Happy Люлин се намира в нова бизнес сграда на бул. “Джавахарлал Неру” 6 в Софийския квартал Люлин 7. Ресторантът е модерно и стилно обзаведен, а атмосферата създава усещане едновременно за елегантност и уют.
Ресторант Хепи Люлин разполага с 230 места в закритата си част и 200 в градината
както и с детски кът, оборудван с подходящи съоръжения за игра, който ще предостави на вашите деца много възможности за забавление в сигурна и приятна за тях обстановка.
Детският кът разполага с атендатор. Деца до три годишна възраст се допускат в детския кът на ресторанта единствено с възрастен придружител.
Допълнителни опции: | Зимна градина , Лятна градина/тераса, Детски кът, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Телевизор, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг |
Работно време: | 11:00 - 23:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
Коментари
Вкусно и коректно по отношение на резервацията. Имаше забавяне при сервиране на сушито.
Прекрасно обслужване и страхотна храна ! За пореден път - без забележки.
Изключително отношение от персонала.
Беше супер, както обикновено. Храната стана бързо, точно с вид и вкус по стандарта им. Девойките в детския кът са страхотни.
Приятни моменти с любими хора!
Обслужването беше на ниво, бързо и любезно. Храната прясна и вкусна!
Супер беше
Напоследък всеки път като ходим в салона за непушачи мирише силно на цигари, защото вратата към градината се оставя непрекъснато отворена и това е много неприятно.
Супер, но без отстъпка.
Чудесно изкарахме!
Сервитьорките бързаха да изчезнат, преди да поръчаме всичко. Новите попълнения не са добре обучени.
Останах с прекрасно впечатления от бързото и учтиво обслужване и от качеството и количеството на сервираната ни храна.
Както винаги съм доволна. Вкусно суши и любезни девойки :)
Всичко, без тиквичките по гръцки, беше вкусно!
Както винаги приятно и вкусно. Забелязва се значително покачване на цените.
Една сбъркана поръчка и 0% начислена отстъпка от сметката!
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че не е напомнил за отстъпката при поискване на сметката и поради тази причина не се е възползвал от нея.
Обслужването и обстановката са супер но за съжаление храната и по точно спагетите с пиле и зеленчуци предизвикаха ни ужасни коремни болки и разстройство
Обслужването и храната бяха превъзходни. Препоръчвам.
Бързо обслужване.
Страхотно
Обслужването беше на ниво. Имам препоръка обаче - да не се сервират меса с картофи в една порция, понеже не може да се наслади изцяло човек на крехкото и вкусно месце.
Обслужването беше на европейско ниво. С пълно право момичетата си заслужиха щедър бакшиш. Удоволствието беше пълно. Най ни хареса посното меню и веган сосчето. Жалко, че веган пастичката беше свършила.
Доволни сме както винаги!
Страхотно обслужване, както винаги. Благодаря!
Много приятно място, всички бяхме доволни от храната, обслужването и обстановката.
Задължително при плащане кажете за резервацията с 20% през REZZO !!!
Много добро обслужване, внимателна сервитьорка и бързо обсулужване! Благодарим за вниманието!
Храна и обслужване-на ниво, както винаги!
Благодаря, много сме доволни от обслужването и храната????
Много вкусно суши и отлично обслужване!
Обслужването беше добре, но масата, която ни запазиха беше на входа и до пътеката и пушека от пушалнята влизаше вътре. Всичко останало беше добре.
Бяхме обслужени от изключително любезно момиче, което регулярно и дискретно проверяваше дали всичко на нашата маса е наред. Храната бе вкусна, както в повечето случаи.
Както винаги всичко беше отлично- храна, обслужване, отношение. Препоръчвам!
С изключение на домашният суджук всичко останало беше много вкусно.
Преди около месец бях там - никой не проверява за сертификат Сега ситуацията е същата - никой не пита, не иска, не проверява посетителите дали имат сертификат с същото време Алибегов тръби навсякъде, че виждаш ли в заведение ме може да се влезе без сертификат... нека отиде е Хепи Люлин да се убеди дали е така
Беше много приятно ! Изкарахме си супер !
Добре
Чудесно обслужване и вкусна храна, както винаги!
Чудесно беше всичко.
Както винаги всичко беше прекрасно! :)
Без забележки и към храната и към обслужването!
Много добре прекаран обяд. Положителна приятна изненада беше моментната снимка, която ни направиха с дъщеря ми!
.
Сервитьорката беше разсеяна. Обикновенно сме добронамерени, но това беше прекалено. Дано е временно поведение :) Иначе си изкарахме чудесно, храната беше, както винаги превъзходна!
Храната беше вкусна, ястията се приготвиха бързо.
Всичко беше супер. Много сме доволни. Както винаги коректни.
Както винаги останахме доволни от храната и обслужването????
Обстановката е чудесна, детският кът вече работи, но храната е ужасно солена. След това човек се чувства като кит - пие вода с тонове. Иначе обслужването е на ниво- усмихнати млади хора персонал. Поздравления.
Всичко беше много добре!
Много сме доволни. Почувствахме се специални, бяхме обгрижени не от един, ави двама сервитьори. Дори ни благодариха, че сме избрали тях за специалния ни повод - юбилей на съпруга ми.
За съжаление Хепи Люлин не е на нивото на останалите от веригата в София. Нямат рибите, а това са най-новите предложения, наливно вино от района на Пулия- пълен абсурд. чашите ги сервират с червило, персоналът неадекватен.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Чудесна,спокойна и вкусна вечер
Здравейте, вчера празнувахме рожден ден на наша приятелка и си прекарахме много весело и приятно в ХЕПИ. Искам да благодаря от името на цялата компания, че целият персонал на заведението се отнасяше с нас много любезно, отзивчиво и търпеливо. Благодаря Ви за прекрасния празник!
Много приятна обстановка
Отлично обслужване и храна на ниво, както винаги! Бях много приятно изненадана, че в суши-менюто отново има тон татаки с трюфел крем. Дълго време липсваше. Желая Ви успех и много клиенти и никакво затваряне повече!
Здравейте , често ходим на обяд в Хепи ,но никога до момента не сме имали със съпруга ми оплакване от каквото и естество да е . Но вчера ,,хепи късчетата ''и пюрето бяха много лоши . Нито вкус , нито топло ястие . Съжалявам !
Разочарована от днешното си посещение. Резервация с 20% отстъпка се оказа,че важи за определени неща,че в обедно време нещата от обедно меню не са включени. Никъде не е описано или уточнено. Приемам го за не коректно отношение. Редовен клиент съм ...
Отговор от ReZZo.bg:Бихме искали да поднесем извинения за създалата се ситуация. В пълните условия за резервация е описано, че отстъпките не важат за обедни менюта, оферти и специални менюта в заведението: "4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението."
Като посещаваме happy винаги всичко е прекрасно, но когато посещението ни е свързано с оферти с намаление, положението е трагично, вкуса е съвсем различен и сушито е много по-малко. Повече подобни оферти няма да използвам
Препоръчва се. Обслужване и храна на ниво.
Мисля че не беше включена отстъпката в крайната цена.
Винаги сме били много доволни от вашето суши, но и винаги когато има специална оферта, парченцата суши са значително по-малки от обикновените. По този начин офертата се обезсмисля.
Вкусна храна и добро обслужване.
Всичко беше чудесно както обичайно.
Вкусно, както винаги, но беше огромно разочарование, че детският кът не работи.
Малко съм разочарована по две причини: детският кът вече не работи и от менюто е изваден императорският ориз.
порциите бяха намалени,но не и цената за тях. постоянно . махахме на сервитъорите, но те не ни отбелязваха, включително,за да платим. бутона call явно не работеше. така и не получих поисканият пепелник .чакахме 10 мин за сметката също!
Забавно!
Вечерята ни беше страхотна! Прекарахме си чудесно! Благодарим за отношението!
Здравейте. Незнам на какво се дължи, но сушито не е така вкусно като преди. Освен това вече за втори път /първия път беше в новия ресторант Банкя/ картофената гарнитура на кюфтенцата беше студена и съответно не беше вкусна. Детския кът не работеше... разбирам, че има пандемия, но вие май сте единствените, които не отвориха детския си кът. Редовен клиент съм на ресторантите Ви, но вкусът на храната се променя в недобра посока. Чабатите също са различни отпреди. Недопечени... Просто различни.... И за последно да кажа, че се надявам влошения вкус на сушито да не е тенденция, а просто така да съм уцелила последните пъти. Живи и здрави бъдете!
Всичко беше наред както винаги в Хепи!
Не е вече това, което беше за съжаление. Нито обслужването, нито качеството на храната са на същото ниво както преди години.
Много сме доволни от посещението - обслужването беше както винаги на ниво, храната беше вкусна, мерките по време на извънредната обстановка - адекватни (т.е. всички бяха с маски и се дезинфекцираше). Мога само да препоръчам!
Всичко беше наред с храната,вкусна и прасна,но отново аспирацията не беше наред,както и предния път написах в зала за непушачи имаше димна завеса от цигарен дим ,въпреки че бяхме на отдалечена маса от залата за пушачи.
Беше много приятно, обслужиха ни прекрасно. Единствено впоследствие установих, че отстъпката в сметката не беше 15%, а 11%, което ме остави силно изненадан. Дано в бъдеще от ресторанта са по-коректни.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента и ресторанта стана ясно, че отстъпката е била предоставена правилно.
Супер си изкарахме
Изкарахме си страхотно! Благодаря!
Приятна обстановка, отлично обслужване, вкусна храна. Доволни сме.
Обслужването беше абсолютен потрес. Пристигнахме и 15 мин чакахме да ни донесат менюто ( не мога да кажа, че в 18ч заведението беше претъпкано и да не могат да смогнат) . По-късно след два пъти звънене на апаратчето за повикване и още 15 мин чакане - донесоха бележка за детския кът, да не говорим, че и хлебчето се сервира доста след вечерята, към която не беше предложено никакво вино, нето пък десерт след основното. За край на вечерта и една сервитиорка се заяждаше защо не сме и казали, че резервацеята е Резо - сляпа ли беше при тази голяма табела Резо на масата.... Храната беше вкусна, но какво от това при обслужване ниво закусвалня!
Всичко беше на ниво и според очакванията ми.
Много уютно и приятно място. Вежлив персонал !
Хубаво беше
Благодарим.Страхотно! Много вкусно и приятно.
Приятна вечер.
Вкусна храна, отлично обслужване! Хубаво е, че има детски кът, но "аниматора" не измисля игри и занимания на децата, не ги пази да не се нараняват. Масите в близост до детския кът, където се настаняват семейства с деца са до салона за пушачи и тютюневия дим свободно си влиза, дрехите и коси след това миришат на цигари.
Както винаги всичко беше на много високо ниво.
Супер Е Както винаги е било! Любимото ми място
Прекрасна храна и обстановка, но изключително досаден персонал! Не спряха да се извиняват и да питат как се чувстваме, дори ни прекъсваха разговора ?! Дано да си вземат бележка?!
Попаднахме на изключително неприветлива сервитьорка. Не е била нелюбезна, но при сервиране и отсервиране нервничеше все едно сме и виновни. Нито един опит да се усмихне. В крайна сметка ако не си харесва работата клиентите не са виновни. Изображенията в менюто и сервираната храна доста се различават и като визия и като обем.
Всичко беше чудесно, и храната и обслужването, изкарахме чудесно!
Сервитьора, който ни обслужи се държеше супер професионално. Може би най-доброто обслужване, което съм получавал в този ресторант.
Отлично обслужване, всичко беше много приятно, коректно, вкусно. Беше предвидено масата ни да се намира с пряка видимост към детския кът, тъй като в резервацията беше отбелязано, че сме с дете до 12 години. Останахме изключително доволни!
Храната напоследък се бави. През Резо за 14 човека не получихме никаква отстъпка.
Климатикът не е достатъчно мощен за тези жеги. Всичко останало е ок, храната е вкусна.
Стига да се вредиш за място в паркинга, всичко е добре.
Перфектно, както винаги
Страхотно място и обслужване!
Бързо ни обслужиха, бяха любезни и отзивчиви, но в крайната сума на сметката бяха приспаднати не 15%, както е по резервация, а 10%. След разговор с управителя, стана ясно, че е станала грешка и всъщност тези 5% ги оставихме като бакшиш.
Отлично обслужване!
Благодаря, за прекрасната вечер. Отлично обслужване и обстановка.
Ресторант с отлично и бързо обслужване, голямо разнообразие, много добре презентирани и вкусни ястия!
Обслужването беше добро както обикновено. Разочарована съм обаче, че след обновяване на менюто са премахнати някои от ястията и най-вече рибните филенца в пармезан. Опитах друга риба, но не ми хареса толкова. Моля да помислите давърнете предишната. Благодаря.
Както винаги много доволна,перфектно обслужване,приятна обстановка,вкусна храна!
Изключително доволна както всеки друг път! Любимо място с перфектно обслужване! Благодаря ви!
Перфектно обслужване но бих добавила лек коментар към сервитьорите защото много бързаха да ни от сервират ние си взимахме последната хапка и те хоп взимат чинията а вилицата ми е още в ръцете
Всичко беше чудесно.
Винаги съм много доволна когато резервирам с Rezzo!
Прекрасно!
Миришеше на цигари и храна, пуснати бяха вентилатори, които не мога да кажа, че вършеха някаква работа - много лоша вентилация, но храната поне беше вкусна както винаги :)
Здравейте всичко беше чудесно. Единствено при плащане на сметката не беше отразена отстъпката от 15%
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Досега винаги съм бил много доволен от обслужването в ресторантите Хепи, но за съжаление за пръв и последен път посещавам Хепи Люлин. Обслужването беше доста бавно, забравиха ни поръчката, няколко пъти ни питаха за сметката. Очевидно сервитьорките не бяха достатъчно, за да се справят с наплива от клиенти, за сметка на това пък имаше хора от персонала, които си цъкаха на телефоните през цялото време.
Много добро обсъждане, невероятна храна. Сервитьорката ми предложи новото им меню, от което се възползвах и бях очарована. ❤️
Идеята за френско меню много ми допада. Гъбената супа много ми хареса, но беше прекалено солена за моя вкус. Приятелката ми си поръча суфлето със сирена, което беше доста сухо и скучно като вкус. Еклерите с крем брюле бяха пълни с обикновен сметанов крем. Крема брюле явно беше нещото, което беше на дъното на чинията, смесено с шоколадовия топинг. Не ни хареса особено. Очаквахме, че еклерите ще са пълни с лек крем брюле.
Силно неориентиран персонал. Не предложиха на дете детско меню,което се оказа,че за този ден е безплатно. Забавени и объркани поръчки... Не бих повторил
Храната беше добре,но беше толко запушено от кухнята,че при тези на терасата които пушеха въздуха беше по-чист.
Обслужването е на ниво,но не стана ясно с безплатните детски менюта как се процедира. Явно персоналът не е наясно
Както винаги - най-доброто обслужване и храна! Благодаря!
Добро обслужване, не ми хареса само, че се прибрах с вмирисани на цигари дрехи и коса.
Максимална оценка за храната и максимална оценка за обслужването.
Отлично обслужване!
Както винаги казвам - най-доброто суши от цялата верига! Винаги точно обслужване и вкусна храна.
Както винаги всичко беше отлично! Чудесна кухня и добро, бързо обслужване. Най-доброто суши в цялата верига Хепи!
Любимо място заради приятната обстановка, добрата храна и детския кът, но неприятно усещане и миризма на цигари от новата зала за пушачи, която е точно до детския кът и чиято врата непрекъснато се отваря и затваря. Би могло да се помисли или вратата, или залата да се премести на място, където да не пречи на децата и на непушачите.
Най-хубавата маса в заведението беше нашата, благодаря!
Много добро местенце за кафе или вечеря. Уютно, топло и приятно. Изключително учтив персонал. Благодаря Ви. ????
Отлично обслужване и обстановка. Ще продължим да го посещаваме.
Отлично и този път????
Разочарованието ми от снощи е пълно! След направена резервация по телефона до детския кът, ни беше обяснено, че “зоната вече не работи” и трябва да седнем долу! След около 15мин дойдоха други клиенти, които веднага бяха настанени до детския кът, въпреки,че “зоната УЖ не работи”! В детския кът беше изключително студено, в резултат на което детето ми днес постоянно киха и е с хрема! Направих забележка да спрат климатика, който беше пуснат на максимум в режим охлаждане, но явно целта им е да разболяват децата!!!
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Напълно сме доволни от обслужването и от храната.
Доволен съм от услугата. Доволен съм от персонала. Беше запазена маса. Позволиха ми да я заменя с по-подходяща за мен
Един последен обяд в Хепи за 2018! Последен, но чудесен, както винаги!
Най-добрият Хепи бар в София! Най-доброто суши и киноа кюфтенца. Салатите са изключително добре овкусени и прясни. Ще се видим скоро пак!!!
Вкусна храна, много добро обслужване, приятно заведение :)
Всичко е супер - както винаги! С един малък коментар - вече няколко пъти забравям да дам кода за отстъпка ( от резервацията )... Аз забравям, Но и никой от персонала не ме подсеща ( въпреки табелата Rezzo на масата... Има ли начин да има информация за тази отстъпка в компютъра, който издава сметката? Без да се налага да подсещам?
Много сме доволни. Весели Празници:)
Всичко беше добре , но не ни при спаднаха 10% от сметката.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. В случая клиентката е пропуснала да предостави SMS-a на обслужващия персонал и поради това не е била начислена отстъпката, към нейната резервация.
Както винаги всичко беше на ниво. От обслужването до храната.
Страхотно!!!
В залата до частта за пушачи беше доста задимено и миришещо на цигари. Доста развали вечерята особено като след това всичките ми дрехи миришеха на цигари
Както винаги всичко беше перфектно. Храна, обслужване, обстановка... Само без да са виновни от персонала, но не бяха запознати за участието на заведенията Happy в https://www.cashbackworld.com/bg/cashback/bg-bg/50307-happy?partnerLocationID=99428f41-b41d-4537-bb29-a11700e31925
Изключително приятна и уютна обстановка. Обслужване -перфектно Предлаганите салати, десерти, вино- вкусни, оригиналнен начин на сервиране и много бързо поднесени.Препоръчвам
Обслужването беше на ниво. Храната вкусна. Масата ни беше резервирана на мястото в ресторанта, където искахме.
Чрез резервацията си в Rezzo бяхме спокойни, че имаме осигурена маса за вечерта. Обслужването бе на ниво, както и винаги вкусно приготвените Heppy ястия и десерти. С удоволствие ще направим отново регистрация.
Изкарвахме много добре. Храната, обстановката и обслужването бяха на ниво, както винаги!
Както винаги - супер:)
Супер - както винаги:) Усмихнат персонал, вкусна храна, приятна обстановка! Благодаря, Хепи Люлин!
Страхотно обслужвне, питателна и добре приготвена храна
Добре, но не знаех, там се пуши и беше тясно, задимено и студено. Благодаря все пак на служителите, че по-късно ни преместиха във вътрешната зала.
Много сме доволни! Отлична храна и обслужване.
Много съм доволен от храната и обслужването!
Всичко беше на 6 :)
Всичко беше супер.
Прекрасно обслужване, похвала към слюжителя! Храната беше на ниво, както винаги.
Както винаги много вкусна и добре сготвена храна, но момичето, което ни обслужваше силно ни разочарова заради отношението си.
Точно до детския кът е залата за пушачи, която почти постоянно е отворена и целия пушек отива при децата. Това дали е добре според вас?
Както винаги всипко беше супер.
Всичко беше перфектно и съм доволна от направената резервация.
Чудесно както винаги !!!
Изкарахме приятно - добро обслужване и вкусна храна ..
както винаги - никакви забележки за храната, питиетата и обслужването. Обаче масата пак беше на ужасно място - неудобно и неприятно!
Храната беше вкусна, както винаги.
Със съпруга ми, може да се каже, че сме постоянни посетители в Хепи - Люлин. За голямо съжаление този път останахме разочаровани от храната, която получихме в там. 1. Поръчахме си 2 летни салати, които видимо се различаваха по количеството на продуктите в тях - парчетата домат в едната бяха с видимо по-малки размери, същото се отнасяше и за парчетата сирене. Друг е въпросът, че когато този вид салата започна да се предлага за първи път, беше в едно количество, а всеки следващ път количеството но продуктите ставаше все по-малко. 2. Пуешки стек със зеленчуци - месото не беше крехко, а много, много жилаво (от много стара пуйка). Зеленчуците, което пък си е обичайна практика, се състояха от 5 големи парчета картофа, 2 миниатюрни парченца тиквичка, 3 тънки резенчета морков и 3 малки гъбки. Иначе сервитьорите и хостесите са много внимателни и любезни, за разлика явно от персонала в кухнята.
ОК
Лили Маврова, беше много мила и получих страхотно обслужване. Имаше едно леко недоразумение, но с усмивка и такт излезе от положение. Браво Happy, добър подбор на новите кадри. ПО: и кухнята беше на ниво.
Обслужването беше на ниво, специална похвала за момичето от детския кът.
Искам да се оплача, днес празнувахме, бях запазила маса.Не ми направиха отстъпката накрая под предтекст, че трябва да им напомням. НАЛИ ЗА ТОВА Е РЕЗЕРВАЦИЯТА,НАЛИ ЗА ТОВА Е НАСТАНЯВАНЕТО!!!!!!Изключително съм розочарована!
Отлична храна, чудесна обстановка и любезен персонал. Препоръчвам
Винаги вкусно!
Благодаря за прекрасният ден.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
всичко беше чудесно.
Както винаги при редовните ни посещяния в ресторанта, храната беше на ниво. Проблем имаше с хигиената на щипката за лед. Заплескана от нередовно непочистване. Сервитьорката я прибра, извини се и нова не донесе :) . Странното е, че на много места не се обръща внимание на хигиената на тези прибори, а те имат нужда от почистване.
Идеално!
PERFECT!
Превъзходно! Много съм доволна от избора на маса, храната, близостта до детския кът и обслужването!
Обслужването беше на ниво! Приятна атмосвера.
Както винаги, перфектно!
Страхотно суши :)
Хепи Люлин се представи , както винаги перфектно ;) Стахотнно обслужване , и винаги добре измитата салата риголето . Благодаря ви за добрата храна , и доброто обслужване .
както винаги всичко беше перфектно
Храната беше вкусна, но ни обслужиха доста бавно, а в заведението нямаше много хора.
Mngo dobre .
Поредната прекрасна и спокойна вечер прекарана в този ресторант, а без помоща на усмихнатия и усложлив персонал щеше да е наполовина такава.
Супер, винаги всичко е чудесно:)
Чудесно място, вкусна храна, любезни, мили хора се погрижиха всичко да бъде перфектно!
Останахме доволни от храната и обслужването.
Храната беше превъзходна, обслужването много приятно и усмихнато. С удоволствие ще дойдем отново!
Любим ресторант, отново супер вкусно!
Отлични във всеки компонент.
Обслужването беше на ниво, храната също. С удоволствие ще го посетим отново.
обслужване и храна на ниво!
Прекрасна вечер, мнооого вкусна храна, чудесно обслужване! Изкарахме си невероятен празник!
Както винаги прекрасно
Перфектно обслужване и вкусна храна.
Супер беше.Прекарахме страхотно с приятели!
Страхотна вечер!
Както винаги, прекрасно обслужване, вкусна храна и изключително добра организация. Благодаря.
Превъзходно!
Вкусна храна и приятна обстановка, както винаги :)
Както винаги приятно изкарване с чудесно обслужване.
Перфектно!
Прекарах добре, както в повечето случаи, още повече, че доста бързах. Но, забелязвайки че имаше подобен коментар, касаещ неотразяване на 10% отстъпка, искам и аз да добавя нещо. При предпоследното ми посещение във вторник, 20.03, щеше да се случи същата неприятност- отначало не искаха да ми признаят 30% отстъпка, защото при поискване на сметката не съм заявил изрично, че съм с отстъпка и резервация ''Rezzo'' (това е изрично задължение, споменато в общите условия)! И, понеже заявих сметката си на нова, обучаваща се сервитьорка, тя ми я направила без отстъпката. Впоследствие титулярната ми сервитьорка и управителят решиха неприятния казус както се полага и получих отстъпката си. Изводите, обаче, се набиват на очи- при поискване на сметката ВИНАГИ им съобщавайте, че сте с ''Rezzo'' резервация, за по-сигурно и точния процент отстъпка!!
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg, при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка.
Беше чудесно, благодаря за професионалното и любезно обслужване :0)
Перфектно както винаги!
Всичко беше страхотно, бързо и компетентно обслужване!
Отлична храна, бързо обслужване, приятна обстановка. Резервацията през Rezzo се оказа изключително лесна и ни осигури спокойствие.
Всичко беше прекрасно! Благодаря!
Хепи винаги е имал отлични възможности за приятно прекарване.
Много добър ресторант.
Обслужването беше на отлично. Условията на резервацията също.
Пропуснаха да ни калкулират отстъпката от сметката, която получихме от rezzo.bg, въпреки че на масата беше отбелязано "резервация чрез rezzo.bg".
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. Ако спазвате тези условия, няма как да Ви бъде пропусната отстъпката.
Резервацията отговори на очакванията ни! Получихме 10% отстъпка. Прекарахме чудесно!
Беше изключително приятна вечер в компанията на приятели, хубава музика, вкусна храна и качествени питиета.
Благодаря ви, прекарахме чудесно, всичко беше ОК!
Много добро обслужване, всичко беше точно и коректно при направената резервация през Резо.
обслужването беше на ниво, кухнята много ни хареса, ще посетим отново ресторанта
Беше на ниво.Симпатичен персонал и добро обслужване.
Приятно местенце с усмихнати девойки :) и младежи, разбира се
Много съм доволна от обслужването и храната. Както винаги всичко беше на ниво!
Редовен посетител съм на "Хепи"-Люлин. Както винаги бях очарована от организацията, обслужването, вкусната храна.Много сме доволни.Ще резервираме пак!
Страхотно ,както винаги на ниво.Благодаря.
Прекарахме чудесно. Отлична храна, обслужване и обстановка.
Както винаги всичко беше на ниво.
Добро обслужване. Вкусна храна. Подходящо за среща с приятели.
Както винаги много приятно местенце с любезен персонал и вкусна храна.
Страхотно обслужване, храната навреме и с добро качество. Всичко ок
Както винаги обслужването беше на ниво. Новите предложения в менюто и този ни изненадаха приятно. Благодаря на колектива!
Много добро и бързо обслужване, вкусна храна.
Всичко беше прекрасно, сушито беше много вкусно.
Както винаги приятно, удобно и вкусно. Обслужване на ниво. Благодаря !!!
Любезно обслужване, вкусна и бързо поднесена храна, няма какво повече да се иска.
Приятна обстановка и вкусна храна.
Обслужването беше на ниво.
Незнам защо пишете,че има 10% отстъпка а накрая в сметката я нямаше....
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие, от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
След като направих резервацията,получих резервиционния код. След това звъннах в Хепи да поясня къде бих желал да бъдем настанени. Молбата ми беше да е на маса до детския кът за да имаме видимост към четирите деца. Молбата ми бе уважена, но за жалост само по телефона. След като отидохме в ресторанта установихме че никъде не е записана нашата молба и бяхме настанени на доста далечно растояние от детския кът. След като се установи че не е записана никъде молбата ни,направиха компромис и ни преместиха на друга маса ,но пак далечна от къта. Другия път когато запазваме маса, ще ходя лично да уточним масата.
За една истински вкусна и приятна вечеря!
Много сме доволни :)
Страхотно
Бързо обслужване.Вкусна храна.
Доволни сме от обслужването и храната.
Прекарахме чудесно.
Най-върховното СУШИ на света!
Както винаги, много добре.
Изкарахме много добре вечерта .Всичко беше много вкусно и бяхме обградени с голямо внимание от страна на персонала!Много сме доволни аз и моето семейство!
Изкарахме както винаги - приятно! Хубаво поднасяне на парчето торта за рожденика направи персонала!
Перфектно обслужване и вкусна храна
любимо заведение с разнообразно меню
Супер обслужване, чудесна храна и усмихнат персонал! Заведение за пример! Единствената забележка е, че детският кът се плаща
Храната беше вкусна, обслужването бързо и професионално. Благодаря за прекрасната вечер.
Хубава храна и добро обслужване, както винаги!
Както винаги, беше супер !
Както винаги страхотно!
Браво. Беше много хубаво.
Много сме доволни от храната и обслужването. Вчера си забравих телефона в Хепи, и сервитьорката ме догони на улицата да ми го даде! Много съм й благодарна!
Чудесно обслужване и вкусна храна!Препоръчвам
Масата беше на чудесно място и удобно за всички. Имаше достатъчно място за беебшка количка и столче. Сервитьорката ни беше много мила и останахме доволни. Едно от сушитата не беше с много добро качество, но на фона на цялата вечер, не беше нищо фатално.
Чудесно си прекарахме. Много любезен персонал. Обслужване- на ниво. Вкусно какво винаги. Със задоволство оставяш 10 % сървис.
Всичко беше Ок. Офертата на Реззо беше за 40% отстъпка, в Хепи ни казаха, че максималната им отстъпка е 30%, и получихме 30% отстъпка. Това не беше проблем, но все пак е добре това разминаване да бъде изчистено.
Отговор от ReZZo.bg:Случаят е проверен. Благодарим Ви за подадения сигнал. По този начин имаме възможност постоянно да подобряваме услугите на ReZZo.bg.
Страхотно обслужване, усмихнат персонал, вкусна кухня! Пак бихме се възползвали от оферта при следващ повод.
Приятна обстановка, новите предложения и сезонните специалитети са много интересни, апетитни и вкусни.
супер
чудесно
чудесно
Изключително бавно обслужване. Често посещавам заведението, но днес беше изненадващо неприятно.
Чакахме много дълго за храната. Би трябвало да предупреждават да се поръчва по-рано, а не да се чака по 1 час!
Изключително точни и коректни. Вкусна храна и отлична обстановка.
За съжаление не толкова добре като друг път. Уш сме в залата за непушачи но явно държат вратата между двете зали отворена защото определено си миришеше на цигари, както и ние и дрехите ни като си тръгнахме оттам. Скоро няма да отида пак там.
Всичко беше чудесно! Благодарим :-)
Страхотно обслужване, перфектна храна!
Обслужването и храната са отлични, както винаги.
Изключително сме доволни!
Благодаря за приятно изкараният следобед! Както винаги всичко беше на ниво! Благодаря на Милена за доброто обслужване!
Храната е добра! Обслужването е на ниво.
Храната е отлична! Обслужването е на ниво.
Неприятно впечатление ми направи несъответствието между цените в онлайн менюто и тези които бяха калкулирани в ресторанта, останалото е наред.
Супер,както винаги.
За пореден път всичко беше много добре.
Както винаги перфектни
Както винаги перфектно!
На ниво.
Чудесно!
Отлична храна, много приятна обстановка, препоръчвам го. Единствения проблем е, че няма къде да се паркира, паркинга на ресторанта е малък и пълен, а наоколо е почти невъзможно.
Вкусни Такос и Суши както винаги + добро обслужване!
За мое огромно съжаление крем брюле, което поръчахме беше в течно, "хрупкавите" тиквички по Гръцки бяха мазни и меки, определено нехрупкави.
Прекрасна кухня и обслужване.
Такааааа... детският кът вече се плаща защото бил направен "ГОЛЯМ РЕМОНТ". РЕМОНТЪТ НЕ Е ВИДИМ С ПРОСТО НЕВЪОРЪЖЕНО ОКО"!!! Не съм ОК при тези цени и тъпотия в детския кът да се изкарват пари от дечицата!!! Сервитьорката я викахме 2 пъти през хостесата! 2 пъти забрави поръчани питиета! Изобщо.... за първи път се поядосах в Хепи!
Отговор от ReZZo.bg:През сайта на ReZZo.bg в страницата на ресторанта в "общите условия" са описани условията за ползване на детски кът. Подаден е сигнал относно оплакването към обслужващия персонал. От ресторанта ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип грешки в бъдеще.
както винаги супер
както винаги супер
както винаги супер
Всичко беше на ниво, както винаги.
Както винаги страхотна храна и обслужване!
За първи път останахме супер разочаровани от обслужването. Подранихме с 15 мин ,хостесата ни посрещна настани и всичко беше супер докато не започна обслужването. Тъй като бяхме с дете на 2 години помолих още с взимането на поръчката за моливи и лист за рисуване, момчето успя да ги донесе 15 мин след като трябваше да го подсещам. Поръчахме си салата Цезар и пилешки късчета с топено сирене, късчетата ги донесоха 10 мин след поръчката, като ни ги донесе момче,което се обучаваше и го помолихме да попита за бразилски хлебчета,уж щеше да дойде да ни каже имали или не - но така и повече не дойде.Изядохме си пилешките късчета ,а помен от салатата нямаше.Звънях 3 пъти на звънеца понеже все нямаше кой да ни види,че викаме и чак на 4-тото позвъняване дойде сервитьор,който провери за салатата и се оказа,че просто е забравена и няма кой да ни я донесе.След като ни донесоха салата беше облята обилно с чесън,който попринцип не бих отказала,но не ставаше за ядене,върнах салата и тамън да обесня защо я връщам сервитьора се оказа,че нямало време да ме изслуша.Развалихме се напълно празника и при втори такъв случай се съмнявам,че бих го посетила трети път,а бяхме много доволни от това заведение
всичко с резервацията беше наред
Както винаги, всичко беше перфектно
Имахме косъм в едно от ястията. Детският кът вече е платен. Не се предлагаха маси с остъпка, а ресторантът беше полупразен.
Отговор от ReZZo.bg:През сайта на ReZZo.bg в страницата на ресторанта в "общите условия" са описани условията за ползване на детски кът. Ресторантите сами определят в кой дни и часове, желаят да предоставят резервации с отстъпка. Уведомили сме управата на ресторанта относно ситуацията с храната Ви, и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Храната бе на ниво, но ни бяха сбутали на диван плюс столове от страни при това залепени до цигареният салон при положение че имаше много подходящи сепарета във вътрешния сектор! Много ме разочароваха - това бе кръщенето на детето ни и се изложихме пред гостите!!!
Отговор от ReZZo.bg:Според общите условия при резервация чрез ReZZo.bg, клиента е имал право да смени резервираната маса с друга, която е свободна в часа на резервацията и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
Не съм доволен от настаняването.Беше ни запазена маса за 4 човека (резервацията беше за 6) във външната зала. Оправданието беше, че ,,така била записала колежката им''. След кратка суматоха бяхме преместени в друга зала на две съединени маси, като 2 от нас не можеха да излизат от местата си, защото беше много-тясно (в заведението имаше и други свободни маси). Посещавал съм многократно заведението без и с резервация на място и съм бил настаняван там, където съм искал.Останах с чувството, че когато си направиш резервация през REZZO те слагат на най-неудобните места в заведението, а другите ги пазят за резервация на място.
Отговор от ReZZo.bg:След направена проверка, по случая, установихме, че от ресторанта са разполагали с информация за резервацията на клиента, но се е получило недоразумение при препредаването на информация между персонала в ресторанта. След проведена кореспондеция с клиента и ресторанта беше задейставана ReZZo.bg гаранция за запазена маса и отстъпка! От ресторанта поднесоха свойте извинения на клиента, той ще бъде компенсиран при следващо посещение!
Здравейте, след като получих мейл от ваша страна, с който ме питате за коментара ми от направената от мен резервация за ресторант хеппи люлин , то споделям следните впечатления. действително резервацията беше направена за точния час и маса в помещението, което бях избрала. но всичко хубаво беше до там. ОБслужванетето на персонала беше под всякакво ниво. аз не разбрах, кой точно сервитьор обслужваше масата на която която бях седнала с моите гости. Липсваха прибори за хранене на част от тях, които трябваше да изчакваме дълго време, нямаше никакъв контакт между нас и персонала, липсваха поръчки , които бяха включени в сметката , а не бяха донесени на масата. Освен това както ми бяхте предали многократно съобщих , че съм направила резервация чрез вас и на масата имаше табела за резервация чрез REZZO.bg, но въпреки това отстъпката в сметката липсваше. това наложи отново да проведа разговор с персонала, за да съобразят това. Нали се сештата, че след като аз съм запомнила всички правила и съм ги изпълнила за направената резервация, то би следвало и да ми се предостави адекватно обслужване и да се спазят условията и от другата страна, а не да следя сметки , сервитьори и т. н. Или общо казано , не останах диволна от обслужването в ресторанта.
Отговор от ReZZo.bg:От ресторанта поднесоха извиненията си на клиентката и ни увериха, че са взети необходимите мерки подобни ситуации да бъдат избегнати в бъдеще.
Когато пристигнахме се оказа,че ни няма в списъка(казаха,че нищо не излиза при тях)след 10минути разправия ни настаниха и ни сервираха.
Отговор от ReZZo.bg:След направена проверка установихме, че от ресторанта са разполагали с информация относно конкретната резервация, но е допуснат пропуск при предаването на информация между персонала. От ресторанта са реагирали своевременно и са настанили клиентите, също така са се възползвали и от офертите към резервацията си.
Всичко беше прекрасно, както винаги - обслужване, храна, но не получихме отстъпка. В ресторанта при заплащане на сметката не ми направи впечатление, че крайната сума не е намалена с 20%. Не мисля, че е нужно да следя дали служителите си спазват задълженията...
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. В конкретния случай клиентката е пропуснала да покаже потвърждението за резервацията си, затова отстъпка от сметката не е била направена.
Посрещнаха ни любезно, след което последва чакане от 35мин. за да се приготвят 6 кебапчета. Същевременно половината от масите в заведението бяха заети от мои колеги. При други случай в които е имала нещо нередно винаги съм бил компенсиран по някакъв начин от заведението, но сега поради малката стойност на сметката и ползването на отстъпка получих едно извинявай те. Е можеше и без него да съм , но явно както всичко в страната ни и в Хепи се дели на "малко" и "голямо". Тъпо е. Вероятно няма да ползвам повече такива "промоции".
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента.
Бяхме в Хепи Люлин на рождения ден на дъщеря ми. Всичко беше добре, но ни остана храна, включително една недокосната порция суши от детското меню. Поискахме тази храна да ни бъде опакована за в къщи, но бяхме неприятно изненадани когато прибирайки се в къщи се оказа, че порцията суши не ни е дадена. Детето ми остана много разочаровано! До сега никога не ни се е случвало да има проблем с опаковатана храна за в къщи и затова се доверихме на ресторанта и не проверихме дали всичко е налично. Опитах да се свържа с ресторанта, но в рамките на работното време никой не отговори на телефона за контакт. Не се и съмнявам, че утре тази порция ще бъде сервирана на други клиенти. Ужасно съм разочарована! Винаги съм свързвала Хепи с перфектен сервиз, но явно и тук обслужването се превръща като в най-обикновен ресторант ........
Ползвал съм сайта за резервации само в хепи. Абсолютно винаги, когато разберат, че сме с резервация от rezzo, нивото на обслужване пада драстично. Днес, не беше изключение.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с отстъпка или стандартна такава, направена през системата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента.
Настаниха ни на маса на голямо течение, въпреки че сме с малко дете. Храната беше сравнително ок. Когато дойде време за плащане на сметката, бяха забравили че имаме резервация през резо.бг и се наложи едва ли не да се молим за отстъпката.
Отговор от ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила на ReZZo.bg за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея. В общите условия на ReZZo.bg, когато отидете на място в ресторанта, ако има друга свободна маса в залата, за която сте резервиеали и тази маса не е предварително запазена от други клиенти, можете да се преместите.
Въобще нямаше резервавия на мое име! Бях в ресторанта два часа преди моята резервация-на Рожден ден и реших да отменя своята резервация за по късно, същия ден. Но от ресторанта ми казаха, че всъщност няма какво да отменям, понеже такава резервация не съществува! Резервацията я направих два месеца по-рано, което ми говори че има проблем в системата на Резо! Моля проверете къде е грешката, понеже съобразителните ви ползватели може и да остават без резервации за напред!
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
При пристигане в Хепи не знаеха за направената резервация през Резо. Добре, че заведението не беше пълно и успяха да намерят свободна маса за 8 човека. Ако нямаше свободни места щеше да стане доста неприятна ситуация, тъй като резервацията беше направена за рожден ден. Обслужването беше на ниво, както винаги.
Отговор от ReZZo.bg:Направихме проверка на резервацията на клиентката, в системата ни. Резервацията е била успешно направена и ресторантът също е получил уведомителен SMS.
ReZZo.bg е единствено посредник между ресторанта и крайния клиент. Всеки ресторант поема отговорността да уважава и управлява резервациите, които получава.
Уведомили сме ресторанта за този случай и от заведението ни увериха, че такъв тип грешки няма да бъдат допуснати повече.
Не пожелаха да ни зачетат отстъпката!
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента, той ни разказа, че направената от него резервация е била за 8 души. В последствие броят на хората се е увеличил на 12 души. Клиентката се е свързала с ресторанта, за да промени резервацията си, но Happy Люлин предоставя отстъпки на резервации до 10 души. Това е и причината клиентът да не е получила отстъпката, към първоначално направената резервация.
Прекарах добре,но не знам защо rezzo не беше изпратил резервацията ми.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че тя е била настанена в ресторанта и е получила своята отстъпка. Ресторантът е допуснал неволна грешка и от управата на заведенеито са ни уверили, че ще направят всичко възможо подобно недоразумение да не се случва в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.
Храната както винаги беше на ниво, но обслужването бе под всякаква критика. Резервацията беше за 15:30 а промоцията , която беше закупена беше сервирана ж 16:30 , тъй като имаше недоуточнености за въпросния ваучер от страна на заведението. Наложи се на няколко пъти да разговарям с поне трима човека от обслужващи персонал и няколко пъти с управителя докато изясним нещата. След напускането на заведението бях потърсен по телефона за да ми кажат, че кода на ваучера , който е записан от техния служител е невалиден и трябваше да им го диктувам по телефона. Не съм негативно настроен и ще продължавам да се възползвам от услугите на ReZZo , но се надявам да не се получават повече такива ситуации .
Отговор от ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Доволна съм от обслужването и храната в Хепи. Единственото което не ми допадна е, че ми се обадиха да ми кажат, че няма да могат да ни приемат за заявения час.Мотивът беше че всичко е заето.Постигнахме консенсус за 18:00 часа същия ден.На тръгване от заведението към 20:15-20:30 часа видях поне 5 свободни маси.Това не мога да си го обясня....а и не мисля да влагам енергия в това.
Отговор от ReZZo.bg:Направихме запитване към ресторанта, който ни обясни, че тези свободни маси, в тази часова зона, са били резервирани предварително.
Благодарим Ви, за споделеното мнение по този начин имаме възможност постоянно да подобряваме услугите на ReZZo.
Никога повече не бих ползвала тази оферта!
Отговор от ReZZo.bg:След разговор и с клиентката, и с ресторанта, установихме, че се е получило общо недоразумение, което не е свързано с услугата на ReZZo.bg.
1. За да регистрират оферта от Rezzo на сервитьорите им е необходим "шефа", защото не е изпечатана на хартия, въпреки че в резервацията е изрично написано, че трябва да се покаже sms или имейл с кодовете. 2. След като това беше изяснено - с появяването на млада дама, отне почти 45 минути, за да се бъде сервирана поръчката суши. Маси около нас пристигнаха, нахраниха се, и си тръгнаха преди да ни бъде сервирано (течеше 1 час *от сядането*). 3. Когато запитахме същата млада дама "шеф" за статуса на поръчката (някъде по средата на чакането) тя каза, че ще провери и не се появи повече...? wow. 4. Не коментирам качеството на храната по обективни причини.
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме ресторанта за този случай и от заведението ни увериха, че такъв тип грешки няма да бъдат допуснати повече. Благодарим Ви, за споделеното мнение по този начин имаме възможност постоянно да подобряваме услугите на ReZZo.bg.
Здравейте! Ще започна с това, че любимата ми верига за хранене е "Хепи", всички приятели даже ме шегуват заради този факт! Изключително неприятно изненадана останах обаче вчера, когато с резервация 2 възрастни + 1 дете ни сблъскаха на нищожна и неудобна масичка между помощен бар и стълби. После: при поръчка в 12:35ч. на детско меню, салата и едно основно първо дойдоха основното и салатата, а едва след като аз приключих с въпросната салата дойде и детското меню!!! Да, не искахме нищо да се бави, но все пак бяхме там, за да обядва детето, а не то да се храни последно! Детското меню бе сервирано в 13:00ч.! Избирам и харесвам заведенията от тази верига заради доброто и бързо обслужване. Е, този път бях абсолютно разочарована! За пореден път също така при поискване на моливи за рисуване ни донесоха 10-тина молива, от които поне 6 бяха счупени. На въпрос може ли острилката, ние щяхме сами да си ги подострим, ни казаха, че то май нямало... Ето, това също е просто отбиване на номера! Инициативата на ръководството да се забавляват децата е отлична, но реализацията на практика е плачевна!!! Жалко!
Отговор от ReZZo.bg:В общите условия на ReZZo.bg, когато отидете на място в ресторанта, ако има друга свободна маса в залата, за която сте резервиеали и тази маса не е предварително запазена от други клиенти, можете да се преместите.
Принципно съм доволен !Има някои малки забележки.Сервитьорите обаче не са много в час,когато става въпрос за Резоо и имаше накрая проблем с отстъпката.За щастие попаднахме на кадърен мениджър,който оправи проблема.Трябва преди да се поиска сметката да се предупреди за отстъпката иначе има проблем! Всичко друго е супер .Действайте!
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентa установихме, че при пристигане в ресторанта е уведомил персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметката не е припомнил за отстъпката с SMS-a или e-mail-а, който е получил за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация.
Последни поръчки в 23 часа!? А в сайта им пише, че работят до полунощ.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg е поместено официалното работно време на ресторанта. Опциите за резервация са съобразени с времето, в което можете да поръчате ястия от кухнята.
Здравейте, Менюто и обстановката бяха на ниво, както винаги, за което благодаря. Що се отнася до обслужването, имаше какво да се желае. Какво имам предвид? След като хостесата ме посрещна и изрично й казах,че съм с резервация през Rezzo, на масата ми нямаша табелка "Резервирано през Rezzo" . Три-четири дни преди това бях при Вас и имаше такава табелка на масата ми. В резултат на това при поискване на сметката ми не ми беше направена отстъпка с обяснението, че не съм предупредила сервитьорката в момента на поискване на сметката. Разбира се, стана драма. Наложи се да дойде дама, чието име не помня и което ми беше представена като управител, която много учтиво ми обясни, че ако не предупредя обслужващата сервитьорка за резервация през Rezzo, не може да ми бъде направена отстъока, защото такива са условията на сайта. Няма лошо, ако преди това не бях дала на хостесата точно тази информация. Моля Ви, при Вас хората идват да се отпуснат в приятна обстановка, да хапнат и пийнат и би трябвало да им спестявате всякакви други грижи и мисли. Не е редно през цялото време да трябва КЛИЕНТЪТ да помни нещо, което вече е казал на хостесата или сервитьорката, която го е посрещнатала. Това е безумие и най-вече неудобство за КЛИЕНТА. Разбира се, след това ме молиха да ми направят отстъпка, аз я отказах и я оставих като бакшиш за заведението, което и без друго щях да направя, но в крайна сметка customer satisfaction и усещането за приятно прекарана вечер в едно от любимите ми Хепи-та ги нямаше. С уважение, Росица Радева, бивш служител на Хепи
Отговор от ReZZo.bg:При пристигане в ресторанта клинетката е уведомила персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметката не е предоставила SMS-a или e-mail-а, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация.
Крайно недоволен, не направиха отстъпка под претекст, че несме казали на сервитьорката при условие, че ни настананиха на маса с нашата резервация и имаше табела Rezzo. И за капак ни сервираха студени калмари/това е топло предястие/.
Отговор от ReZZo.bg:Направихме запитване към клиента, в което го попитахме дали е следвал условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиента не е предоставил на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получил за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея с ReZZo.bg и поради тази причина се е получило объркването.
Първо, нещата от които съм доволен, е че менюто е това, което може да се очаква от заведенията Happy. Има и сравнително голям детски кът, което е облекчение за семейства с деца. Това, което определено не ни хареса, е че условията за предоставяне на отстъпка са неявно променени и, съдейки по последните коментари, е типично при първо посещение клиентът да обърка нещо и да не получи отстъпка. При пристигане уведомихме персонала, че имаме резервация в Rezzo. Настаниха ни на маса, на която имаше табелка "Резервирано през Rezzo". При поискване на сметката от съпругата ми (която не беше прочела подробно всички общи условия за ползване на Rezzo), нямаше отразена отстъпка. Впоследствие въпреки предоставяне на код от SMS при разговор с управител ни беше отказано сметката да бъде коригирана. Вярно е, че при настаняване хостесата ни напомни да кажем на обслужващата сервитьорка процента на отстъпката при поискване на сметката. Но при други ресторанти от веригата Happy, например Каблешков или Виктория: 1) процентът на отстъпка е въвеждан автоматично без напомняне при поискване на сметката при условие, че в началото сме напомнили, че сме с резервация в Rezzo 2) При сметка без начислена отстъпка в Happy Каблешков или Happy Виктория досега не е било проблем сметката да се коригира след напомняне. Не и в Happy Люлин. Дори някои от предишните коментари на клиенти на Happy Люлин показват, че след последващо показване на кода сметката им е била коригирана. Явно има смяна на политиката спрямо отстъпките. Според управителката на Happy Люлин това е поради недоразумения с клиенти, ползващи Rezzo, като не уточни какви точно. Някои предложения, за да не възникват негативни впечатления у клиентите: 1) При поискване на сметката ако сервитьор види, че на масата има табелка "Резервирано с Rezzo", да попита за код 2) Клиентите на Rezzo да бъдат уведомени по някакъв начин, че има промяна на политиката по отношение на отстъпките- или чрез email или при посрещане в ресторанта. Следва клиентът да знае, че независимо от това дали сервитьорът е попитал за код, при поискване от сметката той трябва да бъде предоставен, дори и когато сервитьорът вече е уведомен, че клиентът има резервация в Rezzo. 3) Табелката "Резервирано през Rezzo" да бъде премахната или на нея да бъде указано, че тя има само рекламна цел, а не да информира обслужващия персонал, че клиентът има резервация през Rezzo. В крайна сметка, упоритото нежелание на персонал и управител да коригира сметката говори за това, че желанието на управата да се възползва от разсеяността на клиента е по-важна от това клиентът да остане доволен. Това води и до много интересни въпроси: 1) Трябва ли всеки, който ползва отстъпката от Rezzo, да е прочел внимателно условията, независимо от това дали е човекът, направил резервацията или негови придружители? Очевидно винаги когато каня някой в Happy и съм резервирал чрез Rezzo, трябва предварително да предупреждавам никой друг да не поръчва сметката (например докато съм до тоалетната), защото това е единственият шанс да покажа кода си. 2) Ако сервитьор открие друга грешка в сметката, например некоректно маркирана поръчка, отново ли няма да е възможно да се коригира сметката по никакъв начин? Ако в този случай клиентът след откриване на съответствие предостави и код от Rezzo, отново ли няма да е възможно начисляване на отстъпка? Ако клиентът след поискване на сметката реши да поръча още нещо, отново ли няма да е възможно коригиране на сметката? След този дълъг коментар, ако искате да сте сигурни, че ще получите отстъпка, отидете някъде другаде.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че при пристигане в ресторанта е уведомил персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметата не е предоставил SMS-a или e-mail-а, който е получил за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация. Това е и причината, поради която се е получило объркването.
Ниско ниво на обслужване. След като изрично бе помолен ястията да се сервират заедно, се наложи да чакам 15 мин. поръчката на човека, когото ме придружаваще. През последните 20 мин. от престоя ни сервитьорката, която ни обслужваще изчезна. Наложи се да поискаме сметката от друго момиче. Отстъпката не бе отразена, а отношението към нас, когато попитаме за нея, бе крайно нелюбезно. Идеята Ви е страхотна, но е нужно и в самите ресторанти да я прилагат.
Отговор от ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея с ReZZo.bg и поради тази причина се е получило объркването.
Добро меню, неначисляване на отстъпка, арогантно държание на сервитьор и управител! Няма да стъпя повече там!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че при пристигане в ресторанта е уведомила персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметата не е предоставила SMS-a или e-mail-а, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация. Това е и причината, поради която се е получило объркването.
Имаше проблем с резервацията, но беше бързо разрешен. Много добро обслужване, въпреки 100% запълнения капацитет. Изкючително слабо представяне, спрямо децата, за 1 юни нямаше никакви изненади/подаръци за тях,освен по един балон.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента, той ни разказа, че в ресторанта са очаквали резервация за по-малък брой хора. След показване на SMS-a, получен за потвърждени на резервацията, от заведението веднага са се извинили и са поправили грешката. Клиентът е бил настанен и е ползвал отстъпката към резервацията. При разговор с ресторанта установихме, че е станало объркване на 2 резервации за един и същи час.
Обслужването беше на ниво , както винаги е било в Хепи Люлин, но така и не получихме отстъпка от 10% за резервацията си.
Отговор от ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея с ReZZo.bg и поради тази причина се е получило объркването.
Имахме няколко неприятни момента: 1. Последните 30-40 минути от вечерята ни, сервитьорката ни не се виждаше в района на заведението, в който седяхме. Наложи се да поръчваме на преминаващи сервитьори напитки. 2. Наложи се да си поискаме и сметката на такава сервитьорка - тя съответно не ни начисли отстъпката от rezzo. 3. След като направихме коментар, тя се държа доста арогантно. 4. Дойде управител, който вместо да ни обясни спокойно и да се извини, че няма да можем да ползваме отстъпката, освен ако не я плати сервитьорката (нашата се появи с него), се държа доста грубо също. 5. Разбира се, разбираме, че се случват грешки и така и така си платихме цялата сума, защото ни стана жал за сервитьорката, но заради отношението на персонала сме с доста неприятно чувство след това посещение в заведението. Едно човешко извинете, пак щеше да ни накара да си платим цялата сметка и да излезем по-доволни от заведението.
Отговор от ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея с ReZZo.bg и поради тази причина се е получило объркването.
МНОГО ДОБРЕ У НО ДА ПОДСЕТЯ ХОРАТА ДА КАЗВАТ И НА СЕРВИТЬОРИТЕ ПРИ НАСТАНЯВАНЕ, ЧЕ СА С ТАКЪВ ВИД РЕЗЕРВАЦИЯ.ИНАЧЕ СЕ НАЛАГА НЕПРИЯТНО КОРИГИРАНЕ НА СМЕТКИТЕ...
Отговор от ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея с ReZZo.bg и поради тази причина се е получило объркването.