home image
coin icon
Цени за бизнес партньори
home image
en
EN
header bottom border

Happy Bar & Grill Банкя

ул. „Княз Борис I“ 8, гр. Банкя, София
Кухня: Интернационална и BBQ Район: Банкя Средна сметка: От 20 лв. до 30 лв. / възрастен (сумите са ориентировъчни)

Последен коментар

Десислава Н.
Виж повече

За "Happy Bar & Grill Банкя"

Happy Банкя е най-новото заведение в семейството на Happy Bar & Grill. Заведението отвори врати през септември 2019 г. и предлага модерна  атмосфера, добро обслужване и разбира се любимите Happy ястия. Ресторантът е на два етажа, като разполага с две закрити тераси, както и открита лятна градина.  Едната тераса се намира до детския ни кът, който, обаче е изцяло открит и няма пряк достъп от терасата до него. Детският кът е на разположение на гостите през летния сезон, като достъпът е безплатен. За удобството и комфорта на нашите клиенти заведението разполага с паркинг с 10 места и голяма лятна градина. Ресторантът предлага съкратено меню с най-харесваните в ресторантите ни ястия.
За вас, нашите клиенти, ресторантът е предвидил 170 места в закритата част и 48 места в лятната градина.

Допълнителни опции: Лятна градина/тераса, Зимна градина , Телевизор, Бебешко столче, Детски кът, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи
Начини за плащане: в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica
Разполага с: Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг
Работно време:
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00

Общи условия

1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави. 


2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg. 


3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.


4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението. 


5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави. 


6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.


7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.

 

8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.

Виж повече

Коментари

Десислава Н.
София / 05 Декември / 2024
Ния А.
София / 29 Ноември / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

В заведението не спазиха правилата за резервация чрез rezzo.bg. Не предоставиха отстъпката и сервитьора ни заяви троснато да си извадим отстъпката от веднъж извадената сметка и че той щял да я заплати. Менюто не е актуализирано спрямо другите ресторанти от веригата

Мелани Н.
София / 17 Ноември / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

С приятелите ми сме редовни клиенти на вашите заведения и с удоволствие посещаваме обектите ви. Вчера за първи път решихме да посетим ресторанта ви в Банкя, но, за съжаление, останахме разочаровани от преживяването си. Още при настаняването ни забелязахме, че масата не беше почистена – върху нея имаше остатъци от трохи, което остави неприятно първо впечатление. Освен това, за разлика от останалите обекти, тук не се предлага суши – информация, която не бе предварително ясно указана. Избрахме други ястия от менюто, но за съжаление, обслужването беше на по-ниско ниво от очакваното. Чиниите ни останаха неотсервирани повече от час, което създаде чувство за пренебрежение към клиентите. Смятаме, че обслужването и хигиената са ключови елементи за доброто преживяване в едно заведение, и затова не сме сигурни, че бихме посетили този обект отново. Благодарим за вниманието и се надяваме на подобрение в бъдеще.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. 

Румен В.
София / 17 Ноември / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Салатата беше сервирана с много студени зеленчуци(домати и краставици).

Марчела Р.
София / 03 Ноември / 2024

Персоналът е мил, но много недостатъчен. Менюто е изключително празно и дори на това празно меню липсваха някой ястия. Храната ни се бави много и не беше вкусно, някой от нещата бяха студени. Салатите бяха сухи и пълни с крутони и престояли на вкус.

Daniela V. В.
Стара Загора / 03 Ноември / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
Димитър В.
София / 24 Октомври / 2024
Яница С.
София / 20 Октомври / 2024
Всичко беше страхотно и на ниво!
Яна С.
София / 12 Октомври / 2024
Василка В. В.
София / 06 Октомври / 2024
Калина Ч.
София / 05 Октомври / 2024
Не получихме 20% отстъпка от сметката.
Krasimir
София / 24 Септември / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
Detelina N.
София / 12 Септември / 2024

Бяха запазени 2 маси от тези, които вероятно най-радко се ползват при положение, че беше празно заведението по това време; Много добре приготвена вечеря; Откъм обслужване - малко се прекалява с това да те питат дали всичко е наред особено докато се храниш.

Ивелин П.
София / 07 Септември / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Супер беше всичко, но нямаше отстъпка от резервацията. :)

Отговор от ReZZo.bg:

В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.

Ивайло Н.
София / 31 Август / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Бедно меню, липса на лед в лимонадата, сравнително по-малки порции отколкото други ресторанти в същата верига. Не си заслужаваше пътя от София и не бихме повторили.

Нонка Б.
София / 30 Август / 2024
Прекарамхме чудесно. Много сме доволни от храната и обслужването! Има и хубава гледка от 2 етаж.
Весела Д.
София / 19 Август / 2024

Добро обслужване. Приятна обстановка.

Кирил С.
София / 16 Август / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Не на нивото на Happy, много бавно. Поне бяха любезни.

Соня
София / 30 Юли / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Бяхме посрещнати и настаненени от любезния персонал. Оказа се ресторанта не предлага суши и няма калмари. Тъй като празнувахме 12-тия рожден ден на дъщеря ми, се получи доста неприятна ситуация. От заведението промениха резервацията и ни изпратиха в Хепи Люлин

Desislava N.
София / 28 Юли / 2024
Камелия Н.
Пловдив / 25 Юли / 2024

Благодарим за резервацията! Прекрасно обслужване и страхотна храна!

Деница П.
София / 20 Юли / 2024

Здравейте, разочаровани сме от ресторанта, чакахме храната почти 2 часа, а така и не получихме 20% отстъпка от сметката. Редно е, ако не се предлага отстъпката да не се и предлага при резервация

Катрин Г.
София / 08 Юли / 2024
Radoslava S.
София / 28 Юни / 2024

Беше отлично - храна и обслужване!

Кръстина Ч.
София / 15 Юни / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Не ни настаниха въпреки, че другата зала беше свободна

Петър П.
София / 13 Юни / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Тези умни хора които отговарят за настаняването, видяха че е мрачно и ще завали всички момент. Сложиха ни на маса под открито небе. Отказах да седнем, те си правят някакъв купон в закритата част и казват че не работи. Винаги в ресторанта в Банкя има проблем и винаги бързат да затворят в 21.00ч. Може би в този ресторант са наказание и изхвърлените служители, но така си губят и кликнете.

Борис Т.
София / 13 Юни / 2024

Приятна обстановка и обслужване

Елизабет А.
София / 05 Юни / 2024

Останахме много доволни от храната и от любезното обслужване !

Ваня В.
София / 02 Юни / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Определено няма да повторим посещението си в Хепи Банкя. Няма нищо общо с останалите Хепи ,в които сме били. Нито чистотата е на ниво, пързалката на детският кът беше счупена на две, да ни обслужат чакахме 15 минути, а поръчката си чакахме 40 минути. Отделно и грамажът и вкусът на нещата ,които поръчахме нямат нищо общо с тези,които сме поръчвали в други Хепита. Разочаровани сме и няма да повторим този ресторант. Нядявам се оправата да прочете този коментар.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo и Happy Банкя бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.

Цветелина Я.
София / 01 Юни / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Не сме доволни. За последен път посещаваме това заведение. Абсолютна дезорганизация на персонала. Първо ни казаха, че не се пуши в закритата градина, а на следващите клиенти донесоха пепелник и им казаха, че няма проблем. Поръчахме нестудена вода за детето - имало само студена. Той отиде на бара да попита и му дадоха топла вода. Беше ни резервирана маса навън, но ни преместиха, защото започна да пръска леко и щели да затварят външната градина. Така и не я затвориха, а просто им трябваше масата, защото беше с 6 стола, а ние бяхме трима. Звънецът за повикване на сервитьор не работеше, а серветьор рядко се появяваше да провери имаме ли нужда от нещо. За малко да си тръгнем без да платим, тъй като нямаше на кого да поискаме сметката.

Пламен М.
Пловдив / 31 Май / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Разочароващо! Нищо общо с обектите в Пловдив и София! Пода беше мръсен и лепкав, на няколко метра от нашата маса имаше отворен кош за боклук! Телешкото беше жилаво и пресния лук върху него, отдавна не беше пресен!

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.

Весела Д.
София / 27 Май / 2024

Добро обслужване. Хубава храна.

Даниел Г. Г.
София / 27 Май / 2024

Различен стандарт(по-нисък) и доста по-малко меню, отколкото в София. Порцията със сьомга, беше сервирана с печени картофи, които излгеждаха доста зле. Като реаксиця персонала се справи добре, но кухнята е различна спрямо София! За пръв път ни се случва това!

Александро п.
София / 27 Май / 2024
Оценката ми е много лоша и базирана на лошото и бавно обслужване, това ми е последното посещение на този ресторант.
Радослава А.
София / 12 Май / 2024

Всичко бе супер.

Diyana M.
София / 05 Май / 2024

Единственото хубаво к нормално нещо, беше обслужването! Храната е с ниско качество и малки грамажи! Няма нищо общо с другите ресторанти от веригата! Не бихме повторили!

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение

Алекс Н.
София / 01 Май / 2024

Въпреки резервацията с отстъпка,такава не ни бе направена,а и не представиха касов бон.Явно келнерите работят за себе си в Хепи!Тъжно...Или защато е в Банкя?

Loreta D.
София / 29 Април / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Няколко пъти правя резервация в Happy Bankya и винаги имам забележки, но последната мина границите. Заведението не беше толкова препълнено, колкото се очакваше предвид празника, но сервитьорките не отговаряха на повикванията ни. А когато успявахме да ги извикаме, бавеха поръчките, особено десерта (дойде един само). Накрая не успяхме да платим с карта, не им работеха пост терминалите. Крайно непрофесионално за нивото на такава верига.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.

Александър
София / 29 Април / 2024

Нивото не беше точно както сме свикнали в Хепи

Anna I.
София / 02 Април / 2024
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Прекарахме добре, малкото наличности в менюто, от които поръчахме, бяха вкусни. Няма да оставям негативна оценка, защото имаме нужда от нещо за хапване в Банкя, но ако е възможно гнусният под в т.нар. в момента “основна зала” за непушачи да бъде измит, ще стане доста по-поносимо!

Калоян Н.
София / 10 Март / 2024

Всичко беше чудесно. Единственият недостатък е че менюто е по-съкратено, спрямо другите ресторанти от веригата. Иначе локацията е на много спокойно и приятно място.

Вилизар Т.
София / 08 Март / 2024
Ева В.
София / 05 Март / 2024
Любезен персонал
Йордан Й.
София / 15 Февруари / 2024
Росица И.
София / 11 Февруари / 2024
Вкусна храна, бързо обслужване, любезен персонал!
Анна Т.
София / 06 Февруари / 2024

Много приятно

Атанаска В.
София / 22 Януари / 2024
Veselin S.
Варна / 11 Януари / 2024

Вкусна храна и прекрасно обслужване!

Ventsislav D.
София / 09 Януари / 2024
Силвия Г.
София / 09 Декември / 2023

Беше много приятна вечер прекарана в Хепи Банкя. Нашата сервитьорка Силвия беше много мила и отзивчива,щеше да е страхотно ако всички бяха като нея!

Весела С.
София / 24 Ноември / 2023

За съжалениие, вчера не останахме доволни от посещението си. Имаше проблем с храната....доста кисела пилешка супа и кисели кюфтенца с картофено пюре и гъбен сос.

Борис
София / 20 Ноември / 2023

Бързо и качествено обслужване. Много съм доволен. Храната беше вкусна

Цветелина Я.
София / 11 Ноември / 2023

Прекарахме чудесно, храната и обслужването бяха добри, но в закритата градина стана доста студено.

Енчо Е.
София / 08 Октомври / 2023

Благодаря, останахме много доволни????

ИвайлоТасев
София / 22 Септември / 2023
Росица И.
София / 04 Септември / 2023

Много съм доволна и от храната и от отношението на персонала.

Ина Т.
София / 24 Август / 2023
Много съм доволна от храната, обслужването и разбира се от 20- те % отстъпка от всичко поръчано . Това е повече от чудесно. Пак ще се възползвам от тази оферта с огромно удоволствие!
Милена Г.
София / 05 Август / 2023
Весела Д.
София / 15 Юли / 2023

Приятно място, вкусна храна, добро обслужване. Доволни сме!

Pavel U.
София / 11 Юли / 2023

Храната и обслужването бяха отлични.

Лиляна
София / 20 Юни / 2023
Храната е чудесна, а обслужването е на ниво. Фокус към клиента и детайлите!
Александра В.
София / 30 Май / 2023
От последното ни посещение през ноември нивото на ресторанта за жалост е паднало много, по нищо не може да се сравнява с другите ресторанти от веригата в София. Намалено работно време, бавно обслужване при положение, че няма много заети маси, бедно меню, намалени порции. Надявам се неприятното преживяване да е било еднократно.
Ивайло К.
София / 01 Май / 2023
Перфектно, както винаги!
Анна К.
София / 21 Април / 2023

1. Обслужване О 2.Чакане на Вино и Храна 3.Тортата ви Лазаня с Нутела и палачинки беше суха и не ставаше изобщо 4. Салата с домат и патладжан беше поднесена все едно някой беше повърнал от едната страна

Велимира М.
София / 08 Април / 2023
Зарка М.
София / 01 Април / 2023
Ваня К.
София / 25 Март / 2023
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

НИЩО общо с останалите Happy ресторанти нито като обстановка и атмосфера, нито като качество на обслужването, нито като вкус на храната... Не бих стъпила повече.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.

Мартин
София / 01 Март / 2023
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Ресторантът няма нищо общо с останалите от веригата. Обслужването е бавно, менюто окъдно, а количеството на порциите е под всякаква критика.

Иванка Л.
София / 18 Февруари / 2023
anelia Z.
София / 11 Февруари / 2023

Залата на втория етаж е много приятна, масата ни беше с хубав изглед. Персоналът е любезен, с храната много добра

Нели М.
София / 24 Януари / 2023
Мадлин Д.
София / 29 Декември / 2022
Христина К.
София / 02 Декември / 2022
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

За пореден път сме разочаровани от храната. Чабатата беше твърда като камък. Рибата беше вкусна и добре приготвена,но всичко останало беше не добре приготвено. Няколко пъти посещаваме Хепи в Банкя и всеки път си тръгваме разочаровани. Най-вероятно това беше последното посещение там специално.

Nadia L.
София / 13 Ноември / 2022
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната беше както обикновено. Впоследствие установих, че в сметката бяха включени неща, които не сме поръчали.

Росица И.
София / 13 Ноември / 2022

Приятна обстановка, вкусна храна, любезен персонал. Препоръчвам!

anelia Z.
София / 01 Ноември / 2022
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната и обслужването от сервитьорката и сервитьор от бара бяха много добри. Първоначално обаче човекът, който ни посрещна искаше да ни настани 3ма човека на малка маса, подходяща за двама с извинението, че ако ни настани на маса за 6 човека няма къде да ги сложи. В същото време имаше маси за 6 човека, заети от по двама души, както и две неразчистени големи маси. Началното неприятно усещане беше коригирано от сервитьорката и господинът от бара, който поправи и сметката ни с отстъпката от rezzo.

Людмил Д.
София / 31 Октомври / 2022
Aleksandra M.
София / 19 Октомври / 2022
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Здравейте, Като цяло беше ОК. Не мога да го оценя с повече. След като поръчахме каничка вино с 4 чаши, то за 4тата чаша помолихме около 10 пъти - накрая чашата дойде мокра с вода вътре. Поръчахме телешко - като помолихме да е алангле. Дойде много добее изпечено, нищо дори доближаващо се до алангле. Върнахме го и чакахме може би над 20 мин за нова порция, която се върна със същата гарнитура, вече студена … и отново телешкото не беше алангле.

Станислава
София / 16 Октомври / 2022
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Всичко беше ок с изключение на прекомерно дългото чакане за яденето.

KREMENA
София / 23 Септември / 2022

Всичко беше супер!

Катя Х.
София / 20 Септември / 2022
Добра кухня, сравнително бавно обслужване.
Марина Ц. K.
София / 15 Септември / 2022
Благодаря за доброто обслужване!
Христина К.
София / 10 Септември / 2022
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Не получихме 20% отсъпка от сметката,както трябвале да бъде при направената резервация. При настаняването на масата казахме,че сме с резервация през Rezzo,както и когато поисках сметката също казах,че сме с резервация и отсъпка от 20%,сервитьорката ми благодари и каза,че няма проблем и че веднага носи сметката,но в момента в който я поднесе видяхме,че няма отстъпка. Обслужване също беше доста бавно,заведението не беше пълно. Слабо изпълнение на лимонадата им за пореден път.Много вода,малко лимон и малко сироп.

Отговор от ReZZo.bg:

Уведомоли сме управата на обекта, като те ни гарантираха, че са взели всички необходими мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Клиентът ще бъде компенсиран при следващо посещение. 

Илиана
София / 29 Август / 2022
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Mного разочарова останах. Като цяло съм много доволна от Хепи, но в Банкя ве§е не бих отишла. Нямат суши, свинските каренца не бяха изпечени и ми миришеха лошо, сафрида също миришеше и не го ядохме.

Пламен Я.
София / 26 Август / 2022
Прекрасно обслужване. Готвачът е също много добър
Камен С.
Варна / 19 Август / 2022
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Всичко беше наред, макар обстановката да се различава от другите ресторанти Хепи. Особено впечатление ми направи, че традиционната анкета със сметката, която навсякъде е на таблет тук беше на хартиена бланка, разбира се не я попълних.

Юлиян Т.
София / 16 Август / 2022
Христо У.
София / 26 Юли / 2022

Атказахани резервацията

Отговор от ReZZo.bg:

След кореспонденция с колегите, установихме, че са имали временен проблем с електрическото захранване и поради тази причина са уведомили всички резервации, че няма да успеят да ги приемат. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения относно причиненото неудобство. 

Калоян Н.
София / 22 Юли / 2022

Много приятна беше обстановката, атмосферата и храната. Без навалица и шум около ресторанта.

Симона И.
София / 20 Юли / 2022
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Имаме забележка към обслужващия персонал. Нужно е да се повтори по няколко пъти какво искаме да поръчаме и въпреки това донесоха съвсем друго нещо от поръчаното. Относно питиетата, бяхме поръчали Виолетово Дайкири с боровинки - НИЩО ОБЩО с това ,което е показано в менюто нито като вид, да не говорим ,че не беше напълено до горе. Ресторанта не предлага СУШИ. Обстановката иначе е добра.

Гергана С. С.
София / 22 Юни / 2022

Сервираха ни развалена супа.

Отговор от ReZZo.bg:

Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения и компенсира на място клиента.

Лидия Я.
София / 12 Юни / 2022
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Много приятна локация и атмосфера в ресторанта. Усмихнат и приветлив персонал, бързо и внимателно обслужване. Липсваше ни, че в този обект не се предлага суши.

Полина Б.
София / 11 Май / 2022
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
Марин К.
София / 20 Април / 2022

Бавно и мудно обслужване. Поръчахме няколко неща + "Хепи късчета". Месото беше сурово, помислихме, че ще изкудкудяка... Извикахме управител - момчето сякаш за първи ден беше на работа. Неадекватни действия. Сметката я чакахме около 15 минути и накрая я платихме на крак. Нямаше таблет, но отказаха да не платим, въпреки че не беше заслужено. Отврат.

Отговор от ReZZo.bg:

Ресторант Happy Bar&Grill Банкя поднася своите най-искрени извинения относно причиненото неудобство. Благодарим Ви за подадения сигнал, след който моментално е започната извенредна проверка в този ресторант.

Светослава
София / 04 Април / 2022
Храната е много вкусна. Сервитьорът Георги беше много любезен и внимателен. Препоръчвам.
Никола Н.
София / 04 Април / 2022
Гергана С. С.
София / 02 Април / 2022

Бяха забравили за едното ястие. След чакане повече от 40 минути го отказах. Имаше грешка при връщането на ресто/ върнаха ни 15лв по-малко/.

Асен Т.
София / 25 Март / 2022
Останахме учудени, обектът определено не може да се нарече "Happy". Отношението на персонала, интериора и храната не са на ниво. Определено не бих посетил този ресторант отново. Събота вечер, беше пълен на 50%...
Боряна Б.
София / 22 Септември / 2021
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната беше много гадна. Не ходете там. Салатата нямаше нищо общо със снимката. Вкусът и беше ужасен. Имаше вкус на хладилник.

Антония М.
София / 22 Септември / 2021
Прекрасна обстановка вежлив и усмихнат персонал и коректно обслужване
yordanka s. s.
София / 31 Август / 2021
Десислава П.
София / 29 Август / 2021
Здравейте, моля да откажа резервацията.
Джулия Н.
София / 22 Август / 2021
Росица Г.
София / 09 Август / 2021
Силвия П.
София / 07 Август / 2021
Юлиян Т.
София / 02 Август / 2021
Джулия
Перник / 29 Юли / 2021
Ивайло Е.
София / 28 Юли / 2021

Вкусно като във всички остнали Хепи ресторанти, но не се предлга суши което ни изненада.

Анна-Никол Е.
София / 16 Юли / 2021
Златина С.
Бургас / 14 Юли / 2021
Хепи в гр. Банкя няма нищо общо с останалите вериги Хепи - хигиената беше под всякаква критика, обслужването от зле по-зле - чакахме да ни донесат напитките повече от 15 мин. и да си поръчаме салатите.. Никак не сме доволни! Не чухме нито веднъж сервитьорката да ни подкани и подсети за поръчки. Не ни питаха дали ни харесва храната - а тя доста се различаваше от храната в останалите Хепита. Избрахме това място, заради детския кът. Но мисля, че никога не бих седнала там отново! За мен това заведение не е Хепи!!!
Петър В.
София / 09 Юли / 2021
Александър Г.
София / 08 Юли / 2021
Не ни позволиха да използваме отстъпката от ReZZo.bg тъй като платихме с gift карта. А gift карата е заредена с реални пари. Не е подарък или да е спечелена отнякъде... Заредена е с реални пари и не би трябвало да отпада отстъпката в подобен случай.
Виктор М.
София / 07 Юли / 2021
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Посещавал съм много пъти всички ресторанти от Веригата Хепи. Но този път останах разочарован - доста от ястията в менюто изобщо не се прелагаха. и по-лошото е, че не ни казаха предварително, а трябваше да разберем след като почъчахме няколко и се оказа, че.... ги няма.

Пламена Я.
София / 06 Юли / 2021
Чудесно място за семейство с деца. Детският кът е на открито и прохладно през лятото.
Мария Т.
София / 30 Юни / 2021
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Всяко друго Хепи посетете, това има още път да извърви!

ЙОАННА Д.
София / 30 Юни / 2021
Доволни сме!
anelia Z.
София / 25 Юни / 2021
Персоналът беше любезен, храната вкусна. Останахме доволни :-)
Елена Ц.
София / 24 Юни / 2021
Мястото е чудесно.Храната и обслужването бяха чудесни.Обстановката е спокойна и приятна.
Георги К.
София / 07 Юни / 2021
Кирил К. К.
София / 03 Юни / 2021
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Все едно не бяхме в "Хепи" а в някакъв обикновен ресторант. Кухнята беше под всякаква критика, поръчките много се бавеха, менюто беше изключително малко като избор, а да не говорим че суши въобще и не предлагат.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.

Dobromir G.
София / 02 Юни / 2021
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Бяха забравили един артикул от поръчката:сирена с боровинково сладко. Когато го донесоха, сладко бе сироп сякаш разреден с вода..

Лилан Б.
София / 01 Юни / 2021

Във всички останали ресторанти на "Хепи" съм изключителнп доволна, персонал, храна, обстанова всичко е на нивоЗ Обаче от Хепи в Банкя съм много разочарована. Много лошо отношение от персонала, нито те посрещат , нито те настаняват ,както обикновено. Менюто беше изключително бедно, липсваха много неща. Вътре беше студено.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство при Вашето посещение в Happy Банкя. Уведомили сме управата на заведението за този случай, като те ни увериха, че са взели всички необходимите мерки за да подобрят своите услуги и да станат по-добри за Вас! Мнението на всеки клиент е изключително важно!

Ердинч М.
София / 26 Май / 2021
Калоян Н.
София / 25 Май / 2021
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната беше вкусна, обстановката приятна.

Енчо Е.
София / 21 Май / 2021
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Прекараме страхотно, благодарим за обслужването!

Йорданка Н.
София / 15 Май / 2021
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
Евгени П.
София / 14 Май / 2021
Прекараме добре, но не получихме отстъпка. На почти празен ресторант (две маси) казахме, че имаме резервация (само не споменахме, че е от Реззо) явно затова... Иначе и таблет със сметката не дойде. Навярно или вече не носят таблет за обратна връзка, или в Банкя не го ползват
Георги К.
София / 11 Май / 2021
Кирил К.
София / 11 Май / 2021
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

За съжаление изобщо не останахме с впечатление, че сме в ресторант от веригата на "Happy".

Калоян Н.
София / 04 Май / 2021
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Храната беше вкусна, сервитьорката любезна и атмосферата приятна. Имаха обаче доста работа, а явно не им достига все още персонал, което доведе до повечко чакане при плащането на сметката.

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo, бихме искали да Ви благодарим. Мнението Ви е от изключителна важност за нас!

Цветанка
София / 02 Октомври / 2020
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
Anna I.
София / 11 Септември / 2020
Николета С. С.
София / 10 Септември / 2020
Ивайло Б.
София / 28 Август / 2020
Обикновено се въздържам да оставям негативни коментари, но случая го налага. Посетихме заведението семейно, двама от нас получиха разтройство. Подобно беше и положението с наши приятели посетили заведението предния ден. Екипа се разкъсва от работа. Персонала е изключително внимателен но крайно недостатъчен. Не знам колко са готвачите но са скандално малко. Имахме усещането че работи един човек и това е просто недопустимо. Проблема на това заведение не е в работниците а в мениджмънта. По нищо не усетих че това е част от веригата Happy. Дали ще го посетим отново - съмнявам се. Планирахме няколко семейни събития на това място, но определено ще сменим ресторанта. Като добър пример за обслужване и настроение давам ресторанта в Младост. Това е и нашия фаворит от веригата. Надявам се това заведение в Банкя да стигне нивото на останалите скоро, защото иначе ще затвори и то преждевременно.
Anna I.
София / 28 Юли / 2020
Ангел Р.
София / 15 Юли / 2020
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Можеше да се постараят малко повече в обслужването.

Пламена П.
София / 12 Юли / 2020
Ивета С.
София / 12 Юли / 2020
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Лошо обслужване,не ни приспаднаха 10 процента от направената през резо резурвация

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.Задействана е Rezzo Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран oт ресторанта за случилото се.

Йордан Й.
София / 30 Юни / 2020
Както винаги всичко беше на много високо ниво.
Polly S.
София / 29 Юни / 2020
Всичко беше на ниво, благодарим :)
Катя Ш.
София / 26 Юни / 2020
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Останахме доволни и от обслужването и от храната. С rezzo е удобно и по икономично. Благодаря rezzo!!!

Цветелина Я.
София / 09 Март / 2020
Обстановката и храната са добри, но сервизът е разочароващ.
Велияна Х.
София / 02 Март / 2020
Благодаря за любезното обслужване. Храната беше чудесна. Много приятна атмосфера. Поздравления!
Светлана Я.
София / 03 Февруари / 2020
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Много разочароващо! Направихме резервация за 6 човека, а когато отидохме там се оказа, че не са ни запазили маса и няма къде да ни настанят! Обстановката и персонала не отговарят на нивото на веригата и значително развалят имиджа на Happy!

Отговор от ReZZo.bg:

От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.

Илиана Р.
София / 31 Януари / 2020
Alex P.
София / 22 Януари / 2020
Супер!
Никола Х.
София / 11 Декември / 2019
Цветелина Я.
София / 08 Декември / 2019

Много сме доволни. Прекарахме си страхотно!

Яна Д.
София / 11 Ноември / 2019
Приятна обстановка, добро обслужване!
Надя Б.
София / 06 Ноември / 2019
Tatiana
Габрово / 03 Ноември / 2019
Ангел Р.
София / 25 Октомври / 2019

Много уютно и спокойно.

Александър Е. П.
София / 24 Октомври / 2019
Весела Т.
София / 29 Септември / 2019
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg

Мястото е приятно, но все още предлагат само част от менюто на Happy, няма суши, общо около 2/3 от нещата липсват и има и разочаровани хора. До две седмици би трябвало да оправят менюто и всичко да е наред.

Покажи всички коментари
направете резервация с до 20% отстъпка
направете вашата

резервация

с оферта

×

ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА

При посещение в обекта е необходим зелен сертификат

Брой хора

Възрастни:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Брой деца до 12г.
Брой деца до 12г.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
За тази дата имате възможност да изберете и предплатите маса

Час

11:00
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ

Тип резервация

Тип резервация:

Изберете оферта:
Плащане
Или плати с карта
Powered by
Не откривате желаният от Вас час?
Направете запитване тук
ОФЕРТА

Масата Ви ще се пази до 15 минути

резервирай маса