"Casa Boyana" е място с елегантно съвременно излъчване, където ще имате възможността да откриете комбинация от чудесна храна и подбрани вина. Менюто предлага богата селекция от ястия от европейската и средиземноморска кухня, приготвени с въображението и опита на нашия професионален екип.
Но, както казваме ние - вкусната храна и точно подбраното вино, вървят заедно с начина по който ние обслужваме нашите клиенти. Салонът разполага с 65 места и е изключително атрактивен за провеждане на бизнес обяд и вечери, фирмени мероприятия и персонални събития. Опитът на нашият динамичен млад екип, комбиниран с приготвянето на Вашата храна само от пресни и качествени продукти ще задоволи всички ваши изисквания.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Телевизор и Романтичен |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Паркинг |
Работно време: | 11:00 - 24:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
От ресторанта ми позвъниха за капаро, което разбира се заплатихме, но никой не ни обясни, че за съответната вечер има ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН куверт, който трябва да заплатим в пълен размер, без значение дали сме консумирали всичко от "менюто", Rezzo отстъпката изобщо не беше включена към сметката. Не бихме отишли повече там въпреки превъзходната храна, защото постъпката не беше коректна.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство при посещението Ви в ресторант "Casa Boyana".Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.