Никой не ни обърна внимание нито ни даде меню поне 15 минути от настаняването ни, въпреки че заведението беше празно. Когато помолихме за такова получихме само едно. Най-неприятното беше, че основното не пристигна в продължение на час, вече си бяхме изяли салатите и предястията и седяхме на празна маса и никой не дойде да пита дали искаме нещо, дали чакаме нещо. Казахме на сервитьора, че чакаме основните си и той каза, че не съществува такава поръчка в системата. Поръчах отново и дойде след още повече от 30 минути, въпреки че ни казаха, че понеже е празно заведението ще стане бързо храната за 10-12 минути… храната беше вкусна, но обслужването беше несериозно и напрягащо.
Виж повече* Отстъпката на важи за риби от витрината, октопод и телешки меса.
Неповторимата и отпускаща атмосфера на Captain Cook те пренася в едно вълнуващо морско приключение. Съчетал в себе си духа на изискан ресторант и атмосферата на клуб от висок клас, Капитан Кук се превръща в предпочитаното място в столицата.
Вече повече от 10 години ресторант Капитан Кук Хотел Marinela предлага екзотично рибно разнообразие, рибни специалитети, приготвени от утвърдени кулинарни експерти, авторско суши, морски дарове, а от скоро и професионална селекция на прясно телешко месо от най-добри породи.
В унисон с цялостната концепция на Капитан Кук, в центъра на ресторанта се намира единствения по рода си бар, наподобяващ истински кораб. На втория етаж пред погледа се разкрива изключителна гледка от красиви светлини, окачени стари корабни карти и истински мачти. Някои от предметите са напълно автентични и са свързани с пътешествията на реално съществувалия английски мореплавател Джеймс Кук.
Ресторантът разполага със 180 места и две самостоятелни зали. По-голямата, наречена “Бакърена” заради интересното съчетание на медни и дървени елементи, разполага с 40 места и е подходяща за фирмени мероприятия. Втората зала - “Оникс”, е ВИП зала с 12 места, декорирана с изискани елементи от полускъпоценния камък оникс.
Част от магията на Капитан Кук е прекрасната ботаническа градина , превърнала се в зелен оазис в центъра на София. Градината разполага със 120 места, 70 от които са в остъклената и отопляема част, посрещаща гостите на ресторанта десет месеца в годината. Красивите растения и естественото езеро, пренасят посетителите в една спокойна и приказна атмосфера далеч от градския шум.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Телевизор, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Романтичен, Подбрана винена листа, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни, Подходящ за групи и Шеф готвач |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина |
Работно време: | 12:00 - 24:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Никой не ни обърна внимание нито ни даде меню поне 15 минути от настаняването ни, въпреки че заведението беше празно. Когато помолихме за такова получихме само едно. Най-неприятното беше, че основното не пристигна в продължение на час, вече си бяхме изяли салатите и предястията и седяхме на празна маса и никой не дойде да пита дали искаме нещо, дали чакаме нещо. Казахме на сервитьора, че чакаме основните си и той каза, че не съществува такава поръчка в системата. Поръчах отново и дойде след още повече от 30 минути, въпреки че ни казаха, че понеже е празно заведението ще стане бързо храната за 10-12 минути… храната беше вкусна, но обслужването беше несериозно и напрягащо.
Всичко както се очаква за КАПИТАНА :). Благодаря, пак шЕ дойдем :)
Един от малкото останали ресторанти, в които обслужването е перфектно и качеството на всичко е на висота
The food was great with good taste
super service - super food - ambiente very nice - we will be back again!
При чисто празно заведение в 18:45, и при молба от моя страна към хостесата да бъдем настанени в градината( за 45 Мин , колкото продължи вечерята) ни беше отказано. Който резервирал през Rezzo, нямал право да сяда в градината. Явно въпросната градина е само за специални хора, които правят резервации по телефон.Ето защо, бяхме настанени в непосредствена близост до оперативка на сервитьорите, и трябваше да слушаме правила за вътрешния ред. Общо взето доста неприятно изкарване.
Отлична кухня, Прекрасно обслужване, Невероятна атмосфера
Страхотен ресторант, няма оплаквания. Атмосфера, обслужване, храна - всичко на високо ниво.
Всичко беше чудесно!
Не разбирам защо пишете че има остъпки от резервациите, като те никога не се изпълняват. Честно да ви кажа ми омръзна да напомням всеки път и да се чувствам неудобно, че трябва да си поискам качествена услуга. На мен никой не ми напомня как да си върша работата добре.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация. Въпреки неспазенето условие, клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Cancel it pls
Резервацията не дава възможност за избор на места за непушачи. Пуши се навсякъде, пури, недопустимо и забравена отдавна в БГ ситуация
Доста ограничен избор в менюто. Сервитьора създаде чувство у нас всякъш не сме за там. Опитах ватос на барбекю с гарнитура и сос. Останах доста разочарован, а обожавам риба. Ще е хубаво ако за тези цени се предлага и презентация при сервиране.
Здравейте, при пристигането ни бяхме посрещнати от прятна млада дама, която ни настани и погрижи за нашите яръхни дрехи. Сервитьорът дойде бързо и предостави менюта. На прима виста веднага се наби на очи мръсната викица, която очевидно не беше забелязана от обслужващия персонал, както и окаяното състояние на всички шкафове и мръсотията попита най-вече. Като храна - салата Цезар беше с изключително сурово пилешко и беше ужасна. Никой след поръчката ни не попита как е храната и дали ни харесва, след което при споменаване пред сервитьора ни за качеството на салатата ни бе отвърнато, че не е трябвало да я хвърля, за да можело готвача да се увери в лошото и състояние - тук трябваше да ни бъде предложено да се извади от сметката въпросната салата, но уви. Другите ястия бяха вкусни особено пастата и десерта. Благодарим и до нови срещи!
Както винаги - на аниво и за образец :):):)
Много вкусна и добре представена храна както винаги! Слабо обслужване. На много маси се пушеше. Нямат отделна зала за непушачи, което за нас беше неудобство.
Страхотно място с топ качество храна и безупречно обслужване. Затова и ходим :) Внимавайте със сосовете, някой са доста силни и променят коренно нещата.
Отлично !
Отстъпката от Rezzo не ни беше отразена в сметката.
Отговор от ReZZo.bg:След проверка по случая установихме, че клиента е имал начислена отстъпка към сметката си.
Всичко беше екстра!
Перфектно обслужване и храна, както винаги. Един от най-класните ресторанти на София.
Прекрасна вечер в красива обстановка с добра храна!
Честно казано не бях ходила в Капитан Кук от години и останах наприятно изнанадана. За първи път ям неизчистени миди, а това за такъв клас ресторант за мен е недопустимо. Поръчахме си и рязядка с трио тарама, която меко казано беше със спорно качество и вкус, което за това конкретно място е неочаквано. Изобщо до основно не стигнахме, тъй като на база на предястията преценихме, че е ненужно да се продължава. Положителното единствено е обслужването, тъй като има достатъчно персонал и бих казала адекватен, но с тази кухня мисля, че не бих заложила на това заведение. Много съжалявам и дано се подобрят нещата.
Отговор от ReZZo.bg:След обратната връзка и разговор с клиента сме уведомили управата на ресторанта и те ни увериха, че са предприели всички необходими мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Храната е страхотна, но отстъпката, която се прилага от заведението не е от цялата сметка. За дивия улов и част от телешките меса не се начиславя отстъпка. Тези изключения не са упоменати в сайта на rezzo при направата на резервация.
Много добра кухня и обслужване!
Страхотно обслужване, и както винаги-много вкусно!
Много добра кухня и обслужване. Както винаги.
Всичко беше перфектно, а храната ексклузивна..... По едно време всички от персонала изчезнаха, сякаш тактично ни казваха да приключваме, но това е дреболия.
Много добра кухня, с изключение на любимата ми салата Джон Силвър, за съжаление увяхнала.
Приятна обстановка, хубаво обслужване и страхотна храна! Със сигурност бихме повторили!
Стрхотна кухня и обслужване на ниво! Не се колебайте да посетите ресторанта и непременно опитайте тирамису-то им :)
Храната и обслужването бяха на много високо ниво, но при представяне на сметката не беше включена отстъпката и чак след допълнителни уточнения сметката беше коригирана
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано,
че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка.
Ако спазвате тези условия няма как да Ви бъде пропусната отстъпката.