close icon

Изтеглете приложението

Общи условия за ползване на Rezzo

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УЕБ-САЙТА WWW.REZZO.BG

§1. Настоящите Общи условия за ползване на уебсайта https://www.rezzo.bg (наричан за краткост REZZO.BG), уреждат отношенията между „ХЕПИНЕС” ЕООД и всяко физическо лице – ПОТРЕБИТЕЛ, желаещо да ползва посредничеството на REZZO.BG, за да резервира и/или закупи услуга предлагана за продажба от трето лице (търговец и др.) чрез REZZO.BG.
REZZO.BG е уебсайт, управляван от „ХЕПИНЕС” ЕООД, чрез който правни субекти, стопанисващи търговски и други обекти на територията на Република България, предлагат за резервиране и/или продажба услуги на физически лица - купувачи, регистрирани (с потребителски профил или като гост) като ПОТРЕБИТЕЛИ в REZZO.BG
„ХЕПИНЕС” ЕООД, е търговско дружество, вписано в Агенция по вписванията – Търговски регистър с ЕИК: 103279218, със седалище и адрес на управление гр. Варна, р-н Приморски, ж.к. ЛЕВСКИ, ул. "РОЗА"№25, което чрез администрирания от него уебсайт REZZO.BG осъществява посредничество между ПОТРЕБИТЕЛИ от една страна и от друга - трети лица (търговци и др.) предлагащи за резервиране и/или продажба услуги в стопанисвани от тях търговски и други обекти.
„ПОТРЕБИТЕЛ” е всяко физическо лице, което желае да резервира и/или закупи чрез REZZO.BG услуга предлагана за продажба от трето лице (търговец и др.), както и всяко лице, което разглежда и осъществява достъп до каквато да е част от съдържанието на уебсайта REZZO.BG.
§2. Настоящите Общи условия ще се считат за узнати и приети от ПОТРЕБИТЕЛЯ  с изричното му съгласие, предоставено чрез поставяне на отметка в чекбокс „Съгласен съм с Условията за ползване” при регистрацията му в REZZO.BG (с потребителски профил или като гост), както и с осъществяване на достъп до каквато да е част от съдържанието на уебсайта REZZO.BG.
§3. Правата и задълженията на „ХЕПИНЕС” ЕООД и ПОТРЕБИТЕЛИТЕ относно различните видове услуги предоставяни чрез REZZO.BG са посочени в отделни раздели в настоящите Общи условия.
§4. „ХЕПИНЕС” ЕООД има право да променя по всяко време настоящите Общи условия, като промяната влиза в сила за ПОТРЕБИТЕЛИТЕ незабавно след уведомяването им чрез генериране на съобщение в техния потребителски профил в REZZO.BG или чрез изпращане на съобщение по имейл.
§5. Уебсайтът REZZO.BG и съдържащите се в него графични /текстови данни и информация са интелектуална собственост на „ХЕПИНЕС” ЕООД, като никой няма право без негово изрично писмено съгласие да използва копира, разпространява, съхранява и използва каквато и да е част от REZZO.BG и съдържащите се в него данни.
§6. Настоящите Общи условия са приети от "ХЕПИНЕС" ЕООД на 24.04.2014г., (същите са: допълнени на 22.05.2018г.- в частта относно раздел Политика на поверителност; допълнени на 22.04.2019г. – в частта относно раздел ІІ – Условия за закупуване на електронен билет за театър чрез уебсайта REZZO.BG; изменени на 16.08.2019г, допълнени на 07.05.2025г – в частта относно гарантиране чрез кредитна/дебитна карта на резервации направени по телефон в заведение.)
§7. Всеки потребител на този уебсайт e длъжен да прочете и да спазва правилата и условията за използване на услугите и информационните материали, предоставяни от уебсайта. Администраторът на уебсайта не носи отговорност за произтичащи вреди от използването или невъзможността за използване на уебсайта. Не можете да използвате никаква информация (текст или изображение) от този уебсайт без изрично написаното разрешение от собствениците и/или администраторите на уебсайта.

РАЗДЕЛ І. Условия за извършване на резервации и закупуване на оферти/куверти за услуги в заведения за хранене и развлечения чрез уебсайта REZZO.BG
І.1. REZZO.BG е уебсайт управляван от „ХЕПИНЕС” ЕООД, чрез който правни субекти (наричани за краткост ПРОДАВАЧИ/ТЕ или ТЪРГОВЦИ/ТЕ), стопанисващи заведения за хранене и развлечения, вкл. ресторанти, барове, клубове и др. на територията на Република България (наричани за краткост ЗАВЕДЕНИЯ/ТА), предлагат за резервация и/или продажба услуги на купувачи, регистрирани като потребители в REZZO.BG (наричани за краткост КУПУВАЧИ/ТЕ или ПОТРЕБИТЕЛИ/ТЕ). „ХЕПИНЕС” ЕООД не е страна в отношенията по резервация и/или покупко-продажба на услуги между ТЪРГОВЦИТЕ и КУПУВАЧИТЕ, а само осъществява посредничество между тях, като администрира уебсайта и резервационния софтуер на REZZO.BG, чрез който ТЪРГОВЦИТЕ предлагат за резервация и/или продажба услуги в стопанисваните от тях ЗАВЕДЕНИЯ, а КУПУВАЧИТЕ резервират и/или закупуват предлаганите от ТЪРГОВЦИТЕ услуги. „ХЕПИНЕС” ЕООД осигурява безаварийното функциониране и техническа поддръжка на REZZO.BG с цел обезпечаване и реализиране на правата на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ предвидени в настоящите общи условия.
І.2. „Услуга” по смисъла на т.І.1. е предоставяне на храни/напитки/развлекателни мероприятия в ЗАВЕДЕНИЕ, заедно със съпровождащите дейности по обслужване.
І.3. „Резервация” по смисъла на т.І.1. е предварително запазване на маси, сепарета и всеки друг вид пространствено обособени места за седящи и/или правостоящи в ЗАВЕДЕНИЕ.   
І.4. Типовете резервации, които могат да бъдат направени от ПОТРЕБИТЕЛЯ чрез REZZO.BG са следните:
(а) Стандартна (нормална) резервация – резервация, която не съдържа допълнителни права за ПОТРЕБИТЕЛЯ
(б) Резервация с отстъпка от сметката – резервация, даваща право на определена процентна отстъпка от предлаганите в ЗАВЕДЕНИЕТО храни и/или напитки.
(в) Резервация с оферта – резервация, която включва и предоставяне на предварително определени услуги в ЗАВЕДЕНИЕТО, конкретизирани по вид, количество и цена.
(г) Резервация със запазване на зала – резервация, при която срещу предплата /капаро/ в размер определен предварително, ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да направи резервация във VIP – зала на ЗАВЕДЕНИЕТО. Авансовото плащане представлява минимална стойност на консумация в ЗАВЕДЕНИЕТО и се заплаща от ПОТРЕБИТЕЛЯ при извършване на резервацията.
(д) Резервация със закупуване на куверт – резервация в празничен ден, която включва закупуване на предварително определени услуги в ЗАВЕДЕНИЕТО, конкретизирани по вид, количество и цена. Цената на куверта се заплаща авансово от ПОТРЕБИТЕЛЯ.
І.5. Видове плащания от ПОТРЕБИТЕЛЯ във връзка с направена от него резервация (в случай, че в условията на резервация е предвидено плащане):
I.5.1. Онлайн плащане от ПОТРЕБИТЕЛЯ с банкова карта през уеб-сайта REZZO.BG посредством онлайн-системата Stripe, при което сумата се превежда от ПОТРЕБИТЕЛЯ по банкова сметка на „ХЕПИНЕС“ ЕООД, който от своя страна я превежда по банкова сметка на ТЪРГОВЕЦА. За да извърши плащането, ПОТРЕБИТЕЛЯТ ще бъде прехвърлен към виртуално ПОС устройство на системата за електронни разплащания Stripe, където трябва да попълни данни за банковата си карта, и да кликне върху бутона "Плати". За всички плащания (трансакции) извършени от ПОТРЕБИТЕЛЯ при условията на настоящата т.І.5.1. се прилагат следните условия:
І.5.1.1. „ХЕПИНЕС” ЕООД поема пълна отговорност за всички трансакции извършени при условията на т.І.5.1., като тази отговорност включва оказване на съдействие за: връщане на суми, анулиране на преводи, връщане на суми при оспорване на плащането чрез платежна мрежа, с която е извършено (chargebacks), решаване на спорове между ТЪРГОВЕЦ и КУПУВАЧ. I.5.1.2.
В случаите на заплащане на цена на услуга от ПОТРЕБИТЕЛЯ при условията на т.І.5.1, „ХЕПИНЕС” ЕООД има право да задържи предплатената от ПОТРЕБИТЕЛЯ цена и да я върне на ПОТРЕБИТЕЛЯ ако прецени това за уместно, в случай, че е налице всяко от следните условия:

(а) ПОТРЕБИТЕЛЯТ предяви искане до „ХЕПИНЕС” ЕООД за връщането ù в срок до 3 работни дни след датата на резервацията (В случай, че в срок до 3 работни дни след датата на резервацията, ПОТРЕБИТЕЛЯТ не е предявил искане до „ХЕПИНЕС” ЕООД за връщане на платена от него сума чрез уеб-сайта REZZO.BG, това ще се счита за признание на ПОТРЕБИТЕЛЯ, че е получил и ползвал услугата, за която е направил плащането) и
(б) ПОТРЕБИТЕЛЯТ докаже по безспорен и неопровержим начин пред „ХЕПИНЕС” ЕООД, че не е могъл да ползва платената от него услуга поради причина, за която ТЪРГОВЕЦЪТ отговаря. I.5.1.3. В случай, че КУПУВАЧЪТ предяви искане чрез използваната от него платежна мрежа за връщане на платена от него сума при условията на т.І.5.1. (chargeback), „ХЕПИНЕС” ЕООД ще изрази становище (отговор) до платежната мрежа от името на ТЪРГОВЕЦА, за който е бил предназначен паричния превод. ТЪРГОВЕЦЪТ е длъжен да предостави на „ХЕПИНЕС” ЕООД всяка изисквана информация, като „ХЕПИНЕС” ЕООД си запазва правото да задържи всякакви плащания към него свързани с исканията на КУПУВАЧА.
І.5.1.4. При възникнали проблеми относно услуга платена чрез извършена трансакция по т.І.5.1., ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да се свърже с екипа на REZZO.BG на email: support@rezzo.bg или на телефон 0884161745.
І.5.2. Онлайн плащане от ПОТРЕБИТЕЛЯ с дебитна/кредитна карта през уеб-сайта REZZO.BG посредством системата за онлайн разплащания на MyPOS (приемат се следните видове карти: Maestro, Mastercard, Visa, Diners Club), при което сумата се превежда от ПОТРЕБИТЕЛЯ директно по банкова сметка на ТЪРГОВЕЦА. За всички плащания (трансакции) извършени от ПОТРЕБИТЕЛЯ при условията на настоящата т.І.5.2. се прилагат следните условия:
І.5.2.1. Получател на трансакциите от ПОТРЕБИТЕЛЯ по т.І.5.2. е единствено ТЪРГОВЕЦЪТ, като REZZO.BG предоставя единствено техническа възможност на ТЪРГОВЕЦА за извършване на верификация и последваща парична трансакция от банковата сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ към банковата сметка на ТЪРГОВЕЦА.
І.5.2.2. Всякакви претенции и рекламации на ПОТРЕБИТЕЛЯ за възстановяване на суми предмет на извершените трансакции по т.І.5.2. (вкл. за неправомерно получено от ТЪРГОВЕЦА капаро или неустойка при условията на т.І.6.2. и др.) следва да се отправят от него само и единствено към ТЪРГОВЕЦА. „ХЕПИНЕС“ ЕООД (съответно REZZO.BG) не е финансов посредник, нито пълномощник на ТЪРГОВЕЦА и не носи каквато и да е отговорност или задължение към ПОТРЕБИТЕЛЯ за възстановане на суми. При възникване на спор между ПОТРЕБИТЕЛ и ТЪРГОВЕЦ във връзка с трансакции, извършени при условията на т.І.5.2., REZZO.BG има право (но не и задължение) да участва като медиатор и да съдейства по добросъвестен начин за разрешаването му.
І.5.2.3. REZZO.BG не е доставчик на платежни услуги по смисъла на чл. 3, ал. 1 от Закона за платежните услуги и платежните системи (ЗПУПС) и не извършва нито една от посочените в него дейности, в това число нареждане или изпълнение на платежни трансакции. Платежната функционалност на платформата се реализира чрез интеграция с лицензиран доставчик на платежни услуги.
І.6. Начини за извършване на резервация от ПОТРЕБИТЕЛЯ:
І.6.1. За да извърши резервация и/или покупка на услуга в ЗАВЕДЕНИЕ чрез REZZO.BG, е необходимо ПОТРЕБИТЕЛЯТ да се регистрира със собствен потребителски профил в REZZO.BG или като гост (само за целите на конкретната резервация/покупка, без създаване на потребителски профил) в REZZO.BG, като и в двата случая ПОТРЕБИТЕЛЯТ трябва да посочи своето име, фамилия, имейл адрес, мобилен телефон, потвърди възрастта си и изрази съгласието си с настоящите общи условия, условията на резервацията и политиките за поверителност.
І.6.2. ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да направи резервация и чрез директно обаждане в ЗАВЕДЕНИЕТО, в който случай персоналът на ЗАВЕДЕНИЕТО изпраща на ПОТРЕБИТЕЛЯ линк чрез Viber към електронна форма в REZZO.BG за потвърждаване на резервацията („електронната форма“), в който случай ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва да потвърди условията на резервацията и да гарантира резервацията чрез кредитна/дебитна карта, ако е предвидено такова условие за извършване на резервацията. В случаите на резервация направена при условията на предходното изречение, ТЪРГОВЕЦЪТ има право по своя преценка да въведе условия за гарантиране изпълнението на направена резервация от ПОТРЕБИТЕЛЯ, като предвиди предварително предоставяне на капаро (което се задържа при неявяване) или последващо получаване на неустойка за неявяване, за размерът на които ПОТРЕБИТЕЛЯТ ще бъде уведомен чрез електронната форма в REZZO.BG при заявяване на резервацията. В случая по предходното изречение ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва да попълни данни от банковата си карта в системата за онлайн разплащания на MyPOS, вследствие на което REZZO.BG получава възможност за верификация на картата (чрез нулева трансакция от банковата карта на ПОТРЕБИТЕЛЯ към банковата сметка на ТЪРГОВЕЦА), както и токен към банковата карта, който предоставя техническа възможност на ТЪРГОВЕЦА по негова преценка (в случай на неявяване на ПОТРЕБИТЕЛЯ за резервацията) да заяви чрез REZZO.BG парична трансакция от банковата сметка на КЛИЕНТА по банковата сметка на ТЪРГОВЕЦА, която е в размер на капарото или на предвидената за резервацията неустойка. Всички трансакции по настоящата т. І.6.2 се извършват при условията на т.І.5.2. по-горе.
1.7. Право да резервира и/или закупува услуги в ЗАВЕДЕНИЕ чрез REZZO.BG има само ПОТРЕБИТЕЛ, който е навършил 18 години и не е поставен под пълно или ограничено запрещение. При извършване на резервация и/или покупка ПОТРЕБИТЕЛЯТ избира заведението, типа, датата и часа на резервацията, броя на ползващите се от нея лица и всички други данни конкретизиращи резервацията и/или услугата в ЗАВЕДЕНИЕТО, която ПОТРЕБИТЕЛЯТ желае да ползва.
І.7.1. Посочената в профила на ЗАВЕДЕНИЕТО средна сметка цели единствено да ориентира ПОТРЕБИТЕЛЯ в цените на менюто на ЗАВЕДЕНИЕТО и не е минимална сума, която ПОТРЕБИТЕЛЯТ трябва да изразходва, за да ползва отстъпката или офертата към резервацията.
І.7.2. ПОТРЕБИТЕЛЯТ няма право да прави повече от три резервации за една и съща дата.
І.7.3. ПОТРЕБИТЕЛЯТ няма право да прави резервация за определена дата и час, в случай, че има друга активна резервация за същата дата в периода +/- 2 часа от резервацията, която иска да направи.
І.8. При извършване на резервация по т.І.4, букви (а), (б) и (в), ПОТРЕБИТЕЛЯТ не извършва паричен превод. Цената на услугите, ползвани от ПОТРЕБИТЕЛЯ в заведението във връзка с направена от ПОТРЕБИТЕЛЯ резервация по т.І.4, букви (а), (б) и (в), се заплаща от ПОТРЕБИТЕЛЯ директно на ТЪРГОВЕЦА на място в ЗАВЕДЕНИЕТО при получаване на услугата.
І.9. За извършване на резервация по т.І.4, букви (г) и (д) е необходимо ПОТРЕБИТЕЛЯТ да извърши плащане на цената (или част от нея) на услугата включена в резервацията. За извършване на резервация при условията на т.І.6.2. е необходимо ПОТРЕБИТЕЛЯТ да изпълни условията за нейното гарантиране, които са предвидени от ТЪРГОВЕЦА.
І.10. Всяко предложение за резервация включва следните условия за ползването ù, с които ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява при извършване на резервацията и същите представляват неразделна част от Договора от разстояние между ТЪРГОВЕЦА и ПОТРЕБИТЕЛЯ по т.І.14 от настоящите Общи условия:
І.10.1. Часът на направената резервация е часът на пристигане на ПОТРЕБИТЕЛЯ в ЗАВЕДЕНИЕТО. Масата ще се пази от ТЪРГОВЕЦА не повече от 15 минути. При закъснение на ПОТРЕБИТЕЛЯ, ТЪРГОВЕЦЪТ има право да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея - да не я предостави на ПОТРЕБИТЕЛЯ. 
І.10.2. При пристигането си в ЗАВЕДЕНИЕТО, ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да съобщи на посрещащия го персонал, че има резервация на негово име от REZZO.BG. 
І.10.3. При поискване на сметката за ползваните услуги в ЗАВЕДЕНИЕТО, ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да представи на обслужващия го персонал Viber съобщението, SMS-а или email-а, който REZZO.BG му е изпратил за потвърждение на резервацията. При получаване на своята сметка, ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да провери дали процентът отстъпка е приложен коректно, както и да се подпише на сметката. В случай че процентът на отстъпка, ако има такава, не е приложен коректно, ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да уведоми за това обслужващия го персонал, за да получи правилната отстъпка.
І.10.4. Ако към резервацията на ПОТРЕБИТЕЛЯ е включена отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ЗАВЕДЕНИЕТО и е валидна единствено за консумация в ЗАВЕДЕНИЕТО. 
І.10.5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора ползващи се от нея, който предварително е посочен от ПОТРЕБИТЕЛЯ. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ЗАВЕДЕНИЕТО, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. При неизпълнение от ПОТРЕБИТЕЛЯ по което и да е от предходните две изречения, ТЪРГОВЕЦЪТ има право да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не я предостави на ПОТРЕБИТЕЛЯ, както и да получи трансакцията по т. І.6.2.
І.10.6. При посещението си ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да бъде настанен на маса определена по преценка на ТЪРГОВЕЦА в избраната от ПОТРЕБИТЕЛЯ при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ЗАВЕДЕНИЕТО. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ иска да бъде настанен на друга маса в същата или в друга част на ЗАВЕДЕНИЕТО, ТЪРГОВЕЦЪТ има право по своя преценка да откаже това, или да премести ПОТРЕБИТЕЛЯ, но в този случай ПОТРЕБИТЕЛЯТ губи правото си да ползва промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
І.10.7. На основание чл. 8, ал. 3, 4 и 7 от Закона за закрила на детето и във връзка с разпоредбите на Наредбата за специализирана закрила на деца на обществени места, малолетните и непълнолетните посетители на обществени места, включително на провежданите събития, трябва да бъдат придружавани от своите родители, настойници, попечители или други пълнолетни лица, които полагат грижи за детето, както следва:
(а) лица под 14-годишна възраст трябва да бъдат придружавани на събитията след 20:00 ч.; (б) лица, навършили 14-годишна възраст, но ненавършили 18-годишна възраст трябва да бъдат придружавани на събитията след 22:00 ч.
Когато придружител на малолетното или непълнолетното лице е пълнолетно лице, различно от техен родител, настойник или попечител, последното е длъжно да представи декларация-съгласие за присъствието на детето на събитието, издадена на името на пълнолетния придружител и съдържаща нотариално заверени подписи на родителите, респективно на настойниците или попечителите.

І.10.8. ТЪРГОВЕЦЪТ има право да не допусне в ЗАВЕДЕНИЕТО (или да изведе от него) ПОТРЕБИТЕЛЯ, както и всяко ползващо се от резервацията лице, което е във видимо нетрезво състояние или с поведението си смущава останалите посетители в ЗАВЕДЕНИЕТО (държи се неприлично, говори високо и др.).
І.10.9. ПОТРЕБИТЕЛЯТ няма право да иска връщане на предплатена цена за услуга (в случаите по т.І.4, букви (г) и (д)), ако по отношение на ПОТРЕБИТЕЛЯ или лицето, които се ползва от резервацията, са налице условия по т.І.10.7 или т.І.10.8, и поради тази причина това ПОТРЕБИТЕЛЯ и/или ползващото се лице не бъде допуснато да ползва услугата. Предходното изречение се прилага и за извършените трансакции във връзка с резервации по т. І.6.2.
І.10.10. В случай, че ТЪРГОВЕЦЪТ не предостави на ПОТРЕБИТЕЛЯ услуга в ЗАВЕДЕНИЕТО в съответствие с условията на резервацията (по причина за която ПОТРЕБИТЕЛЯТ не отговаря съгласно тези Общи условия), ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право при поискване да получи от ТЪРГОВЕЦА обезщетение във вид на ваучер за консумация в ЗАВЕДЕНИЕТО.
І.11. В случай, че предложението за резервация публикувано в REZZO.BG съдържа условие за ползването ù, което не е посочено в т.І.10.1 - т.І.10.10 или се различава от условие по т.І.10, прилага се условието в предложението, като наред с него се прилагат и условията по т.І.10.1 - т.І.10.10, които не му противоречат.
І.12. Резервацията се счита за извършена с натискане на бутона „резервирай”, с което ПОТРЕБИТЕЛЯТ потвърждава всички условия, при които е направена резервацията.
І.12.1. За да се счита за извършена резервацията в случаите по т.І.4, букви (г) и (д) е необходимо и извършване на плащане от ПОТРЕБИТЕЛЯ при условията предвидени в резервацията. За да се счита за извършена резервация направена при условията на т. I.6.2., е необходимо ПОТРЕБИТЕЛЯТ да изпълни условията за нейното гарантиране, които са предвидени от ТЪРГОВЕЦА.
І.12.2. След извършване на резервацията, REZZO.BG изпраща на ПОТРЕБИТЕЛЯ SMS, viber съобщение или email за потвърждение на резервацията. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да пази и съхранява получения viber message, SMS/имейл и следва да го представи на персонала на ЗАВЕДЕНИЕТО, за да удостовери правото си да ползва направената резервация и услугите включени в нея.
І.12.3. В случай, че поради независещи от ПОТРЕБИТЕЛЯ обстоятелства, направената от него резервация не може да бъде обслужена, ТЪРГОВЕЦЪТ (или REZZO.BG) ще уведоми за това ПОТРЕБИТЕЛЯ по телефон непосредствено след извършването ù, с което резервацията ще се счита за отменена, а в случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ е извършил и превод на парична сума във връзка с резервацията, същата ще му бъде върната във възможно най-кратък срок.
І.13. Съгласно чл. 57, т.12 от Закона за защита на потребителите, разпоредбите на чл. 50 - 56 за правото на отказ на потребителя от договора от разстояние в 14-дневния период за размисъл не се прилагат по отношение на предоставянето на услуги, свързани с развлекателни дейности с конкретна дата или срок за изпълнение. Във връзка с посоченото правно основание ПОТРЕБИТЕЛЯТ няма право на отказ от резервираните или и/или закупени от него услуги в ЗАВЕДЕНИЕТО.  В случай, че специалните условия на резервацията по т.І.11, изр. първо го позволяват (или предложението за резервация), ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да откаже направената от него резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ е извършил резервацията като регистриран потребител, следва да влезе в секция "Моите резервации" в профила си в REZZO.BG и да натисне бутона "Откажи" към съответната резервация. Ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ е резервацията като гост, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откаже.
І.14. При извършване на резервация от ПОТРЕБИТЕЛЯ чрез REZZO.BG , между ТЪРГОВЕЦА и ПОТРЕБИТЕЛЯ се сключва Договор от разстояние, по силата на който ТЪРГОВЕЦЪТ е длъжен да предостави на ПОТРЕБИТЕЛЯ услуга в ЗАВЕДЕНИЕТО при условията на резервацията. ТЪРГОВЕЦЪТ е единствен продавач на услугите (вкл. храните, напитките и др.) предлагани с резервацията и носи пълна отговорност за спазването на нормативните актове свързани с тяхното рекламиране, предлагане и предоставяне вкл. Закона за храните, Закона за защита на потребителите и др. „ХЕПИНЕС” ЕООД не е страна по договора между ТЪРГОВЕЦА и ПОТРЕБИТЕЛЯ и не носи отговорност във връзка с неговото изпълнение, нито относно количеството, качеството, и останалите условия на предоставените услуги в ЗАВЕДЕНИЕТО. I.14.1„ХЕПИНЕС” ЕООД не носи отговорност за спазването на правата на ПОТРЕБИТЕЛЯ по резервираната и/или закупена услуга от страна на ТЪРГОВЕЦА (напр. за осигуряване на резервираното място и за всякакви други предварително обявени условия по резервацията  – цени и др.), за качеството на услугата (вкл. обстановка, обслужване, годност на храни и напитки и др.), както и за спазването от ТЪРГОВЕЦА на нормативните изисквания относно сградите и помещенията в които се предоставя услугата (включително хигиенни изисквания, пожарна безопасност и др.).
І.14.2. ТЪРГОВЕЦЪТ единствен носи отговорност за обезщетяване на ПОТРЕБИТЕЛЯ в случаите на непредоставяне на услугата, несъответствия между предоставената услуга и условията по резервацията, както и в случаите на претърпени от ПОТРЕБИТЕЛЯ (или от лица ползващи се от резервацията) вреди причинени при или във връзка с ползването на услуга в ЗАВЕДЕНИЕТО.
І.15. Като администратор на REZZO.BG, „ХЕПИНЕС” ЕООД уведомява и препраща на ТЪРГОВЕЦА всички постъпили оплаквания от ПОТРЕБИТЕЛЯ произтичащи от обстоятелства по т. І.14. т.І.14.1. и т. І.14.2, изисква обяснение от ТЪРГОВЕЦА, съдейства на ПОТРЕБИТЕЛЯ за изясняване и уточняване на претенциите му към ТЪРГОВЕЦА, и има право да посредничи за уреждане на споровете между ПОТРЕБИТЕЛЯ и ТЪРГОВЕЦА.

РАЗДЕЛ II. Условия за закупуване на електронен билет за театър чрез уеб-сайта REZZO.BG
ІІ.1. REZZO.BG е уеб-сайт управляван от „ХЕПИНЕС” ЕООД, чрез който правни субекти стопанисващи театри на територията на Република България (наричани за краткост ТЕАТРИ/ТЕ или ПРОДАВАЧИ/ТЕ) предлагат за продажба електронни билети за организирани от тях театрални представления на купувачи, регистрирани като потребители в REZZO.BG (наричани за краткост КУПУВАЧИ/ТЕ или ПОТРЕБИТЕЛИ/ТЕ). „ХЕПИНЕС” ЕООД не е страна в отношенията по покупко-продажба на електронни билети между ТЕАТРИТЕ и КУПУВАЧИТЕ, а само осъществява посредничество между тях, като администрира уеб-сайта REZZO.BG, чрез който ТЕАТРИТЕ предлагат за продажба електронни билети за организирани от тях театрални представления, а КУПУВАЧИТЕ закупуват предлаганите от ТЕАТРИТЕ билети. „ХЕПИНЕС” ЕООД осигурява безаварийното функциониране и техническа поддръжка на REZZO.BG с цел обезпечаване и реализиране на правата на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ предвидени в настоящите общи условия.
ІІ.2. Право да се регистрира и закупи електронен билет чрез REZZO.BG има само ПОТРЕБИТЕЛ, който е навършил 18 години и не е поставен под пълно или ограничено запрещение.
ІІ.3. За да закупи електронен билет за театрално представление чрез уеб-сайта REZZO.BG е необходимо ПОТРЕБИТЕЛЯТ да се регистрира в REZZO.BG по реда предвиден в т.І.6.1 от тези Общите условия.
ІІ.3.1. Обявените за продажба чрез REZZO.BG електронни билети се придружават от данни за наименование, дата, час и място на провеждане на представлението.

ІІ.3.2. Закупуване на електронен билет за театър чрез REZZO.BG, е възможно единствено при заплащане от ПОТРЕБИТЕЛЯ на цената на билета с банкова карта при условията на т.І.5.1 от тези Общи условия. За да заплати електронния билет, ПОТРЕБИТЕЛЯТ ще бъде прехвърлен към виртуално ПОС устройство на системата за електронни разплащания, където трябва да попълни необходимите полета: тип и номер на банковата карта, датата, до която е валидна, името на собственика на картата, CVC2/CVV2 защитен код и да кликне върху бутона "Плати".

ІІ.3.2.1. „ХЕПИНЕС” ЕООД поема пълна отговорност за всички плащания извършени чрез уеб-сайта REZZO.BG. Тази отговорност включва оказване на съдействие за: връщане на суми, анулиране на преводи, връщане на суми при оспорване на плащането чрез платежна мрежа, с която е извършено (chargebacks), решаване на спорове между ПРОДАВАЧ и КУПУВАЧ.
ІІ.3.2.2. При възникнал спор, „ХЕПИНЕС” ЕООД ще окаже съдействие на КУПУВАЧА  и ще му върне заплатената от него сума, ако прецени това за уместно при условията на т.ІІ.4.3 от настоящите Общи условия.
ІІ.3.2.3. В случай, че КУПУВАЧЪТ предяви искане чрез използваната от него платежна мрежа за връщане на платена от него сума (chargeback), „ХЕПИНЕС” ЕООД ще изрази становище (отговор) до платежната мрежа от името на ПРОДАВАЧА, за който е бил предназначен паричния превод. ПРОДАВАЧЪТ е длъжен да предостави на „ХЕПИНЕС” ЕООД всяка изисквана информация, като „ХЕПИНЕС” ЕООД си запазва правото да задържи всякакви плащания към него свързани с исканията на КУПУВАЧА.
ІІ.3.2.4. При възникнали проблеми относно електронен билет заплатен чрез уеб-сайта REZZO.BG, ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да се свърже с екипа на REZZO.BG на email: support@rezzo.bg или на телефон 0884161745.
ІІ.3.3. След заплащане на цената на билета от ПОТРЕБИТЕЛЯТ, електронният билет ще бъде изпратен на ПОТРЕБИТЕЛЯ под формата на имейл, съдържащ пълната информация за избраното от ПОТРЕБИТЕЛЯ представление.
ІІ.3.4. Всяко предложение за закупуване на електронен билет за театър чрез REZZO.BG включва следните условия за ползването му, с които ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява при закупуване на билета и същите представляват неразделна част от Договора от разстояние между ТЕАТЪРА и ПОТРЕБИТЕЛЯ по т.ІІ.4 от настоящите Общи условия:
ІІ.3.4.1. Полученият електронен билет (имейл) по т.ІІ.3.3 следва да бъде предварително разпечатан (принтиран) от ПОТРЕБИТЕЛЯ на хартиен носител, който следва да бъде представен от ПОТРЕБИТЕЛЯ на специално обозначените за това места в ТЕАТЪРА, не по-късно от 30 минути преди началото на представлението.
ІІ.3.4.2. Един електронен билет позволява на едно физическо лице да извърши едно посещение на представлението. При какъвто и да е опит за използване на един и същ електронен билет от повече от едно лице, ТЕАТЪРЪТ има право да анулира електронния билет, без да дължи връщане на цената му на ПОТРЕБИТЕЛЯ.
ІІ.3.4.3. В случай на отлагане или непровеждане (отмяна) на театралното представление, ТЕАТЪРЪТ има право да предложи на ПОТРЕБИТЕЛЯ да избере една от следните възможности за уреждане на отношенията им:
- ПОТРЕБИТЕЛЯТ да презавери билета си за следваща дата за същото представление
- ПОТРЕБИТЕЛЯТ да презавери билета си за друго представление.
- ПОТРЕБИТЕЛЯТ да получи в 14 дневен срок връщане на заплатената от него цена за отложеното/ отменено представление.
ІІ.3.4.4. В случай на отлагане или непровеждане (отмяна) на театралното представление, „ХЕПИНЕС” ЕООД се счита за упълномощен от името на ТЕАТЪРА да върне на ПОТРЕБИТЕЛЯ по банков път заплатената от него цена за закупения електронен билет. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има правата по предходното изречение и в случаите, в които не бъде допуснат да присъства на представлението, по причина, за която не отговаря съгласно т.ІІ.3.4.5, т.ІІ.3.4.6 и т.ІІ.3.4.7 от настоящите условия. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има правата по предходните изречения, само в случай, че не е презаверил билета си на касата на ТЕАТЪРА за друга дата/час за същото или друго представление. В случай, че презавереният билет е на по-ниска стойност от заплатената от ПОТРЕБИТЕЛЯ, той няма право да иска връщане на разликата, а в случай, че презавереният билет е на по-високата стойност, ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да доплати разликата на касата на ТЕАТЪРА в момента на презаверяването на билета, като в тези случаи „ХЕПИНЕС” ЕООД не дължи на ПОТРЕБИТЕЛЯ връщане на каквато и да е част от заплатената от нето сума по реда на т.ІІ.3.2 .
ІІ.3.4.5. На основание чл. 8, ал. 3, 4 и 7 от Закона за закрила на детето и във връзка с разпоредбите на Наредбата за специализирана закрила на деца на обществени места, малолетните и непълнолетните посетители на обществени места, включително на провежданите събития, трябва да бъдат придружавани от своите родители, настойници, попечители или други пълнолетни лица, които полагат грижи за детето, както следва:
(а) лица под 14-годишна възраст трябва да бъдат придружавани на събитията след 20:00 ч.; (б)  лица, навършили 14-годишна възраст, но ненавършили 18-годишна възраст трябва да бъдат придружавани на събитията след 22:00 ч.
Когато придружител на малолетното или непълнолетното лице е пълнолетно лице, различно от техен родител, настойник или попечител, последното е длъжно да представи декларация-съгласие за присъствието на детето на събитието, издадена на името на пълнолетния придружител и съдържаща нотариално заверени подписи на родителите, респективно на настойниците или попечителите.

ІІ.3.4.6. ТЕАТЪРЪТ има право да не допусне до представлението (или да изведе от него) всяко лице, което е във видимо нетрезво състояние или с поведението си смущава останалите посетители в театъра (държи се неприлично, говори високо по време на представлението, не е изключило мобилния си телефон и др.), както и лице, което се намира във видимо лошо здравословно състояние, което застрашава здравето на останалите посетители на представлението.
ІІ.3.4.7. ТЕАТЪРЪТ има право да не допусне до представлението всяко лице, което се е явило на мястото на представлението със закъснение (т.е. след часът, за който е обявено неговото начало)
ІІ.3.4.8. КУПУВАЧЪТ няма право да иска връщане на цената за закупени от него билет, в случай, че по отношение на лицето, които се ползва от него, са налице условия по т.ІІ.3.4.5, т.ІІ.3.4.6 или т.ІІ.3.4.7, и поради тази причина това лице не бъде допуснато да присъства на представлението.
ІІ.3.4.9. Съгласно чл.57, т.12 от Закона за защита на потребителите, разпоредбите на чл. 50 - 56 за правото на отказ на потребителя от договора от разстояние в 14-дневния период за размисъл не се прилагат по отношение на предоставянето на услуги, свързани с развлекателни дейности с конкретна дата или срок за изпълнение. Във връзка с посоченото правно основание, КУПУВАЧИТЕ нямат право на отказ от закупените по електронен път билети за театрални представления.
ІІ.4. При закупуване на електронен билет за театър от ПОТРЕБИТЕЛЯ чрез REZZO.BG, между ТЕАТЪРА и ПОТРЕБИТЕЛЯ се сключва Договор от разстояние, по силата на който ТЕАТЪРЪТ е длъжен да предостави на ПОТРЕБИТЕЛЯ услугата по закупения електронен билет. ТЕАТЪРЪТ е единствен продавач на услугата по електронния билет и носи пълна отговорност за спазването на нормативните актове свързани с нейното рекламиране, предлагане и предоставяне вкл. Закона за защита на потребителите и др. „ХЕПИНЕС” ЕООД не е страна по договора между ТЕАТЪРА и ПОТРЕБИТЕЛЯ и не носи отговорност във връзка с неговото изпълнение, нито относно количеството, качеството и останалите условия на услугата предоставяна от ТЕАТЪРА.
ІІ.4.1. „ХЕПИНЕС” ЕООД не носи отговорност за спазването на правата на КУПУВАЧА по закупения билет от страна на ТЕАТЪРА (напр. за осигуряване на резервираното място и за всякакви други предварително обявени условия по представлението – вкл. продължителността на представлението, конкретни участващи актьори и др.), за качеството на театралното представление, както и за спазването на нормативните изисквания относно сградите и помещенията в които се провежда театралното представление (включително пожарна безопасност и др.), относно условията за безопасно провеждане на събитието, и относно реда и сигурността по време на провеждането му. За всякакви несъответствия между условията по закупения електронен билет и реално предоставената развлекателна услуга (театралното представление), ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да подава рекламации по смисъла на ЗЗП единствено към ТЕАТЪРА.
ІІ.4.2. С изключение на връщането на цената на закупения електронен билет при условията на т.ІІ.3.4.4, „ХЕПИНЕС” ЕООД не носи отговорност за други вреди които ПОТРЕБИТЕЛЯТ е претърпял поради отлагане на представление или невъзможност на същото да се състои (напр. разходи за пътуване, хотел и др.).
ІІ.4.3. Като администратор на уеб-сайта REZZO.BG, „ХЕПИНЕС” ЕООД уведомява и препраща на ТЕАТЪРА всички постъпили оплаквания от ПОТРЕБИТЕЛЯ, изисква обяснение от ТЕАТЪРА, съдейства на ПОТРЕБИТЕЛЯ за изясняване и уточняване на претенциите му към ТЕАТЪРА, и посредничи за уреждане на споровете между ПОТРЕБИТЕЛЯ и ТЕАТЪРА, като има право да задържи заплатената от ПОТРЕБИТЕЛЯ цена на електронния билет до уреждането на спора между страните и да я върне на ПОТРЕБИТЕЛЯ, в случай, че е налице всяко от следните условия:
(а) ПОТРЕБИТЕЛЯТ предяви искане до „ХЕПИНЕС” ЕООД за връщането ù в срок до 3 работни дни след датата на представлението (В случай, че в срок до 3 работни дни след датата на представлението ПОТРЕБИТЕЛЯТ не е предявил искане до „ХЕПИНЕС” ЕООД за връщане на платена от него сума чрез уеб-сайта REZZO.BG, това ще се счита за признание на ПОТРЕБИТЕЛЯ, че е получил и ползвал услугата по закупения от него електронен билет) и
(б) ПОТРЕБИТЕЛЯТ докаже по безспорен и неопровержим начин пред „ХЕПИНЕС” ЕООД, че не е могъл да ползва услугата по заплатения от него електронен билет поради причина, за която ТЕАТЪРЪТ отговаря.

РАЗДЕЛ ІІІ. ДРУГИ УСЛОВИЯ
ІІІ.1 Лични данни. Предоставените от ПОТРЕБИТЕЛЯ данни се обработват от „ХЕПИНЕС” ЕООД в съответствие с „Политика за поверителност” достъпна в уеб-сайта WWW.REZZO.BG, единствено за целите на предоставяне на посредническите услуги чрез REZZO.BG съгласно тези Общи условия и за изпращане на рекламно-информационни съобщения на ПОТРЕБИТЕЛЯ за промоции и услуги в REZZO.BG.
ІІІ.2. Забранено поведение / Отказ от отговорност и ограничения. ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава да използват платформата WWW.REZZO.BG добросъвестно и в съответствие със законите на Република България. Забранено е: да се правят фиктивни или измамни резервации; да се използва платформата за разпространение на зловреден код или действия, които могат да нарушат работата на сайта; да се заобикаля системата за разплащания или да се правят опити за измама с банкови карти; да се използват личните данни на трети лица без тяхното съгласие. Rezzo.bg не носи отговорност за вреди или загуби, настъпили вследствие на неправомерно използване на платформата или действия на трети страни.
ІІІ.3. Прекратяване на акаунт или ограничаване на достъпа. REZZO.BG си запазва правото временно да ограничи или преустанови достъпа до акаунта на потребител при съмнения за злоупотреба или нарушаване на условията; безсрочно прекрати достъпа при установено системно нарушение или измамно поведение; да откаже предоставяне на услуги на потребители, които не спазват политиките на платформата или условията на партньорите (вкл. заведения и доставчици на разплащания).
ІІІ.4. Приложимо право. Настоящото споразумение и всички взаимоотношения между потребителя и REZZO.BG се уреждат и тълкуват в съответствие със законите на Република България.
ІІІ.5.Арбитраж. Ако спорът не може да бъде разрешен по неформален път, страните се съгласяват той да бъде разрешен чрез обвързващ арбитраж, а не чрез съдебно производство. Арбитражът ще се проведе от Арбитражния съд към Българската търговско-промишлена палата, съгласно неговите правила. Мястото на арбитража ще бъде гр. София, България.
ІІІ.6. Промени в Общите условия. REZZO.BG си запазва правото да променя настоящите Общи условия по всяко време. Всички промени ще бъдат публикувани на сайта www.rezzo.bg и влизат в сила от момента на публикуването им. ПОТРЕБИТЕЛЯТ носи отговорност да се информира за актуалните условия преди извършване на резервация
ІІІ.7. Контакти.
Може да се свържете с REZZO.BG на email: support@rezzo.bg или на телефон 0884161745.
Може да се свържете с ТЪРГОВЕЦА на посочените в неговите Условия за ползване контакти за връзка.