На път по работа или на гости, едно от малкото приятни места, на които можеш да отпочинеш по време на път – това е Happy Сандански. С нова локация и изцяло нов ресторант ще посрещнем своите клиенти с перфектно обслужване, приятна атмосфера, уникални Happy специалитети и автентично суши. Ресторантът е открит през 2020 г. и разполага със 260 места.
Допълнителни опции: | Зимна градина , Телевизор, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Паркинг, Подбрана винена листа, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica и Revolut |
Разполага с: | Wi-Fi, Зимна градина, Паркинг |
Работно време: | 10:00 - 23:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - Viber, SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно 1 час преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
За контакт с ReZZo - 0884 161 745 или contact@rezzo.bg
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
не получих обещаната отстъпка, те донесоха сметка за пълната цена...
Здравейте, За пръв път ни се случва в Хепи от много години, но не беше ОК, това, което направиха, а именно: - при потвърдена (от сервитьорката) включена отстъпка от резервацията ни (слвд запитване да бъде потвърдена) - на практика отстъпката не беше включена - подадоха ни ПОС терминала да платим, слвд това ни дадоха таблета за оценка, но умишлено взеха сметката, за да не я видим - когато изрично поисках сметката - нямаше как и ни я дадоха. Тогава ги попитахме за що няма включена отстъпката ... след кратка консултация на бара ни върнаха парите, НО - най-вероятно беше умишлено дадена така сметката, защото сервитьорката се усети, че нещо не е ОК като дойде за сметата, беше се върнала на бара и после пак дойде и ни даде пос терминала за плащане - явно се надяваше да не разберем, че няма отстъпка (защото се опита да скрие и сметката)...
Може готвачите в кухнята да използват шапки, защото бяха без. И да се наблегне на чистото на пода в ресторанта и към тоалетните.
За пръв път посетихме това хепи. И сме малко объркани. Останахме с впечатление че стандарта в рецептите не се поддържа. Възможно е заради дистанцията от повечето реаторанти. Ориза за суши беше удавен в оцет, и ни казаха че нямат друг. Салата с калмари имаше мирис на не прясни морски дарове. Персонала се опита да бъде любезен.
Много вкусна храна и любезен персонал :)
Много мили и добре обучени професионално служители! Изключително любезни, отзивчиви и бързи в изпълнение на поръчките! Ентусиазирани в празника на моята дъщеря с поздравления и включване в празничната подредба с тортата, свещите, фонтаните, музиката и постера "Честит рожден ден " Превъзходни! Благодарим от сърце за сърдечността ви!
Качеството на храната и обслужването бяха безупречни! Браво!
Топ
Супер
Цялата храна беше топ , но най-много ни хареса сервитьорката и обслужването беше топ също.
Всичко беше наред..Доволна съм.
Прекарахме много добре! Всичко беше много вкусно!
Благодаря за приятната атмосфера, бързото професионално обслужване и хубавата кухня!
Любезен персонала. Храната беше прясна и много вкусна.
За съжаление този път беше всичко катастрофа !!!Сервитиорката забравяше поръчките,всичко което ни беше сервирано беше студено,половината менюта на картата липсваха !!!
Много скъпо,но персонала е топа на топа!Сушито не беше на ниво!Липсваше ни голямо огледало за снимки!Много ни хареса безалкохолното мохито-1000/10!
Всичко беше на ниво, обслужване, ястия и отношение
Обслужването нямаше нищо общо с това в "Хепи бар и грил Виктория" в София. Няма кой да те посрещне - влизаш и издирваш някой за да му кажеш, че имаш резервация. Сервитьорката беше по-заета да "обрижва"групата от Гърция. Няколко пъти съобщихме, че искаме сметката, помолихме и колегите ѝ да предадат...след около 10 мин благоволи да пристигне. Детето си игра за да остави отзив на таблета, но той не е реалистичен.
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме управата на обекта, като те ни увериха, че ще предприемат всички необходими мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Изключително бавно обслужване, чакахме много време както да поръчаме ,така и да ни донесат сметката! Храната беше вкусна ! Чистачката в заведение се държа грубо и арогантно с мен, без да съм дала повод за това ! С 2 думи: много разочароващо отношение на персонала, в разрез с вкусната храна в Happy !
Отговор от ReZZo.bg:От името на Happy Сандански бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на обекта, като те ни увериха, че са предприели незабавни мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Нямаше предвидена маса за нас въпреки резврвацията. Опитаха се да ни набутат на маса за 4-ма, като ни настъниха там, но след разговор с управителя го убедихме, че ще си ходим, ако не ни настанят на маса, на която може да се съберем, а не да седим един в друг. Чакахме 20-30 минути за въпросната такава маса.
Много хубаво си прекарахме! Благодарим!