Happy Света Неделя е втория ресторант от веригата Happy Bar & Grill в София, отвирил врати на 08 септември 2000 г. Ресторантът е в топ центъра на столицата ни и това е една от причините да бъде посещаван от много известни личности, сред които няколко от президентите на страната, много политици, известни медийни звезди като група Тату, учителя на Брус Лий и други.
Допълнителни опции: | Бебешко столче и Телевизор |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica, American Express и Diners Club |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина |
Работно време: | 11:00 - 24:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Интересно меню, вкусна храна, приятно обслужване и стилен интериор! Изкарахме чудесно.
Персонала въобще не беше наясно с промоцията на суши на Rezzo, помолиха ме няколко пъти да погледнат имейла ми, какво точно суши трябва да ни приготвят и след като в крайна сметка се разбрахме относно промоцията на суши, трябваше 15 Мин да чакаме някой да ни го донесе, тъй като масата ни беше до суши бара и видяхме кога всъщност беше приготвено. Не бих посетила повече Happy на Пл.Светя Неделя...
Приятна обстановка. Добро обслужване. Най-вкусното суши в София. Другата храна беше пресолена.
Много съм доволна, уникално обслужване и всичко беше много вкусно.
Масата беше запазена, но въпреки че на две служителки, които ни посрещнаха, казах, че имам резервация от ReZZo, така и отстъпка не беше отразена в сметката.Не ни беше и поискан кода за резервацията/отстъпката.Проблемът, според мен беше в организацията на обекта.
Страхотно обслужване, вкусна храна и позитивни емоции, както винаги!
Както винаги, перфектно обслужване, приятна обстановка , страхотно меню с нови супер вкусни предложения. Браво!
Приятно и коректно обслужване.
Приятна вечер, добро обслужване и добра храна. Но със неприятен край. Веднага след плащането се започна бързо разчистване на масата, буквално върху нас. И резултата беше обърната чиния с мазнина върху доста скъпо яке на нашия гост. След което един от управителите/другия беше на ниво/ се държа неуважително и обидно. Обичаме тези ресторанти и няма да спрем да ги посещаваме. Но се надявам нивото да не пада, а да върви нагоре. Повечето персонал прави отлично впечатление и са на високо ниво. Но винаги се намира някой, да развали общото мнение. Дано се работи по този въпрос!
За първи път съм недоволна от Хепи,гръцкото меню ,което е актуално в момента,доста се различава като си го поръчаш от картинките,двойно по~ малки порции ,да не говорим ,че чакахме 1 час за две кюфтета с.доматен сос,които в менюто бяха описани като телешки специалитет за 15 лв...просто да.не се излагат и да си опишат нещата.както са,не 400 грама специалитет, а 200 грама.кюфтета.
Предпочитам Хепи, защото: Винаги са учтиви, Винаги са бързи и никога нямам проблем при резервация с отстъпката. Днес пак съм там.
Здравейте, изключително ниско ниво на обслужване, чакахме намръщена сервитьорка по над 20 мин. да ни вземе поръчка и след това също толкова да ни донесе поръчката, при положение, че ресторанта не беше пълен. След като се оплакахме на управителя той реагира много адекватно, смени ни сервитьорката, компенсирани с бутилка вино за причиненият дискомфорт. Изключително адекватно поведение на управителя и момичето което ни пое беше много любезна и усмихната.
Както винаги Прекрасно ! Благодаря !
Точни и бързи (което е важно, когато заведението се посещава в рамките на обедната почивка) и разбира се беше много вкусно. Очакваме с нетърпение гръцкото ви меню.
Както вече обясних по телефона на служител от Резо не съм правила такава резервация. Доколкото разбрах е станала грешка.
Добро обслужване, но кухнята ви е доста далеч от френската! Съжелявам, но ме разочарова!
Всичко беше супер както виваги. Всичко ни се донесе много бързо, вдичко беше на ниво както винаги. ????
Всичко беше на ниво. Момичето, което ни обслужваше беше изключително любезно.
Чудесно обслужване!!
прекрасно
Препоръчва се. Обслужване и храна на ниво.
Много сме доволни!
Изключително доволна съм. Както винаги обслужването беше на Ниво,вниманието на служителите към мен и компанията беше повече от любезно. А храната винаги е превъзходна! Определено ще посетя местенцето отново! ❤️❤️❤️
Направих няколко часа преди рожденият си ден резервацията в Хепи. Обслужването беше чудесно, храната също. Не отговарях на условията за отстъпка защото бяхме по-голяма компания, но получих отстъпка за рожден ден!
Приятно в добра компания.
Бързо и добро обслужване! Храната също беше добра!
Неделя в 14 часа. Храната и обслужването ОТЛИЧНИ, но... във "вътрешната зала е пълна с клиенти, а температурата вътре е около 30 градуса. Задух! От залата за пушачи влиза при нас дим от цигари! От мездинните врати на ресторанта вместо прохлада влиза дим. А климатиците не работеха. за први път ми се случва това. Жалко! Александър Тонев, 21.01.2019 г. ( за времето от 14 до 16 часа ).
Храната е вкусна. Персоналът- любезен само високата температура е неприятна.
За 110 лева на човек очаквахме доста повече. Храната не беше впечатляваща - основното беше като във всяка друга закусвалня, в която би отишъл в обедната си почивка да хапнеш набързо. Десертът беше страхотен, сармите - също. Шампанското не беше хубаво, не ни го наляха навреме преди 12 часа, за да има с какво да си дадем наздраве, а трябваше след като посрещнахме Новата година и влязохме обратно в заведението да си поискаме бутилката. Диджеят със сигурност не беше професионалист и музиката разко спираше между отделните песни. Нямаше празнична атмосфера, не беше украсено, не усетихме, че има някакво празненство. Дадохме тройно повече пари на човек, отколкото бихме всеки един друг ден, за да останем безкрайно недоволни. Не бихме посрещнали друга Нова година в хепи. Дори не сме сигурни дали бихме се върнали повече в някой от обектите на хепи, било то и просто за да хапнем.
Както винаги , всичко беше прекрасно !
Храната беше вкусна и обслужването - перфектно! :)
Беше ни много приятно. Това е любимото ни заведение. Обслужвенето беше на ниво. Храната беше вкусна. Много сме доволни пак ще дойдем с удоволствие.
Отлично обслужване и настроение!
Всичко беше перфектно!
Супер
Отлично
Както винаги перфектни! Вкусна храна, добро отношение и обслужване на отлично ниво.
Здравейте, Много съм доволна от бързото и отлично обслужване на персонала от ресторант "Happy Света Неделя".Храната беше вкусна.Всичко беше точно.Благодаря.Отново ще ползвам услугите Ви. Успешна, благословена и с много здраве и обич да е Новата 2018г..! Поздрав от Нина.
Всичко беше чудесно! Персоналът беше приветлив и любезен, храната - вкусна!
Много добре си изкарахме. Храната, както в повечето случаи беше на ниво - вкусна :)
Всичко беше супер, както винаги!
Перфектно отношение,прекрасен персонал и обслужване!Чудесна обстановка и храна!
Обслужването беше както винаги на ниво. Хареса ми, че направиха отстъпката, без да казваме.
Всичко бе перфектно - чудесна маса и много добро обслужване.
Сервитьорката, която ако не ме лъже паметта се казваше Алекс Китева, беше доста кисела. Не знам дали е единичен случай
Малка забележка към иначе добрия ресторант е, че при резервция за 8 човека ни сложиха на маса за 6. Храна и обслужване както винаги на ниво.
Както винаги всичко беше супер. Седяхме до суши бара и ни обслужваше и едно момче, което беше много любезно и с чувство за хумор
Много вкусно и прекрасно обслужване!
Беше много приятно, вкусно и весело
5 stars
Много сме доволни!
Много малка маса, лудница, над главите ни висят правостоящи, които чакат за маси и това не е приятно!
Great place, the best food and service ever!
Нямах запазена маса,чак се учудиха,Странно
Не ходим за пръв път в ресторантите Хепи и отново останахме доволни. Благодарим на Мария, която ни обслужва, за съветите, които даде на дъщеря ми при избора на суши. Ще Ви посетим отново.
Отново никой не знаеше за резервацията ни. Освен това ни сложиха на маса близо до място, където повечето сервитьори се събираха и станахме слушатели на доста нецензурни изрази, песни и подмятания помежду им, на много висок глас!
Отговор от ReZZo.bg:В случая според общите условия при резервация чрез ReZZo.bg, клиента е имал право да смени резервираната маса с друга, която е свободна в часа на резервацията и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението. След направена проверка установихме, че клиента е бил настанен и е получил отстъпката, към своята резервация. Проведена е кореспонденция с ресторанта относно този случай и ни уверяват, че за в бъдеще ще направят необходимото за да избегнат подобни ситуации.
Резервацията не беше отразена в заведението, т.е. нямаше такава. Трябваше да показвам sms-а, който имах, за да видят процента отстъпка. Останалото беше ок.
Отговор от ReZZo.bg:След проведена кореспонденция с клиентката и управата на заведението установихме, че от ресторанта са били наясно с резервацията и са очаквали клиентката, тя е била настанена и е получила отсъпката към резервацията си. Получило се е недоразумение между обслужващия персонал и клиентката, при настаняването й, което е оставило у клиентката погрешно впечатление. От ресторанта ще вземат необходимите мерки, за да избегнат подобни ситуации в бъдеще.
Храна и обстановка обичайно добре. Неприятно е непрекъснато да повтаряш, че имаш резервация с отстъпка. Ако не го направиш няма да има такава. Казваш с влизането, какво повече, накрая я няма и т.н. Сигурно има начин това да се реши, без да си го искаш няколко пъти.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. След кореспонденция с клиента устанивихме, че е бил настанен и е получил отстъпката, към резервацията си. Получило се е недоразумение между клиента и обслужващия персонал, но е било коригирано своевременно. От управата на заведението ни уверяват, че са взели необходимите мерки да не се повтарят подобни ситуации за в бъдеще.
Не бяхме настанени до телевизор и няколко пъти държаха да видят кода от резервацията и бях объркали името ми, което би се случило на всеки 1-2 пъти, но не и през цялото време в този ресторант. В крайна сметка след колективната консултация в ресторанта решиха да ни настанят просто някъде. Разбитам, че се случват грешки,но...... В крайна сметка всичко преключи добре.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че е била настанена и е получила отстъпката, към резервацията с ReZZo.bg. Получило се е недоразумение при препредаването на информация между персонала в заведението, успели са да реагират и да настанят клиентката на желаната от нея маса. Управата на заведението ни увериха, че ще направят всичко възможно, за да не допускат подобни ситуации в бъдеще.
За пореден път се убеждавам че в хепи обслужването е различно в замисимост от заведението. Май не би трябвало да е така, ако претендират за някакъв стандарт, но уви. Този път останах разочарована. При поръчка на нов вид бира от рекламните листовки (които слагат по масите пред всеки) ни я донесоха топла (само пояснявам но дори не фигурираше и в менюто). На намекването че бирата е топла, отговорът беше че май хладилника нещо не работел нормално. По добре да предупредят че е топла и да предложат на клиентите си друг вид бира, за който са сигурно че е студен. Преди седмица две поръчвах ребърца и ми ги поднесоха както трябва с чиния за отпадъци с мокри кърпички, а сега само една порция ребра и толкова. И ако не си бях поискала кърпички нямаше и да ми дадат. Следва порция пържени тиквички. При сервирането ми направи впечатление оскъдната порция в голямата чиния. Знам че е на грамаж, знам и че е възможно да лъжат с грамажа, за това няма да коментирам (не си нося везна, на която да измеря грамажа). Но на фона на 6 или 8 парчета тиквички в чинията ми (бройката е примерна, но не повече от 8 парчета), а на останалите чиниите ги сервираха с камара ми направи впечатление. Може би с отстъпка порцията е с по-малък грамаж. Мога само да гадая. За съжаление видях другите порции, когато моята вече я нямаше. Ходи доказвай какво са ти сервирали, но определено правеше впечатление камарата с тиквички в другите чинии. Някой може да каже дребнава работа, не, не съм за това да ям повече, а съм за това да получавам това, за което плащам. Трудно получавахме меню на масата, а и за поръчките малко се бавеха. И от сушито напоследък изобщо не съм доволна. Тази вечер мога да кажа че и вкуса му беше различен. Отново нещо, което не поръчвам за пръв път (в смисъл че съм консумирала въпросния вид суши и друг път отново в хепи). Наблюдавам напоследък че така правят парчетата суши, че не са годни да бъдат хванати с приборите за суши, просто защото оризът се разпада. Пояснявам че бяхме седем човека и всеки един имаше някакво оплакване, поради това систематизирано съм го споменала по горе.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента. От ресторанта съжаляват за останалото впечатление у клиентката и ще вземат необходимите мерки за да се избегнат подобни ситуации за в бъдеще.
Доста на бързо. Сервитьора ни каза че рожденничкатаможе да ползва отстъпка от сметката но накрая нищо.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при направена резервация с отстъпка, отстъпката не може да се комбинира с други промоции и отстъпки в това число специални и обедни менюта. След проведена кореспонденция с потребителя установихме, че е получил отстъпката към резервацията си, но при комуникация с обслужващия персонал се е получило недоразумение. Клиентът е останал с впечатление, че отстъпката тип празник и отстъпката към резервацията му могат да се комбинират.
За пръв път за Хепи мога да кажа, от името на цялата ни компания: УЖАСНО ОБСЛУЖВАНЕ!!! Сервитьорите бяха много недоволни, че пристигнахме късно. Поради тази причина ни отказаха да ползваме отстъпката. Не в това е проблема, обаче... През цялото време ни гледаха накриво. Коментираха на висок глас колко е нагло да стоим там до края на работното им време. Непрекъснато възклицаваха с възмущение. Сигурно на всеки му е неприятно да работи до късно. За да компенсираме неудобството, оставихме 22 лв бакшиш на 80 лв сметка без да си ползваме отстъпката дори. Само дето не ни изгониха с метлата!
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждението на всяка резервация в общите условия е описано, че резервираната масата се пази не повече от 15 мин. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка към нея да не я зачисли. Затова препоръчваме при направена резервация с ReZZo.bg, да бъде спазен нейния час. След кореспонденция с ресторанта установихме, че те също споделят нашето мнение, че в случай на закъснение за часа на резервация клиентите не получават по-различно отношение. Ще бъдат взети необхдимите мерки, за в бъдеще да не остават клиенти с такова впечатление.
Аз запазих места за 12 души и при пристигането се оказа, че масата запазена за нас би могла да побере не повече от 8-9 човека. Сервитьорката обясни, че резервацията била пристигнала при тях за 11 човека +/-, което няма как да се е случило, тъй като аз изрично запазих за 12 човека. Като изключим това, обслужването беше на ниво.
Отговор от ReZZo.bg:В случая клиентката се е възползвала от резервация с отстъпка за 12 души. От ресторанта са разполагали с точна инфорамция относно нейната резервация, но е настъпило объркване при предаването на информация между персонала в ресторанта. От ресторанта съжаляват за създалото се неудобство. Увериха ни, че са направили всичко възможно клиентката да се чувства комфортно, също така, че за в бъдеще подобни пропуски няма да бъдат допускани.
Благодаря на Happy Света Неделя за прекрасното обслужване и невероятната храна.
Винаги съм доволна от любимата си верига ресторанти Happy, но този път преживяхме няколко разочарования. Първо не ми беше записана резервацията и се наложи да чакаме за да ни настанят в крайна сметка на маса за 4-ма а ние бяхме 5-ма. По-късно ни преместиха. Любимото телешко на моя съпруг беше толкова жилаво, че не можа да изяде почти нищо от него. Като капак на всичко, му забавиха спагетите със сьомга с 1,5 часа, тъй като единия сервитьор я беше записал но не беше предал на колегата си. Но въпреки всичко това, Happy остава любимия ми ресторант и съм склонна да простя тези неща, тъй като там винаги е пълно и имат мнооого работа.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че отстъпката към резервацията с ReZZo.bg е била зачислена. В случая е имало объркване, но от ресторанта своевременно са поправили грешката.Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
До момента аз и семейството ми и доста наши приятели сме ползвали над десет пъти резервация в Хепи през сайта, като никъде не сме имали проблеми с обслужването. НО последните два пъти се наложи да отидем в Хепи Света Неделя, като първия път при отиване в 11.30 часа на компания от 8 човека ни беше казано, че до 13.00 часа трябва да освободим масата понеже имало друга резервация на същата маса!!!!! Втория път, вчера отидохме колеги 10 човека, като на няколко пъти обслужващата ни сервитьорка забравяше или забавяше с поръчката. Постоянно се оправдаваше, че имали събрание и само трима сервитьори обслужвали всички. Двама колеги си поръчахме суши сетове, като сервитьорката първо ни донесе два прибора, а в последствие на една табла и двата сета, Изобщо нещо обслужването в този ресторант куца.
Отговор от ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Здравейте, Не можахме да се възползваме от направената резервация, защото при пристигането си в ресторанта установихме, че тъй като градината и по-голямата част от ресторанта са в ремонт, се предлагат само суши и напитки. Би било добре това да е описано като уточнение при резервирането на маса. В крайна сметка отидохме в друго заведение от веригата, където прекарахме чудесно, както винаги.
Отговор от ReZZo.bg:В периода на ремонтната дейност в ресторанта, това беше описано в общите условия на страницата на заведението в ReZZo.bg. Опитахме се да установим обратна връзка с клиентката, но така и не получихме отговор.
За втори път правя резервация в Happy с Rezzo, за втори път такава в техния списък няма. Оказа се, че резервацията е премахната без дори да бъда уведомена. Трябваше да се преместим в друг ресторант на веригата, което нямаше да е проблем, ако бях уведомена по-рано. При положение, че резервацията е направена седмица по-рано, смятам, че разполагаха с предостатъчно време. Храната беше вкусна. Персонала трябва да се научи да поднася топлите ястия известно време след салатата, а не заедно с нея.
Отговор от ReZZo.bg:В периода на резервацията ресторантът беше в ремонт и това беше упоменато в общите условия на ресторанта. Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта поради изванредната ситуация в заведението. Все пак от управата на ресторанта ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. След кореспонденция с клиентката установихме, че тя е била настанена в друг ресторант от веригата и е ползвала полагаемата отстъпка към резервацията направена през ReZZo.bg