*** Happy Център Пловдив не приема резервации за лятна градина!
Happy Център в Пловдив се намира в центъра на града и е любимо място за срещи и добре прекарано време на пловдивчани и гости на красивия град.
За своите гости ресторантът разполага със 130 места вътре в заведението и 40 места в лятната градина.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Телевизор, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина |
Работно време: |
11:30 - 22:30
11:30 - 22:30
11:30 - 22:30
11:30 - 22:30
11:30 - 23:00
10:30 - 23:00
11:30 - 23:30
11:30 - 22:30
|
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Всичко беше прекрасно!
Всичко беше перфектно,. както винаги!
Обслужването беше много добро Менюто е винаги сезонно и добре приготвено.
Аз и моите гости бяхме обслужени чудесно и се насладихме на вкусната кухня на HAPPY. Благодаря!
Обичам този ресторант, прекрасна храна, добри цени и безупречно обслужване! Благодаря на чудесни персонал
Всичко беше прекрасно както винаги!! Много ти хареса и обедното меню!
Както винаги на високо ниво, поздравления за персонала, и за г-н Куртов- чудесно отношение и внимание към клиентите. Благодарим!
Сервитьорите са претоварени с работа!Имаше забавяне на поръчката и някои от нещата пристигнаха студени! Ако сервитьорите се грижат за по малко маси, обслужването ще е по добре!
Прекрасно отношение и обслужване! Отново ще посетим с удоволствие!
За пореден път се насладихме на чудесна атмосфера, безупречно обслужване и великолепна кухня! Ниво и качество, което почти не намирам на други места!
Храната беше вкусна, обслужването любезно и бързо.
Много ни хареса обслужването, беше много вкусно всичко!
Ше закъснеем с 10 мин
Винаги се чувствам прекрасно в най- готиното заведение в Пловдив. Единствената ми препоръка е сервитьорките да бъдат малко по усмихнати и по ведри. Редовен клиент съм на това заведение, много обичам усмихнати и позитивни млади хора. До скоро!
Приятна обстановка, вкусна храна и мил персонал. Препоръчвам!
Чудесно беше!
Dovolen kakto vinagi desetiletia vetse......
Tsudesno.....
Fsitsko bese perfektno.......
Kakto vinagi na nai visokoto nivo......
Fsitsko bese tsudesno........
Всичко беше вкусно. Благодаря!
Храната беше вкусна. Обслужването беше на ниво. Обстановката беше предразполагаща за разговор и почивка. Нашата компания ще продължи да посещава това място.
За втори път резервирам чрез REZZO и съм много доволна. Отпразнувахме рождения ден на дъщеря ни в Happy Център. Всичко беше прекрасно! Посрещнаха ни много сърдечно, детето се почувства специално и всички останахме много доволни от вкусната храна и обслужване! Благодарности! Сем. Къневи
Супер! Кубинският сандвич беше страхотен!
Изкарахме си страхотно. Синът ми стана на 4 години, персоналът го изненадата с песен и свещи. Благодарим ????
Отлично, както винаги!
Забавиха доста храната и я сервираха по различно време - дете трябваше да чака да му сервират вечеря 40 минути, след като сервираха на трима от отстаналите гости по-рано!
Чудесна обстановка, вкусна храна на прилична цена и безупречно обслужване.
Обслужване на ниво! Меню - above and beyond..! Резервиране и комуникация с приложението са лесни и доставят удоволствие от постигнатия резултат! Дерзайте все така !!!
Отговор от ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка! Мнението Ви е от изключителна важност за нас! Екипът на ReZZo желае Весели празници!
Всичко бе прекрасно. Нямам никакви забележки.
Масата ни от 4 човека се обслужваше от две момичета, които забравиха няколко неща и се позабавяха. Случва се, но едно от момичетата на масата ни го отбеляза като не даде най-добра оценка за обслужване на анкетата. Появи се управителят и попита какъв е бил проблемът. Обяснихме като отново споменахме, че не беше нищо катастрофално. Той се усмихна и каза, че момичето е ново и ще бъде освободено, след което се завъртя и си тръгна. Без да се интересува за коя от двете сервитьорки става дима. Изключително много се надявам Хепи да не се отнася по толкова нетолерантен начин към служителите си, че да ги освобождава заради едно оплакване, а да е било проявявано повече търпение към новото момиче. Всеки греши. Това, което беше недопустимо и супер отвратително беше управителят да ни каже с усмивка, че ще освободи човек едва ли не заради нашата обратна връзка. Почувствахме се ужасно и ни развали цялото преживяване от вечерята. Не сервитьорките, управителят. Уважавайте и се дръжте човечно с кадрите си!
Прекрасно!
Изкарахме си чудесно, особено аз! Обстановката беше много приятна, персоналът беше любезен и храната беше много вкусна! Със сигурност ще дойда пак!
Изключително любезен персонал, уютна обстановка и изненада по случай рожденния ден на детето!
Беше прекрасно. Момичето, което ни обслужваше и момичето, което се обучаваше, си вършеха работата наистина прекрасно. А, аз посещавам Happy повече от често. Посещавам го в София, но това няма значение. Благодаря им!!!
Благодаря! Прекрасно обслужване!
Сушито беше малко безвкусно. Обслужване и качество на храната - супер!!! Обстановката също е много приятна.
Прекарахме си отлично! Благодаря че ви има.
Най-вкусната храна най-доброто обслужване в града ????
Прекрасно заведние! Кухня, обслужване - всичко е на ниво!
Доволни сме. И обслужването и храната бяха на ниво.
Много приятно
Вкусна храна и приятна обстановка, както винаги
I think "Happy Bar&Grill;" is the best brand in Bulgaria. I have been coming to Bulgaria since 2015. I wonder how the food and service still remain so good. "Happy Bar&Grill;" has always made us happy. :))
Не получих отстъпката!
Обожавам Хепи заради вкусната храна и бързото и ефективно обслужване, но всеки път щом резервирам през реззо ми дават маса на най-неприятните места. Този път беше точно в центъра на ресторанта пред кухнята и бара, до станцията на сервитьорите и на пътя до всички други маси в района.
Супер!
Чудесно прекрахме! Вкусна храна, бързо обслужване и много мил персонал.
Уникално си прекараме! Специално благодаря на целия екип на Хепи център Пловдив, за изненадата за роженския ми ден. Изключително позитивни и усмихнати хора, които си вършат работата отлично. Не случайно и това е любимата ми верига ресторанти! До скоро!
Възхитени сме от обслужването, отношението, менюто и изненадата-комплимент на заведението! Това място си остава сред най-добрите в Пловдив! Благодарим от сърце!
Прекрасно както винаги, страхотна храна и невероятно обслужване
Храната беше чудесна. Нямам никакви забележки. Обслужването беше безупречно. Благодаря!!!
Сърдечно благодарим за чудесното обслужване от страна на целия персонал и особено на персоналния ни сервитьор Тончо! Бъдете все така приветливи, внимателни и учтиви, мили млади хора!
Всичко беше супер , бързо обслужване , приятна атмосфера , мега вкусна храна.. за мен е един от най-хубавите ресторанти в България!
Всичко беше супер
Всичко беше прекрасно, ще повторим.
Прекрасно, както винаги
Всичко беше на ниво
Както винаги на ниво! Новото лятно меню е супер! Продължавайте все така!
Много сме доволни!!
Всичко беше ОК.
Страхотно както винаги, пробвахме новите ястия в менюто от постните опции, както и новите вариации на суши и десертите с ягоди, препоръчвам Окото на Дракона и Ягодовия облак, както и хрупкавия карфиол
Чудесно беше както винаги! Благодарим❤️
Беше много добре.
В неделя вечер обслужването беше по-бавно заради пълния ресторант може би. В сметката ни беше включена по погрешка чужда поръчка. Нищо, на всеки може да се случи. Отреагираха веднага и ни върнаха надвзетите пари.
Перфектно посрещане и обслужване!
Перфектно обслужване!
Храната беше вкусна, обслужването на ниво! Останах доволен от престоя!
Страхотен, ресторант,със страхотна кухня.
Храната беше добра . Обслужването също. Не знам защо ни бяха настанили точно сервитьорският шкаф и до до вратата от която духаше силно при положение че заведението беше на половина пилно. Това ме подразни и ме накара да си тръгна по бързо.
Всичко беше на ниво, още при идването ни намериха online резервацията и нашата маса ни очакваше, но така и не получихме -10% към сметката както бе описано първоначално в сайта.
Празнувахме рожден ден и както винаги беше перфектно - храна и обслужване. Накрая получих и снимка за спомен.
Страхотна обстановка, невероятно любезен персонал и вкусна храна!
Обслужването е супер и храната много вкусна както винаги.
За пръв път толкова лошо обслужване. Многократно сме били в ресторанта в петък вечер, но такова пренебрежително отношение никога не сме получавали. Резервацията ни беше изненада за персонала. За храната чакахме час и 15 минути. Три пъти звъняхме на бутона на масата, никой не дойде. Накрая попитахме управителя какво се случва с поръчката ни. Сервитьорът ни отбягваше. Храната беше прекрасна!
Суперр обслужване и храна!
Храната не беше на ниво!
Най-добрия ресторант!
Вкусна храна и усмихнати сервитьорки!
Храната беше вкусна, но обслужването не отговори на очакванията - беше бавно, сервитьорите забравяха да донесат чаши, чинии, менюта, клечки за суши и т.н, въпреки че изрично молихме за тях. Апаратчето за сметка и поръчка също не работеше - уведомихме сервитьора, който се извини, но не го смени.
ОБИЧАМЕ ХЕПИ!!!
Храната беше много вкусна, атмосферата също като изключим разсеяните сервитьорки, които ни оставиха да чакаме сметката 10-15мин при положение, че залата беше сравнително празна.
Прекрасно обслужване, вкусно ядене, уютна обстановка!
Нещо не можах да разбера в концепцията с обещаните 15 намаление в сайта Rezzo, които изведнъж спонтанно се превръщат 0 процента на имейла. Всичко това мирише на евтина измама. Иначе относно прекарването в Happy- обичайното добро качество.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че е станало недоразумение при правенето на резервация онлайн. Rezzo поднесе извинения на клиента за съдалото се неудобство.
Беше страхотно както винаги. Обслужването, персонала и храната са повече от великолепни.
Много красиво меню! Ама донесеното не отговаряше на описанието - в Пилето Дижон картофите ми бяха изненада (а съм на разделно хранене), а а на снимката-картинка шоколадът ПОД еклерчетата СЕ ВИЖДА, а в чинийката беше ... доста скрит. Иначе - бързо и вежливо в Happy"!!!
За съжаление, резервацията ми не беше отчетена правилно от Вас с бонуса, който посочих- 15 % отстъпка.Добре, че служителите в заведението бяха достатъчно любезни, за да "поправят" грешката! От обслужването и храната останахме изключително доволни!
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения, относно причиненото неудобство при посещението Ви! Искаме да Ви информираме, че сме взели необходимите мерки за да не се получават подобен тип разминавания в бъдеще. Благодарим Ви за обратната връзка. Мнението на нашите Клиенти е важно и ценно за нас!
Отлича храна и бързо и качествено обслужване!
Много добро обслужване и вкусна храна.Само едно не ми хареса,че масата беше до стъклата и беше доста хладно.
Както винаги всичко беше перфектно,вкусно суши,любезен персонал
Нямах 10 процента отстъпка от сметката.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Обслужването, както винаги беше на ниво, а храната невероятно вкусна!
Изключително добро обслужване!
Безпроблемна резервация,всичко беше страхотно.Храната и обслужването както винаги перфектно.
Уж имахме резервация, но след като пристигнахме в ресторанта се наложи да чакаме 20 мин да ни настанят, след като ни настаниха и ни дадоха менютата, хостасета ни каза, че трябва да ни премести. Докато отидем до другата маса, вече втората хостеса настани хора. Налижи се още 15 мин да стоим прави, дойато ни се намери място. Извод: с резервация или не, все тая-чакаш.
Отговор от ReZZo.bg:След проведена кореспонденция с ресторанта и клиента, изяснихме създалото се недоразумение. Задействана е ReZZo.bg гаранция за отстъпка и запазена маса. В резултат на това ресторантът ще компенсира клиента при негова следваща резервация. Също така ни уверяват, че за в бъдеще ще направят необходимото, за да бъдат избегнати подобни ситуации.
Чудесно !!!
Здравейте ! Както винаги много вкусно и добро обслужване .
Както винаги много добре
Много добра храна, прекрасен персонал. Малко малка маса имахме... и не успяхме да платим бакшиш през карта...А трябваше да събираме по джобовете, за да оставим за доброто обслужване, както е редно...
Отлично прекарахме само трябва да се помисли за затварянето на входната врата бяхме първа маса и постоянно ми духаше в гърба
Добро и бързо обслужване. Вкусничко
Всичко на ниво храна, обстановка
Добро обслужване ,но неприятно изненадани останахме от новото суши меню ,тъй като посещаваме Хепи идинствено заради сушито и установихме ,че от 8комбота 5 имат пиле -абсурдно е!!! Да не говорим ,че повечето с риба са с прекалено много сосове , различни видове майонеза,панирани продукти.Явно е ,че хората ги търсят ,но ние сме удовлетворени ,а беше топ място за суши в града, за съжаление вече няма да бъде посещавано ,докато не върнат от старите сетове или направят нови .
Чудесна обстановка,приветливо и вежливо обслужване
Великолепно вкусна кухня и много добро обслужване!
Прекарахме чудесно, много добро обслужване!
Страхотно- и обслужването, и храната!
Отлично обслужване и много добра храна. Продължавайте да поддържате този стандарт.
Всичко беше наред, обслужването на ниво, храната вкусна, обстановката приятна. Ще посетим отново!
Както винаги перфектни във всяко едно отношение! Очаквайте ни скоро!
Всичко беше на ниво :) Ще посетим отново!
Нивото на обслужване се покачва.Персонала работи в пълен синхрон и от това престоят в ресторанта става още по приятен!
Перфектно!
Обслужването и храните бяха чудесни.
Както винаги страхотни!!!
Всичко беше прекрасно, без забележки.!! Благодаря!
Обслужването и храната както винаги бяха супер
Всичко беше ОК!
Беше мнооого добре, обстановката е чудесна, новият персонал-свеж и приятен.
прекрасно
Добре
Всичко беше ОК, но прави лошо ВПЕЧАТЛЕНИЕ когато ястието/салатата не е както трябва.
За да не вдигат цените намаляват порциите. Иначе както винаги обслужването е на ниво. Прекрасна ягодова торта!
Страхотно място. Вкусна храна и усмихнати сервитьорки.
Всичко беше на ниво.Поздравления за подновеният интериор.
Много любезен персонал и вкусна храна!
Много вкусно. Всичко е на ниво. Нова уютна обстановка.
Shudesna vecher
СТРАХОТНО МЯСТО ,КЪДЕТО МОЖЕ ДА ПРЕКАРАШ ВРЕМЕТО С ПРИЯТЕЛИ
Храната в Хепи, както и обслужването са изключително добри. Масите обаче са разположени твърде близо една до друга и комфорта и личното пространство са напълно загубени. .... Колкото и да ми харесва храната, много ще се замисля преди да направя резервация отново!....
Както винаги безупречни във всяко отношение: отлично обслужване, невероятно вкусна кухня, страхотна обстановка!
Чудесна храна и обслужване.
Много сме доволни! Това е един от любимите ни ресторанти.
Перфектно както винаги! И обслужването, и кухнята - на ниво, както винаги.
Отлично както винаги
ПРЕКРАСНО ОБСЛУЖВАНЕ, ВКУСНА ХРАНА И ПРИЯТНА АТМОСФЕРА
Сушито както винаги беше страхотно!!!Опитахме и новото предложение салата със суши...интересна идея!А обслужването както винаги беше без забележка!!!
Страхотна маса, с подобаващо обслужване
Ресторантът беше пълен и точно когато отидохме имаше доста други хора, чакащи за маса. Не можаха да ни настанят в часа на резервацията ни и се наложи да изчакаме малко на бара. Заместник управителят ни почерпи по една бира за неудобството. Иначе, храната и обслужването бяха на ниво, както винаги.
Никакви проблеми с резервацията, всичко е точно ;)
Отлично обслужване
Всичко беше на ниво .
Перфектно!!!
Всичко беше ОК!
Всичко беше отлично!
Всичко беше ОК!
Чудесно място, много приятно и много мил персонал.Бих го посетила пак!
Прекарахме чудесно в Happy Център Пловдив. Благодаря Ви!!
Всичко беше чудесно!
Бяха ни наблъскали 8 човека за маса за 6. Салатите ни бяха поднесени без дресинг, а основното беше студено. След отправена забележка ястието дойде полустудено след стопляне на микровълнова.
Перфектно обслужване и много вкусна храна.
Прекрасно място с прекрасен персонал и атмосфера! Благодаря за всичко! :)
Беше прекрасно !
Ресторанта си беше много добре както винаги, но салонната управителката ми направи много лошо впечатление, след като разбра че сме с резервация през реззо и ни настани на една отвратителна маса малка по размер и то в средата на пътеката всеки който минаваше покрай нас се блъскаше в масата, помолих да ни преместят на друга маса но тя ми каза, че всичко е резервирано ние поръчахме общо около 10-12 ястия за които нямаше достатъчно место на масата.
Отговор от ReZZo.bg:Управата на ресторанта споделят нашето мнение, че резервацията с отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението, към клиента. Управата на заведението съжаляват за останалото впечатление у клиентката и ни уверява, че ще извърши проверка и ще вземе необходимите мерки.
Много сме доволни, обслужването както винаги беше отлично. Отново ще посетим
Както винаги в Happy - натоварено и с перфектно обслужване. Добре, че се бях сетила за ReZZo, иначе можеше и да няма къде да се настаним.
Беше чудесно опитахме от новите специалитети на сезона.. Обслужването беше на ниво.
Храната както винаги беше вкусна, но съм неприятно изненадана, че в заведението беше хладно.
otlichno obslujvane
Много хубаво си изкарахме!Персонала е страхотен и приветлив!Това е любимото място на моето семейство,винаги като ходим на разходка до Пловдив отсядаме да обядваме в Happy :)
Идеално място , за да се почувствате добре с приятелите си.
Любезно отношение , вкусно приготвена храна и приятна обстановка. Идеално място да прекарате добре с приятелите си
Празника ни беше за кръщенето на моя едногодишен син,за който не беше осигурено столче ,въпреки че бяхме посочили в резервацията . Обслужваше ни само една сервитьорка,която бе много ангажирана. Всички бяха много мили.
чудесно
Страхотно... Както винаги мили и любезни момичета.. Благодаря
Перфектно както винаги!
Страхотни!
Благодарим за доброто обслужване!
Всичко беше супер!
Всичко беше супер!
Всичко беше супер!
Останах доволен от точната резервация и обслужването!
Този път всичко беше на ниво!
Здравейте, прекарах страхотно в ресторанта, но не успях да ползвам отстъпката си, не ми беше извадена от сметката :)
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиентката установихме, че е пропуснала да спази това условие, затова не е получила отстъпката към своята резервация.
Всичко е перфектно, пак ще посетим ресторанта!
Супер
Всичко беше точно и приятно
Перфектно обслужване и храна!
KAKTO VINAGI MNOGO VKUSNO Y MNOGO DOBRO OBSLUJVANE
Персонала е супер,но май са сменили готвачите и барманите.
Вечерта както винаги до сега беше чудесна. Обслужването и храната също бяха на ниво. Отново ще посетим този ресторант. Благодяря
Всичко беше безупречно!
Нямаше никакви проблеми, останах много доволен
Благодаря! Всичко беше отлично /масата, храната и обслужването/
Много сме доволни! Нямаме забележки! Дано да е все така - добро обслужване и вкусна храна!
Много съм доволна от отношението и обслужването. Препоръчвам.
Вкусно хапване, приятна обстановка, любезно обслужване.
Беше чудесно!
Прекрасна кухня и перфектно обслужване! Благодаря от сърце за милия подарък - семейна снимка!
Fast and tasty! Great service.
Хубава храна
Супер беше
Всичко беше отлично, с радост идвам в Хепи!!
Перфектни както винаги! Любезен персонал, вкусна храна! Добра отстъпка :)
В Хепи всичко винаги е отлично! И храната и обслужването!
Страхотно суши и прекрасно обслужване.
Както обикновено: прекрасно обслужване и много вкусна храна! За съжаление в Пловдив няма друго толкова добро заведение, в което обстановката, хигиената, персонала и ястията да са на нивото, което всеки път задоволява напълно клиента. Браво на мениджърите! Благодаря на персонала!
Прекарахме чудесно! Имам само една забележка - печените зеленчуци ми бяха сервирани студени - само картофите бяха топли!
Както винаги - всичко супер. Продължавайте в същия дух
Много сме доволни от обслужването и храната.Прекарахме страхотно.Благодарим ви!
Чудесно както винаги!
Чудесно обслужване,много доволна останах
Никакви забележки! Бързо, вкусно и с усмивка!
Прекрасна храна и отлично обслужване!
Бързо обслужване, вкусна храна :)
Много добро обслужване, новите им предложения ме впечатлиха изключително приятно. Вечерта премина много добре!
Всичко беше отново на ниво!!! А ягодовото изкушение беше страхотно. Благодаря
ядохме в изобилие заради остъпката, вкусно, както винаги
Много сме доволни от обслужването. Храната е вкусна , а персоналът любезен и внимателен!
Благодарение на доброто обслужване, в частност Яница, престоя ни бе разкошен. 15% отстъпка. До следващия път.
Всичко беше идеално!
Както винаги, всичко беше на ниво. Супер обслужване, вкусна храна. 15% отстъпка.
Храната много вкусна и любезно обслужване.
Много сме доволни!
Обслужване на ниво и перфектна храна,както винаги
Искам да откажа резервацията,у приятелката спукана тръба,наводнение,но не ми дава да откажа.
Отговор от ReZZo.bg:Клиентката е информирана какви би следвало да направи, ако желае да отмени своята резервация.
Нямаше свободна маса за часа на резервациата. Наложи се да изчакаме 30 мин. Резервацията беше за 10 човека във връзка със семеен повод. Мисла, че изчакване повече от 10 минути не е коректно.
Отговор от ReZZo.bg:След направена проверка установихме, че ресторанта е разполагал с информация относно резервацията, но се е получило объркване, при предаването на информация между обслужващия персонал в заведението. Задействана е ReZZo.bg гаранция! Управата на ресторанта поднесе своите извинения, на клиентите и ще ги компенсира, при следващо посещение.
Бяха дали масата ни на други хора,направиха ни 15,вместо 20% отстъпка.
Отговор от ReZZo.bg:В условията за резервация през системата на ReZZo.bg е описано, че резервираната маса се пази 15 минути, след което е възможно да отпадне или отстъпката, към нея да не бъде предоставена. След проведена кореспонденция с управата на ресторанта установихме, че клиентите са закъснели за резервацията си с повече от 15 минути и тя е отпаднала. Клиентите са били настанени и са получили отстъпка, като компромисен вариант от страна на ресторанта.
Храната беше чудесна, но порцията, като МОСТРА! Може би, защото е с намаление и са намалили и грамажа?
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента. От ресторанта съжаляват за останалото впечатление у клиентката и ще вземат необходимите мерки за да се избегнат подобни ситуации за в бъдеще.
Бих се радвал, ако сервитьорките напомнят на клиента при взимането на поръчка, че на промоционалните оферти не се ползва отстъпка от REZZO
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при направена резервация с отстъпка, отстъпката не може да се комбинира с други промоции и отстъпки в това число специални и обедни менюта. В случая клиента е пропуснал да се запознае с общите условия за ползване на резервация с отстъпка от сметката.
Обслужването беше нетипично грубо за Happy. Отдаваме го на това, че бяхме с ваучер - от управителката до сервитьорката, отношението беше все едно сме им изяли десерта, а не си плащаме, за да посетим ресторанта. Вероятно няма да се възползвам повече от услугите на веригата!
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента. Получена е и обратна връзка от клиентката за нейно следващо посещение, също резервация с оферта. Отношението и обслужването са били на високото ниво присъщо за веригата.
Супер беше и обслужването и хапването, само не мога да разбера защо човек като се появи с ваучер го гледат едно натова недоволно...иначе всичко е 6
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента.
Въпреки, че бяхме направили резервация през Rezzo се оказа, че няма такава! Въпреки това ни настаниха. Сушито беше много добро.
Отговор от ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка или оферта (ако има такива към резервацията). В този случай от ресторанта са направили всичко възможно да осигурят място на клиентката възможно най-бързо.
За пръв път съм толкова разочарована от Хепи. И друг път съм ходила с рвзервация през Резо, но вчера беше кошмар. Като се започна с това че ни настаниха на една маса и чакахме около 10 минути за меню, ни никой не ни обърна внимание. След като си поръчахме ни донесоха половината поръчката доста по-късно и накрая за капак не ни включиха отстъпката и трябваше да се разправяме. В крайна сметка отстъпката беше приспадната и се извиниха за неудобството, но това не ми се случва за пръв път. Нужна им е малко повече комуникация, както и наблюдателност.
Отговор от ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила на ReZZo.bg за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея.
Храната-вкусна, както винаги. За пореден път (при резервация с отстъпка) алкохолен коктейл няма никакъв алкохол, а е наблъскан с лед. Персоналът- нов, неориентиран...
Отговор от ReZZo.bg:След разговор с ресторанта, те също споделят мнение на екипа на ReZZo.bg , че отстъпката не е причина за разлика в отношението към клиента. Барманите и готвачите в заведението не са наясно с резервациите в ресторанта, за да се притеснявате от такъв тип злоупотреба, заради отстъпката, която имате към резервация през ReZZo.bg.
Беше ни начислена 10% отстъпка вместо 20% затова си гледайте касовите бележки.
Отговор от ReZZo.bg:Обсъдихме случилото се с мениджмънта на ресторанта и те се извиняват за получилото се недоразумение. Уверили са ни, че ще направят всичко възможно да не допускат подобни грешки в бъдеще. Задействали сме частично ReZZo.bg гаранцията за запазена маса и отсътпка и клиентката ще бъде компенсирана за случилото се.