Добре дошли в ресторант „Neptun Winter Home“ – Пампорово!
Ние сме ценители на добрата храна. Затова сме приготвили за вас меню, в което сме се постарали да съчетаем богатството на морето и риба, уловена във водите на местните реки Въча и Чая. В менюто ще намерите разнообразни меса от български породи, отгледани в Родопите, както и ястия приготвени от реномираната Black Angus. Свежите зеленчуци от местни производители са доставени директно в ресторанта.
Добрата храна става още по-вкусна с хубаво вино. Подбрали сме селекция от вина на малки, независими, бутикови изби.
Добър апетит и наздраве!
*Разполагаме с луксозен микробус! При заявка можем да Ви транспортираме напълно безплатно от Вашият хотел или мястото, където сте отседнали, до ресторант „Neptun Winter Home“ – Пампорово!
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Зимна градина , Телевизор, Бебешко столче, Детски кът, Брънч меню, Паркинг, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Зимна градина, Паркинг |
Работно време: | 11:00 - 24:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Резервирах с Rezzo, но след няколко минути, от ресторанта позвъниха и май- любезно ми съобщиха, че нямат места
Отговор от ReZZo.bg:Бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. След кореспонденция с обекта установихме, че не са успели да затворят онлайн опциите си за резервация, предвид запълнения вече капацитет и поради тази причина веднага са се свързали с Вас. От управата на обекта ни увериха, че ще вземат необходимите мерки за да не допускат подобен тип ситуации вбъдеще.