Ресторант Godzila Княз Борис I е част от емблематичната за град Варна верига ресторанти Godzila. Заведението е разположено на бул. Княз Борис I в центъра на града. За да удовлетвори нуждите на всички варненци и гости на Морската столица, ресторант Godzila Княз Борис I работи денонощно!
Интериорът на ресторанта е модерен, но без да е претенциозен. Обстановката е изключително приятна и комфортна. При всяко Ваше посещение персоналът на Godzila Княз Борис I се стреми да Ви накра да се чувствате обгрижени като следва мотото на веригата - Животът е вкусен!
Независимо по кое време посетите ресторанта, за обяд или много късно вечерта, можете да похапнете вкусно и приятно от многобройните неповторими ястия, които предлага менюто на Godzila.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина |
Работно време: | 10:00 - 06:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно петнадесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Вкусна храна,любезно и бързо обслужване.Доволна съм и бих се върнала пак.
Страхотни пици, обстановка и обслужване! Само отстъпката от Резо не ни дадоха, въпреки че казах, че имаме такава.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Беше ни изключително приятно, а сервитьорът беше много учтив и отзивчив!
Чудесна кухня. Приятна атмосфера. Но в сферата на сервирането персонала има още много на какво да се учи.
Любезно обслужване, вкусна храна и уютна обстановка. Препоръчвам!
Вкусна храна и отлично обслужване.
Отстъпка не беше начислена! По-късно вечерта се сетихме, че нямаше такава на сметката, вече се бяхме прибрали в къщи. Много разочароващо и подвеждащо потребителите съдържание да обявявате отстъпки, които не се дават на практика!
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Супер!
Обслужването беше на добро ниво, а храната много вкусна!
Храната беше вкусна, обслужването на ниво. Опитайте чийзкейка, няма да съжалявате :)
Още при влизане ни заявиха, че не са отразили резервацията, защото нямало много хора тази вечер. Нямаше това, което бях избрала да вечерям. Лимонадата, която поръчахме, не беше вкусна. Но поне сервитьорката беше много любезна.
Всичко беше ОО!
Благодаря за съдействието и бързата реакция на колцентър Резо. Персоналът беше любезен, кухнята много добра.
Отсъпката не беше включена.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Вкусна храна и добро обслужване.
Непредадена резервация на заведението, съответно липса на отстъпка или запазена маса.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Храната не беше добре приготвена с изключение на пиците. За цените, които плащаме мисля, че качеството трябва да бъде много по-високо. Не бих посетила отново заведението.
Не ми беше отразена в сметката отстъпката.
Обстановката е чудесна, но вратната пържола не струваше. Пиците бяха много хубави.
Лятната градина е пълна с котки, изключително неприятно и нехигиенично! Когато резервацията е с процент отстъпка от цената те слагат на най лошите като местоположение маси, независимо, че заведението беше почти празно-имаше 3 заети маси!
Менюто е разнообразно и задоволява всякакви вкусове. Атмосферата в заведението е чудесна. Обслужването на сервитьорката беше безупречно, а храната вкусна. Имахме всички предпоставки за добро настроение и усещането за незабравима вечер. Благодарим ви!