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Burrata Italiana Paradise Center бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Прекрасно обслужване, приятна атмосфера и вкусна храна!
Преживяването беше хубаво, но когато казахме на сервитьорката, че не сме били много доволни от спагетите, тя ни заяви, че ако напишем лош коментар, това се било триело и никъде не отивало. Доста лошо впечатление ми направи. Ми, ако има косъм в храната, и това ли се крие и покрива???
Fantastick
Супер
Не разбирам защо при 6 човека мога да се възползвам от отстъпка, за 7 не мога да запазя а запазвайки за 8 - ни дадоха маса за 6 на която се бутахме и нямаше отстъпка. Не съм доволна.
Отвратително изживяване , в салатата ми имаше паразитни червеи останах без думи .
Всичко беше перфектно както винаги. Това е едно от любимите места на семейството ни.
Обслужващия персонал беше както винаги учтив, но чакахме доста повече от необходимото, при не висока натовареност на ресторанта. Мисля че 25 минути за пица и 20 минути за кафе са доста. Храната този път не беше на очакваното ниво. Леко разочарован съм този път.
Здравейте, искам да се оплача от преживяването си във вашия ресторант. На 26.09 имах резервация за 6 човека на името на Вяра Борисова, от 19 часа, а поводът беше празнуването на рождения ми ден. След като си избрахме какво да поръчаме, сервитьорката, чието име не знам, но беше вързана на небрежен кок, с кестенява коса и говореща на диалект, дойде да вземе поръчката. Искахме да поръчаме салата Санторини, а тя ни каза е няма прясно сирене, попитахме за друга салата, тя отново каза, че няма сирене и за нея и още тогава ми направи впечатление, че не предложи алтернативи. След това донесе топла бира и веднага се оплакахме, а нейният отговор беше “Това ни е най-студеното”. Разбирам, че това не е зависело от нея, но със сигурност отговорът й не е на място и можеше и тук да предложи някакъв вариант, за да изстуди бирата или поне да я приспадне от сметката. По-късно дойдоха спагетите болонезе, които бяха без подправки и имаха по-малко от щипка пармезан, което също не мисля, че е адекватно за италиански ресторант. За тях не се оплакахме, но решихме да отправим препоръка в анкетата, която се дава накрая. След като сервитьорката видя, че пиша текст в тази анкета, тя започна да се бута над главата ми, за да види какво пиша и да пита истерично какво толкова не ни хареса. Отговорихме й, че най-малкото бирата беше гореща. Тя каза “и какво можех да направя” или нещо от сорта, на което аз отговорих “можехте да предложите някакъв друг вариант” и тя каза “добре” с изключително злобен тон и извъртя очи. Не мисля, че този отговор е на място, след като питат всичко Ок ли беше, ние казваме, че не е и ни се отговаря “добре”. Тогава защо ни питат този въпрос въобще? Когато станахме и се запътихме към изхода, въпросната сервитьорка ни видя и стисна уста и извъртя очи, без да каже довиждане. Разбирам, че някои от описаните проблеми идват от кухнята, но сервитьорката можеше да предложи много варианти, за да направи преживяването ни по-добро, а тя пита какъв е проблема и когато й кажем отговаря с добре, вместо да предложи нещо. Така рождения ми ден се превърна в ужасно преживяване и останахме с много негативно настроение!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение
Благодаря за приема и приятната обстановка , която осигурихте за празнуването на рожденния ми ден с моите близки ! Всички останаха впечатлени от разнообразието в менюто ,в доброто обслужване и съпричастността на момичето Ви към празничния обяд!
Облслужването бе добро като изключим опита да ни настанят на маса за максимум 6 човека въпреки че резервацията бе за 8.
Цялостното ни преживяване там не беше добро. Бяхме на фирмено събиране 12 човека. Едва-едва ни обслужваше едно момиченце, което нито менюто знаеше, нито и се обясняваше, да не говорим на английски да обясни. Водехме нашият шеф от САЩ, който чака 1 час за спагети без месо. Никой не ни каза, че заявките с промяна на рецепта ги правят накрая. Така ние вече се бяхме навечеряли, а той получи една малка купичка 200гр спагети на дъното на чинията след близо час. Немарливо отношение. Масите ни бяха събрани 3 броя от каквито има и едната стърчеше и не беше удобно да се седи. Да не споменавам, че бяха изнесени към края на залата, където все едно си изпъден. Аз лично си поръчах десерт, който така и не дойде. НЕ бихме препоръчали и със сигурност не бихме повторили.
Страхотно обслужване и винаги вкусна храна!!
Много сервитьори, нищо не правят - до края на обяда никой не отсервира празните/ излишни чинии и чаши. Иначе отработено се усмихват и са учтиви. Храната е ок. Порциите са понамалели, в сравнение с предишни посещения.
След първоначално недоразумение с ъс сервитьорка дето не и се работеше много, с професионалното разрешение на проблема от страна на управител ката имах едно прекрасно посрещане на рождения ми ден, плюс поздрав изненада с песен фойерверки и торта! Благодаря за чудесното изкарване! До следващия път
Както и при предходното ми посещение съм супер разочарован. Чаках едно пиле рома 40мин. Месото на беше мариновано и освен това жилаво. За последно посещавам Бурата в Парадайз Мол!
Храната и обслужването бяха на ниво. Всичко беше страхотно!
Вкусна храна, бързо обслужване. Всичко беше прекрасно. Приятна обстановка, много сме доволни. Ще повторим със сигурност
Беше най-добре вентилираната тераса за пушене, на която съм ял. Въпреки че аз самият не съм пушач, не можех да усетя изобщо иначе гадната миризма от цигарата на една от спътничките ми.
Храната и обслужването бяха на ниво.Има великолепна гледка към Витоша.
Както винаги Прекрасно!
Всичко беше прекрасно!
В менюто има вайс бира, за която сервитьорите не бяха чували и казаха, че никога не са предлагали?!? Като пристигнахме ни настаниха и няколко минути по-късно сервитьор дойде да изчисти масата, която беше мръсна и в трохи - недопустимо за мен при положение, че заведението по това време беше почти празно. А за порцията морски дарове дори не искам да коментирам нито количеството, което пристигна, нито миризмата, прикрита под формата на печено на скара. Но, като цяло обстановката в заведението е хубава, сервитьорите усмихнати и отзивчиви. Вътрешната зала е просторна и ако сте през лятото там и сте пушачи, по-добре си запазете вътрешната зала, тъй в лятната градина преди 21ч. е адски парник.
Бързо обслужване. Превъзходна храна. Големи порции. Чудесен ресторант!
Имаше известна доза хаос. Едното ястие беше студено, а за друго чакахме 1 час. Единия сервитьор беше донесъл ястие от друга маса и когато му/и казах, че не съм го поръчвал, трябваше да ми повтори 3 пъти "ама нали това поръчахте" преди да стане ясно, че има грешка в масите. Бих обърнал внимание и на хигиената на някои от служителите, понеже се носеше миризма на пот от сервитьорите, разбирам, че е топло и работят на високи обороти, но когато се храниш не е приятно. Обядът беше фирмен и не се получи много добре. Между 1 и 2 звезди е оценката ми от вчера.
Обслужването е на ниво, а храната -вкусна.
Чудесно място, вкусна храна.
Като цяло добре, но имаше червей в салатата с козе сирене. Беше сменена, но не говори добре за хигиената на продуктите.
Храната беше вкусна, но идваше бавно. Като цяло обслужването не беше на ниво - сервитьорът забравяше да донесе прибори или зехтин/балсамико и трябваше да му се напомня. Отне ни 15 минути да си поискаме сметката, като се има предвид, че постоянно натискахме копчето на масата, но никой не дойде да ни обслужи.
Страхотно заведение, което посещаваме често, но този път обслужването беше неочаквано бавно. Бутонът на масата не работеше, чакахме 30 минути да ни донесат сметката, защото никой просто и не идваше.
Отлично обслужване и страхотна кухня!
Забелязахме леко увеличение в новото меню но като цяло останахме доволни от храната и обслужването.
Чудесно изживяване! Персонала е усмихнат и любезен. Храната е експлозия от усещания и гали небцето.
Страхотни, както винаги ????
It was nice thanks
Много приятна атмосфера и прекрасен младежки персонал, който допринесе още повече за нашето добро настроение. Кухнята е много вкусна. Прекарах чудесно рождения си ден и съм щастлива,че го празнувах точно там. Силно препоръчвам Burrata Italiana Paradise Center!
приятно място с приветливо обслужване останахме доволни, храната беше вкусна
Изкарахме чудесно. Всичко беше на ниво. Благодаря Поздрави
Всичко беше перфектно. Много добро обслужване, храна и обстановката.
Страхотно обслужване! Вкусна храна!
Всичко беше наред както обикновено Благодаря Поздрави
Храната е вкусна и с внимание към детайла, обслужването - на ниво. Сервитьорите са отзивчиви и усмихнати.
Държаха ни пред заведението над 20 мин. от часа на резервацията ни, защото нямало места... храната беше вкусна
Приятна атмосфера. Прекрасно обслужване и много вкусна храна. Ако има някакво значение е Бурата италиански е запазен стола и качеството с което съм свикнала и които търся посещавайки веригата. (Зс разлика от тук в Хепи фо. Църквата Св.София не е останал и спомен от този стил (впечатленията са ми от 11.02 и за съжаление не за 1ви път€.
Много съм доволна от бързият отговор за резервацията. Благодарение на ReZzo получихме най-хубавата маса. Отново ще използвам Вашите услуги.
Приветливо посрещане , обслужването е на високо ниво и не на последно място прясна и много вкусна храна ! ❤️
Резервацията беше направена седмица по-рано, при което масата, на която ни настаниха беше точно до тоалетните, което е показателно за ресторанта как избира маси за редовните си клиенти. Отделно от това обслужването всеки следващ път става все по-нискокачествено - чакане на сервитьори, чакане за сол, пипер и т.н., които следва да има на всяка маса предварително, забавяне на сметки. Определено нещо не е наред в менажирането на ресторанта в последно време. Бих вече обмислил изобщо дали ще посетя отново този ресторант. Това е второто поред негативно ревю, което давам, като изобщо не стана ясно какво точно са предприели във връзка в първото такова.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Храната беше вкусна, както винаги. Обсужването-бързо и любезно
Всичко беше супер
До масата ни обикаляха хлебарки през цялото време. Намираше се до един от баровете, а до нас беше залепен хладилник с дървени елементи, от който влизаха и излизаха. При сигнализиране управител не пое никаква отговорност, платих си сумата и после повърнах общо взето :) Като бонус имаше и умрели по земята, които цял ден дори не се бяха сетили да заметат.
Много приятно като обстановка, прекрасна храна и много позитивно.
Поръчахме 3 еднакви ястия, които неочаквано ги сервираха в различен вид и грамаж. Обслужването не беше на ниво.
Нямаше посочената отстъпка за нашата резервация. Бялото вино (ужким пино гриджо) беше най-странното което съм пил. Цяла вечер след това усещахме сухота в устата и постоянна жажда.
Беше много приятно!Персонала е много мил и храната е много вкусна!Благодаря Ви!
Спокойна обстановка!Топ ниво на обслужване!Красива атмосфера!
Много сме доволни от обслужването (Мартина Иванова)
Отлично обслужване, прекрасна кухня, място за срещи с добри приятели!
We were served by 3 waiters... Warm bottled beer. Pizza served without side plate. Instead tradicional was fine and the waiter tried to explain that that was the way... We got our bill with the discount. Disappointed!!
Страхотна обстановка, обслужване + страхотна компания = 5 от 5
Посрещнаха ни с усмивка и учтиво ни настаниха. Обслужващият ни сервитьор любезно ни насочи, според вкусовете ни, на какво ястие да се спрем, като ни обясни с каква напитка би си подхождала храната. Момчето беше точно на разположение във всеки един един момент, в който ни потрябва. Определено си заслужи 20% бакшиш. Този път храната беше приготвена така както трябва да е, идеално сготвена, поднесена топла и вкусна.
Храната беше вкусна, но обслужването беше изключително бавно, 20 минути чакахме за бутилка вода…
Въпреки,че резервацията беше за 4 човека ние дойдохме 5ма и веднага управителя реагира и ни настани на по голяма маса Всичко останало беше без забележки Атмосфера,храна и обслужване 10 точки
Добра организация,бързо обслужване и вкусна храна!
Много вкусна храна, отлично обслужване и приятна обстановка! Чудесно съотношение цена - качество!
Останах доволна заедно с гостите които бях поканила!За пореден път нямам забележки абсолютно никакви!
Вкусна храна, добра и приятна атмосфера и прекрасно обслужване с бързина, усмивка от сервитьорката Десислава. Определено си струва!
Здравейте, За мое съжаление, представянето беше под средното. 1. Лоша организация на масата за 20човека, 7 стола от външната страна и 13 места за отвътре?, странно нали? Добре че се появих 25мин по-рано, да съдействам с решението на “казуса” . 2. Свърши леда в заведението, също много интересно. 3. Вероятно е много модерно да бъдеш гост, но аз не бих го препоръчал Успех в доразвиването
Всичко беше чудесно
Беше супер, както винаги!
Вкусна храна,приятна обстановка
Perfekto!
Това е мястото на което винаги ще се връщам с удоволствие.
Всичко беше страхотно!
Комфорт, страхотна храна, обслужване на ниво !
Страхотно
Обстановката, обслужването, храната и настроението по време и след посещението са отлични!
Разочароващо... Бавно обслужване и лошо отношение, объркана поръчка без никакво извинение. Жалко, защото преди последното посещение заведението наистина ми харесваше...
Страотно! Благодаря!
****
сложиха ни на кофти маса ,бяхме с малко дете и над масата имаше климатик който духаше студено и трудно достъпно с количката.
Чакане на сметка повече от 30 минути, бавене на поръчки, ужасно обслужване…
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Чудесно си изкарахме празника! Благодарим от сърце на екипа от "Буратата"!!! Изненадахте ме приятно с поздравлението за рождения ден! Храната е прекрасна, напитките също! Посещаваме ви за трети път, и пак ще ви посетим!! Обслужването е префектно!!!
За трети път посещавам този ресторант и отново остави в мен много приятни впечатления!От момента на посрещането до изпращането.Усмихнати млади хора с учтиво отношение към клиента!Храната е чудесна, с пресни продукти и много вкусна.Обслужването е бързо и на ниво.Благодаря на Василена,най-красивото и усмихнато момиче в ресторанта! С удоволствие ще посетим отново!
Много добро обслужване, страхотни ястия вкусно приготвени. Препоръчвам горещо и ще го посетя с удоволствие отново.
Всичко беше на ниво, храната и обслужването са супер. Благодаря!
Прекрасно място! Вкусно и много приятно беше! Препоръчвам го, определено ще повторим! :)
Много е удобно с резервация.Останахме доволни от мястото и обслужването.Отстъпката не беше отразена в сметката,но не беше проблем да направят отстъпката когато го забелязах.Съвет:преди да поискате сметката може да кажете на сервитьора,че сте с резервация от Rezzo.
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка! За да не се получават подобен тип недоразумения, в условията за резервация е упоменато, че при поискване на сметката е необходимо да напомните за отстъпката на обслужващия Ви персонал.
Прекрасна кухня! Много добро обслужване и приятна изненада накрая! Благодарим!!!
В Бурата винаги всичко е прекрасно ! От вкусната храна до милият персонал ! За това я посещавам редовно ,защото никога не ме разочароват с храната .
Изкарахме чудесно. Сервитьора Марин беше чудесен. Имахме рожденик и ни поздравиха.
Кухнята беше страхотна! Пиците са хубави продукти и много вкусни. Салатата с нектарините уникална! Отношението беше изключително любезно и професионално. На всяка молба получихме позитивна реакция и откликване. Изненадата с песента за рожденничката (на 9 год.) беше възхитителна! Благодарим ви и браво !
Както винаги храната и обслужването бяха на ниво. За съжаление 2/3 от терасата беше затворена и клиентите бяха настанявани в централната част,където беше гъсто населено и топло. Явно управителят не може да организира в необходимата степен работата на ресторанта.
Яко
We decided to celebrate a birthday in Burrata and we had a really good time! The staff and the food were amazing as always.
Приятно заведение, атмосферата ми допада за неангажираща вечеря, но вече няколко пъти го посещавам и това, което ме дразни е бавното изпълнение на поръчките и това, че храната не винаги е на ниво "италианска кухня", с каквато се хвали заведението.
Както винаги на ниво!
Както винаги на ниво!
Обслужването и мястото са добри, но кухнята е изключително бавна. 30 мин. за салата и над 45 за основно не е нормално.
Всичко беше много вкусно, а обслужването беше на ниво. Единствено остана изненадата, когато получих e-mail от rezzo.bg, че не сме се явили на резервацията и молба от тяхна страна, да сме ги били информирали, защото по този начин сме ограничили достъпа на други потенциални клиенти… което ме озадачи тотално…
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с колегите от Burrata Italiana Paradise установихме, че по грешка са отбелязали резервацията Ви като неосъществена и поради тази причина сте получили автоматичен мейл от системата. Бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство.
Благодарим Ви за обратната връзка и че сте наш клиент!
Отлично обслужване. Приятна обстановка и качествена храна.
10+
Получих ужасна маса за 3ма, срещу очите ми светеше осветление, тип прожектор. Трябваше да ям с гръб към масата почти...помолих да го изключат, но не било възможно. Имаше няколко свободни маси в съседство, отново за до 4 ма, не ми беше предложени преместване. Поръчах ястие , сервитьорка попита свинско или пилешко...казахме свинско...получихме пилешко. Харесвам Бурата, но смятам вече да стоя отпред на опашката за настаняване, а не да резервирам с оглед ужасната маса...все пак имах отстъпка и от вратата хостеса и сервитьор коментираха как сме резо резервация. Целта на резервацията беше сигурна маса на празник, за да успея в обедна почивка, не % намаление...
Богато меню, чудесно обслужване, просторно.... изкарахме перфектно и определено ще се видим пак ! Благодарим за което ;)
Вкусна храна! Добро обслужване!
Вечерта беше много приятан! Отлична храна и обслужване!
Храната е чудесна, но обслужването е под всякаква критика. За втори път посещаваме заведението, като и двата пъти имахме проблем с това. Поръчахме 1 пица и 3 порции паста. Донесоха ни пицата и 2 от пастите, а за третата чакахме около час и след многократни напомняния от наша страна я донесоха и беше студена. Сервитьорката не знаеше как да реагира на рекламацията ни и даже попита учудено, защо отказваме да консумираме пастата, въпреки че е студена.
Answer form ReZZo.bg:От ресторант Burrata Italiana Paradise Center ни увериха, че са предприели незабавни мерки за да подобрят услугите си и поднесоха своите извинения относно причиненото неудобство. Клиентите ще бъдат компенсирани при следващо посещение.
Страхотна храна и обстановка, а работата с платформата Rezzo е улеснена и не изисква никакво усилие от страна на потребителя!
Порциите бяха по-малки отколкото очаквахме, но всичко беше вкусно
Много зле, чакахме час и половина да ни настанят, никаква организация от страна на заведението. Имаше над 50 човека, които чакаха. Аз имах рожден ден и смело мога да кажа,че ми го развалиха. Персоналът е много вежлив, но оправата не си върши работата. Никога повече не бих използвала rezzo! Никога не бих ви и препоръчала!
Answer form ReZZo.bg:Бихме искали да поднесем своите най-искрени извинения относно причиненото неудобство. Колегите от Burrata Paradise ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да подобрят начина на работа и да настаняват всички резервации в посочения от клиентите час и да не се случват подобен тип ситуации в бъдеще.
Задействана е ReZZo гаранция за запазена маса и клиентите ще бъдат компенсирани при следващо посещение в ресторанта.
Бърза резервация и настаняване с предоставената отстъпка от Rezzo! Любезен персонал и прекрасно обслужване...Любимо заведение!
Всичко беше на ниво. Една идея по- бавно станаха някои неща от поръчката. Персоналът е може би още нов и има, какво да осъвършенства от персонала на Хепи- Младост. Успех:)
Не мога да дам нула звезди, затова давам една, но не заслужиха и нея. Не бяхме настанени въобще и след 15 мин. чакане. Поне 3 пъти попитахме хостесата дали има проблем с резервацията, получихме като отговор само "Да, да,ей сега", "Не ми отговарят от вътре" или просто мълчание и тъп поглед. През цялото време пускаше хора без резервация преди нас. Подобно обидно отношение не съм виждала в други ресторанти и няма и да ми стъпи кракът в заведение с подобно обслужване.
Безупречна комуникация от страна на Rezzzo и на ресторант Burrata. Прекрасна храна, отлична организация и обслужване на премиум ниво.
Обслужването беше под всякаква критика. Забавиха ни десерта с около час.
BEAUTIFUL!
Отлично обслужване, празнувахме семеен повод. Кухнята традиционно е на ниво
Вчера вечерта изпаднах в доста неловка ситуация пред гостите ми които бях поканила в ресторант Бурата! Защото се указа, че резервация нямаме за ресторанта! Нито едно от трите момичета които посрещат на входа на ресторанта, не знаеше какво да направи и къде да провери за резервация. Показах емайл с моята резервация, но отново нямаше никаква реакция, чакахме около 10 мин. и поисках да разговарям с управител, след което ни настаниха на маса.
Answer form ReZZo.bg:Бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство! Уведомихме управата на обекта, като те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не допускат подобен тип ситуации вбъдеще.
Великолепна кухня и много добро обслужване! Благодаря!
Чалга, много разочарован.
Много сме доволни от обслужването и храната в ресторанта. За първи път го посещаваме от както е Бурата и обстановката също много ни хареса. Специални благодарности за момичето, което обслужваше нашата маса - Рени Иванова. Макар и много млада, очевидно е изключителен професионалист. Освен, че ни създаваше много приятно настроение, организира за мен и страхотна изненада, тъй като имах рожден ден. Без да го очакваме от нея и без някой да моли за това. С удоволствие ще препоръчам ресторанта.
Обслужването е супер бързо и на ниво, хостесите не са много приветливи, имаше грешка в исканата масата но я оправиха
Отлична кухня. Приятна и отпускаща обстановка. Персонала на добро ниво с добро, любезно и с отношение към клиента обслужване. Направиха ми страхотна изненада с торта и ужасение от целия персонал. Благодарна съм. Прекарахме прекрасно.
Страхотно прекарване.
Много приятно и вкусно !
За събота вечер, обслужването беше бързо. Персонала любезен, а храната мама мия . Бих посетила пак.
Трябваше да се освободи маса за да ни настанят, въпреки резервацията която имахме ( отне 20 мин). Половината от поръчката ни беше забравена. Пицата на партньорът ми беше донесена за половин час (което е нормално), моята пица която поръчахме заедно с другата я чакахме 1 часъи 15 мин. като накрая дори не беше тази която съм поръчала….
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Burrata Italiana бихме искали да поднесем искрени извинения, относно причиненото неудобство. Клиентът ще бъде компенсиран при следващо посещение в обекта.
Въпреки резервацията, трябваше да чакаме да се освободи маса. При това положение- резервацията се обезсмисля!
Answer form ReZZo.bg:Бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. От обекта ни увериха, че ще предприемат всички необходими мерки за да не допускат подобен тип ситуации вбъдеще.
Доста зле. Изброявам: 1. С резервация, време за изчакване на входа 25 мин. !!! 2. Добро обдлужване, дори доста за конвейра, които върви. 3. Нелоша салата. 4. Добри талятели 5. Ужасна пица, горчив вкус с усещане за найлон или пластмаса, вероятно газ. Иначе добри съставки. 5. Хубаво италианско вино на къщата 6. Не направиха отстъпката Реззо.
Всичко беше на ниво и храната и обслужването:) Препоръчвам:)
Порциите не са големи, но за сметка на това храната беше много вкусна, а персонала изключително любезен . Обстановката е страхотна. Отстъпката беше начислена в сметката, не ни се наложи да питаме допълнително. С удоволствие бихме повторили.
Любезни сервитьори, но порциите са доста малки и пицата беше прегоряла.
Невероятен ресторант,прекарахме страхотно и благодарим за изненадата послучаи рождения ден на моя баща.
Заведението е хубаво, но като цяло смятам, че биха могли да подобрят комуникацията помежду си. Имахме резервация, за която хостесата май така и не знаеше, като два пъти ни обърка с маса за 3ма, при положение, че бях резервирала за 4ма. При настаняването, отново мислеха, че е за 3ма, като ни объркаха и масата...Храната е вкусна, но порциите ни се видяха по-малки от тези в сравнение със заведението им във Варна...цените са леко високи предвид предлаганото...
Резервацията изобщо не взима под внимание! Резервирал си определен час стойш отвън и чакаш да те настанят 25 минути . Няма значение в коя зала си резервирал настаняват те там където има свободна маса ! Организация нулева. Обслужване и обстановка на ниво.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Burrata Italiana бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. От ресторанта ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се получават подобен тип ситуации в бъдеще. Клиента ще бъде компенсиран при следващо посещение.
Наложи се да изчакаме, въпреки че имахме резервация. Сервитьорът в стремежа си да е любезен, по-скоро фамилиарничеше. Храната беше чудесна, като изключим това, че за пицата се чака прекалено много.
Страхотно обслужване,всички бяха много любезни и усмихнати. Храната е уникално вкусна. Малко по -бавно стават пиците и десертите, но за сметка на това вкуса е повече от уникален. Ще посетим отново със сигурност!
Всичко беше супер! От обслужване до храна, препоръчвам!
Страхотна гледка към залеза над Витоша, атмосферата в ресторанта е много приятна, всичко което опитахме беше изключително вкусно и се насладихме и на пица акробатиката на шеф Паскуалино Барбасо
Перфектно!
Поръчах си лаврак с хрупкава коричка, а под него имаше картофено пюре и спанак, но кожата на рибата не беше почистена, ястието е същото като в Капитан Кук само, че с ципура, която пак е филе, но е премахната кожата. Абсурдно беше с това ястие и кожата, да не говорим за шумната обстановка и това че минаваше някакъв човек около нас, които въртеше тесто за пица, провалена вечеря и настроение, няма да посетя това заведение!
"Happy" стил. Не останах особено доволен и впечатлен от качеството на храната
Вкусна храна, но хостесата беше малко груба…
Резервацията ни беше за днес в 13ч. Отиваме и ни казват, че не били още готови да ни посрещнат, трябвало някой да се свърже с мен и да ми каже да отидем в 15ч...Никой не се е обаждал, никакъв имейл.. И с цялата си наглост мацката от заведението звънна на някой да му каже да ми звънне на мен (при положение, че съм пред нея) Какво отношение само. Крайно разочарована съм, бяхме 6 човека и едно бебе, които очаквахме да седнем и да хапнем хубаво, но не се случи това. И една звезда ви е много. Пълна трагедия е цялата ви работа
Answer form ReZZo.bg:ReZZo и Burrata Italiana поднесоха своите най- искрени извинения относно причиненото неудобство. Клиентите ще бъдат компенсирани при следващо посещение в ресторанта.