Мистър Пица се намира на бул. Васил Левски в град София. Предлага разнообразна италианска и европейска кухня - специалитети, приготвени от професионални готвачи, различни видове паста или пица, телешки стек и пилешко месо, както и многообразие от десерти. През седмицата се изготвя обедно меню. За празненствата на своите клиенти заведението предлага кетъринг. Интериорът е решен в класически стил, а лятната градина и терасата носят истинско спокойствие. Подходящо място е за срещи, бизнес и семейни празненства.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Телевизор, Бебешко столче, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина |
Работно време: | 11:00 - 01:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка представете на обслужващия Ви персонал SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените на менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете Вашата резервация най-късно петнадесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете бутона "Откажи" към съответната резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Много любезно посрещане, много вкусна храна, горещо препоръчвам.
След няколко прияти посещения в зеведвнието, този път бяхме разочаровани!!!. Едната бира беше топла. Калмарите студени и жилави. Полешките шницили - сурови. Бяхме компенсирани. Мисля, че повече няма да ходя със семейството си в този им обект!!!!
Безвкусна храна! В сметката нямаше 20% процента отстъпка, която следваше да получим. Две позитивни неща- локация и персонал!
При направена резервация през Rezzo за пореден път в Mr. Pizza ни дават най-лошата маса - миналият път на входа на тоалетната, сега на входа на лятната градина, където постоянно минаваха хора блъскайки се в столовете и сервитьорите стояха зад гърба ни посрещайки клиенти, а резервацията беше направена 2 дни по-рано. Неадекватно отношение на персонала, храната не е нищо особено, но за сметка на това цените са увеличени доста, а за това колко е мръсна на тоалетната на лятната градина дори няма да коментирам. Не бих си го причинила повече!
Добро и любезно обслужване. Вкусни разядки. Приятелка, която живее в чужбина си поръча от правения ръчно и на място италиански сладолед и остана много доволна.
Изключително ниско качество на храна. Мръсни хигиенни помещения. Тотално разочарование
Прекрасна храна и отлично обслужване.
Вкусно, комфортно и с любезно обслужване! Бонус- ползвахме и отстъпка :)
Вкусна храна, любезно, но бавно обслужване - чакахме доста да ни бъдат донесени менюта; накрая след доста чакане трябваше човек от компанията ни да намери някой сервитьор за сметката, за да си тръгнем.
Всичко беше вкусно, точно и прекрасно!
Всичко беше на ниво
Храната беше вкусна, но нескопосана сервитьорка, носеща табла с чаши вино и други напитки, стояща на тесния вход и бърбореща си с някого с гръб към мен, се обърна внезапно и изля всичко това върху мен. Казаха "извинявайте" и дотам, но имаше поражения по палтото и дрехите ми, които трябваше да пера в тоалетната. Телефонът, който беше в ръката ми, бе обилно полят от съдържанието на чашите, но слава Богу, не се повреди от това. От куртоазия можеше да предложат нещо за компенсация на огромното неудобство, което ми причиниха. Но не би.
Страхотни, както винаги
Вкусна храна и добро обслужване, преопръчваме!
Супер място! Супер сервитьор и вкусна храна!
Много добро обслужване, хубава маса, безпроблемно ползване на отстъпката. Но този път не ми хареса храната-салатата Цезар не беше добре направена, разядката с кьопало също неми хареса.
Настаниха ни на малка маса и беше изключително тясно за трима души.
Чудесно обслужване и вкусна храна.Препоръчвам
Страхотно обслужване и много вкусна храна! Любим ресторант! ????
Вкусно място
Много сме доволни от обслужването.Много любезен персонал,отзивчив,добра кухня.Редовни клиенти сме .Препоръчвам го горещо! :)
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo, бихме искали да Ви благодарим. Мнението Ви е от изключителна важност за нас!
Отлично
Всичко беше много хубаво.
отстъпка нямаше
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Отлично обслужване, както обикновено. Без проблеми по отношение на резервацията.
Доволна съм от резервацията, направена през Rezzo.bg. Отстъпката беше правилно отразена в сметката ни. За съжаление сервитьорката, която ни обслужваше, беше навъсена и неприветлива през цялото време.
Не ни направиха 20% отстъпка, а не искахме да го повдигаме като забележка в крайната цена, тъй като бързахме. Не трябва ли автоматично да им излиза, че сме направили резервация с отстъпка, а не всеки път когато искаме сметката да трябва да обясняваме, че имам отстъпка? Благодаря
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Отстъпката не важеше, като сервитьорката каза, че е на произволен принцип и се тегли жребий кой има отстъпка, и кой не. После каза, че като цяло в 20 часа вечерта не дават отстъпка. Не стана много ясно накрая на какъв принцип се решава.
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
вкусна, прясно приготвена храна; любезно, бързо обслужване