Fratelli Чайка разполоага с около 140 места, красив интериор, градина и страхотна зеленина, които гарантират за доброто ви прекарване. Майките могат да бъдат спокойни за своите деца, тъй като те имат възможност да си играят на воля на детската площадка към заведението. Не са забравени и спортните фенове, които имат възможност да наблюдават любимите си отбори на няколко плазмени телевизори.
Едно от големите предимства на заведението са и многото достъпни паркоместа в района.
Менюто е една от най-големите гордостите на бързо разрастващата се верига ресторанти, а цените в него са достъпни за всеки. То е изключително богато и не се ограничава само с голям избор на пици, а и с много ястия, салати, морски и други специалитети. То абсолютно отговаря на мотото на Fratelli: “...вкус, който ти харесва”.
Fratelli предлага и най-големите фамилни пици във Варна – с диаметър от 60 сантиметра. За сравнение стандартът е 50 сантиметра, което е голяма разлика.
Ароматът на прясно изпечени пици, неустоими пилешки специалитети и току-що приготвени десерти всеки ден изкушават посетителите на ресторанта… Позволете си да се изкушите и Вие!
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Телевизор, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг |
Работно време: | 08:00 - 23:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Нямаше свободни места, някак бяхме разочаровани
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Здравейте, снощи си прекарахме чудесно. Пастата беше много вкусна, поднесена по оригинален начин. И отстъпката от Rezzo беше добър бонус към това изживяване.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ресторант Fratelli и ReZZo бихме искали да Ви благодарим за обратната връзка! Мнението Ви е от изключителна важност за нас!
nice
беше много добре ,кухня обслужване на ниво
Добре си прекарахме
При това ни посещение във Фратели се затвърди мнението ни, че в това заведение се работи на високо професионално ниво. Обслужваше ни Тони - изключително приятно и засмяно момиче. Сервизът й беше перфектен! Имахме лека забележка към крехките свински каренца, едното от които се оказа изцяло жили и не можеше да се разреже с нож и се разтягаше като ластик. Казахме за това на сервитьорката, не като забележка, а просто като факт да предаде на готвача. Момичето се извини няколко пъти, предложи да си изберем друго ястие или да ни приготвят нови каренца. Беше много мила и веднага информира управителя, който приспадна от сметката ни тази порция. Изключително ни хареса отношението на сервитьорката - непринудено, мило и сърдечно, високо професионално. В случая нейното отношение и професионална реакция направиха посещението ни във Фратели безкрайно приятно! Благодарим на Тони, на управителя на Фиш залата и на собственика на Фратели за грижата към клиентите! Горещо препоръчваме това заведение заради вкусната храна и отношението към клиентите!
Посетихме Фратели Чайка по покана на собственика с извинение, заради лошо обслужване при предишно наше посещение. Изключително хубаво впечатление ни направи фактът, че мнението ни не остана незабелязано и имаше бърза и много адекватна реакция. Това показва, че собственикът изключително много държи клиентите да са доволни и прави всичко възможно за това. Впечатлени сме от този жест и се радваме, че има места, където се работи на световно ниво. Радваме се, че собственикът на Фратели държи на доброто си име и се грижи максимално клиентите да се чувстват добре. Ако всички в България работят толкова отговорно и с грижа за хората, ще се живее леко и щастливо в нашата страна. Благодарим!
Винаги сме били изключително доволни от Фратели Чайка ... до сега. При последното ни посещение бяхме настанени в новата зала на заведението. Сервитьорката беше симпатично младо момиче, но с изключително слаби професионални умения. Донесе ни ястие, което въобще не бяхме поръчвали, а тя спореше и настояваше, че съпругът ми го е поръчал. След няколко минути се оказа, че въпросната порция е за господин от съседната маса и тя без извинение премести порцията от нашата на другата маса. След това поръчахми тъмно столично bock а тя донесе светло и отново настояваше, че weiss stolichno е също тъмна бира, само че с различен вкус. Странното беше, че щом имат 3 вида столично и смятат, че и трите са тъмни защо сервитьорката не попита кое от трите предпочитаме, а по своя преценка донесе weiss, с настояването, че това е тъмно. Чери доматите в салата бяха почти вкиснали. Сервитьорката и барманът си позволяваха да коментират клиентите на заведението (масата ни беше точно до бара и успявах да чуя, за съжаление, част от разговора). Сега не съм сигурна, че отново ще посетим това заведение. За жалост няма как да си избираме сервитьора. Преди дори сме благодарили за перфектния сервиз от друга сервитьорка. Но последния път беше абсолютно разочарование! Успех!
Отговор от ReZZo.bg:Сигнала на клиентката бе предаден, към ресторанта. Управата на веригата ни уверява, че са взети необходимите мерки, за в бъдеще да не се повтарят подобни ситуации! Поднесоха своите сърдечни извинения и тъй като Fratelli високо ценят и държат на своите клиенти, клиентката ще бъде компенсирана, за причиненото неудобство, при следващо посещение в ресторанта!
Сервитьорката не беше запозната с услугата на Rezzo.bg, но всичко останало беше на ниво.
Отговор от ReZZo.bg:След проведена кореспонденция с клентката установихме, че от ресторанта са я очаквали и е имало запазена маса на нейно име. След проведена кореспонденция с управата на ваведението установихме, че се е получил пропуск при препредаването на иформация мнежду облужващия персонал в заведението. От управата на заведението ни уверяват, че ще бъдат взети необходимите мерки за да се избегнат подобни ситуации в бъдеще.