white_arrow
Количка
2 x Curabitur molestie Ресторант: Te'st
Цена за бр.: 22.62 лв.
22.62лв.
2 x Curabitur molestie Ресторант: Te'st
Цена за бр.: 22.62 лв.
22.62лв.
2 x Curabitur molestie Ресторант: Te'st
Цена за бр.: 22.62 лв.
22.62лв.
2 x Curabitur molestie Ресторант: Te'st
Цена за бр.: 22.62 лв.
22.62лв.
2 x Curabitur molestie Ресторант: Te'st
Цена за бр.: 22.62 лв.
22.62лв.
2 x Curabitur molestie Ресторант: Te'st
Цена за бр.: 22.62 лв.
22.62лв.
към количката Общо: 22.62лв.
home image
Количка 0.00 лв.
en
EN
header bottom border
search
header bottom border

Гаранция за отстъпка и запазена маса

За всички нас от ReZZo.bg основен приоритет е качеството на услугата, която предлагаме и Вашето удовлетворение от ползването й. Поради тази причина създадохме "ReZZo.bg гаранция за запазена маса и отстъпка".


За да Ви бъде гарантирана Вашата запазена маса с ReZZo.bg и ползването на отстъпката или офертата към резервацията (ако има такава към нея), трябва да следвате общите условия за ползването й. Общите условия можете да видите в страницата на всеки ресторант в ReZZo.bg и при всяко потвърждение на резервация, както и в e-mail съобщението, което Ви изпращаме при успешна резервация. Най-важните от тях са:

 

 

1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или, ако има отстъпка или оферта към нея - да не Ви я предостави. 


2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg. 


3. При поискване на Вашата сметка представете на обслужващия Ви персонал SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на резервацията.

 

 

Ако ресторантът, за който имате резервация откаже да Ви настани или да предостави отстъпката или офертата към нея (ако имате такава към резервацията), въпреки че сте следвали всички общи условия за ползване на резервация, описани в страницата на съответния ресторант в ReZZo.bg, той е длъжен да Ви предостави компенсация според неговата политика за компенсиране на своите клиенти.


В подобни случаи, моля, пишете ни на contact@rezzo.bg в срок не повече от една седмица след резервацията Ви, за да можем да задействаме процедурата по "ReZZo.bg гаранция за запазена маса и отстъпка".

 

Възможно е ресторантът да се свърже с Вас на телефона, който сте оставили за контакт, за допълнителни доуточнения и промени на резервацията.