Happy Младост се намира на бул. Александър Малинов 35-37, до супермаркет BILLA и разполага с 250 места. Проектиран е по специален дизайн и е с модерен и стилен интериор. Ресторантът ще Ви приветства в уютна и приятна обстановка и ще Ви предостави предимството да наблюдавате как се приготвя храната Ви в "show cooking" зона.
По-голяма част от ястията се приготвят на специални пещи, тип барбекю Josper,които запазват хранителната стойност на продуктите и придават страхотен вкус при печене.
*** Безплатен паркинг за клиенти на Happy Младост до 1:30мин. След това престоя се заплаща по 3лв. на час.
Допълнителни опции: | Зимна градина , Лятна градина/тераса, Детски кът, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Телевизор, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг |
Работно време: |
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
|
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
15мин чакахме за меню, трябваше да си повикаме сервитьор за да ги поискаме. Чакахме 10мин отново да ни вземат поръчката. Съша тика в едната порция от суши имаше кости от риба, което смятам за недопустимо.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Перфектно както винаги - храна, обслужване и обстановка.
Не приложиха отстъпката от резервацията
Отговор от ReZZo.bg:След кореспондеция с клиента установихме, че при настаняване и искане на сметката е пропуснал да уведоми, че резервацията е направена, чрез Rezzo.bg.
Забавиха ни поръчката за вкъщи! Тя си стоеше на бара, няма кой да ни я донесе до масата! Много вкусна храна!
Храната беше много вкусна. Обслужването в началото на резервацията беше добро и бързо, но когато заведението се напълни след 19 часа, обслужването стана бавно и се чакаше доста. Препоръка-да се наеме повече персонал, за да не се чака по 15 мин сервитьор да дойде, въпреки няколкократното натискане на бутона за повикване. Аниматорките в детския кът са чудесни и са много внимателни и грижовни към децата!
Единственият проблем беше с масата, на която ни настаниха. Всички столове се бутаха в тези на масите околко нас. Т.е. беше ни некомфортно, както и на нашите съседи. Необходимо е да има повече дистанция, за да може човек поне да седи удобно. Към храната и обслужването - без забележки.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Всичко беше супер
Вкусна храна, бързо и качествено обслужване
Доволни сме от всичко. Обслужването беше на ниво. Менюто също. Така, че пак ще посетим Хепи.
С изключение на това, че се наложи да чакаме и не беше намерена резервацията, храната и прекарването бяха чудесни.
Нямаше проблем с резервацията. Детският кът е доста просторен и на децата им хареса. Имайте предвид, че работи след 17:00 в делнични дни. Храната беше добра, обслужването любезно. Препоръчвам!
Много сме доволни, храната беше чудесна, обслужването добро.
Беше чудесно. Масата беше достатъчно голяма.
Перфектно обслужване, приятна атмосфера, чудна храна за всеки вкус. Любимо място.
Бяхме настанени на маса до прозореца с изглед към паркинга - слънцето печеше директно, а климатикът едва работеше. След около 10 минути поискахме да бъдем преместени на друга маса, на която, тъй като видяхме, че във вътрешността на заведението има доста празни маси, които не бяха резервирани и са на сянка. Сервитьорът ни каза, че трябва да попита управителя дали можем да бъдем преместени. Отначало не разбрахме на коя маса точно трябва да се преместим и сядайки на една от свободните маси намусена девойка ни се скара, че "тези маси не се обслужват" (никъде не беше обозначено, че точно тези маси не се обслужват, а и тонът на девойката можеше да е много по-любезен). Бяхме трима души - двама вече бяхме поръчали, третия поръча на намусената девойка. След малко дойде друга сервитьорка, за да провери дали колежката й (намусеното девойче) е разбрало правилно какво точно сме поръчали. На коментара ни относно първоначалната маса, на която бяхме настанени и се изпекохме на слънце намусената девойка отговори, че и за персонала е дискомфортно, което честно казано не ни вълнуваше в случая. Бяхме решили да прекараме една приятна вечер, но не се получи съвсем така. Препоръките ми към вас са: сложете тента на външните маси, така че тези които са с лице към паркинга в зимната градина да не се пекат пряко от слънцето и гостите да получават топлинен удар, докато седят на тях; обучете целия персонал, че трябва да е любезен с клиентите - на всеки от нас може да се случи да има лош ден, но работното място и клиентите не са хората, които да отнасят негативите от това.
Отговор от ReZZo.bg:Още на същия ден колегите от Happy Младост са разрешили проблема с топлината в градината, като са поставили тента. От ресторанта поднесоха своите извинения към клиента и ще бъде компенсиран при следващо посещение.
Чудесно! Пристигнахме 20 минути по-рано и бяхме настанени веднага, при това вътре в Хепи, защото сме непушачи! Благодарим!
Честно казано за пръв път обслужването не беше на ниво и се изненадах. Чиниите стояха празни по масите по 15 минути, няколко пъти молих за сламка за детето, трябваше доста време да ръкомахаме, за за привлечем вниманието на сервитьорката (тя ни обясни, че бутона за повикване не работи). Направи ми лошо впечатление, че стоеше до нашата маса и обсъждаше другите клиенти колко бакшиш са оставили. Всичко останало беше супер!
Чудесно обслужване, хубава храна. Единствено не се предлагаха доста от сушитата.
Храната беше вкусна, Паелята се забави малко повече от колкото е необходимо, но за сметка на това беше вкусна. Относно обслужването за пръв път ни се случва да звъним на звънеца и никой да не идва и трудно си поискахме сметката.
Прекарахме добре. Единственото неудобство беше, че сме с дете на година и половина и ни трябваше столче, а масата, на която ни настаниха, не позволяваше да се постави, защото е на пътека. Добре ще е при резервацията да има опция за по-малки деца и дали е необходимо столче за тях
Отговор от ReZZo.bg:При последната стъпка за потвърждение на резервация се намира и бутон с допълнителни опции, с които разполага обекта. Именно там е посочена и опцията за бебешко столче. Благодарим Ви за обратната връзка!
Здравейте. Вечерята ни не беше лишена от неуредици. Първо, резервираната маса беше твърде неудобна за всички нас- 9 души. Трябваше да чакаме, за да се освободят маси, които да бъдат съединени, за да можем да се съберем. Близко е до ума, че толкова много хора не могат да бъдат настанени в сепаре за 5 човека!!! Обслужваха ни може би 3 момичета, като не личеше да има връзка между тях- това доведе до безрезултатни повиквания чрез бутона на масата, чакане на лед и вода по 20 минути, липса на десерт 30 минути, нервни визити на бара за набавяне на нужните неща, разговори с управителя и т.н. За пръв път ми се случват такива неприятности и нямам обяснение за причината. Обучението на персонала не трябва да е върху невинните клиенти. Сметката не се забави толкова колкото поръчките и въпреки, че имахме извинителна отстъпка, ще запомня този си имен ден с неприятно чувство.
Здравейте,крайно съм разочарована от вчерашното ми посещение на заведението.Настаниха ни на маса,на която нямаше място за разполагане на поръчката и се чувствахме безкрайно притеснени!Сервитьорката не записа цялата поръчка и моята вечеря дойде преди да си тръгнем.....Освен това поръчаната порция пилешки пръчици с картофи беше ужасно приготвена и я оставихме непокътната.Отразих недоволството си на таблета и Ви моля да вземете отношение,тъй като съм много редовен клиент на веригата от заведения и до сега никога не съм оставала толкова недоволна и разочарована!Благодаря Ви предварително!
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Всички останаха много доволни. Благодарим за доброто обслужване!
Добро обслужване, вкусна храна. Неприятно бяхме изненадани, че билетът за паркинг не се валидира и се заплаща.
Отговор от ReZZo.bg:Условията за паркинг не се определят от ресторант Хепи Младост. В профила на обекта е отбелязана информацията, че престоя за клиенти на Happy Младост до 1:30мин. е безплатен. След това се заплаща по 3лв. на час.
Изкарахме страхотно!!!
Храната, която поръчахме беше вкусна и персонала беше любезен. Макар всичко останало да беше наред, не мога да дам добра оценка, предвид, че бях залята с червено вино и единствено ми предложиха да донеса бележка от химическото, за да ми върнат парите, без промяна в сметката ни, което ми се струваше по-адекватно решение на момента.
Супер бешв, както винаги
Всичко беше супер.
Прекарах ме си прекрасно, храната беше вкусна и персонала беше внимателен и учтив. Благодарим за прекраснта вечер. Ххх
Прекрасно беше! Благодаря! ;)
Група приятели се събрахме и изкарахме чудесно. Обслужването и храната бяха без забележки.
Както винаги, всичко беше на ниво!
Всичко беше супер! Останахме много доволни от храната, обслужването и коректното отношение!
Както обикновено обслужването и храната бяха отлични! Не съм доволен от резервацията. Резервирах определена маса потвърдиха ми а ме настаниха на съвсем друга.
Супер
Много добре беше всичко! Новото меню е много вкусно!
Любимо място
Приятно и вкусно
Задължително напомнете а сервитьора, че сте направили резервация през rezzo, за да ви начислят съответната отстъпка. В противен случай си оставате без нея, както в нашия случай, Доста разочароващо и неочаквано, за заведение от калибъра на Хепи...
Беше всичко страхотно,храна и обслужване!
Супер беше. :)
Добър ресторант,отлично Обслужване!
Приятна атмосфера, вкусна храна и добро обслужване!
Чудвсна атмосфера, най-добрата кухня, сушито е N1 и обслужванвто е перфектно.
Здравейте! Много любезен персонал и вкусна храна. Единственото недоразумение беше, че при плащането на сметката не беше отразена отстъпката от rezzo.bg резервацията, но след коментар от моя страна, беше поправено. Препоръчвам в сайта rezzo.bg да се поработи върху начина на промяна на резервацията, тъй като аз напр. нямах възможност да добавя впоследствие още един човек. Също така напр. не става ясно, защо не мога да запазя маса за 4 възрастни и 3 деца в ресторант Happy Mladost през rezzo.bg, без да има ограничения от нормативен характер. Благодаря!
Тотално разочарование: едната от порциите беше тотално студена. В същото време цените са нагоре. Не е ок. Паднало е нивото.
Отговор от ReZZo.bg:Бихме искали да поднесем извинения и да Ви благодарим за подадения сигнал. Веднага бе предаден към съответния отдел, след което ще бъде извършена моментална проверка в този ресторант.
всичко беше наред, но сервитьора пропусна да сложи отстъпката. :)
Всичко беше прекрасно!
Благодаря Ви! Както винаги всичко беше на ниво. Весело посрещане на Коледа и успешна 2022 г.
Обслужването и храната бяха на ниво, единствената ми забележка е, че гуакамолето изглежда съвсем различно от визуализацията и бакшишът нямаше възможност да се включи във фактурата.
Доволни, както винаги.
Празнувах РД и почти всяка година преди епидемията го отбелязвах тук. Липсваше ми атмосферата като за РД и малко се бавиха десертите за гостите ми. Надявам се на по-добро отношение следващия пэт.Наздраве!
Всичко бяше ок.
И обслужването, и храната бяха чудесни!
Единственото неприятно нещо беше, че когато получихме сметката си БЕЗ отстъпка, ни сервираха, че трябвало предварително да кажем, че имаме отстъпка. Би било хубаво Хепи да си оправят процеса и да не се налага клиентите да предупреждават когото и да било, тъй като в резервацията ясно се вижда, че има отстъпка. В крайна сметка не я получихме.
Приятна обстановка и добро обслужване
Сърдит персонал,течащ покрив над масата и доста студено във вътрешната зала.
Всичко беше чудесно, както обикновено. ????
Празнувахме семеен празник в Хепи Младост. Изключително благодаря на персонала, който положи всички усилия да прекараме чудесно и незабравимо. Бяха изключително любезни, мили и задоволиха всичките ни очаквания. Храната е вкусна. Препоръчвам това място на всеки, който иска да се почувства специален със семейството си.
Дискретно и любезно обслужване, много вкусно приготвена храна (поздравления за готвача - пуешкия стек със зеленчуци беше "УАУ! Стархотен!)
Обслужването беше добро. Имаме забележка относно ястието Путин с ароматно телвшко. Ястието като цяло се състоеше само от пържени картофи.
Много добро качество и обслужване!
Всичко беше наред. Много вкусна храна. Обслужването беше на ниво!
Prekarahme prijatno ,no kogato imame rezervatzija I polzvame otstupka e jelatelno personala da e zapoznat a ne da napomnjame sled kato veche sme zaplatil I otstupkata ne e vkljuchena v tzenata
Супер беше
Всичко беше наред
След като пристигнахме се оказа, че резервация практически няма, защото поради лошите метереологични условия, външните маси не можеше да се използват. Приемам, че метереологичните условия не могат да бъдат контролирани, но е редно анулирането на резервацията или съответно промяната ѝ с друг вариант да бъде комуникирано с клиента, което не беше направено. Служителката реагира непрофесионално и въпреки наличие на места вътре в заведението не предложи да бъдем настанени, а да изчакаме. Не получихме и извинение, а груб тон. Крайно разочароващо.
Всичко беше на ниво, обслужване, обстановка - прекрасно !
Много приятно
Приятно място, вкусна храна, любезни сервитьори. Единствено срещнах проблеми с персонала, който ни настанява по масите. Бяха не любезни и искаха да ни настанят в зоната за пушачи, а бяхме с две малки деца. Държаха ми тон и твърдяха, че е невъзможно да са ми приели резервацията за места навън при толкова голяма компания.
Всичко беше перфектно!
Престоя беше чудесен, с изключение на ъпсурдното решение да не се удължава престоя на паркинга когато се използва ресторанта. Не бих посетила този обект, въз основа ползване на паркинг.
Въпреки наличието на детски кът, имаше деца, които тичаха и крещяха около масите, което направи вечерята ни доста напрягаща.
Отлично меню. Екип от професионалист ни обслужиха. Приятна обстановка. Който все още не е посетил Happy е пропуснал едно кулинарно приключение!
Вдъхновяващо преживяване ! Happy е мястото, в което винаги преживяваме невероятна емоция. Благодарим за което :)
Супер!
Много добро обслужване на персонала.
Разочарована съм от отношението на сервитьора. При поръчка на 500 мл лимонада, донесе 1000 по негово усмотрение. Като дори при направена забележка каза че носи по негова преценка количество. Предлагаше ястия без да сме имали нужда или да желаем това, при все вече направена поръчка. Вчерашното посещение на ресторанта остави у мен само лошо преживяване.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo и Happy Младост бихме искали да поднесем извинения относно създалата се ситуация. Предупредили сме управата на заведението като те ни предупредиха, че са взели всички необходими мерки за да не се случват подобен тип ситуации в бъдеще.
Май им трябва малко време дори и на Хепи за да възвърнат старата си форма :) Двама човека от компанията висяха настанени на някаква друга маса 15 минути, докато не ги потърсихме по телефона, защото мислихме, че закъсняват. Оказа се, че са им казали, че домакинът на резервацията още не е дошъл, а ние си бяхме там. Новото ястие "Путин" от меню пролет 2021 нещо не са го докарали, а и готвачът май бърка сос четири сирена с горчица. Сервитьорката спечели овации с адекватно поведение, за нея - браво!
Отлично,както винаги!
Всичко беше наред, както всеки път.
Хепи е супер, НО паркинга - на Била- вече е платен, няма никакъв безолатен престой, 3лв на час е. Тъй като е отскоро, изглежда Хепи не знае за това, и подлъгват клиентите, и Била се възползва напълно. Няма да е зле да има поне някаква отстъпка за клиенти.
Както винаги , всичко беше на ниво . Благодаря HAPPY !
Уютно и приятно място. Обслужването е еталон за качество.
Отлично обслужване, храна и обстановка.
И обслужване и кухня на страхотно ниво. Всичко което поръчахме беше уникално. Браво
Страхотно. Както винаги. Гостите ми, останаха удовлетворени от храната и обслужването.
Обслужването беше отлично. Обстановката е приятна. Масите са на прилична дистанция. Единствена забележка - част от поръчаното далеч не изглеждаше като показаното на снимка в менюто.
За съжаление в цялото заведение се усеща миризма на цигари, абсурдно е да има “зимна градина”, в която се пуши, при положение, че не е отделена от другата част на ресторанта и влизайки минаваш през зоната за пушене. И как е възможно въобще да се пуши вътре - тази зимна градина е затворено пространство, част от масивната постройка?
След като отидох в заведението, се оказа, че масата, която ми е запазена не може да бъде намерена от хостесите и изчаках 5мин., за да ми бъде дадена друга маса. Масата беше толкова близо до масите около нея, че бях по-близо до съседа си от колкото до човека, с който съм дошъл. Имах чувството, че съм на една голяма маса, а не на маса за 2ма, беше отвратително и съответно си тръгнахме без да консумираме каквото и да било!
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще.
Всичко беше чудесно
Браво :)
Гарантирано качество, бързо обслужване, разумни цени
Новото 100 % българско меню в Хепи е много добра идея, но най-много ми хареса хорото, което изиграха голяма част от персонала, включително и няколко клиенти, на песента Бяла роза! Беше прекрасно! :)
Всичко беше наред. Храната беше вкусна
В Хепи Младост винаги всичко е супер :) аз съм редовен клиент и често се наслаждавам на атмосферата и храната :)
Много съм доволен и от менюто и от обслужването.
Прекарването беше малко изнервящо: 1. Защото чакахме, за да ни донесът менютата и 2. Аз си поръчах телешки бифтеци, които обаче за съжаление дойдоха сигурно чак след 30мин.
Вкусна храна и отлично обслужване.
Всичко беше на ниво и много вкусно, с изключение на това, че някои от ястията ни ги донесоха студени.
Когато казах на хостесата за резервацията си от Резо, тя поиска да види СМС-а за потвърждение. След като стана ясно, че наистина имам резервация, нейната реплика към колежката й беше "Още една резервация от Резо, която не е отразена в системата". Настаниха ни все пак на една избрана на момента маса и всичко до края на вечерта беше наред. Добре е от Резо да обърнат внимание, защото явно не се случва за първи път в това заведение.
Отговор от ReZZo.bg:Направихме проверка на резервацията на клиента в системата ни. Резервацията е била успешно направена и ресторантът също е получил уведомителен SMS. ReZZo.bg е единствено посредник между ресторанта и крайния клиент. От заведението ни увериха, че такъв тип грешки няма да бъдат допуснати повече.
Прекарахме страхотно. Веднага ни настаниха. Обслужването беше перфектно и много бързо, както е било винаги. Храната винаги е супер :)
Имаше неяснота с резервацията и масата ни.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента и ресторанта установихме, че се е получило объркване при настаняването, но всичко е било наред с резервацията.
Обслужването беше на ниво, хранана - вкусна, но общото впечатление беше, че големината порциите намалява.
Резервацията ми беше отменена по телефона около час преди началото с обяснението, че нямало ток в Младост! Изключително съм разочарован поради провалянето на празника на моето семейство.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем своите искрени извинения за причиненото неудобство. Поради непредвидени обстоятелства, в следствие на които ресторантът нямаше възможност да функционира, екипът на Happy Младост своевременно се свърза с всички клиенти с предстоящи резервации за вечерта и ги отмени, с цел тяхното удобство.
Здравейте, вечерта беше супер, а френското Ви е страхотно!
Без забележки, всичко беше на ниво.
Беше страхотно!
Всичко беше на ниво и си изкарахме супер за пореден път.
Чудесна вечер! Винаги посещавам Хепи Младост когато идвам в София по работа или по друг повод! Чувствам се уютно!
Предложиха ни добри места и добро обслужване, но за пореден път не бяха начислили отстъпката и трябваше да им обърна внимание.
Перфектно
Както винаги в Хепи - СУПЕР Обслужване, отношение, качество на храната - отлични!!!
Вечерта беше много приятна. Обслужването беше на ниво!
Перфектно място!
Прекрасно обслужваме,сервитьорката беше изключително приветлива,лъчезарна и се отзоваваше ма време!Храната беше вкусна и апетитна!
Не мисля скоро пак да посетя този обект. При запазена маса, ме слагат до вратата , която стоеше през цялото време отворена, заради хората, които ти стоят на главата и чакат без резервации да се наядеш , че и те да седнат. Няма такава пародия на заведение. Ако мислите, че 200-300 лв, които изкарахте от тея , чакащи хора , ви оправят , блазе ви на бизнеса и всичко
Много вкусно и приятно!
Всичко беше наред, настаняване, обслужване, храна. Ще посетим отново.
Мястото е хубаво, обслужването и храната на ниво, но зимната градина не е достатъчно добре изолирана, прибрах се и дрехимите ми мирешеха силно на цигари.
Отстъпката не беше 10%,въпреки че го пишеше в сметката.
Перфектно!
Отлично
Прекрасно, както обикновено. Препоръчвам телешките кюфтенца с гарнитура от печен патладжан. Има я снимана на хартиените подложки.
всичко беше чудесно, обслужването беше на ниво, както винаги
Много добре!
Изкарахме си чудесно! Както винаги обслужването е на много високо ниво.
Хубава храна, добро обслужване!
Прекарването беше много приятно, персоналът беше любезен и отзивчив.
Супер, както винаги!
Приятно и свежо въпреки жетата навън!
The food is ok not hot at all was cold the man waiter is good but the lady confused she just throwing food in table and run The old menu is much better
Благодаря за перфектната организация. Вечерта ни беше изключително приятна, благодарение на професионалното обслужване и вкусната храна.
Обслужването и отношението бяха на ниво, както винаги.
Бързо и качествено обслужване !!!
Храната беше вкусна,а обслужването-добро.Порциите не са от най-големите.
Невероятно посрещане на РД и обслужване от персонала.
Оказа се, че Happy не правят резервации за 20:00, но въпреки това имах такава през Rezzo.bg. За мое щастие от Happy бяха изключително коректни и ни намериха все пак маса за 2ма, въпреки объркването.
Прекарахме чудесно. Храната и обслужването бяха на ниво.
Обслужването и храната бяха на ниво. Успяха да ни намерят място, макар че казаха, че явно има някакъв проблем и те не знаеха за резервацията ми,изобщо не нямаше в системата им.
Прекрасна вечер. Приятно бяхме изненадани от новите предложения в менюто, а именно салатите със суши!
Храната беше ок. Близо 20 мин чакахме да ни донесат сметката!
В началото малко ни забравиха, че сме се настанали, но после всичко беше на ниво - кухнята, обслужването.
Здравейте, първо искам да Ви благодаря за това, че помогнахте за резервацията. Второ искам да кажа, че за пореден път останахме много доволни от HAPPY. Обслужването беше на ниво, а новите предложения не са за изпускане. Тиквата им е уникална. Благодаря още веднъж и весели празници. Поздрави, Валентин Каралъмов
Обстановката беше типично приятна. Малко шумно. Любезно обслужване!
Добра храна, перфектно обслужване, приятна атмосфера!
Страхотно както винаги! Прекрасната компания и атмосфера беше допълнена и от чудесно суши :)
Много приятна вечер изкарахме
Както обикновенно всичко беше на топ ниво. Най-приятната изненада беше, че в заведението бяха съобразили, че сме с две деца и масата беше до детския кът. Много приятни моменти.
За голямо мое разочарование не бях в списъкът им с резервации, но все пак ни настаниха, защото имаше свободни места.
Отговор от ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка (ако има такава към резервацията). В този случай управата на ресторанта своевременно е реагирала и са настанили клиентите съобразно тяхната резервация.
Персонала не си върши достатъчно отговорно работата. Резервацията не беше записана, и накрая не ни направиха отстъпката, която беше посочена в сайта.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. Тези условия трябва да бъдат спазвани, за да получите отстъпката, към резервациятата си. След кореспонденция с ресторанта установихме, че клиентката не е спазила тези условия и поради това не е получила отстъпката, към резервацията си.
жалко че вече няма рез. с отстъпки
Отговор от ReZZo.bg:Ресторантите част от системата на ReZZo.bg сами определят предлаганите отстъпки. След проведена кореспонденция с потребителката установихме, че не е имала проблем с получаване на отстъпаката си, при посещение в ресторанта.
Имаше лека липса на комуникация между персонала. Казахме, че сме с резервация през Резо и хостесата ни настани. След това сервитьорката ни пита дали имаме резервация и дали сме на правилната маса и каза, че никой не и е казал че сме през резо. След това нямахме проблеми с отстъпката. Този път не съм доволен от обслужването - поръчахме 2 наливни бири, едната дойде веднага, другата след 5 мин. И двете бяха наляти 1 пръст под чертата, показваща 500/300 мл и бяха пълни до горе с пяна. Салатата с бяла риба е супер. Но хапването ми се забави и дойде за 15 мин и изглеждаше по-малко от предни пъти
Отговор от ReZZo.bg:След проведена кореспонденция с клиентката установихме, че е била посрещната и от ресторанта са я настанили на запазената за нея маса, също така е била направена отстъпката към резервацията. Недоразумението идва от погрешно предадена информация, между обслужващия персонал. От ресторанта ни уверяват, че са взели необходимите мерки, за да избегнат подобни ситуации за в бъдеще.
Добро обслужване. Храната беше вкусна. Калмарите в салатата бяха малко препържени. Бяха ни забравили отстъпката в сметката, но се корегираха
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с потребителя установихме, че е пропуснал да спази това условие, но все пак му е била направена отстъка от сметката.
Супер храна. Сервитьорът, който ни обслужваше беше нелюбезен. Много неприятно изненадани останахме от това, че детския кът се плаща.
Отговор от ReZZo.bg:Информация отнасяща се до детския кът е достъпна на страницата на ресторанта в ReZZo.bg в секция "Общи условия". Общити условия за всеки един тесторант са индивидуални. В конкретния случай отстъпката, към резервацията включва и отстъпка от таксата за детския кът.
Детския клуб вече е платен!
Отговор от ReZZo.bg:Информация отнасяща се до детския кът е достъпна на страницата на ресторанта в ReZZo.bg в секция "Общи условия". Общити условия за всеки един ресторант са индивидуални. В конкретния случай отстъпката, към резервацията включва и отстъпка от таксата за детския кът.
Запазих маса в "градината", която се оказа затворено със стъкла помещение, в което се пушеше. Искам да отбележа, че имаше опция "маса за пушачи", която беше друга освен "градината". Иначе останалото беше ок.
Отговор от ReZZo.bg:При вариант за резервация - "лятна градина/тераса" и "зимна градина(зала за пушачи)" в моного от ресторантите, когато времето е по-хладно лятната градина е затворена и става зимна градина. Такъв е и случая с ресторант Happy Младост.
Хостесата....НЕ.ни позволи да използваме отстъпката, защото закъсняхме 20 минути задръстване!! Имаше не повече от 20 клиента в заведението, но явно много беше важно да не ни направят отстъпката от ....10%процента... Направете си сами изводите:)
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждението на всяка резервация в общите условия е описано, че резервираната масата се пази не повече от 15 мин. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка към нея да не я зачисли. Затова препоръчваме при направена резервация с ReZZo.bg, да бъде спазен нейния час.
Обслужването беше както винаги отлично, но отстъпката беше15%, а не 20%. Надявам се грешката да е била неволна. Друг път не съм имала никакви проблеми. До нови резервации.
Отговор от ReZZo.bg:В общите условия на ReZZo.bg за ползване на резервация и отстъпка към нея е описано, че при поискване на сметката трябва да се предостави SMS-a или e-mail-а, който е получен за потвърждение на резервацията. В случая е станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Хостесата не бе наясно въобще,че имам резервирана маса" не била подадена информация от колегите от Rezzo, но после всичко се оправи. Благодаря!
Отговор от ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта.
Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка (ако има такава към резервацията). В този случай от ресторанта са направили всичко възможно да осигурят място на клиентката възможно най-бързо и тя е била обслужена и й е
била начислена обещаната отстъпка към сметката.
Прекарахме много приятно. Както обикновено, храната беше вкусна, а обслужването бързо.