Happy Lazur is the first restaurant from the Happy Bar & Grill restaurant chain in Bourgas. Since it has opened doors for public, it became a favorite spot for visitors and citizens of Bourgas to relax with a good company and enjoy always delicious food, first class service and, of course, the unique Happy atmosphere.
The restaurant has 120 seats in the covered area, 260 in the garden and parking lot for visitors.
Additional options: | Summer garder/terrace, Winter garden , TV, Baby chair, Place for people with disabilities, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Parking |
Open hours: | 11:00 - 23:00 |
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Отлична кухня и обслужване!
Сервитьорът беше много отдаден на работата си. Храната - прилична. Не получих отстъпката от 10%, която беше обявена предварително.
Както обикновено почти всичко беше на ниво. Две забележки имам - суши-то ми се забави прекалено. Гостите ни на нашата маса поръчаха след мен и техните неща дойдоха и ги изядоха, когато дойде. Малка забележка за малко силната музика.
Забавяне на храната на едно от децата. Настаниха ни в залата за пушачи
Останахме доволни от обслужването и вкусната храна, но не ни хареса, че прекрасната традиция за рождениците с музика и донасяне на тортата от Екипа на Happy не се сбъдна.
Отлично
Добро обслужване и вкусна храна. 4 звезди, защото липсваха украсата и боровинките на тортите, разминавайки се със снимките от менюто
Изкарахме чудесно, обслужването беше без забележки.
Всичко както винаги беше на ниво.
Отлично обслужване и вкусна храна⭐️⭐️⭐️⭐️
Всичко беше перфектно! Масата беше резервирана, храната беше много вкусна, обслужването, както винаги на ниво ✋
Лошо обслужване, никакво внимание от сервитиорите дори и след натискането на бутона за повикване многократно! За да си платя сметката, трябваше да стана, да търся персонал и да се моля за да си платя.. Поне храната беше вкусна.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Happy Лазур бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Благодаря!????????
Здравейте, както винаги обслужването беше бързо и точно. Само за едно писах на Хепи, но все още не съм получила отговор или да се свържат с мен. Доста ми е неудобно, извинявам се и тук, ако може да ми съдействате, платих с карта и оставих бакшиша в тефтерчето, но съм се заблудила и вместо 10лв съм сложила 50лв( в тъмното съм се заблудила с банкнототата). Сметката ни беше 118,28лв. Помолих в емайла си , ако е възможно и ако сервитьорката се съгласи разбира се да ми се обадят да ми се върне сумата. До момента нямам обратен контакт. Казвам още веднъж извинения, много ми е неудобно, но съм длъжна да помоля. Цяло 50лв на такава сметка, надали ще е имала много за вечерта. Хубав ден!
Благодаря за вниманието и отзивчивостта на персонала.
Супер
Чудесно си изкарахме! Приятна атмосфера и храна както винаги.
Приятна атмосфера, любезен персонал, вкусна храна!
Много се бавеха поръчките. По 20 мин някъде и храната идваше студена.
Сервитьорката беше изключително мила,всичк обеше супер и храна и обслужването.
Обслужването беше супер, храна както винаги на ниво. Само останахме леко разочаровани, когато си поръчахме храна за вкъщи. Имахме салата с бяла риба, но след като се прибрахме разбрахме, че липсва дресинг, и съответно не беше овкусена, а без дресинг-а не е същото :)
Прекарахме си чудесно! Момичето, което ни обслужваше беше страхотно!
Вечерта беше чудесна благодарение на точната резервация направена със съдействието на rezzo.bg и вкусната храна на Хепи
Страхотно обслужване и невероятно вкусна храна. Ще посетя отново.
За втори път запазвам от приложението и ме слагат на същата забутана маса точно пред бара. Повече няма да правя тази грешка.
Приятно място,в залата за непушачи бяхме,много добро обслужване, много вкусна храна.
Обслужване на ниво, храна на супер ниво, уютна обстановка - просто Страхотно!!!
Обслужването беше на ниво. Храната беше вкусна.
Посрещането и обслужването бе страхотно.
Отлично обслужване! Всичко беше много вкусно.
За пореден път сме изключително доволни от обслужване, храна, гостоприемство! Очаквайте ни отново! ????
Любимо място за вкусно хапване! Винаги на ниво!
Както винаги всичко беше на ниво! Благодаря!
Прекрасна храна - като във всеки ресторант на Хепи. Проблем имах с персонала - не поздравява и не е достатъчно вежлив!
Както винаги - прекрасно обслужване, добра храна, уютна атмосфера!
Неорганизирано посрещане и настаняване. Две хостеси / две момичета персонал не успяваха на се ориентират в резервациите, объркваха, което доведе до струпване на клиенти с резервации на входа. Супер любезни сервитьори, мило и ненатрапчиво обслужване. Супер храна! Към края на семейната ни вечеря дойде управителката-жена, която проведе с нас следния диалог: - Нали знаете, че тази мада е резервирана, колегите трябва да са ви уведомили!? - Не са ни уведомили, ние също дойдохме с резервация. - Не са ви уведомили!? - Не. - Добре, извинявайте. И замина. Завършекът на вечерята ни НЕ бе приятен, предвид неуместните въпроси на управителката. Станахме, платихме, и тръгнахме.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Храната и обслужването бяха добри, но отстъпката към сметката не беше приложена.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации.
Много съм доволна!
Страхотно обслужване ,вкусна храна и добре прекарано време
спагетите бяха твърди ,не се ядяха,дори 2ри път ни ги направиха същите..няма да повторим..в Хепи София на света Неделя бяха добри.
Доста неприятно и нередовно обслужване.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще!
Най добри я ресторант в БУРГАЗ Всичко е супер номер 1 сте❤️
Удоволствие е да се прави резервация през този сайт - лесно и удобно. Прекарахме една хубава вечер с вкусна храна и перфектно обслужване.
Перфектна кухня обслужване !
Всичко беше перфектно! Обслужване, храна, персонал. Благодарим за прекрасната вечер!
Много доволен от обслужването и обстановката. Качеството на храната не подлежи на гоментар 6.
Резервирах на закрито в зала за пушачи, но ме настаниха в зала за непушачи и претесних гостите си, за втори път ми се случва това
Изключително разочарование ...чакахме над 1 час за поръчано суши сет от 16 бр, на няколко пъти ми се наложи да издирвам сервитьорката след като бяхме натиснали бутона и изчаквахме над 10 мин, в един от случаите беше на раздумка с колежки на 30 метра,а капака беше когато помолихме да ни сервират торта за повода на дете я получихме просто пльосната на масата и дотам-нито нож да я нарежем ,нито чинии да я сервираме...ужасно просто...
Ресторантът ни е фаворит от дълго време! Винаги разнообразно и вкусно меню! Усмихнат и приветлив персонал!
Здравейте, Бих искала да изкажа благодарност за перфектното обслужване и храна ( както винаги ) за ресторант Хепи Лазур Бургас. Дъщеря ми празнува рожден ден при вас на 26.08.2023 от 19:00ч. ( Слава Димова ). В еуфорията от празника си забави подаръка на масата вечрета. Обадихме се на другия ден и вашите служители на смяна го бяха запазили и ни го предадоха. Изключително много благодаря за човечността! Дано има повече такива хора! Моля да ги наградите, ако имате такива правила! Поздрави, Весела Димова
+ Отлично обслужване и вкусна храна - Масите са прекалено на гъсто и се усеща претъпкано. Масата ни беше толкова малка, че ограничихме поръчването на храната, за да се събере на нея
Най-добрите суши с много голям избор. Много любезно обслужване. Обичаме да идваме отново
Чудесно обслужване
Отлично обслужване и вкусни ястия.
Храната и обслужването, както винаги, бяха страхотни. Възможността за поръчка през телефона ускорява неимоверно процеса - когато пожелаете нещо бива донасяно незабавно. Само трябва да сканирате кода на салфетника. Може дори да се плати онлайн без да се чака въобще.
Отлично обслужване и чудесна кухня!
Отлично обслужване и невероятно вкусна храна!
Супер обслужване, и храната вкусна, с удоволствие отново
Happy Лазур се славеше с много добро суши-порциите отговаряха на описанието-както на снимката, така и на посочения грамаж. От години поръчваме суши там. Редовен клиент сме, като под "редовен" следва да се разбира клиенти, които посещават само този ресторант и никой друг, клиенти, които плащат сметка не по-малко от 150лв-за двама възрастни с две деца. Вчера, за мое огромно съжаление, ни донесоха порции, в които парчетата суши бяха на половината от обикновено, с много по-малко риба. Попитах сервитьорката защо това е така, а тя отговори, че оризът бил приготвян по друг начин, за да не се разпада сушито и да не изхвърляли храна. Каза, че хранителната стойност е същата. Е, ти и филия с лютеница за 1лв. да си намажеш пак хранителната стойност ще е същата, но си отишъл да ядеш суши за 25лв на човек. Попитах я защо рибата е по-малко, тя нямаше обяснение, само се съгласи с мен. Предложи да повика управителя, но аз й отказах. Все пак, аз нямам проблем, понеже повече няма да стъпя в техен ресторант. Ще уведомя и всичките си познати за това. Можеш да излъжеш някого веднъж, два пъти, но хванат ли те-не може да продължаваш да лъжеш.
Храната беше чудесна за разлика от обслужването. За първи път посещавам happy в Бургас и съм меко казано разочарована от обслужването на сервитьорката и зам. Управителя. Препоръчвам ви да вземете опит от колегите ви в Пловдив, винаги усмихнати, приветливи и готови да ви угодят.
ЧУДЕСНО
Всичко беше на ниво - и обслужване и храна. Благодарим!
Ужасно обслужване
Безвкусна храна! Салатата беше нарязана като на едро и дресинга беше оскъден!
Чудесно !
Винаги великолепно! Нашето любимо място!
ДОВОЛНИ СМЕ ! Благодаря! Смятам за излишно сервитьорите да се представят по имена! Вършат си работата, учтиви са - достатъчно е!
Обслужването беше на ниво, без забележки. Но този път част от поръчаната храната беше ужасна. Японските пелмени и такос с бляк ангъс са буквално с един и същи пълнеж, който беше гаден на вкус. Директно върнахме храната. Такива храни изобщо не трябва да ги има в менюто. Бургерът с хрупщаво пиле видимо беше по-малък от преди. Обичаме да се храним в Happy, но ако продължават с тези некачествени ястия, скоро време ще спрем да ги посещаваме.
Беше много вкусно.
Нивото на заведението пада.Проблем с избора на маса (в последствие разрешен).Увяхнала салата Цезар с калмари-не за първи път.
Поръчахме суши Мамба Комбо за вкъщи и бяхме неприятно изненадани от качеството: преди винаги бяха много добре приготвени...сега какво им стана? А иначе обяда във ресторанта беше много добре, смениха ни масата на по-добра, обслужването е било много бързо и учтиво, храната много вкусна. Останахме с много добро впечатление, Благодарим!
Възмутена съм от непрофесионалното и невъзпитано поведение на хостесата. Резервацията не беше спазена, настаниха ни със закъснение след като изтърпяхме аругантното и махленско поведение на госпожицата. Прехвърляха ни от маса на маса. Изключително разочарование !
Останах с много добри впечатление от обслужването и храната!
Това е нашият избор за ресторант, в който празнуваме всеки повод, а и без повод. Бързо и внимателно обслужване, невероятна и разнообразна храна на достъпни цени! Атмосферата е приятна, заведението е чисто и поддържано. Препоръчваме!
Вичко беше страхотно! Дъщеря ми имаше рожден ден и персонала се погрижи за празничното ни настроение! Стоян, нашият сервитьор беше изключителен професионалист и много любезен с нас! Благодарим за всичко! Ще отидем отново!
Great customer service & delicious food.
Обслужването беше чудесно,но храната беше ужасна-изключително мазно беше всичко!!!!!!Сушито беше много добро.
Като винаги страхотна храна, прекрасно вино, уникална атмосфера и добро обслужване.
Любезна сервитьорка, експедитивна, усмихната.
Вчера, 1 ноември, посетихме вашия ресторант и останахме много недоволни. Бяхме разочаровани от обслужването ви: 1. сервитьорът не донесе правилно поръчката ни. 2. 3. Не ни дадоха правилната смяна. Обслужването беше много бавно. Не получихме извинение, когато говорихме със служителката на рецепцията. Дойдохме да отпразнуваме рождения ден на дъщеря ми във вашия ресторант и си тръгнахме в лошо настроение.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Happy Лазур бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на обекта, като те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Чудесна храна, бързо и добро обслужване! Доволни сме от мястото на запазената маса! Благодарим!
Без резервация вече никъде не можеш да отидеш .Имаше опашка пред ресторанта , а ние си седнахме веднага на масата. Благодаря Ви за добре свьршената работа как-то и на "Хепи" за отличната храна и вечер!
Лошо посрещане от страна на хостесите. Липса на поздрав. Лични разговори. Непрофесионалност. *** Вкусна храна, бърз сервиз. Забележка към калмара на плоча - изключително солена храна
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Всичко беше на ниво ☺️ Бързо и качествено обслужване, изкарахме чудесно! ☺️
Заведението си е на ниво както се очаква от Хепи. Локацията е добра. Препоръчвам го.
Останахме много доволни от храната и обслужването
Изказвам възхищението си и удовлетворението на близките ми да бъдем чести гости на Happy Лазур!! Удоволствието да се наслаждаваш на вкусна храна в съчетание с висок професионализъм, култура на обслужване, любезност и лъчезарност - няма равно на себе си! За мен Happy Лазур е прекрасно място за лични и бизнес срещи, а от две години го използвам за традиционни семейни сбирки! Сърдечни благодарности на екипа! ❤
Добро обслужване и качествена храна.
Както винаги, Хепи ресторанти държат на нивото си! Храната е със същите вкусови качества от години, обслужването е бързо и винаги имат нови предложения!
Храната и обслужването както винаги бяха на много високо ниво.
Изкарахме чудесно! Всичко беше на ниво..както винаги! ????
супер хубаво
Отлично!
Всичко беше прекрасно. Уютна обстановка, отлично обслужване, страхотна кухня!!!
От много години сме клиенти на ресторанти Happy! Винаги обслужването е на ниво, персонала е изключително приветлив, храната е вкусна, обстановката е приятна и отпускаща! Благодарим за постоянството в качеството!
Не останах доволна. Масата беше адски малка в сравнение с другите двойни маси около нас. Искахме да си поръчаме суши, но ни беше отказано, сервитьорката каза, че има някакъв проблем и суши не се приготвя в момента. В същото време на съседните маси се сервираше суши, а вътре се приготвяше суши. Когато попитах отново ни отговориха, че нарочно така казват, защото сушито ставало много бавно. Явно това е някаква нова политика на заведението, но е много неправилна!
Прекрасно място, вкусна храна, добро обслужване.
Благодарим. Сушито Ви е великолепно.
Когато отидохме на място ни казаха, че имат проблем с вашата платформа и се наложи да чакаме за маса, тъй като ефективно нямахме резервация. Храната и обслужването в ресторанта бяха добри.
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка! След кореспонденция с колегите от Happy Лазур установихме, че е имало моментна техническа грешка, която е била отстранена в рамките на деня.
Останахме много доволни! Както и от резервацията , така и от вечерта ☺️
Много съм разочарована за първи път! Помолих 2пъти по телефона за маса в градината отвън на окрито, тъй кари е 30 градуса, за да стоим вътре. Не стига, че молбата ми бе неудовлетворена, масата беше вътре, а и в зала за пушачи! Ние не пушим, цяла вечер дишахмв дим, но за капак, нямаше и климатик! Потиш се и вмирисваш на цигари. Лампите не работеха, тъмно... Много неприятно, нямам думи! Изкарахме ужасно!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo.bg бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Конкретния ден, колегите са имали малък технически проблем с осветлението, който е отстранен. Също така ни уведомиха, че залата, в която е бил настанен клиента е изцяло открита градина, където тютюнопушенето е позволено. Ресторанта поднесе своите най-искрени извинения към клиента!
Обслужването беше добро, храната вкусна.
Благодаря! Добро обслужване! Добра кухня!
Благодаря! Добро обслужване! Добра кухня!
всичко е супер!
Супер!
Беше чудесно! Благодаря!
Превъзходно изживяване! Благодаря!
Бавно и лошо обслужване, за пръв път имах непочистени калмари в Хепи. Неуслужлива и неразбрана управителка
Прекрасно
Чудесно!Много вкусно!Отлична дезинфекция!
Всичко беше хубаво, като изключим факта, че никой от персонала не носеше маските си. Ако идеята е да ги носят като аксесоар под брадите си, определено не е добра идея. Мисля, че здравето на клиентите би трябвало да е важно за Вас. Цяла вечер гледах сервитьори с маски под брадите. Явно и на управителите им е все тая, защото ако не беше така, маските щяха да се носят по предназначение. Несериозно е такъв реномиран ресторант да неглижира нещата така, предвид обстановката в цял свят.
Не получи отстъпка
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта за случилото се.
Резервация имах, но остъпка НЕ. От вашите резервации смисъл няма!
Супер!
Беше много студено. Отидох да празнувам имен ден,но нямах търпение да си тръгна.
Прекрасен персонал- Валерия и нейните помощници ни отделиха изключително внимание! Храната е винаги отлична. Самото място- топ!
Бяхме запазили маса за 5 човека и при празно към момента на наставяне заведение ни предложиха крайна слънчева малка маса за 4 човека. На въпрос защо не ни предлагат маса за 5 ни отвориха, че така предлагат масите за 5ма. Недопустимо е такова посрещане и отношение!
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Не мога да спазя резервацията, и не мога да се свържа с ресторанта да предупредя. Приемете моите извинения! Благодаря на Резо!
Всичко е чудесно! Благодаря Ви за вашата работа!!!!!
Отлично настаняване и обслужване
19:40
Масата беше заредена. Резервацията през Rezzo действа винаги безотказно.
Масата, на която бяхме настанени беше изключително неудобна, създаваше тягостна обстановка. Когато помолихме да бъдем преместени, отговорът беше, че щом не сме дошли на място да резервираме, нямаме право на избор. Така започна вечерта ....
На ниво както винаги!
Здравейте,на 31 .03 имахме резервация за двама души в Хепи Лазур ! Обслужването беше добро, но макар резервацията ни да беше направена с 20% отстъпка такава нямахме. Решихме да не казваме на момичето, тя беше много мила,но явно има проблем с организацията. ;)
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Резервация была на 5 человек, а столик нашли только на 4-х, принесли дополнительный уличный стул и место было очень не удобное. Сказали, что как освободится большой стол, нас пересадят, но уже и не вспомнили.
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Прекрасно както винаги!
Масата ни беше на хубаво място. Храната беше много вкусна както винаги. Обслужването отлично!
Всичко беше както винаги на ниво. Не случайно водя там чуждестранните си туристи - храната е разнообразна и вкусна, бързо ни обслужват. Но ми се стори, че музиката беше по-силна от нормалното. А залата беше препълнена, имаше и много деца.
Според очакванията!Както винаги нормално!
Благодаря Ви! Изкарахме чудесно!
Добро обслужване и вкусна храна :)
Всичко беше на ниво. Персоналът е много любезен и отреагира бързо. Храната е вкусна.
Когато отидохме в заведението, се оказа, че нямаме резервация. Ностесата каза, че на нея никой не й е поддал резервацият!
Хареса ни атмосферата,обслужването и храната. Не ни хареса Мохитото. Беше много кисело. Имаше нужда от повече захар. В едната салата “Цезар” имаше зелена гъсеница. Върнах ме я и управителката поднесе извинения,когато донесе новата салата.
перфектно обслужване,ястията бяха отлично приготвени
Както винаги прекарахме много добре!
Много добро обслужване.Новото меню е страхотно.А бе HAPPY.Изключително сме доволни.
Всичко беше супер!
Когато отидох масата не беше подготвена, явно не бяха видяли резервацията. Посочиха ми да седна в дъното, на сепаре, където имаше табелка Реззо. След малко сервитъорката постави прибори на друга маса и ме помоли да се изместя. Супер неприято ми стана. За сметка на това храната беше отново на ниво, поздрави за вкусното суши! Определено не бих посетила Хепи Лазур, ще си резервирам на това в центъра.
Happy не се нуждаят от реклама защото коментарите са винаги положителни.Както винаги перфектни.
Всичко беше точно и коректно!
Към Happy няма въпроси. Но обаче чрез Вас е безсмислено да резервираш места, щом не давате отстъпка (тя е само от късно вечерта).
Прекрасна храна, страхотно обслужване
Хареса ни масата,която те бяха резервирали,отношението на персонала също беше страхотно,единственото е,че сушито не беше добре направено :)
Моето скромно мнение е, че от близо година нивото на обслужване е спаднало. Като цяло е хубаво в Хепи, но определено има спад в нивото.
Отлично обслужване!
всичо добро!
Както винаги страхотно обслужване и обстановка
Супер
Чудесно обслужване и вкусна храна
Прекрасно обслужване, уютна обстановка.
не направи отстъпка :(
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиентката установихме, че е пропуснала да спази това условие, затова не е получила отстъпката към своята резервация.
Любимо заведение, изкарахме отлично. Благодарим за обслужването!
Обстановка- перфектна. Кухня-добра с изключение на единия поръчан продукт- " бабини кюфтенца", получи се хранително разстройство след употребата им. Персонол- бавна в пршемане и придвижване на поръчки.
Изкарахме си страхотно. Някои от ястията нямаха приятен вид, но като цяло съм доволна. Сушито е страхотно, макар че беше доста по-малко като размер от същите, които съм поръчвала в софийските Ви ресторанти
Много сме доволни. Обслужването както винаги на ниво.
супер
Беше чудесно! Благодаря Ви!
Перфектно обслужване и храна както винаги.
Обслужването е на ниво.Единственната ми забележка е относно близостта на масите.
както винаги перфектни
Всичко беше чудесно!
Отлично, както винаги!
Прекрасно място и добро обслужване
Чудесно.
Обичайното перфектно обслужване и перфектна храна ! Ордите крещящи деца, придружени от нехаещи възрастни, не помагат за добрата атмосфера - настоявайте за маса в дясната част на ресторанта и може да имате късмет да чувате музиката , а не крясъци !
Много сме доволни
Като цяло сме доволни от ресторанта и обслужването, както и от качествотона храната. Още при влизането уточнихме, че сме с резервация през Rezzo, имахме подготвена маса съобразно заявката, но за съжаление накрая така и не ни направиха съответната отстъпка от сметката...
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. В случая клиентката е пропуснала да предостави потвърждението на обслужващия персонал и поради това не е била начислена отстъпката, към нейната резервация.
Чудесно обслужване и вкусна храна както винаги. За втори път, обаче, се случва да ни носят сметката без намаление, независимо, че обявяваме резервацията през Rezzo още с идването в ресторанта. Момичетата всеки път реагират веднага и коригират сметката, но някак не е приятно да се налага да го припомняме.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. В случая клиентката е пропуснала да предостави потвърждението на обслужващия персонал и поради това първоначално не е била начислена отстъпката, към нейната резервация.
за съжаление няма опция да се избере конкретна маса при резервиране
Answer form ReZZo.bg:В случая според общите условия при резервация чрез ReZZo.bg, клиентката е имала право да смени резервираната маса с друга, която е свободна в часа на резервацията и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението. Също така може да се свържете с оператор на ReZZo.bg, за да запазите конкретна маса. При кореспонденция с потребителката я запознахме с допълнителните опции.
pyrvo ni posreshtnaha i ni popitaha dali imame rezervaciq ... kazah da ! S jest mi pokazaha kyde da sr nasocha .. imashe dosta prazni masi i sednahme na edna ot tqh. Sled malko idva edna devoika i mi kazva che nqmame rezervaciq ... naloji se da dokaja s sms.. sled kato se nastanihme i porachahme sushi . Porychkata veche e na masata ... vzimam klechkite ...topq sushito v soevie sos i krystosah ochi . VECHE BQH QLA SUSHI S BALSAMOV OCET. Pomolih servitiorkata da se smeni ...tq liubezno mi podnese nov soev sos UVI pak beshe balsamov ocet :(
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че е ползвал своята отстъпка и всички условия свързани с ReZZo.bg са спазени. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Както винаги - перфектни в храната и обслужването. Нека само да не забравят, че ползваме Rezzo ;-)
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че при пристигане в ресторанта е уведомила персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметката не е предоставила SMS-a или e-mail-а, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация.