Цена с - 40% отстъпка: 19.99лв.
Ресторант Happy Мол София се намира на втория етаж на едноименния търговски център на бул. Александър Стамболийски.
След дългото обикаляне по магазините ресторантът е най-перфектното място, където можете да презаредите сили. Ще се насладите на перфектно обслужване, неповторима атмосфера, уникални Хепи специалитети и автентично японско суши, приготвено от майстори. Ресторантът, открит на 09.06.2006 г., може да приюти 250 човека, като това няма да повлияе на времето, за което ще дойде вашата поръчка.
Допълнителни опции: | Телевизор, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина |
Работно време: |
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
|
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Всичко беше отлично, както обикновено.
Супер
Храната е вкусна както винаги! Обслужването е на ниво!
Винаги са перфектни
В сметката не беше калкулирана отстъпката.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация
Страхотно,пак ще го посетим.
Много добро обслужване, вкусни храна и коктейли. За мен си остава любимия Хепи ресторант, перфектен преди късна кино прожекция. :)
Страхотно обслужване и атмосфера
Superrr! Благодарим ❤️
Бързо и качествено обслужване, храната беше топла и вкусна. Много отзивчив персонал!
Чудесно, но напоследък всичко в менюто се приготвя доста мазно.
Благодаря на REZZO и HEPPY, изкарахме чудесно!
Вкусна храна, офертата беше активна. Висчко беше чудесно
Искам да изкажа благодарност на сервитьора Илиян, който вчера ни обслужи. Изключително приветлив, усмихнат, отзивчив.
Страхотно посрещане , обслужването беше на високо ниво . Прекарахме си много добре , Благодаря
Прекрасно!Любимото ми Хепи!
Трябваше да има отстъпка от 10-15% предвид, че е четвъртък, но нямаше!
Резервацията не беше направена от мен. Отказах я!
Здравейте! Беше много добре всичко, като храна и обслужване! Хареса ми за пореден път кубинският сандвич и се надявам да го оставят в менюто. Също така им беше идеално латино менюто. Поздрави, Стефан Маринов
Обслужването беше на ниво. Храната бе бързо приготвена и вкусна. Отстъпката бе отбелязана в касовия бон. Всички останахме доволни.
Много сме доволни от обсужването и храната. Препоръчвам!
Страхотно както винаги - храната и обслужването! Прекараме чудесно!
СУПЕР! ОТЛИЧНА ХРАНА И ОБСЛУЖВАНЕ!
Единствената забележка е, че музиката беше доста силна и се наложи да се надвикваме. :(
Изкарахме си страхотно ! Персонала беше много любезен!
Както винаги перфектно! Няма такъв ресторант като Хепи в България! Допир обслужване, чудесна храна, няма празно!
Отлично!
Много добро обслужване!
Отстъпката не беше прихваната от сметката ни!
Страхотно обслужване от сервитьорката и очаквано вкусна храна.
Вкусна храна и чудесно обслужване
Както винаги, хубава храна, отзивчив персонал и приятна обстановка.
Прекрасно обслужване, както винаги. Вкусна храна, любезен персонал. Адмирации
Благодарим, всички останаха доволни!
Може малко повече старание в приготвянето на храната. Персоналът е вежлив, но полите на сервитьорките са твърде къси. Когато се наведат да забършат, да речем, съседна маса, всичко им се вижда отдолу. Гледката не е приятна докато се храним.
Посещението в ХЕПИ беше чудесно. Вкусна храна приятна музика а обслужването беше перфектно усмихнати, отзивчиви любезни.Ще го посетите пак.
Отлично обслужване. Приятна обстановка. Вкусна храна .
Всичко беше идеално.
Беше супер.
Чудесно, както винаги! Благодарим!
Много любезен персонал и добро обслужване. Бяхме преместени във вътрешното помещение, както пожелахме. Храната беше вкусна.
Обслужването беше на ниво, храната вкусна и поднесена на време. Бих препоръчала и ще посетя отново.
Невероятно вкусно и много приятно!
Всичко беше супер в Хепи! Много лесна и удобна за използване е резервационната форма на Rezzo, никакви проблеми, препоръчвам!
Благодаря ви за перфектното обслужване.За първи път не ми се налага да казвам, че с направената резервация имам 15% отстъпка, всичко беше ????????????
Много добре
Имахме резервация, като се наложи пак да изчакаме и искаха да ни настанят на крайните маси, които са извън ресторанта, в коридора до киното. След като отказахме, продължихме да чакаме и настаниха до входа на ресторанта. Повече няма да повторим в този ресторант!
Прекарахме си страхотно, обслужването и храната бяха на високо ниво. Изключително сме доволни и от сервитьорите, които ни обслужваха - усмихнати и със страхотно настроение. Препоръчвам!
Вкусна храна, бързо и любезно обслужване, приятна атмосфера. Да се има предвид, че винаги е пълно и шумно. На мен ми допада, но ако искате по-интимна обстановка, не е съвсем такова място ????
При пристигане на място казахме,че имаме резервация през Rezzo и ни настаниха,но в последствие в сметката не бе отразена отстъпката. Храната беше вкусна, както винаги
super
Препоръчвам аржентински котлет.
Супер приятна обстановка, вкусни ястия и отстъпка чрез резервация от REZZO
Обядът беше много хубав. Храната качествена и разнообразна,а обслужването беше на много високо ниво. Благодарим на целия колектив. Хепи Мол София е любимото ни заведение за хранене и приятно прекарване с приятели и близки хора. Бъдете все така!!!
Храната беше супер, но много топло беше дори задушно, това което не ми хареса е , че имаше маси като в закусвалня и съседите те подслушваш и все едно сме на една маса , страшно нагъчкана обстановка не можахме да си чуем мислите защото имаше много рожденници увеличаваха музиката и латино танците и честно казано за петък след работа ми дойде в повече :)
Както знаем персонала на ресторанти Хепи са номер 1,но не на последно място е и обстановката. За Хепи МОЛ София винаги се подсигурявайте с резервация орез REZZO, абсолютно задължително. Храната както винаги е на ниво! Опитайте новата сьомга териаки, добро попадение!
Храната и облужването бяха отлични. Недостатък - във вътрешната зала, на масите около нас, се ползваха електронни цигари и мириршеше изключително неприятно.
Страхотен ресторант а обслужването е на ниво ????всичко беше много вкусно????❤️
Много сме доволни от обслужването. Бяхме приятно изненадани от новите предложения в менюто. Прекарахме си отлично, както винаги.
Изкарахме си страхотно
Чудесно обслужване и вкусно както винаги!
Храната беше вкусна, както винаги! Единствено от време на време се усещаше лека миризма на цигарен дим, може би от въздушно течение при отваряне на вратата към външната зала, но не беше нещо фрапиращо. Като цяло препоръчвам заведението!
Прекрасно обслужване.
Доволни сме както винаги и нямам търпение за следващото ми посещение ❤️
Много добро обслужване и вкусно приготвена храна!????
Перфектно.
Всичко бе ок!
От всички Хепи ресторнати в София, този в МОЛ София ми е любим - много добро ниво на обслужване и вкусна храна, Имам лека забележка, че колумбийското пиле, което си поръчах беше твърде солено.
Страхотен обяд в Happy Mall of Sofia, отлично обслужване, вкусна храна, както винаги
Здравейте. Не съм доволен от ресторанта. Отидох точно в 18.30.Чаках 15 минути да ми вземат поръчка и още 20 минути за да разбера че не са я предали. Дойде момиче което се представи за управител. Но за мен се държа не професионално. Предложи безплатна храна, опита се да замаже положението. Разочарован съм.
Голямо разочарование. Храната беше студена при положени, че беше казано на персонала че желая гореща храна. Всичко беше не консумирано и оставено на масата. Напуснах заведението без консумация!
Обслужването беше добре, но след похапването имахме огромни киселини. Явно качеството на храната е влошено.
И храната, и обслужването бяха перфектни!
Уютна обстановка, вкусна храна и обслужване на ниво. Останахме доволни и ще посетим отново!
Прекарахме чудесно, храната е технологична, но мхого добре приготвена, виното - отлично.
прекрасно беше
Прекрасна обстановка в Happy Мол София.Обслужването е на ниво,създава настроение,а храната е мечта:вкусна и разнообразна. Търся поводи за да заведа семейството си и приятелите си!
Храната беше вкусна , но след работа се опитахме да се чуем с приятелките нямаше шанс през няколко мин рожденници или танци и много силна музика . Понякога не е нужно толко шум хората искат да се нахранят :)
Вечерята беше супер и направиха много приятна изненада за рожденният ден на дъщеря ми.
Перфектно
Всичко беше чудесно.
Всичко, което си поръчахме беше много вкусно ????
Беше вкусно както и преди, с добро обслужване.
Вечерята беше супер , но след като дойде време за сметката , сервитьорът не ни пусна 15% отстъпка с предтекста , че сме били длъжни да го кажем това нещо , а на масата имаше талонче с моето име , процентът на отстъпка и хостесата ни покани утчтиво да седнем ! НЕ СЪМ ДОВОЛЕН !
Обслужването беше на изключително ниво. За съжеление имаше проблем с качеството на храната (телешки стек) . Благодарение на поведението и действията на момичето което ни обслужва(предполагам и част от персонала ) този проблем не намали приятното усещане с което останахме от вечерята.
Съжалявам, поради заболяване в последния момент не можем да дойдем
Прекрасно обслужване и хубава храна. Имахме чудесна вечер, благодаря!
????????????????????????
ОБСЛУЖВАНЕТО И КУХНЯТА БЯХА МНОГО ДОБРИ!
Вкусна храна и добро обслужване, както винаги, но отстъпка, според резервацията ни, не ни беше начислена.
Много сме доволни. Както винаги, всичко беше на ниво - обслужване, храна, обстановка.
Както винаги, на ниво, Благодаря...
Вкусно, комфортно и много приятно, както винаги! Много интересно и разнообразно лятно меню!
Добро обслужване, добра кухня!
Както винаги ок.
Всичко беше на ниво, както винаги - обстановка, храна, обслужване. Най-добрите!
Доволен съм от обслужването и храната, която поръчахме.
Благодаря ви! Много учтиво обслужване и усмихнат персонал! Отново ще резервирам!
Приятна вечер.
Обслужването беше много хубаво! Поздравления!
Хубава храна, добро обслужване.
Добра храна и добро обслужване.
Добра храна и добро обслужване.
Доволна съм много и пак бих дошла.
бяхме обслужени от изключително добре възпитан сервитьор, който си вършеше работата перфектно.
Както винаги всичко беше на ниво. Вкусно, удобно и много приятно.
Всичко беше страхотно!! Благодаря!
Прекарахме прекрасно! Обслужване,храна,атмосфера бяха на нормалното високо ниво,на което ни научи веригата Хепи през годините . Благодаря,очаквайте ни отново????
Както винаги - обслужване, храна, обстановка на ниво. Благодаря на екипа за поредното приятно изживяване!!!
Страхотно е!
Бяхме облсужени много добре и храната ни хареса.
Доволни сме.
НЕ СЪМ ДОВОЛНА, НЕ СЪМ ДОВОЛНА
Прекрасни!
ЧУДЕСНА ВЕЧЕР, БЛАГОДАРЕНИЕ НА ВКУСНАТА ХРАНА И ОБСЛУЖВАНЕ. НЯМАМЕ ЗАБЕЛЕЖКИ! ОЧАКВАЙТЕ НИ СКОРО!
Отлично!
Беше супер! Благодарим за доброто обслужване!
Чудесно обслужване и вкусна храна!
Страхотно обслужване и вкусна храна, както винаги!
I am not sure who is responsible for accepting bookings, rezzo or Happy but thank you for ruining Christmas evening :-( Looking for a place for Christmas evening, a challenge, I found this Happy accepted reservations and booked 21:30, as I always prefer booking a Happy than any other restaurant. I found it strange this was the only one open in the vening, but I got confirmation my booking was accepted...so no worries? Until we arrived there the 24th evening... the whole shopping mall was closed, no entrance was open to reach the restaurant, which was obviously closed also... Consequence, as all other restaurants where booked, no chance of getting a place, we had to buy something like a shoarma, we had to queue 1 hour for and pay more than in a restaurant, eat on a bench in the cold and pay double for a taxi back home... I am curious who checks and accepts these reservations?
Всеки път оставаме доволни от посещението ни на ресторанта. Любезно обслужване, чудесна храна, приятна обстановка.
БЛАГОДАРИМ ЗА ОТЛИЧНОТО ОБСЛУЖВАНЕ И ЗА ПРИЯТНАТА АТМОСФЕРА В РЕСТОРАНТА!
Като цяло прекарахме приятно като за семейно събиране. Ако е възможно само някак да се съблюдава за това бельото на сервитьорките да не "изкача" под поличките им ненадейно, би било добре.
Страхотен следобед с вълшебната храна в хепи. Имаше и малък сервитьор,които се справи блестящо. Благодаря Ви за прекрасния ден.
At first we were put at a table for 4 people, and we requested a table for 5. This however was quickly fixed. The food was really nice and the personal was friendly and helping.
Бързо обслужване и вкусна храна, идеално като за преди кино.
Храната беше супер, но си чакахме сметката над 15 мин. 3 пъти натисках бутона, за да викам сервитьорите. Заведението дори не беше пълно, може би половината маси бяха празни, но въпреки това само ни заобикаляха. На съседната маса поискаха сметката след нас и си платиха и заминаха преди нас. Обикновено са супер точни, само този път се получи така.
Масата беше в непосредствена близост до т.нар. салон за пушачи и оттам се носеше ужасна воня на цигари, плюс студен полъх с всяко отваряне на тази врата. Настояхме да ни преместят, защото иначе изживяването беше отвратително. Храната беше добре сготвена, но твърде солена.
Много приятна обстановка. Обслужването на ниво. Вкусно приготвена храна, а за сангрията.... Нямам думи! Пак ще ви посетим!
Страхотно обслужване, храна и преживяване!! 5 *****
Давам 4 звезди за посещението си, тъй като бях резервирала маса за 17 часа. Отидохме навреме за резервацията, след като поръчахме стартер и основно, искахме да поръчаме и десерт, сервитьорката директно ни попита, дали искаме и сметката си заедно с десерта. В ресторанта бяхме прекарали около час и 20 мин това включва и чакането на храната, не разбирам, защо трябваше да заплатим сметката си веднага с десерта.
Благодарим за хубавата храна и доброто обслужване!
Здравейте, не ни направиха 20% , били забравили да въведат отстъпката към сметката , останахме разочаровани накрая .
:Много приятно заведение и отлично обслужване както винаги! Много сме доволни! Имах и резервация за друг ден за Happy Раковски. За съжаление ми се наложи да отменя резервацията. Пробвах от сайта да отменя резервацията ми от имейла за потвърждение, но опциите не бяха активни - нито анулиране, нито промяна на резервация. На телефонния номер посочен на сайта на заведението ни свързваха с оператор за изчакване и въпреки дългото чакане нямаше връзка с оператор или опция за отмяна на резервацията.
Отговор от ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка. Промяна или отказ на резервация може да бъде извършена до 30мин. преди началото и.
Без забележки.Отлично беше всичко.
Чудесна организация при резервацията! Предстои нова скоро!
Всичко беше перфектно, както винаги!
Беше страхотно. Настаниха ни по-рано без проблем.
Храната и обслужването бяха на ниво! Опитахме някой неща от новото сезонно меню и много ни харесаха!
Празнувахме рождения ден на дъщеря ми. Беше чудесно.
Благодарим за приятното изкарване. Доволни сме от храната и обслужването. Пак ще дойдем и ще го препаръчаме на приятели.
Страхотна кухня, приятна обстановка и много добро обслужване.
Беше прекрасно
Очаквано добре!
Всичко беше чудесно, както обикновено!;)
Хапнахме вкусно основно ястие (осезаемо беше добре сготвено, а не просто претоплено) плюс десерт само за 45 минути общо! Най-доброто място за хранене преди кино в мола.
Отлично. Благодаря и на Цанко, който се грижеше ненатрапчиво да имаме всичко необходимо.
Благодарим за доброто обслужване!
Перфектно
Както винаги приятно и вкусно!
Абсолютно никой не отчете факта, че имам отстъпка и не я призна. Беше коментирано, че е трябвало да кажа предварително. А при предна резервация, без да казвам, ми беше включена в сметката.
Всичко с резервацията беше наред :)
Всичко, като организация беше на много високо ниво!
Обслужването беше под всякаква критика, момичето беше нервно, ядосано, забавя поръчки. Обърнете внимание на това!
Прекрасно. Вкусна храна.
За съжаление в последно време съм разочарована от тази верига. Липсват неща от менюто, качеството на храната бе на по-високо ниво.
Просто с две думи вие сте уникални и сайтът също, Благодаря ????????????
Въпреки опашката от чакащи отпред, настаняването ни на маса стана бързо и любезно. Приятно обслужване, хубаво меню, вкусна храна. Използването на Rezzo е много добро предимство, а понякога има дори отстъпки от цената.
С изключение на това, че сервитьорката беше леко разсеяна /иначе много мила и сладка/ и това, че имахме чрез Rezzo 15% отстъпка, която те не отразиха и се наложи да чакаме още за сметката...вскчко беше добре!
Всичко беше страхотно.! Прекрасно обслужване и изключително любезен персонал!
Най-приятното Хепи със сериозна преднина пред останалите заради това, че е по-тихо и между масите има по-голямо разстояние. Винаги е удоволствие да се хапне там.
Доволен съм от престоя си в Happy. Храната беше вкусно сготвена. Обслужването беше добро.
Обслужването и храната бяха невероятни, рожденика в нашата компания остана приятно изненадан от поднесения поздрав от страна на усмихнатите момичета и момчета. Много благодарим, направихте вечерта ни незабравима.
Изключително съм разочарован от обслужването в ресторанта. Определено нивото на общуване и обслужване е изключително занижено. Сервитьора не посещаваше достатъчно често масата, въпреки, че заведението в часовия диапазон 18,00ч. не беше пълно. Не се отсервираха използваните посуди и прибори и се налагаше да подсещам аз сервитьора. Не мога да знам каква е причината за това изключително занижено качество на обслужване, но мога да твърдя, че от едно от любимите ми заведения, настоящето се превръща в такаво, което бих посетил при липса на места в дуги заведения. Считам, също, че когато асортимент от менюто липсва, което не ми се бе случвало в Happy, то сервитьора следва да уведоми клиента в началото, а не когато аз извършвах поръчката. Оценката ми е незадоволителна.
Вкусна храна, приятна атмосфера и добро обслужване.
Оставям ниска оценка само поради факта, че се позволява употребата на електронни цигари, които имат много неприятен мирис, от който ми се повдигаше буквално.
Много уютно, само някои от масите са много близко една до друга
Добре, благодаря ви
Отлично обслужване. Добро отношение на целият персонал. За съжаление обаче един от продуктите и по конкретно джулан ми бе сервиран хладен към студен, което създаде неприятно усещане. Уведомих сервитьорката но поради факта, че останалите гости се бяха нахранили не върнах ястието защото щеше да ми отнеме още време
Всичко беше на ниво,. Благодаря ????
Беше супер. В Хепи винаги е страхотно. :)
Останахме много доволни! Бяхме обслужени бързо, хигиената е на нужното ниво. Персоналът е любезен . Храната отговори на нашия вкус и желания. Желая на всички успешна работа в теди трудни времена!
Обслужването и храната бяха уникални!
Направих онлайн резервация и до 3 минути получих потвърждение. Посрещнаха ни, настаниха ни и приложиха отстъпката - всичко, както беше упоменато в резервацията. Обслужването също беше перфектно. Ще използвам вашите услуги и в бъдеще, с най-голямо удоволствие :-)
Отговор от ReZZo.bg:Радваме се, че всичко е било наред с Вашата първа резервация! Ще Ви очакваме отново!
Много приятно обслужване и вечерята беше много добре
Неси беше момиче,което ни обслужваше и бих искала да изкажа огромната си благодарност за нейната работа. Тя беше мила, усмихната, помагаше в избора ни. Настина рядко вече се срещат хора толкова любезни като нея. Благодаря ти,че направи имения ми ден още по-хубав.
Сервитьорите бяха много любезни, храната беше много вкусна. Поръчах си комбо суши, от което половината помолих да ми сложат за вкъщи. За съжаление като се прибрах видях, че сушито беше просто хвърлено вътре, някои парчета се бяха развили и с изсипано уасаби по доста от хапките. Единствената причина за разочарование.
Заведението е едно от бижутата на веригата. Изключително приятна атмосфера и вежлив персонал. Прави впечатление,че сервитьорите са отлично обучени и способни да отговорят и на претенциите на по агресивните клиенти.
Всичко беше както обикновено - чудесно!
Много добро обслужване; храната е подобрена и мястото е освежено.
Всичко беше на ниво! А храната превъзходна!
Страхотни се! Както винаги!
Всичко беше чудесно - отношението на персонала, обновената обстановка, отличната храна и на първо място - сервитьорът, отговорен за масата!!!
Чудесна вечер с вкусна храна и приятели
Супер!
Както винаги прекрасно!
Всичко беше на ниво. Обслужване, храна и обстановка. Ще ви гостуваме отново!
Страхотно място със страхотен персонал... Бъдете здрави!
Благодаря за вкусната храна и бързото обслужване!
Хепи си е Хепи. :) Браво!
Правя резервация с опция да се изтегли часа за по рано, има опция дали искам отстъпка кликвам, че искам, звънят ми, казват ми да имате резервация, отивам хапвам и искам сметката, и ми казват, че нямам отстъпка, казват ми, че резервация съм направил чрез колцентъра а не чрез формата в интернет. Ужасно изживяване.
Беше прекрасен обяд с много вкусно приготвена храна и страхотно обслужване. Благодаря на екипа на Ресторант Хепи!
Лесно резервиране, безпроблемно настаняване, впечатляващо разнообразие в менюто за чуждестранните ми гости, с които сме идвали и преди. Едно от първите им желания, пристигайки в България, беше да посетим Хепи- ресторант. Ето, посетихме и бяха възхитени. Питаха, къде още в Европа има тези заведения? (Знам само за Испания). Обслужване, ястия, напитки и качеството им - на най-високо ниво.
Обичайното... тоест страхотно! :)
чудесно обслужване и атмосфера
За съжаление останахме разочаровани - направихме резервация за семейството с цел да хапнем суши и след това да отидем на кино. В Хепи ни казаха, че за суши ще трябва да чакаме повече от час, тъй като има много доставки и няма смисъл да поръчваме. След това разочарование си поръчахме морска храна, която беше безвкусна. Харесвам Хепи, но определено не бих посетила това заведение отново.
Персонала не ни уведоми, че обедното меню няма отстъпка от Rezzo. За първи път поръчките ставаха доста по-бавно.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Благодаря на отличния екип на Хепи Мол София. Бъдете живи и здрави!
Чудесна вечер! Прекрасно обслужване!
Обслужването беше на ниво, но в крайна сметка имахме 15% отстъпка, която я пишеше в касовата бележка, но въобще не беше приспадната.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта за случилото се.
Обслужването, храната всичко беше на ниво, за което БЛАГОДАРЯ!
Често посещаваме ресторантите Хепи.Обикновенно винаги всичко е на ниво.Обичаме да ходим в Хепи Лозенец,но понеже не работеше поради някаква причина направихме резервация през rezzo.bg за Хепи в Мол София.Обичаме да ядем гръцка храна и си поръчвам всеки път калмарите по гръцки,но порцията която ми сервираха там изглеждаше доста по малко като грамаж от тази в Хепи Лозенец!!Хубаво е да съблюдавате порциите да са еднакви!По неприятно ми стана от това че точно зад нашата маса имаше някакъв бар за чаши и други неща като малко след сядането ни беше счупена голяма чаша точно зад главата на жена ми и детето ми.Леко се стреснахме,но забравихме за случая.По време на вечерята пак мина сервитьор с табла чаши,като част от тях паднаха и се счупиха на пътеката.И накрая кокато ставахме дъщеря ми се подпря на дивана да стене и в пръста и се заби голямо парче стъкло от счупената чаша зад главата и. Уведомихме сервитьора за случилото се и той събра доста стъкла които бяха паднали около нас.На детето му потече доста кръв,като управителката беше любезна да донесе лепенка.Случая леко развали настроението ни.!
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Nikakvi problemi, preporacvam rezervazija crez Rezzo
Най-добрият ресторант от цялата верига Happy! Вкусна храна, огромни порции, любезен и бърз персонал! :)
Както винаги, прекрасно. Чудесна гръцка кухня съчетана с отлично обслужване. Благодаря !
Бързо обслужване, вкусна храна
Отлично. Обслужването и храната бяха на най-високо ниво!
За пореден път страхотна храна, любезен персонал
Страхотно обслужване, уникална храна
Страхотна вечер с перфектната храна и обслужване .
Обслужването беше както винаги на високо ниво.Това което не ни хареса бяха някои от новите предложения в менюто в сравнение с предишните.Опитахме предястието Парадаис Путин и едно основно и бяхме разочаровани.
Всичко беше чудесно и точно. Благодаря.
Страхотна вечер и божествена храна . Благодаря!
Както винаги обслужването и качеството на храната бяха на ниво.Препоръчвам "Хепи" на любителите на доброто хапване и празнуване!
Prekrasno obslujvane
Прекрасно!Винаги много вкусно и с бързо обслужване!Любимо място за мен и моите приятелки!Горещо го препоръчвам!
Вечерта беше фантастична с прекрасната храна на Хепи.
Prekarahme otlichno,blagodaria na Rezzo i na Happy.
Бързо, вкусно, безупречно обслужване!
Всичко беше страхотно, храната, обслужването и отстъпката не на последно място :)
Чудесно обслужване
Храната и обслужването, както винаги на висота. С огромна благодарност
Много сме доволни. Бързо обслужване, качествена храна. Ще посетим заведението отново.
Всичко беше чудесно.
.
Касто винаги, добре.
Много добро обслувжане и изключително любезен ресторант. Храната беше вкусна и въпреки многото указания, които дадохме, всичко беше изпълнено перфектно и много бързо поднесено.
Персоналът беше много мил и храната беше вкусна. Останахме доволни :) !
Прекрасно изкарахме вечерта благодарение на усмихнатия персонал и добрата кухня!
Беше много приятно. Персоналът е изключително любезен, без да бъде досаден. Обстановката, както и храната са много добри.
Прекарахме си чудесно!
Всичко беше перфектно!
През изминалата седмица три пъти резервирах през Rezzo. Като цяло съм много доволна. Само последния път имаше проблем - първо системата не ми позволи да регистрирам маса за 10, и затова запазих за 8. Но масата, която ни беше запазена всъщност беше за 7 и бяхме доста натясно. Други забележки нямам - пак ще кажа, че съм доволна от услугата ви и ще продължа да я използвам. Весели празници!
перфектно обслужване и храна
Превъзходни резултати! ReZZo наистина върши страхотна работа!!!
Всичко беше идеално! Нямаше проблеми с резервацията. Обслужването и храната там са на много високо ниво.
Винаги когато посещавам ресторанта си изкарвам чудесно. Кухнята е вкусна, обслужването професионално, а обстановката уютна. Едно от любимите ми места!
Вкусно. Както винаги мил и любезен персонал. :)
страхотна бързина и качествено обслужване
Благодаря на Rezzo.bg и Happy за професионализма. Вчера беше първата ми резервация, но със сигурност няма да е последната. Обслужването и храната бяха на ниво, а с Rezzo.bg успях да си запазя място половин час преди срещата.
Обслужването и храната бяха на ниво.Благодаря!
Както винаги и храната и обслужването са на ниво.Благодаря!
Всичко беше на ниво.
всичко беше супер
Нямам забележки. Както винаги любезно посрещане. Добра атмосфера и вкусна храна. Благодаря
Доволна съм
Храната беше много вкусна!
Обслужването беше добро, а храната много вкусна! Отдавна съм клиент на Happy, и винаги съм доволен. Не ми хареса , че забравиха отстъпката от Rezzo и трябваше след много обяснения, да чакам за да оправят нещата. Все пак в резервацията не е ли упомената тази отстъпка, че да трябва на всички в ресторанта да кажа за да няма проблеми?
Прекрасна обстановка, вкусна и красиво подредена храна без забележки!!!
всичко беше ОК.
Както винаги всичко беше на ниво. Храната беше вкусна, сушито в Хепи е най-доброто за мен, а обсужването е винаги добро.
Всичко беше ОК, както винаги!
Лесно и бързо резервиране, страхотна храна и обслужване в Хепи.
Благодаря за отличната обстановка и учтиво обслужване.
вкусно и приятно , както винаги
супер
вкусна храна, добро обслужване - както винаги!
Чудесно, както винаги.
Здравейте, пиша този имейл, защото сме много разочаровани със съпругът ми от обслужването в Хепи Мол София. По ирония на съдбата, до скоро в същото това Хепи аз и моето семейство непрекъснато се събирахме - за рождени дни, имени дни, други семейни празници, а също и без всякакъв повод -просто защото ни харесваше, до днес....01 Септември 2016 г. Имахме резервация през Rezzo, за вечеря (лесно може да се провери, колко много пъти съм правила резервации в Хепи) за 17:30 часа за трима души. Настанихме се и поръчахме и тук ме изгубихте завинаги като клиенти: 1. Сервира ни се вино в неизмита гарафа - виждаше се, че преди това, в същата е сипван айран. Добре, смениха ни го, като новата гарафа, която ни се поднесе беше с наполовин налято вино - сигурно, защото на мен и свекърва ми, ни бяха налаяли по половин чашка преди да видим, че гарафата е мръсна - правилно клиента може да го минем, но заведението никога; 2. Поръчах си порция риба Алфредо, помолих да не се носи веднага, т.к. имахме салати за предястие. След, като мина достатъчно време и съпругът ми и свекърва ми, почти си бяха изяли основното ястие, аз попитах какво става с моята риба Алфредо. Оказа се, че е забравена да се поръча.Донесоха ми я, малко преди, свекърва ми да си поръча десерта; 3. В сметката накрая за "разкош" или може би, защото имахме 20% отстъпка, резервирайки чрез Rezzo, ни бяха таксували два десерта, въпреки, че бяхме консумирали и поръчали само един. Това, вече преля чашата, както и моето търпение! Нямаше да повдигна въпроса и да се оплаквам, ако след всички гафове само за 2 часа и след като тотално ни се провали вечерта, персоналът с нещо ни беше компенсирал! Но, не, остана само огорчението, което дори Управителят с любезните му извинения, не можа да изтрие в нас! За съжаление констатирахме, че Ресторанти Хепи, толкова хвалени и харесвани, а доскоро и от нас, всъщност са свалили качеството на обслужване - нещо, за което всички ресторанти, а и не само се борят! Огорчението и разочарованието остава за нас, както и за всички наши близки, а и не само, които смятаме, че е хубаво да знаят как се държат с клиентите в Хепи преди да решат да "боднат в Хепи"!!! С уважение, Мария и Алксандър Ширлетови
Отговор от ReZZo.bg:Задействана е ReZZo.bg гаранция и клиентката ще бъде компенсирана за случилото се, при следващото си посещение в ресторанта! Управата на Happy Мол София поднесоха извинения на клиентката за причиненото неудобство и ни увериха, че ще вземат необходимите мерки за да се избегне подобна ситуация за в бъдеще.
Здравейте, Всичко беше Ок докато не донесоха сметката и тя беше с 10% отстъпка вместо 20% както е по оферта.
Отговор от ReZZo.bg:Задействана е ReZZo.bg гаранция и клиентката ще бъде компенсирана за случилото се, при следващото си посещение в ресторанта!
Храната беше както винаги на ниво, но не ни беше направена отстъпката от сметката.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с потребителката установихме, че е пропуснала да спази това условие, затова не е получила отстъпката към своята резервация.
Изключително нелюбезни.Имахме резервация за 22 часа и още в 22.30 ни предупредиха,че в 23.00 затварят и отстъпката която ни се полагаше от 25% беше намалена на 20%.След по-малко от час трябваше да си тръгваме.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. След направена кореспонденция с клиентката установихме, че в конкретния случай тя е пропуснала да покаже потвърждението за резервацията си.
Закъсняхме с около 30мин.и нямахме резо отстъпка
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo при потвърждението на всяка резервация в общите условия е описано да бъдете в ресторанта навреме за Вашата резервация.Масата Ви се пази не повече от 15 мин. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка към нея да не я начисли. В конкретния случай клиентката не е спазила общите условия и поради това не е била направена отстъпка от сметката.
Здравейте, След ремонта интериорът на ресторанта е станал по-добре. Обслужването както и преди е било на ниво. Но си синхронизирайте системи за отстъпка през сайта, защото снощи имахме резервация с 20% отстъпка, а беше начислена 15%. Не сме правили забележка на персонала, но е хубаво да изчистите разликите!
Отговор от ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта.
Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Kakto obiknovenno prekarvaneto v Happy beshe strahotno,edinstvenata zabelejka e che vinagi ni davat mn malka masa ,a majkata kompaniq e edra i ne e mn komfortno.Posledniqt pat ot Rezzo bqha izpratili greshna otstapka i stana dosta nelovka situaciq
Отговор от ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта и е била начислена грешна отстъпка. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. В случая отстъпката е била коригирана на момента и клиентите са ползвали обещаното намаление към сметката.
Забравих да покажа съобщението и така и не си използвах отстъпката... Чак като си тръгнах се сетих че имам такава... Случвало ми се е и преди. Би трябвало от заведението да я начисляват автоматично.
Отговор от ReZZo.bg:Част от общите условия за ползване на резервация с ReZZo.bg е при поискване на сметката клиентът да покаже SMS-а или e-mail съобщението, което му е изпратено от сайта за потвърждение на резервацията, за да може ресторантът да начисли отстъпката към резервацията (ако има такава).
Това условие е едно от най-важните условия за резервация с отстъпка от сметката. Изпратихме отговор до клиентката, в което я помолихме при следващите й посещения с резервация от ReZZo.bg в някои от нашите ресторанти да следва това условие, за да можем да й предоставим уникалната и качествена услуга, която сме създали за Вас.