home image
coin icon
Цени за бизнес партньори
home image
en
EN
header bottom border

Happy Bar & Grill Банкя

ул. „Княз Борис I“ 8, гр. Банкя, София
Кухня: Интернационална и BBQ Район: Банкя Средна сметка: От 20 лв. до 30 лв. / възрастен (сумите са ориентировъчни)

Последен коментар

Калоян Недялков

Всичко беше чудесно. Единственият недостатък е че менюто е по-съкратено, спрямо другите ресторанти от веригата. Иначе локацията е на много спокойно и приятно място.

Виж повече

За "Happy Bar & Grill Банкя"

Happy Банкя е най-новото заведение в семейството на Happy Bar & Grill. Заведението отвори врати през септември 2019 г. и предлага модерна  атмосфера, добро обслужване и разбира се любимите Happy ястия. Ресторантът е на два етажа, като разполага с две закрити тераси, както и открита лятна градина.  Едната тераса се намира до детския ни кът, който, обаче е изцяло открит и няма пряк достъп от терасата до него. Детският кът е на разположение на гостите през летния сезон, като достъпът е безплатен. За удобството и комфорта на нашите клиенти заведението разполага с паркинг с 10 места и голяма лятна градина. Ресторантът предлага съкратено меню с най-харесваните в ресторантите ни ястия.
За вас, нашите клиенти, ресторантът е предвидил 170 места в закритата част и 48 места в лятната градина.

Допълнителни опции: Лятна градина/тераса, Зимна градина , Телевизор, Бебешко столче, Детски кът, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи
Начини за плащане: в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica
Разполага с: Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг
Работно време:
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00

Общи условия

1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави. 


2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg. 


3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.


4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението. 


5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави. 


6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.


7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.

 

8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.

Виж повече

Коментари

Калоян Недялков
София / 10 Март / 09:22 ч.

Всичко беше чудесно. Единственият недостатък е че менюто е по-съкратено, спрямо другите ресторанти от веригата. Иначе локацията е на много спокойно и приятно място.

Вилизар Тодоров
София / 08 Март / 22:11 ч.
Eva Vaseva
София / 05 Март / 10:59 ч.
Любезен персонал
Йордан Йорданов
София / 15 Февруари / 19:34 ч.
Росица Илиева
София / 11 Февруари / 11:22 ч.
Вкусна храна, бързо обслужване, любезен персонал!
Анна Тодорова-Величкова
София / 06 Февруари / 06:12 ч.

Много приятно

Атанаска Велкова
София / 22 Януари / 14:03 ч.
Veselin Stoyanov
Варна / 11 Януари / 22:54 ч.

Вкусна храна и прекрасно обслужване!

Ventsislav Dimitrov
София / 09 Януари / 14:17 ч.
Силвия Георгиева
София / 09 Декември / 17:30 ч.

Беше много приятна вечер прекарана в Хепи Банкя. Нашата сервитьорка Силвия беше много мила и отзивчива,щеше да е страхотно ако всички бяха като нея!

Весела Спасова
София / 24 Ноември / 14:07 ч.

За съжалениие, вчера не останахме доволни от посещението си. Имаше проблем с храната....доста кисела пилешка супа и кисели кюфтенца с картофено пюре и гъбен сос.

Борис
София / 20 Ноември / 14:15 ч.

Бързо и качествено обслужване. Много съм доволен. Храната беше вкусна

Цветелина Янчева
София / 11 Ноември / 23:22 ч.

Прекарахме чудесно, храната и обслужването бяха добри, но в закритата градина стана доста студено.

Енчо Енгелс
София / 08 Октомври / 08:12 ч.

Благодаря, останахме много доволни????

Ивайло Тасев
София / 22 Септември / 15:13 ч.
Росица Илиева
София / 04 Септември / 07:19 ч.

Много съм доволна и от храната и от отношението на персонала.

Ина Тодорова
София / 24 Август / 20:01 ч.
Много съм доволна от храната, обслужването и разбира се от 20- те % отстъпка от всичко поръчано . Това е повече от чудесно. Пак ще се възползвам от тази оферта с огромно удоволствие!
Милена Герчеговска
София / 05 Август / 11:18 ч.
Весела Димитрова
София / 15 Юли / 14:44 ч.

Приятно място, вкусна храна, добро обслужване. Доволни сме!

Pavel Ugrinov
София / 11 Юли / 19:13 ч.

Храната и обслужването бяха отлични.

Лиляна
София / 20 Юни / 14:10 ч.
Храната е чудесна, а обслужването е на ниво. Фокус към клиента и детайлите!
Александра Владикин
София / 30 Май / 15:08 ч.
От последното ни посещение през ноември нивото на ресторанта за жалост е паднало много, по нищо не може да се сравнява с другите ресторанти от веригата в София. Намалено работно време, бавно обслужване при положение, че няма много заети маси, бедно меню, намалени порции. Надявам се неприятното преживяване да е било еднократно.
Ивайло Кръстанов
София / 01 Май / 17:21 ч.
Перфектно, както винаги!
Анна Кръчмарова
София / 21 Април / 14:10 ч.

1. Обслужване О 2.Чакане на Вино и Храна 3.Тортата ви Лазаня с Нутела и палачинки беше суха и не ставаше изобщо 4. Салата с домат и патладжан беше поднесена все едно някой беше повърнал от едната страна

Велимира Методиева
София / 08 Април / 21:41 ч.
Зарка Молаассн
София / 01 Април / 17:42 ч.
Ваня Кюрчева
София / 25 Март / 14:29 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

НИЩО общо с останалите Happy ресторанти нито като обстановка и атмосфера, нито като качество на обслужването, нито като вкус на храната... Не бих стъпила повече.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.

Мартин
София / 01 Март / 14:16 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Ресторантът няма нищо общо с останалите от веригата. Обслужването е бавно, менюто окъдно, а количеството на порциите е под всякаква критика.

Иванка Лигова-Милушева
София / 18 Февруари / 15:20 ч.
anelia Zinovieva
София / 11 Февруари / 19:53 ч.

Залата на втория етаж е много приятна, масата ни беше с хубав изглед. Персоналът е любезен, с храната много добра

Нели Матеева
София / 24 Януари / 14:12 ч.
Мадлин Дизова
София / 29 Декември / 17:55 ч.
Hristina Kateva
София / 02 Декември / 14:35 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

За пореден път сме разочаровани от храната. Чабатата беше твърда като камък. Рибата беше вкусна и добре приготвена,но всичко останало беше не добре приготвено. Няколко пъти посещаваме Хепи в Банкя и всеки път си тръгваме разочаровани. Най-вероятно това беше последното посещение там специално.

Надя Лесичка
София / 13 Ноември / 13:36 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната беше както обикновено. Впоследствие установих, че в сметката бяха включени неща, които не сме поръчали.

Росица Илиева
София / 13 Ноември / 10:40 ч.

Приятна обстановка, вкусна храна, любезен персонал. Препоръчвам!

anelia Zinovieva
София / 01 Ноември / 14:44 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната и обслужването от сервитьорката и сервитьор от бара бяха много добри. Първоначално обаче човекът, който ни посрещна искаше да ни настани 3ма човека на малка маса, подходяща за двама с извинението, че ако ни настани на маса за 6 човека няма къде да ги сложи. В същото време имаше маси за 6 човека, заети от по двама души, както и две неразчистени големи маси. Началното неприятно усещане беше коригирано от сервитьорката и господинът от бара, който поправи и сметката ни с отстъпката от rezzo.

Людмил Дончев
София / 31 Октомври / 10:38 ч.
Aleksandra Marinkova
София / 19 Октомври / 23:38 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Здравейте, Като цяло беше ОК. Не мога да го оценя с повече. След като поръчахме каничка вино с 4 чаши, то за 4тата чаша помолихме около 10 пъти - накрая чашата дойде мокра с вода вътре. Поръчахме телешко - като помолихме да е алангле. Дойде много добее изпечено, нищо дори доближаващо се до алангле. Върнахме го и чакахме може би над 20 мин за нова порция, която се върна със същата гарнитура, вече студена … и отново телешкото не беше алангле.

Станислава
София / 16 Октомври / 14:09 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Всичко беше ок с изключение на прекомерно дългото чакане за яденето.

Кремена Данева
София / 23 Септември / 14:12 ч.

Всичко беше супер!

Катя Христова
София / 20 Септември / 16:47 ч.
Добра кухня, сравнително бавно обслужване.
Марина Цветанова Krasimirowa
София / 15 Септември / 14:04 ч.
Благодаря за доброто обслужване!
Hristina Kateva
София / 10 Септември / 14:25 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Не получихме 20% отсъпка от сметката,както трябвале да бъде при направената резервация. При настаняването на масата казахме,че сме с резервация през Rezzo,както и когато поисках сметката също казах,че сме с резервация и отсъпка от 20%,сервитьорката ми благодари и каза,че няма проблем и че веднага носи сметката,но в момента в който я поднесе видяхме,че няма отстъпка. Обслужване също беше доста бавно,заведението не беше пълно. Слабо изпълнение на лимонадата им за пореден път.Много вода,малко лимон и малко сироп.

Отговор от ReZZo.bg:

Уведомоли сме управата на обекта, като те ни гарантираха, че са взели всички необходими мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Клиентът ще бъде компенсиран при следващо посещение. 

Илиана
София / 29 Август / 16:03 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Mного разочарова останах. Като цяло съм много доволна от Хепи, но в Банкя ве§е не бих отишла. Нямат суши, свинските каренца не бяха изпечени и ми миришеха лошо, сафрида също миришеше и не го ядохме.

Пламен Ялъмов
София / 26 Август / 14:04 ч.
Прекрасно обслужване. Готвачът е също много добър
Камен Станчев
Варна / 19 Август / 16:57 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Всичко беше наред, макар обстановката да се различава от другите ресторанти Хепи. Особено впечатление ми направи, че традиционната анкета със сметката, която навсякъде е на таблет тук беше на хартиена бланка, разбира се не я попълних.

Юлиян Тодоров
София / 16 Август / 14:47 ч.
Христо Узунов
София / 26 Юли / 21:55 ч.

Атказахани резервацията

Отговор от ReZZo.bg:

След кореспонденция с колегите, установихме, че са имали временен проблем с електрическото захранване и поради тази причина са уведомили всички резервации, че няма да успеят да ги приемат. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения относно причиненото неудобство. 

Калоян Недялков
София / 22 Юли / 20:12 ч.

Много приятна беше обстановката, атмосферата и храната. Без навалица и шум около ресторанта.

Симона Иванова Иванова
София / 20 Юли / 13:39 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Имаме забележка към обслужващия персонал. Нужно е да се повтори по няколко пъти какво искаме да поръчаме и въпреки това донесоха съвсем друго нещо от поръчаното. Относно питиетата, бяхме поръчали Виолетово Дайкири с боровинки - НИЩО ОБЩО с това ,което е показано в менюто нито като вид, да не говорим ,че не беше напълено до горе. Ресторанта не предлага СУШИ. Обстановката иначе е добра.

Гергана Стоянова
София / 22 Юни / 14:43 ч.

Сервираха ни развалена супа.

Отговор от ReZZo.bg:

Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения и компенсира на място клиента.

Лидия Якимова
София / 12 Юни / 22:33 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Много приятна локация и атмосфера в ресторанта. Усмихнат и приветлив персонал, бързо и внимателно обслужване. Липсваше ни, че в този обект не се предлага суши.

Полина Божинова
София / 11 Май / 15:10 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
Марин
София / 20 Април / 06:50 ч.

Бавно и мудно обслужване. Поръчахме няколко неща + "Хепи късчета". Месото беше сурово, помислихме, че ще изкудкудяка... Извикахме управител - момчето сякаш за първи ден беше на работа. Неадекватни действия. Сметката я чакахме около 15 минути и накрая я платихме на крак. Нямаше таблет, но отказаха да не платим, въпреки че не беше заслужено. Отврат.

Отговор от ReZZo.bg:

Ресторант Happy Bar&Grill Банкя поднася своите най-искрени извинения относно причиненото неудобство. Благодарим Ви за подадения сигнал, след който моментално е започната извенредна проверка в този ресторант.

Светослава
София / 04 Април / 23:36 ч.
Храната е много вкусна. Сервитьорът Георги беше много любезен и внимателен. Препоръчвам.
Никола Николов
София / 04 Април / 17:05 ч.
Гергана Стоянова
София / 02 Април / 14:52 ч.

Бяха забравили за едното ястие. След чакане повече от 40 минути го отказах. Имаше грешка при връщането на ресто/ върнаха ни 15лв по-малко/.

Асен Танев
София / 25 Март / 20:33 ч.
Останахме учудени, обектът определено не може да се нарече "Happy". Отношението на персонала, интериора и храната не са на ниво. Определено не бих посетил този ресторант отново. Събота вечер, беше пълен на 50%...
Боряна Бурова
София / 22 Септември / 22:11 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната беше много гадна. Не ходете там. Салатата нямаше нищо общо със снимката. Вкусът и беше ужасен. Имаше вкус на хладилник.

Антония Методиева
София / 22 Септември / 14:22 ч.
Прекрасна обстановка вежлив и усмихнат персонал и коректно обслужване
yordanka spasova spasova
София / 31 Август / 14:11 ч.
Десислава Петрова
София / 29 Август / 13:11 ч.
Здравейте, моля да откажа резервацията.
Джулия Нейкова Нейкова
София / 22 Август / 19:48 ч.
Румяна Галищарова
София / 18 Август / 16:27 ч.
Росица Гелова
София / 09 Август / 19:42 ч.
Силвия Петрова
София / 07 Август / 15:56 ч.
Юлиян Тодоров
София / 02 Август / 22:22 ч.
Джулия
Перник / 29 Юли / 14:08 ч.
Ивайло Евтимов
София / 28 Юли / 19:04 ч.

Вкусно като във всички остнали Хепи ресторанти, но не се предлга суши което ни изненада.

Анна-Никол Енчева
София / 16 Юли / 14:02 ч.
Златина Стоянова
Бургас / 14 Юли / 14:27 ч.
Хепи в гр. Банкя няма нищо общо с останалите вериги Хепи - хигиената беше под всякаква критика, обслужването от зле по-зле - чакахме да ни донесат напитките повече от 15 мин. и да си поръчаме салатите.. Никак не сме доволни! Не чухме нито веднъж сервитьорката да ни подкани и подсети за поръчки. Не ни питаха дали ни харесва храната - а тя доста се различаваше от храната в останалите Хепита. Избрахме това място, заради детския кът. Но мисля, че никога не бих седнала там отново! За мен това заведение не е Хепи!!!
Петър Василев
София / 09 Юли / 14:52 ч.
Александър Георгиев
София / 08 Юли / 13:13 ч.
Не ни позволиха да използваме отстъпката от ReZZo.bg тъй като платихме с gift карта. А gift карата е заредена с реални пари. Не е подарък или да е спечелена отнякъде... Заредена е с реални пари и не би трябвало да отпада отстъпката в подобен случай.
Наталия Стоева
София / 07 Юли / 15:06 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Посещавал съм много пъти всички ресторанти от Веригата Хепи. Но този път останах разочарован - доста от ястията в менюто изобщо не се прелагаха. и по-лошото е, че не ни казаха предварително, а трябваше да разберем след като почъчахме няколко и се оказа, че.... ги няма.

Пламена Янева
София / 06 Юли / 15:07 ч.
Чудесно място за семейство с деца. Детският кът е на открито и прохладно през лятото.
Мария Тачева
София / 30 Юни / 16:01 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Всяко друго Хепи посетете, това има още път да извърви!

ЙОАННА ДИМИТРОВА
София / 30 Юни / 14:14 ч.
Доволни сме!
anelia Zinovieva
София / 25 Юни / 14:09 ч.
Персоналът беше любезен, храната вкусна. Останахме доволни :-)
Елена Цонева
София / 24 Юни / 15:32 ч.
Мястото е чудесно.Храната и обслужването бяха чудесни.Обстановката е спокойна и приятна.
Георги Крумов
София / 07 Юни / 20:46 ч.
Кирилка Кирилова Кирилова
София / 03 Юни / 09:30 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Все едно не бяхме в "Хепи" а в някакъв обикновен ресторант. Кухнята беше под всякаква критика, поръчките много се бавеха, менюто беше изключително малко като избор, а да не говорим че суши въобще и не предлагат.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.

Dobromir Gorchov
София / 02 Юни / 19:04 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Бяха забравили един артикул от поръчката:сирена с боровинково сладко. Когато го донесоха, сладко бе сироп сякаш разреден с вода..

Лилан Бакър
София / 01 Юни / 00:19 ч.

Във всички останали ресторанти на "Хепи" съм изключителнп доволна, персонал, храна, обстанова всичко е на нивоЗ Обаче от Хепи в Банкя съм много разочарована. Много лошо отношение от персонала, нито те посрещат , нито те настаняват ,както обикновено. Менюто беше изключително бедно, липсваха много неща. Вътре беше студено.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство при Вашето посещение в Happy Банкя. Уведомили сме управата на заведението за този случай, като те ни увериха, че са взели всички необходимите мерки за да подобрят своите услуги и да станат по-добри за Вас! Мнението на всеки клиент е изключително важно!

Ердинч Мустафов
София / 26 Май / 18:04 ч.
Калоян Недялков
София / 25 Май / 17:13 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната беше вкусна, обстановката приятна.

Енчо Енгелс
София / 21 Май / 15:28 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Прекараме страхотно, благодарим за обслужването!

Йорданка Николова
София / 15 Май / 14:07 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
Евгени Петров
София / 14 Май / 22:41 ч.
Прекараме добре, но не получихме отстъпка. На почти празен ресторант (две маси) казахме, че имаме резервация (само не споменахме, че е от Реззо) явно затова... Иначе и таблет със сметката не дойде. Навярно или вече не носят таблет за обратна връзка, или в Банкя не го ползват
Георги Крумов
София / 11 Май / 21:04 ч.
Кирил Колев
София / 11 Май / 10:13 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

За съжаление изобщо не останахме с впечатление, че сме в ресторант от веригата на "Happy".

Калоян Недялков
София / 04 Май / 16:36 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната беше вкусна, сервитьорката любезна и атмосферата приятна. Имаха обаче доста работа, а явно не им достига все още персонал, което доведе до повечко чакане при плащането на сметката.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo, бихме искали да Ви благодарим. Мнението Ви е от изключителна важност за нас!

Цветанка
София / 02 Октомври / 11:03 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
Anna Ilieva
София / 11 Септември / 23:11 ч.
Николета Стоилова Стоилова
София / 10 Септември / 14:58 ч.
Ивайло Богданов
София / 28 Август / 15:04 ч.
Обикновено се въздържам да оставям негативни коментари, но случая го налага. Посетихме заведението семейно, двама от нас получиха разтройство. Подобно беше и положението с наши приятели посетили заведението предния ден. Екипа се разкъсва от работа. Персонала е изключително внимателен но крайно недостатъчен. Не знам колко са готвачите но са скандално малко. Имахме усещането че работи един човек и това е просто недопустимо. Проблема на това заведение не е в работниците а в мениджмънта. По нищо не усетих че това е част от веригата Happy. Дали ще го посетим отново - съмнявам се. Планирахме няколко семейни събития на това място, но определено ще сменим ресторанта. Като добър пример за обслужване и настроение давам ресторанта в Младост. Това е и нашия фаворит от веригата. Надявам се това заведение в Банкя да стигне нивото на останалите скоро, защото иначе ще затвори и то преждевременно.
Anna Ilieva
София / 28 Юли / 23:45 ч.
Ангел Раев
София / 15 Юли / 09:59 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Можеше да се постараят малко повече в обслужването.

Пламена Петрова
София / 12 Юли / 19:25 ч.
Ивета Спасова
София / 12 Юли / 17:27 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Лошо обслужване,не ни приспаднаха 10 процента от направената през резо резурвация

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.Задействана е Rezzo Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран oт ресторанта за случилото се.

Йордан Йорданов
София / 30 Юни / 16:20 ч.
Както винаги всичко беше на много високо ниво.
Polly Savova
София / 29 Юни / 22:58 ч.
Всичко беше на ниво, благодарим :)
Катя Шуманова
София / 26 Юни / 14:11 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Останахме доволни и от обслужването и от храната. С rezzo е удобно и по икономично. Благодаря rezzo!!!

Цветелина Янчева
София / 09 Март / 14:39 ч.
Обстановката и храната са добри, но сервизът е разочароващ.
Велияна Христова
София / 02 Март / 14:22 ч.
Благодаря за любезното обслужване. Храната беше чудесна. Много приятна атмосфера. Поздравления!
Светлана Янева
София / 03 Февруари / 08:53 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Много разочароващо! Направихме резервация за 6 човека, а когато отидохме там се оказа, че не са ни запазили маса и няма къде да ни настанят! Обстановката и персонала не отговарят на нивото на веригата и значително развалят имиджа на Happy!

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.

Илиана Радева
София / 31 Януари / 11:49 ч.
Alex Penkov
София / 22 Януари / 12:33 ч.
Супер!
Никола Христов
София / 11 Декември / 15:39 ч.
Цветелина Янчева
София / 08 Декември / 23:19 ч.

Много сме доволни. Прекарахме си страхотно!

Яна Димитрова
София / 11 Ноември / 07:10 ч.
Приятна обстановка, добро обслужване!
Надя Борисова
София / 06 Ноември / 14:06 ч.
Tatiana
Габрово / 03 Ноември / 19:30 ч.
Ангел Раев
София / 25 Октомври / 16:17 ч.

Много уютно и спокойно.

Александър Емилов Пармаков
София / 24 Октомври / 16:52 ч.
Vessela Traykova
София / 29 Септември / 15:58 ч.
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Мястото е приятно, но все още предлагат само част от менюто на Happy, няма суши, общо около 2/3 от нещата липсват и има и разочаровани хора. До две седмици би трябвало да оправят менюто и всичко да е наред.

Покажи всички коментари
направете резервация с до 20% отстъпка
направете вашата

резервация

с оферта

×

ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА

При посещение в обекта е необходим зелен сертификат

Брой хора

Възрастни:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Брой деца до 12г.
Брой деца до 12г.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
За тази дата имате възможност да изберете и предплатите маса

Час

11:00
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ

Тип резервация

Тип резервация:

Изберете оферта:
Плащане
Или плати с карта
Powered by
Не откривате желаният от Вас час?
Направете запитване тук
ОФЕРТА

Масата Ви ще се пази до 15 минути

резервирай маса