Happy Банкя е най-новото заведение в семейството на Happy Bar & Grill. Заведението отвори врати през септември 2019 г. и предлага модерна атмосфера, добро обслужване и разбира се любимите Happy ястия. Ресторантът е на два етажа, като разполага с две закрити тераси, както и открита лятна градина. Едната тераса се намира до детския ни кът, който, обаче е изцяло открит и няма пряк достъп от терасата до него. Детският кът е на разположение на гостите през летния сезон, като достъпът е безплатен. За удобството и комфорта на нашите клиенти заведението разполага с паркинг с 10 места и голяма лятна градина. Ресторантът предлага съкратено меню с най-харесваните в ресторантите ни ястия.
За вас, нашите клиенти, ресторантът е предвидил 170 места в закритата част и 48 места в лятната градина.
Допълнителни опции: | Зимна градина , Лятна градина/тераса, Детски кът, Бебешко столче и Телевизор |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг |
Работно време: |
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
|
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Можеше да се постараят малко повече в обслужването.
Лошо обслужване,не ни приспаднаха 10 процента от направената през резо резурвация
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.Задействана е Rezzo Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран oт ресторанта за случилото се.
Останахме доволни и от обслужването и от храната. С rezzo е удобно и по икономично. Благодаря rezzo!!!
Много разочароващо! Направихме резервация за 6 човека, а когато отидохме там се оказа, че не са ни запазили маса и няма къде да ни настанят! Обстановката и персонала не отговарят на нивото на веригата и значително развалят имиджа на Happy!
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Много сме доволни. Прекарахме си страхотно!
Много уютно и спокойно.
Мястото е приятно, но все още предлагат само част от менюто на Happy, няма суши, общо около 2/3 от нещата липсват и има и разочаровани хора. До две седмици би трябвало да оправят менюто и всичко да е наред.