Първият ресторант от веригата Happy Bar & Grill отворил врати в столицата ни е Happy Раковски. Ресторантът работи от 28.05.2000 г. и оттогава радва своите клиенти с неповторимите специалитети на веригата, сред които се нарежда и автентичното японско суши, приготвено от майстори. От октомври 2013 год. интериорът на ресторанта е напълно обновен в елегантен и модерен стил.
В Happy Раковски могат да се настанят 220 клиента в закритата част, а през лятото още 60 клиента в градината на ресторанта.
Допълнителни опции: | Бебешко столче, Място за хора с увреждания и Телевизор |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica, American Express и Diners Club |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина |
Работно време: |
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
11:00 - 23:00
|
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Чудесно изкарах рожденния си ден в Хепи Раковска. За мен това е най-доброто заведение - чудесна кухня, добри цени и отлично обслужване.
Отлична обстановка, добро обслужване и вкусна храна.
Всичко беше чудесно-мястото, храната и обслужването. Благодаря!
Доволни сме от обслужването и храната, както обикновено. Персоналът знаеше и намали 10% от сметкаат ни, без да им напомняме.
Ресторантът на Раковска си остава един от най-добрите от веригата. Добро обслужване(не беше роботизирано както често се случва) и храната беше вкусна.
Страхотно обслужване
Както винаги много приятно с чудесно обслужване и добра храна.
Храната не беше лоша, но порциите бяха доста малки. Също така не останахме очаровани от обслужването, въпреки че дадохме добра оценка на таблета. Идеята за българско меню е готина, но има още какво да се желае в реализацията ѝ.
Всичко беше както трябва и храната и обслужването. И.Симеонова
при 15% отстъпка, заявена и отбелязана в касовия бон, на 42 лв сметка отстъпката беше 0,69лв ... След като обърнахме внимание ни върнаха 6,28 ст ....
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Много сме доволни от отличното обслужване и вкусната храна. Единствено подвесенан та ми любима за мен супа по моряшки беше с много малко риба и твърде много чорба...Всичко останало бе на висота.
Посещавам често Хепи Раковска и винаги съм била много доволна,но снощи, след като се прибрах, прегледах внимателно сметката и видях, че са ми таксували Хепи чикън, което не сме поръчвали. Зная, че е трябвало да проверя преди да платя, но никога там не съм имала такъв проблем и не очаквах да ми бъде надписана сметката!Занапред ще внимавам!
Много съм доволна, храната беше много добра и обслужването на ниво!
Много сме доволни от отличното обслужване и още по-добрата храна. Акламираме идеята ресторантът да предлага ястия от кухнятя на различни страни!
Хостесите си бърбореха и трябваше да ги чакам да си свършат разговора, за да ме настанят. Беше изключително горещо и шумно, защото масите бяха твърде близо една до друга. Сервитьорките бяха по-скоро намусени (с малки изключения) и говореха толкова тихо, че едва се разбираше какво казват. Поздравления все пак, че знаеха какво е купажно вино (за разлика от сервитьорките в Хепи Парадайз). Храната дойде бързо, но не беше на очакваното ниво. Калмарите бяха сочни, но имаха аромат на старо олио и оставяха неприятен послевкус на препържено, което се изрази по-късно под формата на киселини в стомаха ми. Определено имам много по-приятни спомени от тази верига ресторанти, но забелязвам напоследък все по-ниско ниво на обслужване в не една от локациите им.
Дъщеря ми с компания празнува РД. Благодаря ви, децата са доволни????
Чудесно! :)
Всичко беше чудесно!
Чудесна възможност за резервация. Отстъпката е повод да ходя по-често.
Както винаги, прекрасно обслужване и великолепна храна!
Обслужването и храната бяха на ниво
Всичко беше наред с резервацията
Вкусна храна, любезен персонал, много приятна обстановка. С удоволствие посещавам ресторантите от тая верига.
Една салата я чаках 20 минути. Донесоха не тази, която бях поръчала. На повикването с бутона се отзоваха на петия път.След още 25 мин. и след реакция от моя страна донесоха каквото бях поръчала. Разочарована съм. Сервитьорката не беше адекватна. Оправдаха се с проблем в кухнята. Много съжалявам. Развалих си хубавото мнение за тях.
Беше много приятно, това е любимия ни ресторант. Персоналът е любезен. Пак ще дойдем.
Както винаги в Happy - Раковски всичко беше супер и сме много доволни.
Перфектно както винаги.
Обслужване и кухня - отлични!!
Беше много приятно.
Много добре! Останахме доволни!
Едно от основните ни така и не дойде и сервитьорката не беше калкулирала отстъпката в сметката, след което ни се разсърди и беше груба. Много изненадващо за обикновено доброто обслужване.
Яденето беше на ниво, но не мога да кажа същото за обслужването - сервитьорката доста бавно ни взимаше поръчките, обърка виното, което бяхме поръчали, половин час чакахме за десертите и още толкова за да получим сметката и за да бъде оправена сметката.
Любезен персонал и чудесна кухня. Благодаря :)
Всичко беше страхотно и много вкусно.
Страхотна услуга! Браво! Единствено сервитьорите трябва да свикнат с отстъпката, защото не е извадена от тотала, а маркирана отделно по-надолу във бележката..... т.е. при връщане на рестото я пропуснаха, но така или иначе аз бях доволен и от обслужването и освен нея оставих допълнителен бакшиш.
Благодаря, всичко беше на ниво с изключение, че ми забравиха -10%, но не затова правя резервация, а за да сме сигурни, че в избрания от нас час ще има места.
Много добро обслужване!
Обслужването много добро, но храната в Хепи Каблешков е по добра.
Happy е едно от любимите ми заведения. Обслужването е на ниво и храната е вкусна. Но този път имаше проблем с резервацията направена през rezzo.bg. Отстъпката от 15% не беше начислена в сметката ни. След като направихме забележка на сервитьорката отстъпката беше добавена към сметката ни. Но не се размина без кисели погледи и укорителни думи, че не ме ги предупредили предварително за тази отстъпка, въпреки че бяхме настанени на маса, на която ясно си пишеше, че е резервирана от rezzo.bg. От цялата тази случка, един неприятен вкус и въпроса дали, по някакъв начин не може да се подобри комуникацията между rezzo.bg и Happy.
Вкусна храна, приятна атмосфера и добро обслужване! Специални благодарности на екипа на Rezzo!
За първи път сме недоволни от обслужването - може би това бяха нови и още несвикнали с работата сервитьорки. От ястията сме доволни, всичко друго беше на ниво.
Не е приятно, да не можеш да си запазиш маса във външната част - лятна тераса, да ти се каже че на място можеш да промениш резервацията, ако има места, и накрая да ти "сервират", че след като си седнал отвън, резервацията през вашия сайт не важи!
В любимия ни ресторант прекарахме два часа при перфектно обслужване и великолепна храна. Много сме доволни, благодарим на целия персонал!
Останахме доста разочаровани. Носиха ни неща, които са били за друга маса, нашите пък са носили на други хора. В сметката също имахме грешки.
Наложи се няколко пъти да кажа, че съм с резервация от Rezzo, след като още при влизането отбелязаха, че имам резервация.
Беше много приятно, с добро обслужване и храна.
Отлично
МИ не можах да направя резервация през сайта ви, така че се наложи да я правя по телефона
отлични
Страхотно обслужване+ вкусна храна= приятно прекарване! Както винаги!
Много сме доволни, както винаги получихме безупречно обслужване и вкусна храна. Благодарим!
Храната и обслужването бяха на ниво
Приятно обслужване, освежено меню, прекрасни приятели и усмивки ;)
Добро обслужване, храната беше вкусна и на ниво
Отново изкарахме вечерта много приятно. И храната и обслужването е на ниво. Крайно време е Happy да пусне клиентски карти.
Прекарахме чудесно, благодаря!
Традиционно много добре в приятна атмосфера и жтлично обслужване!
Прекарахме си добре.
Прекарахме супер.
Благодаря! Перфектно обслужване и вкусна храна.
Много вкусни ястия и любезен и усмихнат персонал :)
Изкарахме си страхотно. Персоналът беше много любезен и отзивчив, а храната перфектна.
Много е приятно петък вечер да имаш запазена маса ! Обслужването беше на ниво , млади и усмихнати момичета и момчета , които те обгрижват ! Храната беше прясно приготвена и вкусна !
Обслужването и храната бяха както винаги на ниво
Благодаря, добре - както винаги !
Всичко беше наред :)
много приятно, както най-често се случва
Хубаво място.
Благодаря, всичко беше точно!
всичко беше отлично
Пълно разочарование. Повишени цени,намалено качество
Всичко беше перфектно!
посрещане, обслужване, храна, обстановка - всичко е прекрасно както винаги
Чудесна храна и обслужване! Както винаги!
Приятна атмосфера, много бързо обслужване, любезна сервитьорка и изключително вкусна храна!
Страхотно обслужване. Delicious food :)
Приятно място и вкусна храна
Отлично обслужване и вкусна храна!
приятно заведение, вкусна храна, любезно обслужване
Супер
Приятна обстановка, вкусна храна, вежливо обслужване!
Всичко е на "шест" ! Обичам Rezzo ! Харесвам Хепи !
Моите гости и семейството ми прекарахме един чудесен обяд в любимия ни ресторант при отлично обслужване и великолепна храна. Благодаря!
Беше много приятно !
Отново бях очарована от меню, бързина и качество на обслужване и отлична кухня. Перфектно бе всичко!
Обслужването беше под всякаква критика. Сервитьорката беше не дружелюбна, донесоха ни сушито без необходимите прибори. Носеше на нашата маса поръчки които не сме направили. Забрави отстъпката предоставена ни от rezzo резервацията. Поне храната, както винаги беше с високо качество.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с потребителя остановихме, че е бил посрещнат и настанен на запазената за него маса и е получил отстъпката към своята резервация. Поради пропуск от страна на обслужващия ги персонал първоначално е била пропусната отстъпката към резервацията, но е била коригирана своевременно. От ресторанта съжаляват за останалото впечатление у клиентката и ще вземат необходимите мерки за да се избегнат подобни ситуации за в бъдеще.
Мислех, че при резервация от типа "Празник" има нещо по-различно от това с нормална отстъпка. Но за съжаление - нямаше - освен , че за празник отстъпката е 10% , а за останалите е по-вече.
Отговор от ReZZo.bg:Тип резервация "Празник" Ви дава привилегията да направите резервация за своя специален повод минимум един ден предварително за желания от Вас час и брой хора (максимумът е предварително зададен от ресторанта и е по - голям от резервациите от стандартен тип). Резервацията няма ограниченията по дата, час и брой хора, които ресторантът може да има при другите типове резервации.
Името в листа с резервациите ми беше объркано. Момичето, което ни посрещна не беше изобщо любезна. Накара ме да й покажа смс-а все едно не знам как се казвам или лъжа, че имам резервация. Много лошо впечатлетие!
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че тя е била настанена в ресторанта и е получила отстъпката към резервацията с ReZZo.bg . В случая е имало объркване, но от ресторанта своевременно са поправили грешката. Станало е недоразумение при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Пракарахме една много приятна вечер! Обслужването беше, както винаги на ниво. Много приветлив и любезен персонал, от влизането в заведението до края на вечерта. Благодарим ви Happy, пак ще ви посетим.
Не ни бяха направили 20% отстъпка на цялата сметка!
Отговор от ReZZo.bg:Проверихме сметката на клиентката заедно с ресторанта и установихме, че тя е поръчала и промоционални ястия по време на резервацията си. По условията за резервация с ReZZo.bg, отстъпката към резервацията не важи за артикули от менюто, които са в промоция. Отстъпка е начислена на другите ястия, които клиентката е поръчала. Свързали сме се и с нея и сме й обяснили гореописаното.
Харесвам ресторанта, както и сайта ви. За жалост след като приятеля ми плати сметката, видях че не сме получили отстъпката от 15% и когато попитах персонала казаха, че е трябвало да ги подсетих отново, преди сметката и няма вече какво да се направи.
Отговор от ReZZo.bg:Свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея с ReZZo.bg и поради тази причина се е получило объркването.