Ресторант Happy Мол София се намира на втория етаж на едноименния търговски център на бул. Александър Стамболийски.
След дългото обикаляне по магазините ресторантът е най-перфектното място, където можете да презаредите сили. Ще се насладите на перфектно обслужване, неповторима атмосфера, уникални Хепи специалитети и автентично японско суши, приготвено от майстори. Ресторантът, открит на 09.06.2006 г., може да приюти 250 човека, като това няма да повлияе на времето, за което ще дойде вашата поръчка.
Допълнителни опции: | Бебешко столче, Място за хора с увреждания и Телевизор |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica и American Express |
Разполага с: | Wi-Fi |
Работно време: |
11:00 - 21:30
11:00 - 21:30
11:00 - 21:30
11:00 - 21:30
11:00 - 21:30
11:00 - 21:30
11:00 - 21:30
11:00 - 21:30
|
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Беше прекрасен обяд с много вкусно приготвена храна и страхотно обслужване. Благодаря на екипа на Ресторант Хепи!
Лесно резервиране, безпроблемно настаняване, впечатляващо разнообразие в менюто за чуждестранните ми гости, с които сме идвали и преди. Едно от първите им желания, пристигайки в България, беше да посетим Хепи- ресторант. Ето, посетихме и бяха възхитени. Питаха, къде още в Европа има тези заведения? (Знам само за Испания). Обслужване, ястия, напитки и качеството им - на най-високо ниво.
Обичайното... тоест страхотно! :)
чудесно обслужване и атмосфера
За съжаление останахме разочаровани - направихме резервация за семейството с цел да хапнем суши и след това да отидем на кино. В Хепи ни казаха, че за суши ще трябва да чакаме повече от час, тъй като има много доставки и няма смисъл да поръчваме. След това разочарование си поръчахме морска храна, която беше безвкусна. Харесвам Хепи, но определено не бих посетила това заведение отново.
Персонала не ни уведоми, че обедното меню няма отстъпка от Rezzo. За първи път поръчките ставаха доста по-бавно.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Благодаря на отличния екип на Хепи Мол София. Бъдете живи и здрави!
Чудесна вечер! Прекрасно обслужване!
Обслужването беше на ниво, но в крайна сметка имахме 15% отстъпка, която я пишеше в касовата бележка, но въобще не беше приспадната.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта за случилото се.
Обслужването, храната всичко беше на ниво, за което БЛАГОДАРЯ!
Често посещаваме ресторантите Хепи.Обикновенно винаги всичко е на ниво.Обичаме да ходим в Хепи Лозенец,но понеже не работеше поради някаква причина направихме резервация през rezzo.bg за Хепи в Мол София.Обичаме да ядем гръцка храна и си поръчвам всеки път калмарите по гръцки,но порцията която ми сервираха там изглеждаше доста по малко като грамаж от тази в Хепи Лозенец!!Хубаво е да съблюдавате порциите да са еднакви!По неприятно ми стана от това че точно зад нашата маса имаше някакъв бар за чаши и други неща като малко след сядането ни беше счупена голяма чаша точно зад главата на жена ми и детето ми.Леко се стреснахме,но забравихме за случая.По време на вечерята пак мина сервитьор с табла чаши,като част от тях паднаха и се счупиха на пътеката.И накрая кокато ставахме дъщеря ми се подпря на дивана да стене и в пръста и се заби голямо парче стъкло от счупената чаша зад главата и. Уведомихме сервитьора за случилото се и той събра доста стъкла които бяха паднали около нас.На детето му потече доста кръв,като управителката беше любезна да донесе лепенка.Случая леко развали настроението ни.!
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Nikakvi problemi, preporacvam rezervazija crez Rezzo
Най-добрият ресторант от цялата верига Happy! Вкусна храна, огромни порции, любезен и бърз персонал! :)
Както винаги, прекрасно. Чудесна гръцка кухня съчетана с отлично обслужване. Благодаря !
Бързо обслужване, вкусна храна
Отлично. Обслужването и храната бяха на най-високо ниво!
За пореден път страхотна храна, любезен персонал
Страхотно обслужване, уникална храна
Страхотна вечер с перфектната храна и обслужване .
Обслужването беше както винаги на високо ниво.Това което не ни хареса бяха някои от новите предложения в менюто в сравнение с предишните.Опитахме предястието Парадаис Путин и едно основно и бяхме разочаровани.
Всичко беше чудесно и точно. Благодаря.
Страхотна вечер и божествена храна . Благодаря!
Както винаги обслужването и качеството на храната бяха на ниво.Препоръчвам "Хепи" на любителите на доброто хапване и празнуване!
Prekrasno obslujvane
Прекрасно!Винаги много вкусно и с бързо обслужване!Любимо място за мен и моите приятелки!Горещо го препоръчвам!
Вечерта беше фантастична с прекрасната храна на Хепи.
Prekarahme otlichno,blagodaria na Rezzo i na Happy.
Бързо, вкусно, безупречно обслужване!
Всичко беше страхотно, храната, обслужването и отстъпката не на последно място :)
Чудесно обслужване
Храната и обслужването, както винаги на висота. С огромна благодарност
Много сме доволни. Бързо обслужване, качествена храна. Ще посетим заведението отново.
Всичко беше чудесно.
.
Касто винаги, добре.
Много добро обслувжане и изключително любезен ресторант. Храната беше вкусна и въпреки многото указания, които дадохме, всичко беше изпълнено перфектно и много бързо поднесено.
Персоналът беше много мил и храната беше вкусна. Останахме доволни :) !
Прекрасно изкарахме вечерта благодарение на усмихнатия персонал и добрата кухня!
Беше много приятно. Персоналът е изключително любезен, без да бъде досаден. Обстановката, както и храната са много добри.
Прекарахме си чудесно!
Всичко беше перфектно!
През изминалата седмица три пъти резервирах през Rezzo. Като цяло съм много доволна. Само последния път имаше проблем - първо системата не ми позволи да регистрирам маса за 10, и затова запазих за 8. Но масата, която ни беше запазена всъщност беше за 7 и бяхме доста натясно. Други забележки нямам - пак ще кажа, че съм доволна от услугата ви и ще продължа да я използвам. Весели празници!
перфектно обслужване и храна
Превъзходни резултати! ReZZo наистина върши страхотна работа!!!
Всичко беше идеално! Нямаше проблеми с резервацията. Обслужването и храната там са на много високо ниво.
Винаги когато посещавам ресторанта си изкарвам чудесно. Кухнята е вкусна, обслужването професионално, а обстановката уютна. Едно от любимите ми места!
Вкусно. Както винаги мил и любезен персонал. :)
страхотна бързина и качествено обслужване
Благодаря на Rezzo.bg и Happy за професионализма. Вчера беше първата ми резервация, но със сигурност няма да е последната. Обслужването и храната бяха на ниво, а с Rezzo.bg успях да си запазя място половин час преди срещата.
Обслужването и храната бяха на ниво.Благодаря!
Както винаги и храната и обслужването са на ниво.Благодаря!
Всичко беше на ниво.
всичко беше супер
Нямам забележки. Както винаги любезно посрещане. Добра атмосфера и вкусна храна. Благодаря
Доволна съм
Храната беше много вкусна!
Обслужването беше добро, а храната много вкусна! Отдавна съм клиент на Happy, и винаги съм доволен. Не ми хареса , че забравиха отстъпката от Rezzo и трябваше след много обяснения, да чакам за да оправят нещата. Все пак в резервацията не е ли упомената тази отстъпка, че да трябва на всички в ресторанта да кажа за да няма проблеми?
Прекрасна обстановка, вкусна и красиво подредена храна без забележки!!!
всичко беше ОК.
Както винаги всичко беше на ниво. Храната беше вкусна, сушито в Хепи е най-доброто за мен, а обсужването е винаги добро.
Всичко беше ОК, както винаги!
Лесно и бързо резервиране, страхотна храна и обслужване в Хепи.
Благодаря за отличната обстановка и учтиво обслужване.
вкусно и приятно , както винаги
супер
вкусна храна, добро обслужване - както винаги!
Чудесно, както винаги.
Здравейте, пиша този имейл, защото сме много разочаровани със съпругът ми от обслужването в Хепи Мол София. По ирония на съдбата, до скоро в същото това Хепи аз и моето семейство непрекъснато се събирахме - за рождени дни, имени дни, други семейни празници, а също и без всякакъв повод -просто защото ни харесваше, до днес....01 Септември 2016 г. Имахме резервация през Rezzo, за вечеря (лесно може да се провери, колко много пъти съм правила резервации в Хепи) за 17:30 часа за трима души. Настанихме се и поръчахме и тук ме изгубихте завинаги като клиенти: 1. Сервира ни се вино в неизмита гарафа - виждаше се, че преди това, в същата е сипван айран. Добре, смениха ни го, като новата гарафа, която ни се поднесе беше с наполовин налято вино - сигурно, защото на мен и свекърва ми, ни бяха налаяли по половин чашка преди да видим, че гарафата е мръсна - правилно клиента може да го минем, но заведението никога; 2. Поръчах си порция риба Алфредо, помолих да не се носи веднага, т.к. имахме салати за предястие. След, като мина достатъчно време и съпругът ми и свекърва ми, почти си бяха изяли основното ястие, аз попитах какво става с моята риба Алфредо. Оказа се, че е забравена да се поръча.Донесоха ми я, малко преди, свекърва ми да си поръча десерта; 3. В сметката накрая за "разкош" или може би, защото имахме 20% отстъпка, резервирайки чрез Rezzo, ни бяха таксували два десерта, въпреки, че бяхме консумирали и поръчали само един. Това, вече преля чашата, както и моето търпение! Нямаше да повдигна въпроса и да се оплаквам, ако след всички гафове само за 2 часа и след като тотално ни се провали вечерта, персоналът с нещо ни беше компенсирал! Но, не, остана само огорчението, което дори Управителят с любезните му извинения, не можа да изтрие в нас! За съжаление констатирахме, че Ресторанти Хепи, толкова хвалени и харесвани, а доскоро и от нас, всъщност са свалили качеството на обслужване - нещо, за което всички ресторанти, а и не само се борят! Огорчението и разочарованието остава за нас, както и за всички наши близки, а и не само, които смятаме, че е хубаво да знаят как се държат с клиентите в Хепи преди да решат да "боднат в Хепи"!!! С уважение, Мария и Алксандър Ширлетови
Отговор от ReZZo.bg:Задействана е ReZZo.bg гаранция и клиентката ще бъде компенсирана за случилото се, при следващото си посещение в ресторанта! Управата на Happy Мол София поднесоха извинения на клиентката за причиненото неудобство и ни увериха, че ще вземат необходимите мерки за да се избегне подобна ситуация за в бъдеще.
Здравейте, Всичко беше Ок докато не донесоха сметката и тя беше с 10% отстъпка вместо 20% както е по оферта.
Отговор от ReZZo.bg:Задействана е ReZZo.bg гаранция и клиентката ще бъде компенсирана за случилото се, при следващото си посещение в ресторанта!
Храната беше както винаги на ниво, но не ни беше направена отстъпката от сметката.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с потребителката установихме, че е пропуснала да спази това условие, затова не е получила отстъпката към своята резервация.
Изключително нелюбезни.Имахме резервация за 22 часа и още в 22.30 ни предупредиха,че в 23.00 затварят и отстъпката която ни се полагаше от 25% беше намалена на 20%.След по-малко от час трябваше да си тръгваме.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. След направена кореспонденция с клиентката установихме, че в конкретния случай тя е пропуснала да покаже потвърждението за резервацията си.
Закъсняхме с около 30мин.и нямахме резо отстъпка
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo при потвърждението на всяка резервация в общите условия е описано да бъдете в ресторанта навреме за Вашата резервация.Масата Ви се пази не повече от 15 мин. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка към нея да не я начисли. В конкретния случай клиентката не е спазила общите условия и поради това не е била направена отстъпка от сметката.
Здравейте, След ремонта интериорът на ресторанта е станал по-добре. Обслужването както и преди е било на ниво. Но си синхронизирайте системи за отстъпка през сайта, защото снощи имахме резервация с 20% отстъпка, а беше начислена 15%. Не сме правили забележка на персонала, но е хубаво да изчистите разликите!
Отговор от ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта.
Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Kakto obiknovenno prekarvaneto v Happy beshe strahotno,edinstvenata zabelejka e che vinagi ni davat mn malka masa ,a majkata kompaniq e edra i ne e mn komfortno.Posledniqt pat ot Rezzo bqha izpratili greshna otstapka i stana dosta nelovka situaciq
Отговор от ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта и е била начислена грешна отстъпка. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. В случая отстъпката е била коригирана на момента и клиентите са ползвали обещаното намаление към сметката.
Забравих да покажа съобщението и така и не си използвах отстъпката... Чак като си тръгнах се сетих че имам такава... Случвало ми се е и преди. Би трябвало от заведението да я начисляват автоматично.
Отговор от ReZZo.bg:Част от общите условия за ползване на резервация с ReZZo.bg е при поискване на сметката клиентът да покаже SMS-а или e-mail съобщението, което му е изпратено от сайта за потвърждение на резервацията, за да може ресторантът да начисли отстъпката към резервацията (ако има такава).
Това условие е едно от най-важните условия за резервация с отстъпка от сметката. Изпратихме отговор до клиентката, в което я помолихме при следващите й посещения с резервация от ReZZo.bg в някои от нашите ресторанти да следва това условие, за да можем да й предоставим уникалната и качествена услуга, която сме създали за Вас.