In one of the oldest and most beautiful buildings in the city center is sheltered the restaurant Dobro Parchevich. 50 steps away from the Boulevard. "Vitosha" street. "Petar Parchevich" 33 proudly stands aristocratic building.
The atmosphere inside with ease predisposes to plunge into a homey and taste the rich and prepared with love menu. In warmer months the restaurant opens his arms to embrace their clients under the green leaves of fig trees in the romantic garden.
This is not everything ... Every week here in the restaurant happen diverse and unusual cultural events. With live music, interesting lectures and delicious food in a restaurant Dobro Parchevich will undoubtedly feed the body, but will satisfy your cultural appetite.
Additional options: | Summer garder/terrace, Winter garden , TV, Baby chair, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden |
Open hours: |
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Отлично обслужване. Пресолена агнешка главичка, торта линдт не си я представях точно така, въпреки че не беше лоша.
Страхотно, уютно, много вкусно, любезен и отзивчив персонал
Обслужването беше на ниво, а храната вкусна! Много красиво заведение! Ще посетим отново ресторант "Добро".
Вкусна храна, приятна обстановка, добро обслужване.
Добро място за срещи със стари приятели !
Персонала, изключително осъзнат и клиентски ориентиран.Храната прясна. Върнахме ястие, без усложнения. Вътрешната част е по спокойна и уютна от градината, но пък там се пуши. Добро си е добро място :) Посетете.
Страхотно обслужване и вкусна храна.
Неадекватно обслужване, притоплена храна. Картофи соте с вид на стиропор, сервирани студени в чугунен съд .
Не бих резервирала отново на същото място. Запазихме маса в зимната градина, за която получихме потвърждение от Реззо - съответно мейл и съобщение във вайбър. Когато отидохме на място един нелюбезен господин ни каза, че нямало места в зимата градина, и ни предложи да ни настани на горен етаж, където не се пуши.
Бързо обслужване.
Много приятно, любезен персонал . Препоръчвам !
За съжаление, когато отидохме в заведението се оказа, че няма информация от Резо за нашата резервация! Ние бяхме 8 човека, планували семеен празник и направили резервацията от сутринта! След като получих потвърждение по вайбър и поща сметнах, че това е достатъчно за да стм спокойна! Ужасна ситуация се получи, както за нас, така и за персонала на Добро. Нямам думи...
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и ресторант Добро Парчевич бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. От ресторанта ни увериха, че са взели всички необходими мерки за да не се случват подобни ситуации в бъдеще.
Здравейте! Като цяло винаги съм била доволна от резервациите си в резо досега. До снощи, когато посетихме ресторанта. Обслужването и атмосферата са без забележка. Това, което ми направи изключително лошо впечатление е, че платата, които бяха оставили на масата (6 чинии салата и 4 чинии меса) бяха на стойност над 350 лв. Резервацията беше за голяма група хора и беше логично да има общи плата, но когато чиния салата се таксува над 40 лв. има нещо нередно. 18 човека трябваше да заплатим сметка над 700 лв. тъй като според сметката в една чиния има около 5 вида скъпи салати. Прекарването ни щеше да е перфектно, ако не беше тази изцепка.
Храната беше отлична, но обслужването под всякаква критика. Резервацията беше за обяд, първо няма кой да те посрещне и търсиш персонала по етажите, после объркаха поръчката, забравиха на едното дете обяда и като финал забравиха и за отстъпката, при условие че изрично казахме че резервацията е през ReZZo.
Както винаги без забележки! Безупречно!
Заведението е много добро, храната хубава. Но беше малко студено, постоянно оставяха вратата за навън отворена, което правеше атмосферата още по- студена.
Вчера, 7 февруари 2019 имахме резервация с 15 % отстъпка. Изпълнихме всички стъпки, които се изискват от клиента 0 уведомяване при пристигане, питане кога искат да представим ваучера и отново напомняне при искане на сметката. Трима различни келнера, които ни обслужваха, само промърморваха нещо и в края сметката ни беше дадена без отстъпка. Попитах как ще я ползвам, отговорът беше: Да да, Резо, ние сме си свързани директно тука на компютъра." Отново поясних, че по сметка не е отразена отстъпка. Последва: "Аааа, да колегата той какво е направил!" и в крайна сметка ми бяха върнати пари, но без поправка на касовия бон. Като цяло впечатлението беше, че персоналът всячески се опита да ни прекара с отстъпката.
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най-искрени извинения на клиента.
Добро обслужване и вкусно приготвена храна. Ще дойдем отново в "Добро".
Много съм доволна,всичко беше на ниво
Не бихме повторили! Беше много задушно и шумно. Порциите бяха прекалено малки. Едни от ястията ни бяха миди и пикантен дроб. Мидите не бяха добре овкусени и недосготвени. Черният дроб беше прегорял и помолихме да е с чесън вместо с чили сос, но ни донесоха с чили. Тоалетната беше в потресаващо състояние!
Отстъпката не беше включене, въпреки че при настаняването уведомих, че резервацията е през сайта, което персонала проверява.
Обслужването беше добро, както и храната. Преместихме се в непушачи, защото в пушачи, вентилацията не беше ОК. Като цяло останахме много доволни.
приятно място и много добра кухня!
Много вкусна храна и добро обслужване, както винаги. Мъничка забалежка за зимната градина - въпреки, че залата е за пушачи, би следвало мястото да бъде и проветриво.
Останах много приятно изненадана . Отлична кухня, приятна обстановка
Много съм доволна! Всичко беше на ниво! Имахме и приятна изненада- комплимент от ресторанта- сезонни плодове
Обстановката в градината е приятна. Обслужването и най-вече храната, могат да претърпят някои подобрения :)
Хубаво е, приятна обстановка, храната е добра.
Обслужването е доста непрофесионално
Обслужването беше прекрасно, персоналът - усмехнат и любезен. Храната и кафето бяха бързо и добре приготвени. Отново ще посетим.
Прекрасно обслужване, вкусна и красиво поднесена храна! Много сме доволни и ще посетим заведението отново!
Пресни и вкусни морски дарове, уютна обстановка и добро обслужване.
Всичко беше уникално вкусно!
Изкарахме чудесно. Много вкусно и разнообразно меню, добри цени. Хлябът от разядката-комплимент беше уникален :) Въпреки че в часа на резервацията бяхме по-малко хора от половината, отстъпката ни беше включена в сметката. Препоръчвам!
Като отидохме,имаше бележка на масата, с името и даже процентите отстъпка ги пишеше.Всички на масата разбраха че масата е резервирана с отстъпка.Като дойде ред да плащаме,сметката беше без отстъпка.След плащане на цялата сума,се наложи да сторнират,като изгубихме 30мин.Имаше и коментар,защо не каза че си от Резо ,преди да платиш....
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. След кореспонденция с клиента стана ясно, че е пропуснал да предостави потвърждение на обслужващия персонал и поради това не е била начислена първоначално отстъпката, към неговата резервация.
в Добро я нямаше резервацията ми.
Answer form ReZZo.bg:След направена проверка установихме, че се е получило недоразумение при препредаването на информация между персонала в ресторанта. Задействана е ReZZo.bg гаранция и клиентката ще бъде компенсирана с комплимент от заведението при следващо посешение.
НЕ ВАЖИ ЗА ОБЕДНО МЕНЮ
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при направена резервация с отстъпка, отстъпката не може да се комбинира с други промоции и отстъпки в това число специални и обедни менюта.
Здравейте, Може би било добре да напишете, че името на ресторанта вече е Добро, за да не стават обърквания и недоразумения
Answer form ReZZo.bg:Името на ресторанта беше променено в системата на ReZZo.bg, веднага след подадената информация от ресторанта.Благодарим Ви, за подадения сигнал по този начин имаме възможност
постоянно да подобряваме услугите на ReZZo.bg.
За съжаление нямаше резервация.
Answer form ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка (ако има такава към резервацията). В този случай от ресторанта са направили всичко възможно да осигурят място на клиентката възможно най-бързо и тя е била обслужена и й е била начислена обещаната отстъпка към сметката.