По време на дълъг път с удоволствие ще попаднете на райското кътче на сивата магистрала – ресторант Хепи. Ресторантът е отворил врати на 15.02.1999 г., а през 2008 е изцяло реновиран. В него може да отпочинете и да се насладите на Хепи специалитетите. Ресторантът разполага и с уютна градина, която може да настани 25 човека, а в ресторантът местата за гости са 100.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Телевизор, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Паркинг, Подходящ за бизнес среща и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Паркинг |
Работно време: |
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
10:00 - 22:45
|
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Храната беше вкусна, обслужването беше на високо ниво. Препоръчвам! :)
Отлично!
Винаги усмихнат и любезен персонал. Вкусът и качеството на храната е на ниво.
Идеално обслужване, много любезна сервитьорка!
Много доволен от храната и обслужването.
Много приятно - храна, обслужване и обстановка. Всичко е на ниво! Продължавайте да ни радвате.
Бързо обслужване, както винаги вкусна храна и любезен персонал.
Много мило и любезно огношение. Винаги с голямо ,удоволствие посешавам този ресторант.
Много доволни от обслужването, лек проблем с храната и множеството кучета беше като зоопарк
Не е на същото ниво като храната в другите Хепи ресторанти, но беше добре.
Поздравления за персонала! Супер са всичките
Обслужването от страна на Мария и Мехмед беше отлично! Поздравления!
Много любезни сервитьори,бързо обслужване,вкусна храна.Благодаря на Силвия за приятното настроение!Ще дойдем пак!
Храната бе вкусна както винаги , обслужването на ниво. Лошо впечатление ни направи , че рекламните менюта върху които сервират има суши , което не се предлага , което не е Ок , тъй като децата вече си бяха избрали да хапнат суши от детското меню , при въпрос за суши меню ни се каза , че не предлагали. Хубаво ще е щом не предлагат суши да няма рекламни материали със суши по масите.
Благодарим за компенсацията от страна на Rezzo. Надяваме се наистина да беше прецедент неприятното чувство с което си тръгнахме от ресторанта при първото ни посещение.
При пристигането ни се обадихме на сервитьорка в лятната градина и тя не беше информирана за нашата резервация, пое ни управителя, който беше много любезен и ни даде избор на маса. Поръчахме и 3 от 4 ястия пристигнаха бързо, 4тото беше забравено, но сервитьорката ни обясни, че чака кухнята. Накрая ни донесе грешно ястие и се наложи да чакаме още за правилното. Междувременно повикахме управителя, който да тръгването ни от заведението така и не се появи!
Определено ще посетим отново.Останахме много доволни.Храната беше страхотна както винаги.Поръчките не се бавят и обслужването е стегнато като под часовник.Определено препоръчваме.Аплодисменти за мениджмънта и обслужващия персонал.
Бързо и внимателно обслужване.Храната беше вкусно приготвена.
Храната беше на ниво, както обичайно. Поради натовареността в ресторанта бяха изпуснали 1 салата от поръчката, както и да начислят отстъпката от rezzo.bg. В крайна сметка реагираха адекватно и всичко беше наред.
Отлично !
Обслужването и храната бяха както винаги на ниво. Не се възползвахме от отстъпката, предложена ни от Rezzo, тъй като закъсняхме повече от 15 минути от предвидения час. Все пак споменахме на сервитьорката, че сме направили резервация, но тя не обърна внимание и решихме да не повдигаме повече въпроса. Единствената препоръка към ресторанта е да оеднаквят менютата с останалите ресторанти от веригата, понеже клиентите си имат любими ястия, които биха желали да консумират независимо кой Happy ресторант посещават.
Отговор от ReZZo.bg:В общите условия в сайта на ReZZo.bg е посочено, че Ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ закъснее с повече от 15 минути за резервацията, ресторантът има право да откаже, както да не начисли отстъпката, която е прилежаща към резервацията така и да откаже настаняване в ресторанта. Сигнала на клиента е подаден към ресторант Happy Шел Юг.
Супер
Не го препоръчвам. Масата не беше готова за часа на резервацията. Храната беше ужасна.
Отговор от ReZZo.bg:От ресторанта се извиняват за случилото се. Получило се е объркване и защото броят на клиентите пристигнали в ресторанта е бил по-голям от предварително заявения в резервацията. Въпреки това, по ReZZo.bg гаранцията за запазена маса и отстъпка, ресторантът е длъжен да осигури такава и го е направил във възможно най-кратък срок.