Ресторантът, част от Happy Bar & Grill, е със съвсем нова концепция и разнообразно меню за веригата. Акцент са пресните зеленчуци и плодове, както и използването само на прясно охладено месо. Менюто предлага богато разнообразие на риба и морски дарове, както и много здравословни ястия с пилешко и телешко.
Заведението разполага с просторна зала, суши салон, лятна и зимна градина, голям бар, детски кът със специфично работно време и cooking show зона, където храната се приготвя пред очите на клиентите.
В ресторант Happy Paradise Center има 550 места, включително и на двете тераси на покрива на МОЛ-а, които са с прекрасна гледка към Витоша. Заведението се намира на втория етаж срещу Синема Сити, в зоната за развлечения на Paradise Center в София.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Зимна градина , Телевизор, Бебешко столче, Място за хора с увреждания, Подходящ за бизнес среща, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг |
Работно време: | 12:00 - 24:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Хостесата повече я интересуваше чата и във вайбър ,отколкото клиентите!Сервитьора беше отзивчив, сушито беше доста по невкусно от Варна морска гара Хепи.
Много весело и емоционално си прекарахме в Хепи Парадайс на среща с приятели! Обстановката, обслужването и менюто бяха много приятни!
Снощи посетих ресторанта с колеги. Храната беше много вкусна и обслужването на топ ниво( сервитьорката ни мисля, че се казваше Ралица- адмирации за нея❤️)Разочаровах се от хостесата тъй като имах резервация за 6 души (през ReZZo) от които първи стигнахме двама. Нямахме резервирана и заредена маса казаха ни да си избираме, но след това никой не настаняваше останалата част от компанията и се наложи да си звъним и да се издирване в ресторанта. Крайно недопустимо за ресторант от категория "топ"!
Всичко беше страхотно
Супер сервиз,много вкусно.
БЕШЕ СУПЕР, НО ОЗВУЧАВАНЕТО В ЗАВЕДЕНИЕТО БЕ ПРЕКАЛЕНО СИЛНО И НЕПРИЯТНО!
В заведението имаше мишка която най- спокойно се разхождаше между сепаретата. Част от персонала и реакциите им бяха под всякаква критика.
Прекрасни: кухня, обстановка, обслужване и преживяване! Браво на екипа на Хепи Парадайз мол!
Когато отидохме, точно в часа на резервацията ни, се оказа че са настанили други хора на нашата маса и се наложи да чакаме пред заведението, тъй като нямаше други свободни. За щастие се освободи маса след 5 минути и ни настаниха, след това си прекарахме чудесно.
Спагетите Болонезе бяха малко в сравнение с тези на Варна Морска градина,които ядохме и имаше черен дълъг косъм в тях. Бургера беше алангле и дъщеря ми не го изяде. Сушито беше сухо и рехаво.
За поред път салата беше с много вкусни зеленчуци :) Харесва ми, че менюто е разнообразно и е подходящо за всеки - от веган до месояден. Терасата в Парадайс мол е много приятна и идеална за летните вечери!
Невероятно място и храна!
настаниха ни бързо, храната беше ок. доволни сме
Отстъпката от 10% не беше приложена към сметката!
Неприемливо е при почти пълно заведение по обяд да се влачат столове и маси, както и да те озвучава ъглошлайф. Поръчките се оставят на бара, стоят 5 минути и после се носят по масите. По средата на обяда ни донесоха десерта. Сервитьорите търчат с пълни табли зад гърбовете на гостите. Неприятно преживяване.
Добре беше.
Всичко беше на висота! Браво!
Обслужването беше много добро,но грамажа на порцията риба която поръчахме беше много малка.
Няма опция за оставяне на бележка, и за резервации от Резо дават маси далеч от ТВ, при желание за смяна - чакане на опашка 20 мин.
Храната както винаги беше превъзходна, но комбинираното чесново хлебче беше недопечено.
За първи път съм разочарована от любимото ми заведение. Като обстановка и обслужване - както винаги много доволни. Храната беше много вкусна, но за съжаление явно НЕкачествена - малко след като се прибрахме имахме страхотни проблеми - аз вечерта, детето ми през нощта и сутринта. Така че, явно в жегите сушито трябва да се пропуска......или поне в това заведение. Също така, лошо впечатление ми направи, че нямаха наливна бира, нямаше и бутилирана голяма бира, само малки и то не достатъчно студени.
Много приятно и вкусно беше!
Страхотно!
Винаги приятно и вкусно.
Всичко беше много хубаво, бързи поръчки и невероятен сервитьор, усмихнат и позитивен.
В заведението климатичната система не функционираше правилнл! В резултат, на което липсваше кислород и на всички ни стана задушно, дори лошо! Майка ми за малко не припадна, когато си тръгнахме. Обърнахме се към сервитьорката, но тя каза, че няма какво да направи и не зависи от нея.
Супер
За наше безкрайно учудване, ни донесоха мръсни чаши! Досега нямахме забележки в който и да било ресторант от веригата, но това ни потресе. Да, смениха чашите, но за съжаление едното от децата ни вече беше отпило от мръсната чаша. Стискаме палци детето ни да е добре, а в този ресторант да се вземат мерки. Защото оправданието "ами не сме видяли защото светлината е слаба" е несериозно.
Страхотно обслужване, прекрасна атмосфера и вкусна храна.
Всеки път пставям висока оценка, но този път съм разочарован от Happy Парадайс. Вечерите на цялата маса се бавеха по 40 минути при ресторант, който беше почти празен. Да не говорим, че имаше хора, които си поръчаха в 22:30 и дойдоха нещата след 23 часа. Просто сме наистина разочаровани!
За пореден път посещаваме това любимо място . Нямаме забележки , винаги вкусно , винаги бързо обслужване. Нямаме търпение за следващото ни посещение , когато имаме път натам .
Чудесно обслужване,вкусна храна!
В менюто липсваха 8 от предложенията им, 2 от които са от "новите предложения". Не ни беше казано предварително и се наложи 3 пъти да поръчваме, защото двата ни предходни избора не се предлагаха или бяха изчерпани и никой не ни каза, докато не започнахме да поръчваме.....Харесваме веригата и винаги сме били доволни. Това е най-лошото Хепи, в която сме били
Най-приятният ресторант от веригата"Happy". Човек попада в една небрежно отпускаща среда и има възможност да се забавлява.
Прекарах страхотно със семейството си. Храната както винаги беше превъзходна. Благодаря Ви Хепи.
Храната както винаги беше страхотна. Но кажете на сервитьорката повече усмивки и по-ведро :)
Всичко беше чудесно с едно голямо изключение, в ресторанта съвсем свободно и необезпокоявано се разхождаше ПЛЪХ.
Храна добра, обслужване отлично, но масите са много близо една до друга, без отстояние и възможност за преминаване и е изключително дискомфортно постоянно да ти бутат стола.
Добро обслужване, вкусна храна!
Много сме доволни от храната и обслужването, пак ще посетим.
Както винаги беше прекрасно -вкусно,красиво,внимателен персонал,бързо. Благодаря!
Превъзходно суши и превъзходно обслужване! Непременно ще посетим отново)
В уречения час, дори 5 мин. по-рано, маса нямаше, наложи се да чакаме. Не съм съвсем наясно какъв трябва да е смисъла от това приложение, след като пак чакаш. Преди нас бяха настатнени други клиенти, без резервация
Здравейте,всичко беше много вкусно-всъщност както винаги. Но... накрая когато трябваше да си платим сметката ни бяха надписали една бира която не бяхме поръчали и консумирали. Между другото и масата до нас -също беше надписана сметката им. Хората се възмущаваха как е възможно това нещо.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Много благодаря!
Прекрасно обслужване, цялата компания останахме изключително доволни!
Седяхме на маса до брозореца, от къдете духаше ужасно.Сушито беше станно, не както обикновено.Няма да посетим скоро този обект
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Беше приятно, обслужването на ниво и много вкусно!
Храната както винаги беше уникално вкусна,обслужването от сервитьора Иван беше също уникално добро,много доцра раота от старана момчето. Но хостесата със сини очи беше доста греба на входа, пристигнахме оставаха някалака минути до изтичането на резервацията, нея я нямаше да ни настани изчакахме 10минути и приятелката ми влизна след което хастесата се появи и ме попита защо са влезли без да ги пусне , а нея повтарям я нямаше на работното и място. Като цяло страхотна вечер и то благодарение на сервитьора Иван, адмирации за него утикален е !!! Благодаря отонове ще Ви поситя за стотен път!!!
Всичко беше чудесно ! Благодаря !
Всичко беше страхотно! Обслужването на ниво, храната също. Изключително доволна съм????
Беше чудесно, насладихме се на храната и на обслужването!
Любимо място за хапване. Учтиво , бързо и любезно обслужване, за храната нямаме никакви забележки. Имаше нови ястия в менюто. Всичко ни хареса !
Добро обслужване и вкусна храна. Масата ни беше близо до вратата на кухнята и от напречната греда зад масата видяхме малка мишка. Това по никакъв начин не развали прекарването ни, но не е зле да увеличите броя на местата със заложена миша отрова, ако слагате такава
Много бях разочарова от сервинарана храна. Ужасно мазна , направо плуваща в мазнина. За първи път съм толкова разочарована от Хепи. Не бих препоръчала на никого да си поръчва Кубински сандвич от новото меню.
благодаря!
Всичко беше много добре, храна, обслужване. Единственото неприятно нещо е, че забравиха отстъпката от 10 процента , която следваше да бъде включена.
Винаги на резервации дават най-гадните маси!
Много хубаво и приятно си отпразнувахме празника на детето. Прекрасно обслужване.
Чудесен ресторант, много вкусно и разнообразно
Прекрасно прекарване.
аз съм от фирмата ,винаги си искарвам добре
пропуснаха отстъпката от 10% , видях след като бях платила
Всичко беше много хубаво. Храна, обслужване, Всичко..
Фенове сме на веригата от много години. Последния месец, два сме разочаровани от храната и в Хепи и в Бурата.
В Happy не знаеха, че имаме резервация. Настаниха ни, имаха свободни места, но това се случва за втори път.
Един от любимите ни ресторанти, чудесно обслужване, вкусна храна, приятна обстановка. Препоръчвам да го посетите! Ако искате спокойна атмосфера избягвайте празничните дни.
Не зная дали е редно - уважавам труда на хората, но рекламния бранш е натрапчив: не е нормално, докато обядваш и някой зад гърба ти да попита “ Вие пушите ли? “ - просто онемяваш … Някакво девойче предлагаше цигари … Този обект на Хепи - не е на нивото на този на Ул. Раковска. Ако мнението ми се отнесе към правилния служител, ще е полезно.
Прекрасно! Настаниха ни веднага, нямам никакви забележки. Благодаря!
Специални, огромни благодарности на прекрасните млади хора, които ни обслужваха и допринесоха изключително много за комфорта ни и доброто прекарване на вечерта. Адмирации за основния сервитьор, както и за две прекрасни млади дами, съжаляваме, че не запомнихме имената им. Като цяло имате персонал на високо ниво, ценете си ги и си ги пазете ????
Перфектно обслужване, страхотни ястия.
Както винаги всичко беше много вкусно!
Хостес на входа не любезна с гости Храна е добре
Беше прекрасно. Персонала ме изненада. Емоциите бяха положителни. Благодаря
Всичко беше ок,бързо обслужване,усмихнат сервитьор.
Благодаря ви всичко беше на ниво!
Храната бе много зле Чакахме 20 минути за сметката а сервитьора изчезна тотално След това друг сервитьор ни оправи сметката
Прекарахме страхотно благодарение на прекрасната сервитьорка. Храната беше добра, с изключение на един специалитет обезкостено пиле, доколкото разбрахме е от Бурата, което беше ужасно солено.
Хепи ресторантите са едни от любимите ми заведения - добро обслужване, чудесна храна и обстановка. Тази вечер обаче, хостесата на входа ми каза да потърся друга навътре в ресторанта, за да ме насочи към масата. Не намерих такава и беше ненормално-конфузно да обикалям масите из заведението, да се оглеждам за вече настанената ми преди това компания.
Обстановката бе романтична, със запалените свещи и прекрасната храна. Гледката към Витоша и вежливото обслужване на персонала ни заплениха!
Всичко беше перфектно- и храна , и обслужване!
Бързо обслужвае, чудесна кухня с морски деликатеси.Времето прекарано с приятели в Хепи е винаги много "хепи".
Чудесно обслужване, вкусна храна. Единственият недостатък е липсата на климатик вътре, комбинирана с много пушачи на терасата
Прекарахме страхотно! Както винаги, когато отидем там!Храната е вкусна, обслужването е перфектно! Благодарим!!!
Много добре
Беше супер, доста хора има така че си правете резервации ако ви се ходи, храната е топа
Отлично!
Изключително слабо представяне. Салата Цезар с хрупкави калмари - препържени и жилави калмари, евтин суров колбас вместо бекон и майонеза вместо дресинг. Въпреки че резервирах маса за един възрастен и дете, детско меню не ни беше дадено и допълнително го чакахме. Поръчахме Летящо килимче за детето, което дойде близо 20 Едната поръчка сепзабави близо 20 мин
Всичко беше наред,но за пореден път сернитьора се опитва да му платим цялата сметка,без отстъпката,която имаме право да ползваме.
Разочаровани сме този път от посещението си! Бяхме настанени на малка маса за броя хора, които бяхме, въпреки обаждането ми в обекта през деня и уверението , че ще бъдем настанени на сапаре!
Перфектно обслужване!
В ресторанта на Happy в Paradise винаги е пълно с тийнейджъри, на маса с три стола са настанени 5ма. Масите са много на гъсто, няма пространство, можеш съвсем спокойно да си разговаряш с човека, седнал на другата маса. Масата, която бях резервирала, не беше почистена, имаше мазни петна по нея. Така и не е ясна политиката им за пушене на електронни цигари в затворената част. Евентуално ако на някого му пречи дима, тогава става забранено. Като редовен клиент на Happy, това е първият път, в който имам оплаквания и не останах доволна от престоя си.
Чудесно отношение, отлично меню и приятна атмосфера!
Обслужването беше много добро. Наливното вино е страхотно както и хроната беше чудесна. Обставновката също беше приятна. Редовни клиенти сме и такива ще бъдем занапред!!!
Изключително разочаровани останахме от обслужването!!! На масата на, която бяхме бутона за повикване на сервитьор НЕ работеше ! Защо не е сменен е въпроса ?!? Сервитьорката минаваше покрай нас, дори не ни поглеждаше , че и даваме знак, че искаме да си поръчаме. За получаване на сметката да не говорим..над 20 минути чакахме, наложи се сами да станем и да отидем до друг сервитьор, за да си я поискаме. Happy Paradise Center проверете си персонала , МОЛЯ ! Какво стана с любезното Ви отношение към клиентите ?
Обикновено храната е вкусна, но този път след панирания карфиол имах ужасни киселини
Професионално обслужване, страхотна атмосфера и уникално вкусна храна.
Всичко беше чудесно, освен силната музика, която обслужващия персонал каза, че няколко пъти е помолил да бъде намалена, тъй като и други клинти са се оплакали от нея....Уви! Надвиквахме се през целия обяд.
Всичко би било прекрасно, ако не е тази ужасна музика, все едно си в дискотека. Човек отива на ресторант, за да се види с приятели и да си чуе прикаказката, а не да му гърми музика в ушите. Това го има само в чалгарска България. Никъде в Европа, в нито един ресторант няма да чуеш музика. Разходете се и вижте и съм готова да се обзаложа, че няма да намерите нито един ресторант с "озвучаване". Инак персоналът в Хепи е прекрасен, като започнеш от момичето, което посреща гостите на входа. Храната не толкова. Честита Нова Година! Бъдете живи и здрави и помнете, че времето и тишината са най-луксозните неща в наши дни. :)
I have been several times to this Happy in Paradise, always extremely good. Last Thursday we had a team Christmas dinner, which unfortunately went wrong, as one of my employees arrived sick causing the worse nightmare for a restaurant to handle... she collapsed a bit past the entrance. This is where you see the extremely professional attitude of the staff and the management here. I got called from the table to see what was going on, meanwhile the staff was already cleaning up and the manager, in flawless English asked if she should call the ambulance. It took a very long time to get things done, the doctor showed up and with some injection got her back up her feet... The way Happy dealt with the situation is upper professional and I can only say a big thank you!
Явно беше станала грешка, тъй като резервацията ми не беше отразена в самия ресторант. Просто не съществуваше на мое име нищо. Все пак имаше места и ни настаниха. За десерт получихме 2 вилички, които видимо не бяха измити???????? е след молба от наша страна ги смениха, но не мисля, че трябва да се прави компромис с хигиената
всичко беше прекрасно, освен хостесата коята ни настани на най- неподходящата маса за количка( на входа) . Като и казахме , че масата не ни е ок , тя почна да спори с нас , че там е най - подходяща маса ( на течение ) . Може да добавите опция с количка
Беше много добре
Ляхмаджуна беше неуспешен: в 2022 г. кой ви предложи ляхмаджуна да се сервира така, нямяте ли интернет да видите че няма нищо общо с оригинала. Това което ядохме се казва тънко кюфте на питка(wrap). Другото е, кой реши да отмени пълнозърнестата чабата(няма я от може би 1,5 г.) ? Аз съм с диабет и трябва да консумирам пълнозърнест хляб: като идваме на вечеря хляб ли да си нося, или поне да предложите хляб на филии от Билла ?
Всичко беше прекрасно, въпреки 3 неща: 1/едната порция с пуешко беше сурова 2/ Телешкото беше мазно, плуваше в олио :) 3/ едното суфле беше без течен център ;)
Всичко беше много добре!
Прекрасно отношение, обслужване и меню. Единствената ми забележка е че музиката е много силна и хората се надвикват. Все пак сме дошли освен хапнем , но и да се видим а надвикването не приятно. След молба към персонала силата на звука беше намалена. Това важи и за много други заведения освен Хепи така че нека не влияе на оценката
Very nice personnel, delicious food and good location.
Въпреки резервацията те карат да чакаш. Говорят на “ти” и използват прякори. Недопустимо е хостеса след като я питат два пъти дали е готова масата (бяхме на място 2минути предварително), да отговори “да заповяда Митето (например)” със снизходителен и подигравателен тон при положение че се използват станции и всичко се чува. Няма да коментирам храна, цени и мръсотия. За пръв път давам лош отзив за нещо.
Беше страхотно. Мерси
Благодаря Ви много! Много добър сервиз.
Страхотно! Бяхме пристигнали с 40 мин. по-рано от резервацията ,но това не беше проблем да ни настанят веднага на маса. Доволни сме от персонала и храната. :))
Страхотно! Храната беше много вкусна, оптахме от новите предложения и всичко много ни хареса! Благодаря Ви, че винаги успявате да ни изненадате с нещо ново и сезонно! Обслужването беше прекрасно! П.с. В събота вечеряхме в Хепи-МОЛ София- новото предложение в суши менюто е УАУ-мега вкусно, топи се в устата и е експлозия от вкус! Поздравления!
Отлично!
Обстановката, отношението и вкусната храна, всичко беше страхотно.
Храната беше вкусна, направихме резервация през rezzо и въпреки че бяхме 20 мин по-рано ни настаниха преди всички на опашката.
Храната беше вкусна. Обслужването не беше на ниво. Съжалявам,защото в същия ресторант имахме прекрасни впечатления от обслужването при минали гостувания. Може да е сухарско, но татуирани сервитьори не правят добро впечатление . Музикалното озвучаване беше излишно високо.
Лесно, точно, сигурно
Обслужването беше чудесно и хараната беше много вкусна. Както всеки път.
Чудесно обслужване, прекрасна вечер! Благодарим!
Вечерта беше повече от чудесна! Сервитьоката беше много добра,отзивчива и страшно готина! Повече трябва да са като нея, професионалисти!!
Благодаря на целия екип на ресторанта, за това че направиха специална изненада за рождения ден на дъщеря ми! Винаги сме доволни от тази верига ресторанти, храната и обслужването са на ниво. Имаше объркване на сметките, но го оправиха бързо. Още веднъж благодаря!
Изключително сме доволни от цялостното ни прекарване, още повече, че имахме специален повод. Още от посрещането,настаняването, богатството на менюто, кухнята, сервитьорското обслужване. Бих препоръчал климатичната инсталация да се усеща по-добре.
Уникално посрещане на рожден ден! Персоналът е усмихнат и храната беше много добра!
Бихте ли ми казали защо не успях да направя резервация за Хепи Парадайз с отстъпка. Беше неприятна изненада за мен
Отговор от ReZZo.bg:Обектите в сайта сами определят часовите диапазони и дни, в които предоставят отстъпки. Колегите от Happy Paradise Center предоставят 10% до 17:30ч. Резервацията на клиента е била за час 18:00 и поради тази причина резервацията е без отстъпка.
Изключително доволни за пореден път както от кухнята, така и от обслужването. Всичко беше на ниво. Дъщеря ми бе очарована от поднасянето на тортата за рождения й ден.
Супер
Чудесна локация, любезен персонал, отлично обслужване-такава верига със стандарт, който се поддържа вече толкова години няма дори в Европа.
Храната и обстановката бяха супер както обикновено, но поради някаква причина се оказа, че всички резервации направени онлайн са отпаднали, и се наложи да изчакаме 40 мин отпред. Никой не обясни каква е причината, предполагам, че системата се е сринала заради празника. За първи път се случва, но все пак е хубаво да се обърне внимание на това.
Аз съм много редовен клиент на Хепи.От както се обнови менюто го посещавам още по често,но не ми харесва това ,че искам да си поръчам нещо без сирене ми се отказва … Това дразни много !
Явно собственика разчита на разработката на 'името ' качеството,е под всякаква критика!
Бавно и мудно обслужване.При сервиране на салати и изливане върху ръцете на сервитьора.След многократно натискане на бутона за повикване на сервитьор никой не идваше:(.Изчакване на сметка 30 минути.Редовен клиент съм на Хепи Парадайз ,но този път се изложиха.
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме управата на обекта, като те ни увериха, че ще предприемат незабавно мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Всеки ден е празник с Хепи, а когато имаш личен празник е перфектния подарък!
Running a bit late. Will be there before 230
Нивото на обслужване е паднало значително... За съжаление качеството на храната няма нищо общо, с това което беше преди.
Както винаги перфектна храна и обслужване!
Приятно място
Уникално!
Много вкусно и обслужването беше на ниво
Всичко беше наред от към кухня и обслужване, нооо течеше от целия покрив на градината
Чудесна вечер!
Неприятно отношение от хостесата на входа.
Обслужването и храната бяха на ниво
Благодаря за прекрасното обслужване и внимание с което бяхме удостоени. Всичко беше перфектно, включително и вкусните ястия. Бъдете здрави!
Отговор от ReZZo.bg:От името на Happy Paradise и ReZZo бихме искали да благодарим за обратната връзка! Мнението Ви е от изключителна важност за нас!
Обслужването както винаги беше на ниво. За съжаление музиката беше прекалено силна на моменти и не можехме да се чуем. Беше страшно горещо!
Много останахме доволни от обслужването и отношението на нашата сервитьорка ????????????
Винаги коректни!
⭐⭐⭐⭐⭐
Много вкусно суши и чудесно обслужване!
Беше много вкусно и въпреки, че имаше много хора бяхме обслужени бързо от любезната Аня. Също така хубаво, че имахме резервация, защото имаше опашка от поне 20 човека пред вратата на ресторанта.
Благодаря на екипа на Реззо за резервацията - супер сте!!!!!
За съжаление този път пълно разочарование. Част от храната пристигна студена 1.час и 10 Мин след като, поръчахме. Останахме гладни и недоволни…
Супер!
Хубава храна, перфектно обслужване.
Супер, както винаги :)
Вентилацията в помещението беше ужасна. През цялото време духаше студен въздух директно върху хранещите се, което разваляше комфорта и удоволствието от престоя
Успешна резервация на 15-ти септември!
Храната и обслужването както обикновено бяха на високо ниво! Една забележка имам и тя е, че сепарето на което трябваше да седнем беше цялото в трохи.
Добро обслужване, хубава храна
Абсолютно безумие. Няма запазана маса, , някави хора “били седнали”. Казаха ни да чакаме, до като се освободи маса. Може би в кръчмата на бай Гошо човек очаква подобно приключение, но не и в една от скъпите вериги в България.Въобще абсурдни неща за едно Европейско заведение. Не разбирам защо Rezzo работите с подобни ресторанти.
Много лошо обслужване!
Сервитьорката ни която макар че беше от 2 дни се справи отлично с обслужването и всичко беше мн вкусно
Бързо и перфектно обслужване въпреки пълното заведение, много вкусна храна.
Невероятна обстановка и обслужване!
Обслужванете беше много добро, но не мога да кажа същото за храната. Мидите, които ядохме 30% от порцията беше само черупки без самата вътрешност (не бяха изпопадали просто ги нямаше), ориза на сушито беше изключително сух както и джинджифила. Поръчахме и пиле Том ям, като в менюто не пишеше да има гъби, но за жалост те присъстваха в порцията.
Всички останахме доволни от храната и обслужването. Благодаря Ви.
Мексиканското меню ни допадна. Обслужването както винаги - на ниво! Благодарим!
Храната и обслужването бяха на ниво, единствено при плащането не ни бяха калкулирали отстъпката. Наложи се да чакаме доста време докато поправят пропуска и въпреки че поискахме плащане с карта, все едно не го отразиха и се наложи да платим в брой. :)
Всичко беше добре,прекарахме една хубава вечеря.Благодаря ви :)
Всичко беше супер,ако изключим ,че сервитьорката забрави да ни приложи отстъпката и каза , че няма как да го коригира.
Отговор от ReZZo.bg:След проведена кореспонденция по случая, с ресторанта и клиента изяснихме създалото се недоразумение.Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Клиентът ще бъде компенсиран.
Обслужването беше отлично!
Персоналът не беше любезен, настаниха ни на клатеща се крайна маса и се забавиха със сметката. Храната беше хубава.
Храната беше вкусна, но открихме камъче в едната от порциите.
Доволни сме от всичко, обслужването, бързо сервирана и вкусна храна. Препоръчвам!
Не ни беше направена отстъпката от 15% ,тъй като бяхме с един човек повече.,и ни казаха,че не зависи от тях и няма да ни направят отстъпката от 15% ,която ни се полагаше!
Отговор от ReZZo.bg:Окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
Масата беше ма много хубаво място,обслужването чудесно,храната кскто винаги вкусна
Любимият ресторант на цялото семейство. Храната е винаги вкусна, обслужването - любезно и обстановката - приятна. Изненадите с различните менюта на всеки няколко месеца правят ресторанта уникален за страната. Препоръчвам
Както винаги, всичко беше на ниво!
Проблема беше там, че в сметката ни нямахме отбелязана 20% отстъпка от резо и си заплатихме пълната стойност на поръчката
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Беше кошмарно изживяване. В помещението, в което бяхме настанени първоначално беше страшно задушно и миреше лошо. След молба да се направи нещо по въпроса, управителката вдигна рамене и каза, че това е най-доброто, на което са способни климатиците и вентилацията им. Съответно ни преместиха на друга маса, която пък установихме, че лепне. При въпрос към управителката, отговорът беше, че използват изключително качествени препарати, та затова така. Преместиха ни на трета маса, където кожените слове бяха мръсни и сцепени от изонсване. В тоалетната нямаше течен сапун. Персоналът не се впечатляваше особено от забележките ни. Иначе храната беше добре, но изживяването - никак.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки.
Много добре! Всичко беше ОК, отстъпката беше приложена без да напомняме.
Професионално обслужване и вкусна храна!
Беше супер!
Както винаги любезно и вкусно. С една доста неприятна забележка, която можеше да има лоши последици. В сладоледа имаше пластмасови частици. Извиниха се, но не направиха необходимото, поне да донесат друг.
Тиквичките по гръцки, приготвени по нов начин, на по-малки парчета, бяха много добри! Сутляша със смокини също!
Храната беше сравнително вкусна от новото гръцко меню, както и обслужването приятно, но в целия огромен ресторант се "носеше" миризма на пържена риба и беше изключително неприятно.
Беше страхотно! Гръцкото меню е прекрасно!
Приятна обстановка, любезен персонал, добро обслужване и много вкусна храна. Беше начислена 20 % отстъпка за резервация през rezzo.bg.
Бързо, вкусно и много любезно обслужване!
Настаниха ни на маса до отворената врата на терасата за пушачи - бяхме с дете на 4г. При желание да сменим масата /свободни имаше много, даже искахме по-малка, че приятелите ни не дойдоха/ казаха, че тогава отпада отстъпката от 20%. Много некоректно, ако искаме през резо, трябва да дишаме цугарен дим, сякаш нарочно там ни бяха настанили. Обслужването, сервитьорката и храната бяха, както винаги, на ниво. Но много се разочаровам от ситуацията с масата. Хапнах е набързо и тръгнахме. Моля, Резо да имат предвид невъзможността за смяна на маса!
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента и ресторанта стана ясно, че отстъпката е била предоставена. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Беше изключително приятна вечер
Перфектно,както винаги!
Харесва ни много вашата кухня, но въпреки че имах резервация за 18 ч. с 20 % отстъпка, вие ми направихте сметката от 66 лв. без тази отстъпка. Чаках близо 15-20 мин. да ми донесете сметката за плащане За първи път ми се случва това и ми стана много неприятно, когато видях после че отстъпката я няма. Моля да си погледнете квитанциите и наистина да си коригирате отношението спрямо вашите клиенти.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство при посещението Ви в ресторант "Happy Paradise Center". Клиентите, резервирали през платформата на ReZZo.bg, e необходимо да спазят три важни условия – да не закъсняват повече от 15 минути след посочения час за резервация, при посрещане в ресторанта да съобщят името, на което е записана резервацията и че е направена през сайта на ReZZo.bg, за да може своевременно да им бъде посочена масата. При поискване на сметката отново е необходимо да се напомни на персонала за отстъпката, за да може да бъде отразена. С оглед натовареността в обектите последното условие е необходимо, за да не се допускат такъв тип ситуации. Пълна информация можете да откриете в секция "Гаранция ReZZo". Екипът на ReZZo.bg ще вземе под внимание коментара Ви и благодари за обратната връзка. Вашето мнение е ценно за нас!
Хостесата беше много мила и усмихната и ни заведе до масата. Сервитьорът ни беше много внимателен. Всичко беше наред с поръчката ни и ястията идваха бързо. Храната и лимонадата бяха много вкусни. Ще се върнем отново :)
Всичко беше на високо ниво!
приятна обстановка, вкусна храна! Новото суши меню е превъзходно!
Сервитьорката, която ни обслужи в началото беше любезна. Отстъпката от резервацията не беше начислена на сметката. Помолих я да я оправи при което не й стана никак приятно. Оставих бакшиш, но явно не беше достатъчен. При ставане от масата и “Довиждане” от моя страна, не получих отговор. Почувствах се кофти. Разочарована съм от тази сервитьорка, нетипична за Хепи!
Както винаги на ниво!
Перфектно обслужване
Всичко беше перфектно!
Беше добре
Good and fast service. But They didn"t make discount as showed on Rezzo site. I forgot to remind them too.
Както винаги, обслужването беше на ниво, храната вкусна, но не успяхме да използваме отстъпката от 20% , тъй като сервитьорката не получава информация, че имаме такава.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg, при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. След направена проверка по случая установихме, че клиентката не е следвала общите условия, поради това не е получила отстъпката, към резервацията си.
Все как обычно)) Закуски и основное блюдо приносят вместе)))
Нямаше проблем с резервацията. Въпреки големия наплив на клиенти обслужването и храната бяха на ниво. Както винаги, благодаря.
Изключително съм доволен от търпението на персонала :) а госпожицата, която (май) беше на обучение - Силвия - беше изключително любезна. 10 точки за Грифиндор само заради сервиза!
перфектно обслужване, вкусна храна, чудесна обстановка
Препоръчвам панираните кашкавалчета с шарена сол и пилешките късчета с ароматни зеленчуци.
Приятна атмосфера, освежено меню, бързо и адекватно обслужване ... с удоволствие си бодваме често в Хепи :)
Вчера поканих гости за рождения си ден в Happy Paradise, като направих резервация през Rezzo.bg.Много съм доволна, получих отстъпка , независимо , че закъснях 15 минути. Обслужването беше отлично, храната-на ниво. Нямам никакви забележки. Съветвам ви да пробвате тази система за резервации , както и , разбира се - Happy Paradise.
perfect place and food
Много добро обслужване и храна!
Обслужването беше перфектно.Както винаги всичко на ниво!
Всичко беше наред, както винаги в Хепи. Единствено в салона, където бяхме настанени, беше по-задимено, отколкото очаквахме като за салон за пушачи.
Приятно място. Препоръчвам сьомга със спагети.
Всичко беше точно, от отношението на персонала до качеството на храната.
Всичко беше чудесно, обслужване, храна, обстановка, с едно леко изключение, беше доста хладно. Не мисля че е нормално цялата компания да стойм с якета все едно сме на отркито. Но иначе Отличен!
Много приятна обстановка с изключителна гледка към Витоша и прекрасно обслужване!
Здравейте, Много ни допадна. Силно препоръчваме.
Бързо и на хубаво място бяхме настанени.
Бързо обслужване,вкусно приготвена храна,дори ни настаниха преди часа на резервацията,защото бяхме подранили.Всичко беше прекрасно!
Прекрасен интериор, отлично богато меню, много добро обслужване!
Перфектно обслужване, превъзходна кухня, приятна обстановка, изключително любезен персонал! Ще ви посетим отново!
Отново прекрасна храна и обслужване, но и забравен дискаунт в сметката.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че при пристигане в ресторанта е уведомила персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметката не е предоставила SMS-a или e-mail-а, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация. Отстъпката към резервацията с ReZZo.bg е била начислена. В случая е имало объркване, но от ресторанта своевременно са поправили грешката. Станало е недоразумение при препредаването на информацията между персонала в ресторанта.
Бяха забравили за отстъпката. Извиниха се. Дадоха я.
awesome
Много зле, не се държаха любезно, забравиха единия десерт и като капак на всичко не ми приспаднаха 20те % отстъпка. При посрещането срещу името ми пишеше 20%, като се настанихме казахме че имаме 20% и накрая ни донесоха сметката без нея , след което дойде някой друг и каза че е трябвало да кажа като си ооискам сметката... Е добре де няма през 5 минути да им казвам, толкова ли не помнят !!!! По вече в това" happy " с това надменно поведение и тази не коректност няма да ходя!!!
Много добър ресторант
Всичко беше на ниво, единствено беше малко по-задимено в Зимната градина.
Винаги обслужването е било на ниво, но този път и храната беше повече от ОТЛИЧНА! Благодаря и до скоро:)
По принцип всичко е ОК, както обикновено. Само че нямаше отстъпка, защото сервитьорката отказа да я начисли. Още при влизане казах, че имам резервация през Rezzo и очаквах, че за това се знае. След като поисках сметката беше донесена сметка без отстъпка и след като поисках да я поправим, отговорът беше, че вече не може. То че може - може, защото са ми коригирали друг път така сметката, но при положение, че съм казал при влизане, не виждам защо трябваше да се повтарям. Като цяло обслужването ни на този ден беше малко намусено.
Както винаги на ниво
Екипът е страхотен! Кухнята също, а и децата си забавляваха много.
Беше много приятно, храната както винаги беше вкусна, обслужването беше на ниво. С удоволствие ще се върнем пак :)
Когато пристигнахме казахме,че имаме резервация от Резо бг, но отстъпка в сметката не ни беше направена.Храната беше чудесна
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. След кореспонденция с клиента стана ясно, че е пропуснал да предостави потвърждение на обслужващия персонал и поради това не е била начислена отстъпката, към неговата сметка.
Сметката не беше намалена, наложи се да я коригират, въпреки, че когато влязох в заведението предупредих. Случва ми се за втори път. Явно, ако мине номера...
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. След кореспонденция с клиента стана ясно, че е пропуснал да предостави потвърждение на обслужващия персонал и поради това не е била начислена първоначално отстъпката, към неговата резервация.
Храната и обслужването бяха на ниво, но така и не получих резервирана отстъпка, за която споменах на персонала в момента на пристигането. Липсва кореспонденция между персонала, който също не е и много адекватен.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. В случая клиентката е пропуснала да предостави потвърждението на обслужващия персонал и поради това не е била начислена отстъпката, към нейната резервация.
Обслужването не беше на ниво, сервитьорката почти не идваше до масата, за да отсервира или взема допълнителна поръчка, а ресторанта не беше натоварен. Не работеха и звънците за поеикване, така че единственият начин да привлечем вниманието на дамата беше да отидем до нея на крака. Не знам дали това се дължеше на факта, че бяхме с резервация през Резо и имаме отстъпка.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента. От ресторанта съжаляват за създаденото неудобство и ще вземат необходимите мерки за да се избегнат подобни ситуации за в бъдеще.
Вече за трети път ми се случва,когато имам резервация с отстъпка,момичето,което ни обслужва,да се държи нелюбезно.В Happy-Виктория и два пъти в Paradise.Но последният път беше трагично.Храната беше добра,но закъсняла напитка,неразбрала за поръчка,чакакне на 15 мин. за сметка....Направо съм потресена.Като се има предвид,че всяка събота и неделя семейството ми обядва в Хепи и то в Paradise,смятам че е добре коментарът ми да стигне до очите на мениджъра на заведението.Винаги сме били доволни и предоволни от веригата,но тези момичета развалят имидж,който е граден с години.Като че те ми плащат сметката или отстъпката е за сметка на техния джоб.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента. Ще бъде направено нужното от страна на ресторанта, за да не бъдат допускани подобни ситуации за в бъдеще.
Всичко беше OK,докато не ми поискаха SMS-а с някакъв код.Накараха ме да се почувствам като измамник,че ги лъжа за някаква отстъпка
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че отстъпката към резервацията с ReZZo.bg е била начислена. Едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резерваци е, че при поискване на сметката е необходимо да се предостави SMS-a или e-mail-а, който клиента е получил за потвърждение на резервацията.
Не сме доволни. Вавно обслужване за разлика от други Happy ресторанти. Крилцата бяха изклщчително мали, сосът барбекю беше в 1/2 количество. Накрая дори ни бяха объркали сметката без да начислят отстъпката. Не бих посетила точно този ресторант отново.
Отговор от ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила на ReZZo.bg за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея.
Въпреки резервацията и отстъпката от 20%, описана на сайта, на нас ни начислиха 15% отстъпка, тъй като сметката била ниска - 390 лв..Два пъти говорих с управителя и не се съгласи..това на практика означава, че отстъпките са фалшиви и не може да гарантирате за тях през сайта ..
Отговор от ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила на ReZZo.bg за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея.
Стандартния номер - след 3ч и 30 мин разговори и хвапане поисках сметката и забравих да повторя отново, че имам резервация с резо и ми отказаха отстъпката ... Щом Хепи смятат, че ще забогатеят от една прибрана отстъпка, да видим колко ще забогатеят, като загубят клиент
Отговор от ReZZo.bg:При поискване на сметката клиентът не е предоставил SMS-a или e-mail-а, който е получил за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация.
Целият процес от резервирането на маса, през потвърждаването, до настаняването, обслужването и изпращането ни мина безпроблемно, за което благодаря на Rezzo.bg и професионалната работа на Happy! Желая им много професионални успехи и доволни клиенти!