Новото любимо място - Casa Felice!
Ние сме гаранция за качество, неустоим вкус, приятна атмосфера, любезно обслужване и незабравими емоции. При нас ще преоткриете най-доброто от италианската и българската кухня. Ще имате възможността да се насладите на храната си в отпускаща атмосфера, докато децата Ви се забавляват.
Casa Felice е правилното място за всеки Ваш празник и специален повод. В детския ни кът - “Felici Bambini”, малките ни гости могат да се потопят в свят на игри и забавления.
Очакваме Ви! Заповядайте!
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Телевизор, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Детски кът, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг |
Работно време: | 08:00 - 24:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Вкусна храна, големи салати, добро обслужване. Доволни сме. Отстъпката от резервацията беше отразена в сметката. Ще посетим отново.
Вкусно си е. Навън имаше много хора, а вътре не толкова. Препоръчвам на седящите отвън да си пазят чиниите от гларуси, че са изключително смели.
Нашата резервация не беше регистрирана, въпреки потвърждението. Но ни намериха маса и ни настаниха. Сервитьорката беше много мила и усмихната, много бързо ни обслужи. Храната беше вкусна. Като цяло сме доволни.
Всичко е супер! Благодаря!
По принцип харесваме заведението и редовно посещаваме. Обновили са менюто и цените доста са се вдигнали... Иначе беше вкусно, както винаги.
Добра храна, прилични цени, но персоналът е много незаинтересован да обслужва клиентите.
Хубава кухня!Вежлив персонал!Препоръчвам!
15 минути чаках за меню, и след 50 минути след като няколко пъти помолихме да ни вземат поръчката , най-накрая ни обслужиха.
Не получих отстъпката описана в резервацията!
Хареса ми
Доволен съм от обслужването и качеството на храната!
Всичко е супер! Благодаря!
Страхотно обслужване, вкусна храна, бързо приготвяне! Благодарим ви ????
Уютна обстановка, много любезен персонал, изключително вкусна кухня! Ще посетя отново!
Благодаря на екипа за топлото посрещане, персоналното внимание. Направиха празника ни страхотен!
Винаги приятно и чисто. Посещаваме редовно.
Много хубаво беше. Заведението беше пълно, но въпреки това обслужването беше бързо и адекватно.
Перфектно обслужване, вкусна храна. Посещаваме заведението често.
Едното основно - свински ребра не беше хубаво, месото беше старо и евентуално приготвено преди ден два и само претоплено
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме управата на обекта, като те ни увериха, че ще вземат под изключително внимание обратната връзка и биха искали да поднесат извинения за неприятното впечатление оставено у клиентите.
Вече за 2ри път не добавят 10% отстъпка към сметката.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Приятна и спокойна обстановка, добра храна и приемливи цени. За съжаление персоналът е оскъден и се чака прекалено дълго дори за напитки!
Страхотна обстановка съчетана с бърз и любезен персонал
Беше уютно. Храната беше вкусна, а сервитьорите учтиви и отзивчиви. Посещаваме редовно заведението и отново ще посетим.
Приятно място,храната вкусна,но поради липсва на персонал всичко става много бавно
Храната ни хареса. Нямаше забавяне на поръчката. Обслужването беше на ниво и получихме препоръка за поръчката. Забележката ми е, че в залата за непушачи се усеща цигарения дим от залата за пушачи.
Отстъпката не беше направена от заведението, понеже сме били в градината въпреки, че в платформата на Резо е отбелязано, че отстъпката важи и за там. Некоректно според мен, не съм доволен!
Хубава кухня, посещавам редовно веригата пицарии. Перфектно обслужване.
Не съм доволна, нито от обслужването, нито от храната.
Добро обслужване и храната, като изключа платото балкански мезета, които не ставаха за ядене...
Доволна съм! Изкарахме си чудесно!
Силно разочарована съм от обслужването в заведението. В началото, когато нямаше много заети маси бяхме обслужени бързо и навреме, но след като се напълни, сервитъорите не можеха да обслужат всички. Имах поръчан артикул, но недонесен на масата, след което беше наличен в сметката. Разочарованието ми идва и от това, че нямах направена 10% отспъпка от сметката, а сервитъорката обясни, че просто е забравила. Само да отбележа че имах 30 одишен юбилей и искрено се надявах всичко да бъде наред с ресторанта!
Отговор от ReZZo.bg:Условия за ползване на отстъпки:
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
Поздрави, екипът на Rezzo.bg
1. Отстъпката не беше приспадната от сметката! 2. В заведението се пуши - даже да си си запазил маса в залата за непушачи трябва да минеш през цялата смрад. На всичко отгоре вратата м/у двете зали не се затваря от персонала и в т.нар. "зала за непушачи" смърди на кръчма.
За съжаление вече втори път не ползвам отстъпката която имам към резервацията.Все пропускат и нямало как вече да ми я направят защото са приключили сметката ...
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg, при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. След направена проверка по случая установихме, че клиентката не е следвала общите условия, поради това не е получила отстъпката, към резервацията си.
Приятно изкарано време.