close icon

Изтеглете приложението

arrow icon

Godzila Княз Борис I

location thin icon
location thin icon бул. Княз Борис I 66, Варна
arrow icon

Godzila Княз Борис I

  • location thin icon
    location thin icon бул. Княз Борис I 66, Варна
  • home icon
    home icon Район : Център
  • cutlery icon
    cutlery icon Кухня : Пица, Интернационална, Суши, Италианска, BBQ и Рибна
  • money icon
    money icon Средна сметка : 30-40лв. | 15-20 €
1 Снимка #5 Снимка #4 2
Виж всички ( 4 )

За Godzila Княз Борис I

Ресторант Godzila Княз Борис I е част от емблематичната за град Варна верига ресторанти Godzila. Заведението е разположено на бул. Княз Борис I в центъра на града. 

Интериорът на ресторанта е модерен, но без да е претенциозен. Обстановката е изключително приятна и комфортна. При всяко Ваше посещение персоналът на Godzila Княз Борис I се стреми да Ви накра да се чувствате обгрижени като следва мотото на веригата - Животът е вкусен!

Независимо по кое време посетите ресторанта, за обяд или много късно вечерта, можете да похапнете вкусно и приятно от многобройните неповторими ястия, които предлага менюто на Godzila. 

Коментари

Младен С.

София / 20.08.2025
Беше много хубаво!Вкусна пица!

Ивелина М. М.

София / 17.08.2025
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg Не мислех да пиша, но в крайна сметка смятам, че всеки трябва да се отнася с уважение към останалите, независимо от позицията, която заема към някакъв момент. Имах резервация, с моята приятелка отидохме навреме, обадих се на сервитьора, който ни посрещна, че имаме резервация през вас, масата ни беше подготвена, поръчахме, всичко беше ок ... До момента, в който не поисках сметката. Впоследствие разбрах, че трябвало предварително да кажа отново на сервитьора, че имам резервация през вас. Доста пъти съм правила резервация през приложението ви и никога досега не съм имала проблеми, включително и в Годзила, сервитьорите си знаят, че сме с резервация през вас и няма никакви драми. Тоест не отричам, че има пропуск от моя страна. Но тогава това не го знаех, обясних на сервитьора, че сме с отстъпка, той се върна и обясни, че управителят казал, че отстъпка не може да се направи. Дойде управителят, нарочно не му споменавам името, и започна да ни обяснява, че в смс-а от вас пишело, че трябвало да кажа на сервитьора. Отварям смс -а - не пише такова нещо. Той обяснява как много пъти имал такъв проблем с клиентите (ок, управител си, направи нещо, за да го отстраниш проблема). След разправии как той винаги чете ситните букви като си прави резервации, а аз се опитах да обясня, че не съм се скрила и съм се обадила при пристигането си, че съм с резервация през вас и той като управител трябва да знае кои часове и дни са му пуснати с отстъпка, в крайна сметка той има договор с вас, той обясняваше, че сервитьорите му не можели да помнят. Накрая взе сметката и малко по-късно един сервитьор ми я донесе с отстъпка. Платих и с моята приятелка продължихме да си говорим като през това време виждам как господин управителят говори по телефона и ни гледа. Нищо, продължихме да се наслаждаваме на обяда до момента в който управителят отново дойде да ни притеснява, каза ми, че говорил с вас и неправомерно ми бил направил отстъпка. Набута ми в лицето телефона си да ми покаже как пишело, че трябва аз да кажа на сервитьора за отстъпката, че ако съм била в Happy никаква отстъпка нямали да ми направят и как от посочените условия съм била изпълнила само едно. И тук идва моето недоумение - ти си управител, взел си някакво решение, обаче после идваш в опит да вмениш на клиентите си как едва ли не крадат от него и са глупави. Моята приятелка се почувства адски неудобно от цялата ситуация (не че на мен ми беше приятно), когато за втори път си тръгна сервитьорът ме помоли да си тръгнем и ми каза, че според нея повече не можем да идваме в това заведение. Ресторант Годзила го посещаваме откакто е създаден, никога до момента не съм имала проблеми. Просто пиша как едно недоразумение, което може да се разреши след един интелигентно проведен разговор, а не с ехидни и подигравателни усмивки към мен, може да прецака всичко. Не смятам да спра да посещавам заведението, нито пък вашата платформа, пак казвам, осъзнавам, че има пропуск от моя страна. И между другото в Happy, за който ресторант спомена господин управителят, винаги има табели с вашето име на масата, за да се знае и да не стават недоразумения, както много пъти са се случвали на господина. Въпрос на мениджмънт. Прекрасен ден ви желая и не позволявайте на други да ви развалят настроението! Отговор от ReZZo.bg:Извиняваме се за причиненото неудобствно и за ситуацията която се е създала, благодарим ви за обратната връзка и Ви уверяваме, че информацията е предадена към колеги от ресторанта както и към управител и ще бъде извършена проверка.

Илиана Е.

Варна / 11.08.2025
Прекарахме супер, много сме доволни, изключително вкусно с добри размери на порциите.

Петя Н.

Варна / 07.08.2025

Съцина

Варна / 07.08.2025
ПРОВЕРЕНО ОТ ReZZo.bg
arrow icon

Детайли

Допълнителна информация

Допълнителни опции

Лятна градина/тераса, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи

Начини за плащане

в брой, VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro и Borica

Разполага с

Wi-Fi, Лятна градина

Работно време

10:00 - 06:00
направете резервация с до 20% отстъпка

Направете вашата

Резервация с оферта

close icon blue tag icon

ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА

При посещение в обекта е необходим зелен сертификат

people icon Брой хора

Възрастни
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Брой деца до 12г.
Брой деца до 12г.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
За тази дата имате възможност да изберете и предплатите маса

clock icon Час

11:00
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
РЕЗЕРВИРАЙ
11:00
оферта
11:00 15% Отстъпка
РЕЗЕРВИРАЙ

cutlery icon Вид резервация

cutlery icon Вид резервация

Изберете оферта
Плащане
Или плати с карта
Powered by

Масата Ви ще се пази до 15 мин

.
Пълни условия за резервация gray arrow right
резервирай маса