Храната беше много вкусна,но така и не ни предоставиха 20% намаление, с които бе запазена масата.
Виж повечеЗдравейте всички Вие, ценители на истинските гастрономически съвършенства.
Всяка уважаваща себе си личност се стреми да задоволи изискванията и прищевките на стомаха си.
Когато се храните, не просто утолявате глада си. Вие се грижите за себе си, доставяте си несравнима наслада и отдавате почит на най-естествената човешка нужда. Нуждата от хапване и удоволствия. Mr. Pizza знае че една всяка 'дреболия', съпътстваща ритуала 'хранене', е от изключителна важност.
И създаде приказен оазис, в който, необезпокоявани от никакви външни фактори, ще можете да се отдадете на кулинарните си страсти. Готварското изкуство е висша форма на себеизразяване и отдаване на
почит към цялото човечество и персонално към всеки един 'консуматор'. Нашите 'кухненски виртуози' знаят как да превърнат хранителните продукти в шедьовър, достоен за стомаха Ви.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Детски кът, Бебешко столче и Телевизор |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Паркинг |
Работно време: | 11:00 - 01:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Храната беше много вкусна,но така и не ни предоставиха 20% намаление, с които бе запазена масата.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
15 минути стоим на крак пред заведението, прехвърлят ни от сервитьор на сервитьор, само за да ни кажат, ще са забравили резервацията ни и нямат места. Грубо и непрофесионално отношение, което не препоръчвам на никой.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Изключително съм разочарована от прекарването. Бавно и разсеяно обслужване, изпочупен и мръсен детски кът, прашна маса при настаняването. Храната бе ок, но това е единственият плюс
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Имах резервация с -20% и не ми приспаднаха остъпката.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Оправете си вратата.
Ако посещавате заведението скоро, имайте предвид, че доста голяма част от персонала е на обучение и има известно забавяне и несигурност, което не е най-големият проблем. Неприятно е, че никой от персонала не беше с коректно поставена предпазна маска. Масата, на която бяхме настанени беше малка и подходяща единствено ако пиете кафе. За чиниите просто нямаше място. Също така, в близост до нашата маса седеше персонала и слушахме как старшите сервитьори постоянно правят забележка на младшите на висок глас. Атмосферата не беше приятна. Храната беше ОК с изключение на едно чесново хлебче, което върнахме, тъй като миришеше и имаше странен вкус.
Много некачествено обслужване, не издват сервитьори, не познават менюто. Безвкусна храна. Мръсни маси и сепарета. Безумно високи цени, наистина неадекватни, завишени от предното ни посещение. Няма да повторя в никакъв случай.
Вечерта беше приятна
Вкусна храна и чудесно обслужване.
Определено има какво да се желае от към обслужване - чакахне към 1 час за 2 хлебчета, като сервитьорката не показа никаква заинтересованост към нас. Като цяло храната е винаги вкусна, затова и харесвам заведението като цяло. Но би било добре да се подобри интериора и нивото на обслужване.
Отговор от ReZZo.bg:Бихме искали да Ви информираме, че веднага сме уведомили ресторанта за възникналата ситуация, като те ни увериха, че ще предприемат необходимите мерки за да не се допускат подобни ситуации в бъдеще.
Благодарим Ви за обратната връзка, мнението на нашите Клиенти е важно и ценно за нас!
Много лошо обслужване!!! Недонесена поръчка в продължение на повече от 1 час, та даже беше таксувана в сметката, но поне я махнаха! Хранатае вкусна, но ''обслужванетоо'' ...под всякакава критика :(
Новият детски кът е определено магнит за най-малките, както и за техните "големи" :) И не на последно място - менюто, готвачите и персонала правят мястото едно от любимите ! И не забравяйте да опитате новата домашна вишновка ;)