Ресторантът в Русе, открит на 28.06.1997 г., се слави с уютната си атмосфера и типичния за Хепи интериор, на който могат да се насладят до 80 човека вътре в ресторанта, а в лятната градина, подходяща за срещи с приятели в горещите дни,
могат да бъдат настанени 160 човека.
Допълнителни опции: | Бебешко столче и Телевизор |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica, American Express и Diners Club |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина |
Работно време: | 09:00 - 23:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Обслужването не ми хареса молеха ме да си взема суши за вкъщи което съм “бил” поръчал от Rezzo.bg казвам им, че имам алергия към риба, а сервитьорката ми вика вземете за вкъщи, какво ще си поръчам и какво ще ям си е моя работа не нейна
Изкарахме си чудесно както винаги. Вкусна храна. Чудесно обслужване.
Както винаги всичко беше много хубаво.
Храната, както винаги, беше много вкусна и бързо приготвена, но сервитьорката пропусна да ни спомене, че 20% отстъпка от Rezzo не се прилагат, ако се поръча нещо от обедното меню (: Не видях да е отбелязано и в самото меню.
Момичето което ни обслужва нямаше, часовник който я известява че искаме да направим поръчка, което доста забави нашето обслужване.
Много вкусно и приятно както винаги!
Dear Sir/Madam, First of all, I would like to inform you that we have been dining at several restaurants of Happy in Sofia, Plovdiv, Burgas and Varna since 2002. We booked a table on 30th.October,2019 at restaurant Happy in Ruse through you. The day before that date we went to that restaurant and told them that we have a booking for next day and asked them to reserve the table No.70. The staff told us that they are going to reserve that table. The next day we went to the restaurant 15 minutes before the time of reservation. Our booked table has not been reserved some people was dining. We presented the voucher of reservation. They proposed us different table but we declined it. The manager told us to wait them to vacate the table. Finally, the hosts finished their meals and aid their bills then waitress told them that the table was book by us therefore they should vacate it. Incidentally,a question mark raised in our minds over your role in the reservation as if it is not taken seriously by Happy restaurant. We ordered our meals. Our table was next to the entrance of the restaurant and the people with no reservation started to accumulate in front of us. The manager and the waitress started to discuss by looking us. Then we observed that the waitress started to remove our table as soon as we finished our last bite. We understood that they were trying us to finish our meal quickly and vacate the table. This is done deliberately to us because there were two ladies sitting at the table next to us ordered only one course of meals and waitress didn’t show any attempt to collect their empty plates. This has been the worse experience we have had any restaurant in the world. Best regards, Tolun Vural
Всичко беше чудесно!
Беше чудесно, както винаги в Happy. Без забележки, както към Rezzo, така и към Happy!
Чудесно!!!
Плюс: Чудесна кухня, прекрасно обслужване, приятно-въздействащ интериор. Минус: Много тясно пространство - както за клиентите, така и за сервитьора, много топло - дори и без алкохол -:))
Страхотно обслужване! Много бързо сервират и всички са много учтиви.
Отлична кухня и обслужване.
Отлично обслужване. Благодарим!
Отлична кухня и отлично обслужване!
супер
Супер
Отлично
Обслужването беше много бързо, въпреки натовареността на ресторанта, и храната с чудесен вкус, както винаги в Хепи.
Прекрасна кухня.
Супер, всичко беше идеално!
храната страхотна, обслужването има още какво да се желае
Перфектно обслужване!
Както винаги всичко беше много вкусно и обслужването на ниво. Винаги избирам Happy за да хапна навън!
Много бавно обслужване!!! Ще си помисля другия път дали да използвам REZZO!!!
Отговор от ReZZo.bg:След проведена кореспонденция с потребителя установихме, че е бил настанен и е получил отстъпката, към резервацията си. Получило се е забавяне в обслужването, поради големия наплив към заведението, към момента на резервацията. От ресторанта поднасят свойте извинения на клиента и ни уверяват, че ще бъдат взети необходимите мерки, за да не се повтарят подобни ситуации за в бъдеще.
Нямаха очакване за резервацията но след 5мин. суматоха стана ясно и ме настаниха!
Отговор от ReZZo.bg:След проведена кореспонденция с потребителя установихме, че е бил настанен и му е била направена отстъпката, към неговата резервация. След кореспонденция с ресторанта установихме, че се е получило объркване при препредаването на информация между персонала в ресторанта. От ресторанта съжаляват за създалото се неудобство и ни уверяват, че ще направят всичко възможо да не допускат подобно недоразумение за в бъдеще.
Не знам по каква причина но резервацията ни не беше стигнала до ресторанта.Добре че имаше едно момче настанител който много умело излезе от ситуацията!
Отговор от ReZZo.bg:След направена проверка по случая установихме, че от ресторанта са разполагали с информация за конкретната резервация, но се е получило объркване при препредаването на информация между персонала в заведението. След кореспонденция с потребителя установихме, че е бил настанен и му е била направена отстъпката към неговата резервация.
Не само че поръчката не беше готова, а дори твърдяха, че нямало такава. Освен това искаха принтиран на хартия ваучер, явно не бяха виждали телефон през живота си. Като оставим отношението към клиента настрана, храната е хубава.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме,че е станало объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. В този случай от ресторанта са се постарали да обслужат клиентката възможно най-бързо и тя е получила своята оферта.Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.
Здравейте! За съжаление за добре дошли ни се заяви, че нямат съобщение за направената резервация. Нямаше места и трябваше да чакаме на бара. Показан бе SMS-а и трябваше да слушаме как нямат такава резервация вместо извинение и да проявят любезно отношение. Горчив привкус остави определено въпреки повода за празнуване... Не очаквах такова поведение и отношение. С уважение, Неждие
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме,че е станало объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. В този случай от ресторанта са се постарали да осигурят място на клиентката възможно най-бързо и тя е била обслужена и й е била начислена обещаната отстъпка към сметката. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.
При пристигането в ресторанта се оказа, че нямаме резервация. Наложи се да чакаме да се освободят някакви места, за да вечеряме, което така и не се случи, т.к. си тръгнахме от заведението.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че ресторантът е допуснал неволна грешка и от управата на заведенеито са ни уверили, че ще направят всичко възможо подобно недоразумение да не се случва в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.
благодаря на реЗзо, НО още при влизането и казването, че имаме резервация, беше ни отвърнато пред всички "А, ВИЕ СТЕ ОТ ОНИЯ, СЯДАЙЪЕ ТАМ", което накара мен и приятелите ми да се почустваме доста зле! БЛАГОДАРЯ пак на Реззо, но не смятам, че трябва да получаваме такова отношение!
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Перфектен ресторант!
Резервацията уж беше с -20%, но всъщност на финала нямаше нищо такова! Платихме цялата сметка без абсолютно никаква отстъпка! Знаеха за резервацията през сайта,но когато отидохме на място се оказа че всъщност маса според резервацията нямаше подготвена и можеше да си избираме! Изобщо: Българска му работа! Вече даже и не се учудвам!
Отговор от ReZZo.bg:Ресторантът е допуснал неволна грешка и ни е уверил, че ще направят всичко възможо подобно недоразумение да не се случва в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.