Happy Center is the second restaurant from the Happy Bar & Grill restaurant chain in the city of Bourgas. Residents and visitors of Bourgas can enjoy the unique Happy specialties here too. There are the well-known Happy dishes, as well as authentic Japanese sushi, prepared by trained professionals.
Photos are not current.
Additional options: | Summer garder/terrace, TV, Baby chair, Place for people with disabilities, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden |
Open hours: |
09:30 - 23:00
09:30 - 23:00
09:30 - 23:00
09:30 - 23:00
09:30 - 23:00
09:30 - 23:00
09:30 - 23:00
09:30 - 23:00
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Сервитьорката Елена беше много мила!
Редовни клиенти сме на Хепи, а и често ползваме приложението на Резо. Този път останахме възмутени от това, което ни се случи. Не сме и предполагали, че в уж реномирано заведение ще бъде допуснато да се пуши във вътрешните зали. На съседната маса се пушеше електронна цигара, като съответно миризмата беше нетърпима. Помолихме персонала за съдействие, тъй като с нас имаше и бременна жена, но ... ни заявиха, че можело само да ни преместят на друга маса. За целта бяхме уведомени от управителката, че трябвало да почакаме. След като подишахме известно време в изчакване и никой не ни обърна внимание, напуснахме заведението възмутени и разочаровани. Възмутително беше и твърдението им, че не било противозаконно и можело за се пушат електронни цигари. Бяхме 6 души с предварителна резервация и заведението загуби 6 редовни клиента, за сметка на един пушач. Съответно посетихме друго заведение, където не се допускаше пушене под никакъв вариант и имахме прекрасен завършек на вечерта. НИКОГА повече НЯМА да посетим Хепи.
Масата въобще не се забърса от предните посетители.Сервитьорът не беше в настроение.Останах с впечатлението,че не му хареса и това,че сме с резервация през Rezzo.Телешкото имаше вкус на гадния сос,ядеш го но чувството е,че е само сос.
Бавно взета поръчка, сурови спагети с манатарки. Не бихме дошли отново!
Нивото на храната е по-ниско от това в София
Изключително приятна и весела вечер, благодарение на професионализма, стройната организация, широките усмивки и добро отношение на персонала! Невероятен спектакъл за рожденичката! :) Дори плисналият дъжд внесе неповторима атмосфера! Благодаря Ви!
Вежливо обслужване, бяха гъвкавки относно предпочитанията ни. Бързо отреагиране и сервиране. Вкусна храна!
Добро обслужване и вкусна храна - както винаги!
Както винаги страхотно, обслужване но ниво, учтив персонал. Но ми липсваше дългогодишния управител Николай, въпреки че и новия не ни пропусна да попита как сме.
СУПЕР.HAPPY е марка за качество и не се нуждае от коментар.Каквото и да се каже ще е малко.
Добро обслужване и вкусна храна!
Супер! Много сме доволни.
Много Добро обслужване
За пореден път съм възхитена от управителя Николай, който винаги прави престоя ни уникален.Не пропуска по няколко пъти лично да провери всичко наред ли е и да съдийства.Мисля че заслежава
Храната беше вкусна и добре приготвена. Обслужването беше много приятно.
Това беше най-хубавият ми рожден ден без семейството ми много благодаря за това как ми пяхте happy birthday без никой да Ви е предупредил. Беше много приятна вечер !
Благодаря за доброто обслужване, вкусната храна и чудесната атмосфера
Мносме доволни
Перфектно
Не сме доволни от масата , която ни предложиха . Беше точно пред вратата на персонала на втория етаж и цяла вечер минаваха през столовете ни всички сервитьори. Налагаше се да се бутаме един в друг и беше изключено тясно !
Беше студено, въпреки климатиците. Ставаше страхотно течение при отварянето на вратата. Повечето клиенти на първи етаж бяха с връхни дрехи
Всичко беше чудесно!!!
Винаги правилен избор!
Не успяхме да използваме новата възможност за виждане на сметката чрез QR код -а. Беше сгрешено номерчето с масата. Сервитьорката не пожела да го смени. Искахме да покажем на екранна снимка тази интересна възможност на нашите приятели и познати.
Удуйф лркдхр ме,беуйкф
Както винаги прекарахме добре и хапнахме много вкусна храна !
Както винаги беше перфектно. Най-добрите, учтиви, отзивчиви. И управителят винаги се интересува как се чувстваме, имаме ли нужда от нещо. Не пропускам имам ли възможност да отида там.????????❣️
Всичко беше супер.
Отстъпката не беше добавена в сметката.
Заявих отстъпка 15% която не фигурира в резервацията.В ресторанта съм в момента,моля свържете се с тях..
Чудесно обслужване, атмосфера и храна.
Супер беше юбилеят на майка ни 90 г!
Много съм доволна. Перфектно обслужване
Храната беше хубава, едно от ястията беше жилаво месото. Вентилацията е под всякаква критика , излизайки от заведението бяхме вмирисани на различни аромати. Сервитьирът искаше бързо да ни отпрати , взе ни подложките, нищо че чакахме десерти.
Поръчахме салата “Риголето” в нея имаше паяк и поръчахме друга. Всичко друго беше на ниво!
Вие за втори път ме обвинявате безпричинно , че не съм си ползвала резервацията , което не е вярно , а сега искате коментар ?,
Вкусна храна! Добро и приятно обслужване!
Обслужването беше добро, но не съм доволна от масата на която ни сложиха, беше изключително неудобна за 5 човека .
След направена резервация за 20:00ч., когато отидохме в ресторанта нямаше свободна маса, на която да ни настанят и се наложи да чакаме 15 минути! Некоректно отношение!
Благодаря , чудесно !
Резервацията беше за вътрешна зала. При пристигане в заведението ни уведомиха, че масата ще е навън. Насочиха ни към мястото за настаняване, започна едно чудене и суетене това ли е, не е ли...Не беше приятно. Накрая девойките стигнаха до прозрението, че да - това е масата. Момичето, което ни обслужваше беше мило и храната беше вкусна.
Храната беше вкусна,но обслужването под всякаква критика . Първо ни забавиха салатата 30 минути , основното ястие пристигна преди нея, след това сметката пристигна без включена в нея отстъпка от Rezzo, трябваше два пъти да я връщаме , докато накрая се коригира.
Best. But discount not applied. I told the waiter (very kind guy) to keep it as an additional tip. I hope he did, he deserves.
Храната беше ок (преди време риба ала крем беше много по-вкусна - когато не беше панирана), обслужването беше добро. Макар че хостесата не беше до входа, за да посреща гостите, а трябваше ние да я търсим. Вместо това около входа се въртеше една сервитьорка, която гледаше лошо и не поздравяваше клиентите.
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за ценната обратна връзка! Уведомили сме управата на обекта, като те предприеха незабавни мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще!
Изключително любезна и внимателна Антония!... Вежлив и коректен персонал. Кухнята е на ниво, любителите на Хепи не се нуждаят от повече реклама. :) :) :)
Прекрасна Габриела! Благодарим!????
Всичко е супер , както винаги! Храната се приготвя бързо и е много вкусно!
Много приятно заведение, хубаво обслужване у вкусна храна.
Супер обслужване, вкусна храна.
Не препоръчвам! Съсипаха рождения ми ден, заляха ме цялата с бира, а като компенсация ми предложиха отстъпка 20% която вече ми се полагаше от резервацията ми!
Хепи не е това, което беше. Обслужиха ни поръчката бързо и до там. След като приключихме с храната и почакахме доста, за да поискаме сметката, се наложи да търсим персонално девойчето, което ни обслужва. Част от групата си тръгна, защото закъснявахме за ангажимент. След като ни донесе сметката, вместо да ни изчака да я платим веднага, девойката пак се врътна и пак изчезна. Почакахме пак, но след като я видях на телефона, запалих и влязох директно да и платя в заведението. На практика прекарахме около час в Хепи, като за 20-ина минути се нахранихме, за останалото време чакахме сметката. Това при положение, че имаше множество празни маси. Толкова бях ядосана, че забравих, че имам резервация, отстъпката не ми беше сметната, но за това се сетих чак по-късно... Абсолютно недопустимо! Храната няма да коментирам.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Клиентът ще бъде компенсиран.
Чудесно обслужване!
Страхотно
Доволни сме!
Had lunch with my family. Menu is perfect, something for everyone. Service was awesome . Will be back definitely!
Отлично обслужване и много добра храна. Препоръчвам го!!
Всичко с храната и обслужването беше наред. Единственото неприятно нещо беше, че при направена резервация се оказа, че няма запазена конкретна маса и почакаме малко.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще
Прекарах добре, но не използвахме 20% отстъпка, защото от Happy не признаха, че резервацията е с отстъпка.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че се е получило забавяне при предаването на информацията относно резервацията, въпреки това колегите от ресторанта са настанили клиента.Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Персоналът беше изключително любезен и внимателен. Масата, на която бяхме настанени граничи с кухнята . Между тях има само декоративна преграда, която не може да спре изпаренията и миризмата от готвенето.
Прекрасно, както винаги!
Перфектно
Нямам забележки за обслужването, както винаги всичко беше много вкусно и на ниво. При заплащане се оказа, че отстъпката е 15 %, а не обявената 20 %, както е видно от резервациията ми.
Answer form ReZZo.bg:След проведена кореспонденция по случая изяснихме създалото се недоразумение, което се е получило в резултат на техническа грешка. В резултат на това ресторантът поднася своите извинения към клиента и той ще бъде компенсиран при негова следваща резервация. Управата на ресторанта ни уверява, че в бъдеще ще направи необходимото за да бъдат избегнати подобни ситуации.
Обслужването прекрасно, но качеството на храната е на много ниско ниво. Коренна разлика от другият ресторант на Happy в Бургас.
Всичко беше на ниво. Обслужването и храната бяха великолепни. Нямахме проблеми с резервацията, както последно в Киш Зорница. С радост ще го посетим отново!
Най-доброто обслужване, което съм получавала до момента в ресторант от веригата на Хепи!
Както винаги , суперприятна обстановка, страхотно обслужване и вкусна храна. И лесна и удобна резеряация. Благодаря!
Чудесна обстановка, вкусна храна, отлично обслужване.
отлично!
Забравих да кажа, че имам отстъпка :(
Има какво да се желае от обслужващия персонал.
Чудесно!
Вкусна храна и страхотно обслужване
Заведението беше претъпкано, прекалено много маси, столове, хора,...Бяхме настанени до някакава колона, в близост до вратата за пушачите, от където влизаше студ и цигарен дим. Кухнята е на ниво.
Опитахме новостите, редом с добрите стари неща. Както винаги качеството е на ниво. До нови срещи.
Приятно и вкусно
Приятна атмосфера, любезен и отзивчив персонал.
Храната беше вкусна, обслужването на ниво.
Суши комбо сет беше вкусно, не са ни бавили с поръчката. Ще посетим отново. Добро обслужване.П.С. няма да е лошо ако отделят стая за детски кът
Много любезен и усмихнат персонал.
Супер обслужване,яки момичета и превъзходна храна
Посещението ми в Хепи далеч не ме направи щастлива. На сайта на Rezzo докато правих резервацията, пишеше 20% отстъпка точно под определения час.. отидох на място и се оказа, че не можем да ползваме отстъпка. Освен това, сервитьорката, която ни обслужваше, не прояви никаква любезност. Вместо това получихме намусени физиономии и други недоволни мимики и по време на обслужаването, и след молбата за проверка на сметката. Единствено храната беше на ниво, както винаги. Мениджърът, с когото разговарях, също се отнесе спокойно и с разбиране. Но едва ли ще посетя отново заведението :)
Answer form ReZZo.bg:След направена проверка установихме, че отстъпка не е била начислена, тъй като колегите от Happy Център Бургас не предлагат такава в диапазона 12:00-17:30ч. Поради причинено неудобство от страна на обслужването, клиентката ще бъде компенсирана при следващо посещение на заведението.
Прекарахме чудесно вечерта!
Нивото на обслужване се е сринало на това място. Поводът беше рожден ден. Успяха да настанят всички 10 мин след часа на резервацията, защото част от местата бяха заети, а хората непредупредени, че има резервация за тази маса. Освен това явно още не са се организирали дорбе на новото място и поръчката ни беше взета 30-35 след като ни бяха предоставили менютата. А това че масата беше отрупана с вече ненужни празни чинии, допринесе до общото разочароващо изживавяне. Винаги сме предпочитали Хепи, защото имат стандарт в обслужването, но този път беше фиаско. Оценям с две звезди- втората звезда не е за Хепи, а за едно от момчетата(помощник сервитьор) който беше страхотен.
Прекрасно обслужване!
Персоналът показа искрена изненада, че имаме резервация :-) Дамата, която настаняваше, учудено възкликна "Имате резервация?!?" В салона на втория етаж, на ъглова маса си стояха служители с тениски Happy, предполагам, че са част от персонала. Говориха си и си почиваха. Това прави неприятно впечатление. Тоалетната не беше добре поддържана. Храната беше вкусна. Сервитьорката ни беше много любезна. Отново бихме посетили заведението.
Всичко беше на ниво!Благодаря на екипа на хепи за прекрасното обслужване и на екипа на реззо за възможността да спестя семейния бюджет.
Супер, както винаги
Всичко беше на абсолютно професионално ниво - както всеки път :) Благодаряяя :)
Всичко отново беше на високо ниво! Поздравления!
Всеки път вкусна храна! Благодарим за страхотното обслужване на Антоанета Костова!
Както винаги сте най-добрите.Страхотно обслужване и храна .Благодаря ,че ви има.
Храната беше супер, обстановката също, както и обслужването.
Любимото ни заведение , за пореден път останахме доволни :)
Чудесно
Беше супер. Поздравления за Happy Burgas за яката оферта- суши комбо сет на половин цена. Очакваме и в София :)
Чудесно!
Храната беше превъзходна ! Обслужването също! Момичето ,което ни обслужваше вечерта (Даниела) ,беше изключително мила ,учтива и усмихната ! Поздравления! Единственото,което отчитам като " - " е това ,че бяхме до вратата и ставаше течение ,а и усещах мирис на цигари!
Прекрасно както винаги!
Прекрасно прекарано време, много хубав персонал, обслужване, прекрасни ястия!!! Препоръчвам!
Всичко е супер
Без проблем с резервацията. Любезно посрещане и настаняване и отзивчив персонал. Всичко беше на ниво, ще Ви посетя отново. Благодарности за сервитъорката Мария, която се грижеше нищо да не ни липсва.
Вчера в ресторант Хепи Много съм доволен от от от резервациите от ресторанта а персоналът се отнесе към мене С много голямо уважение и с много добро отношение .
Любимото ни място за семейни и фирмени партита . Винаги сте на ниво и с обслужване ,с храната и обстановката .Отново ще ви посетим!
Както винаги обслужването на ниво, храната фантастична , а обстановката перфектна.
Идеално
Чудесно :)
dovolni sme :)
Прекарахме прекрасна вечер!
Всичко беше на ниво-храна, обслужване. Препоръчвам!
Уютна атмосфера, отзивчив персонал, винаги вкусни ястия.
Страхотно! Без забележки!
Чудесно
Сарвитьорката беша разсеяна, а храната не беше така вкусна както в други заведения от веригата. Салатите бяха приготвени сигурно от обяд и бяха смити.
Персонала беше много любезен.
mnogo vkusno
Супер обслужване и храна. Високи цени.
Чакахме около 40минути за комбинирано суши. Сушито не беше такова, каквото съм свикнала да ям в Хепи. Разочарована съм
Добро обслужване, вкусна храна! Бяхме приятно изненадани от много добрата маса, която ни беше резервирана.
Много вкусно. Обслуживание прекрасно, бързо и внимателно! Браво!
Суши, ролы чудесные! Много благодаря!
Беше супееер !
Всичко беше чудесно. Но приятелите ми от Белгия искаха да вечерят под палмите. Но отличната кухня остави капризите настрани.
Отлична храна и обслужване
Без забележки!
Прекрасно заведение, отлична кухня, невероятно суши, отлично обслужване, страхотен персонал с отлично отношение към клиентите, едно от най-добрите заведения които съм посещавал в България. Силно препоръчвам. Благодаря за прекрасната вечер която се погрижихте да имаме с моето семейство във вашият ресторант!
както винаги перфектни
Беше приятно , храната и обслужването - на ниво!
Всичко беше ок - перфектно обслужване!
Беше чудесно! :)
Ако не броим, че редовно "забравят" за отстъпката и трябва да им се припомня, всичко и супер.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. След кореспонденция с клиента стана ясно, че е пропуснал да предостави потвърждение на обслужващия персонал и поради това не е била начислена първоначално отстъпката към неговата резервация.
Прекрасно!
Често посещаваме този ресторант не само заради вкусно приготвената храна и усмивките на персонала. Въпреки пушенето винаги избираме зимната градина заради растенията и приятния шум от водопадчетата.
В Хепи винаги всичко е супер!!!
вкусна храна, бързо обслужване и без притеснение, че няма да има свободни места с помоща на ReZZo.bg
На ниво
Всичко беше супер :)
Както винаги обслужването беше на ниво, а храната вкусна. Радвам се, че резервирах места с Rezzo, защото заведението беше пълно и нямаше шанс да се седне без резервация!
Доста често посещаваме Happy и мога със сигурност да кажа, че отношението и избора на маса е доста по-различен когато имаме резервация през Rezzo. В Happy Център има няколко маси които са меко казано ужасни, и точно те биват резервирани абсолютно всеки път. Тези двойки, които са по пътя на всички точно срещу суши бара, страшно шумно е до тях, няма почти никакъв шанс да проведеш нормален разговор, става течение, и най-големият проблем - димът от залата за пушачи излиза през вратата и отива право към тези маси за "непушачи" (ха-ха-ха). Това беше и най-големият проблем при последното ни посещение, така наречената "хостеса" реши, че оплакването от цигарения дим е безсмислено. Явно само на нас ни се струва, че димът минава в залата за непушачи. Тя нямаше почти никакво желание да ни премести, дори ни предложи да затворят вратата, което не е решение, тъй като всички минават от там - димът пак ще идва към нас, и като бонус ще затрудни работата на всичките си колеги като трябва постоянно да я отварят/затварят. В крайна сметка се съгласи да ни позволи да седнем на нормална маса, но с голямо нежелание. Не разбирам защо е толкова трудно да настаниш двойка на приятна маса, още повече, че до нас имаше още 2 които бяха празни през целия ни престой. Определено ви препоръчвам да НЕ използвате Rezzo, ако сте двойка непушачи, който просто искат да си прекарат добре без да бъдат настанявани на най-кофти мястото в ресторанта.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента. След кореспонденция с клиентката установихме, че в последствие е била преместена на по-комфортна за нея маса. От ресторанта съжаляват за останалото впечатление у клиентката и поднасят искренните си извинения! Управата на заведението ни уверява, че са взели неободимите мерки за да се избегнат подобни ситуации за в бъдеще.
За мое съжаление резервацията ми бе отказана от Хепи, защото при тях не беше получена. Явно някой от Вас не си е свършил работата. Ако е имало някакъв проблем можеше да ме уведомите.
Answer form ReZZo.bg:След направена проверка, по случая, установихме, че от ресторанта са разполагали с информация за резервацията на клиента, но се е получило недоразумение при препредаването на информация между персонала в ресторанта. След проведена кореспондеция с клиента и ресторанта беше задейставана ReZZo.bg гаранция за запазена маса и отстъпка! От ресторанта поднесоха свойте извинения на клиента, той ще бъде компенсиран при следващо посещение!
въпреки резервацията пак почакахме към пет минути за да се освободи маса, като дойде сметката ...тя не беше с - 20%! Но след като им казах се извиниха и ни я намалиха
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че е ползвала своята отстъпка. В случая при поискване на сметката клиентката не е предоставила SMS-a или e-mail-а, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните условия за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация. В случай, че клиент пропусне да предостави гореспоменатото потвърждение, от ресторанта имат право да откажат да начислят отстъпка от сметката, затова е важно "Общите условия" да бъдат спазвани.
За втори път с направена резервация през rezzo., ме настаняват на маса залепена за стъклената фасада на заведението, което през зимата е некомфортно. Не бяха спазили изискването за телевизор. Но след направена от мен забележка, ни преместиха на значително по-уютна маса. Обслужването беше добро. Благодаря.
Answer form ReZZo.bg:В случая според общите условия при резервация чрез ReZZo.bg, клиентката е имала право да смени резервираната маса с друга, която е свободна в часа на резервацията и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението. В случая клиентката се е възползвала от това свое право. От ресторанта поднесоха свойте извинения за направения пропуск, относно локацията на масата.
За втори път резервирам с Rezzo и обслужването в заведението се извършва определено по-зле в сравнение с редовните ми посещения без резервация с Rezzo. Не знам, дали е политика на ресторанта или на отделни сервитьори, но разликата е толкова очевидна, че губя всякакво желание да се връщам в ресторанта - със или без резервации в Rezzo.
Answer form ReZZo.bg:Разговаряхме със ресторанта във връзка с това Ваше оплакване и те също споделят нашето мнение , че отстъпката не е причина за разлика в отношението към клиента. Увериха ни, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Доволен съм от резервацията и посещението ми в Happy.Всичко беше на ниво.От ресторанта ми заявиха,че не мога да правя резервация от този сайт за зала "пушачи". Това може да се изглади ! Благодаря Ви !
Answer form ReZZo.bg:ReZZo.bg предоставя на своите клиенти опции, съобразно предварително уточнени условия с ресторантите. В този случай, ресторант Happy Център Бургас не приема резервации в тази част на ресторанта, поради силната натовареност.
Не бях очарована. Първо щяха да ни настанят на най-неудобната за нас маса. бяхме с 2 малки бебета, а те ни дадоха най-слънчевата маса в най-голямата жега! Не знаех,че за резервации през Rezzo са масите, на които никой не сяда. Освен това забравиха да и донесат част от поръчката и се наложи 2 пъти да напомням за нея.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че ресторанта е сменил първоначално резервираната маса. По условията за ползване на резервация с ReZZo.bg имате право да смените резервираната за Вас маса с друга маса, която е свободна в ресторанта в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
Празнувах си рождения ден. Специално като клиенти с отстъпка от ReZZo.bg бяхме набутани на последната маса в дъното - до тоалетната. Попитахме за други маси и ни отказаха. Обслужването беше неприсъщо за Happy - чакахме сервитьорката ни по 20-25 минути, като искахме нещо, дори след натискане на бутона на масата. Другите сервитьори демонстративно обръщаха гръб, когато им махнем, въпреки, че очевидно ни виждат. Храната инъче беше на ниво - явно в кухнята не знаеха, че сме с резервация от ReZZo
Answer form ReZZo.bg:След като се свързахме с ресторанта и им съобщихме за случилото се, от заведението ни увериха, че е еднократен инцидент и са взели всички необходими мерки, за да не се повтори. Ресторантът пожела да се извини на клиента, като го компенсира за неудобната ситуация. Предали сме извиненията на клиента. Клиентът е получил отстъпката от сметката към резервацията си, която е взел с ReZZo.bg.
Всичко беше ок. Единственото нещо, което ме подразни е, че нямаш право на избор на маса. Настаняват те на маса, която явно е от по-малко предпочитаните. Не може да имаш претенции за мястото
Answer form ReZZo.bg:Всеки клиент с резервация през ReZZo.bg има право да смени масата запазена за него с друга, която е свободна и не е предварително резервирана от други клиенти на заведението. В случая е станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Всичко беше добре, но не са дисконтирани ни сметката с 25% !
Answer form ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за ползване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея с ReZZo.bg и поради тази причина се е получило объркването.
Резервацията не беше отчетена със смс и не получихме отстъпка за обяда си.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че при пристигане в ресторанта е уведомил персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметката не е предоставил SMS-a или e-mail-а, който е получил за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация. Това е и причината, поради която се е получило объркването.
Въпреки резервацията с Rezzo, нямахме остъпка от сметката. Получихме глупави оправдания. Некоректност.
Answer form ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея с ReZZo.bg и поради тази причина се е получило объркването.
Изкарахме си добре. На три пъти идваха сервитьори да ни носят чужда поръчка или сметката . Десерта им Мисо- маскарпоне беше като каша, не е като преди. Останалото, което поръчахме беше както обикновенно - добре приготвено по стандарта на Хепи.