Ресторантът, част от Happy Bar & Grill, е със съвсем нова концепция и разнообразно меню за веригата. Акцент са пресните зеленчуци и плодове, както и използването само на прясно охладено месо. Менюто предлага богато разнообразие на риба и морски дарове, както и много здравословни ястия с пилешко и телешко.
Заведението разполага с просторна зала, суши салон, лятна и зимна градина, голям бар, детски кът със специфично работно време и cooking show зона, където храната се приготвя пред очите на клиентите. Всеки от тях може не само да наблюдава как се приготвя поръчката му, но и да задава въпроси на готвачите.По-голяма част от ястията се приготвят на специални пещи, тип барбекю Josper, които запазват хранителната стойност на продуктите и придават страхотен вкус при печене.
В ресторант Happy Paradise Center има 550 места, включително и на двете тераси на покрива на МОЛ-а, които са с прекрасна гледка към Витоша. Заведението се намира на втория етаж срещу Синема Сити, в зоната за развлечения на Paradise Center в София.
Допълнителни опции: | Бебешко столче, Място за хора с увреждания и Телевизор |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica, American Express и Diners Club |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина, Паркинг |
Работно време: | 12:00 - 24:00 |
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. Резервираната маса зависи от избраното от Вас местоположение и текущата наличност в ресторанта. Имате право да смените резервираната маса с друга маса в избраната от Вас част на ресторанта, която е свободна в часа на Вашата резервация и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Мексиканското меню ни допадна. Обслужването както винаги - на ниво! Благодарим!
Храната и обслужването бяха на ниво, единствено при плащането не ни бяха калкулирали отстъпката. Наложи се да чакаме доста време докато поправят пропуска и въпреки че поискахме плащане с карта, все едно не го отразиха и се наложи да платим в брой. :)
Всичко беше добре,прекарахме една хубава вечеря.Благодаря ви :)
Всичко беше супер,ако изключим ,че сервитьорката забрави да ни приложи отстъпката и каза , че няма как да го коригира.
Отговор от ReZZo.bg:След проведена кореспонденция по случая, с ресторанта и клиента изяснихме създалото се недоразумение.Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Клиентът ще бъде компенсиран.
Обслужването беше отлично!
Персоналът не беше любезен, настаниха ни на клатеща се крайна маса и се забавиха със сметката. Храната беше хубава.
Храната беше вкусна, но открихме камъче в едната от порциите.
Доволни сме от всичко, обслужването, бързо сервирана и вкусна храна. Препоръчвам!
Не ни беше направена отстъпката от 15% ,тъй като бяхме с един човек повече.,и ни казаха,че не зависи от тях и няма да ни направят отстъпката от 15% ,която ни се полагаше!
Отговор от ReZZo.bg:Окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
Масата беше ма много хубаво място,обслужването чудесно,храната кскто винаги вкусна
Любимият ресторант на цялото семейство. Храната е винаги вкусна, обслужването - любезно и обстановката - приятна. Изненадите с различните менюта на всеки няколко месеца правят ресторанта уникален за страната. Препоръчвам
Както винаги, всичко беше на ниво!
Проблема беше там, че в сметката ни нямахме отбелязана 20% отстъпка от резо и си заплатихме пълната стойност на поръчката
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Беше кошмарно изживяване. В помещението, в което бяхме настанени първоначално беше страшно задушно и миреше лошо. След молба да се направи нещо по въпроса, управителката вдигна рамене и каза, че това е най-доброто, на което са способни климатиците и вентилацията им. Съответно ни преместиха на друга маса, която пък установихме, че лепне. При въпрос към управителката, отговорът беше, че използват изключително качествени препарати, та затова така. Преместиха ни на трета маса, където кожените слове бяха мръсни и сцепени от изонсване. В тоалетната нямаше течен сапун. Персоналът не се впечатляваше особено от забележките ни. Иначе храната беше добре, но изживяването - никак.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки.
Много добре! Всичко беше ОК, отстъпката беше приложена без да напомняме.
Професионално обслужване и вкусна храна!
Беше супер!
Както винаги любезно и вкусно. С една доста неприятна забележка, която можеше да има лоши последици. В сладоледа имаше пластмасови частици. Извиниха се, но не направиха необходимото, поне да донесат друг.
Тиквичките по гръцки, приготвени по нов начин, на по-малки парчета, бяха много добри! Сутляша със смокини също!
Храната беше сравнително вкусна от новото гръцко меню, както и обслужването приятно, но в целия огромен ресторант се "носеше" миризма на пържена риба и беше изключително неприятно.
Беше страхотно! Гръцкото меню е прекрасно!
Приятна обстановка, любезен персонал, добро обслужване и много вкусна храна. Беше начислена 20 % отстъпка за резервация през rezzo.bg.
Бързо, вкусно и много любезно обслужване!
Настаниха ни на маса до отворената врата на терасата за пушачи - бяхме с дете на 4г. При желание да сменим масата /свободни имаше много, даже искахме по-малка, че приятелите ни не дойдоха/ казаха, че тогава отпада отстъпката от 20%. Много некоректно, ако искаме през резо, трябва да дишаме цугарен дим, сякаш нарочно там ни бяха настанили. Обслужването, сервитьорката и храната бяха, както винаги, на ниво. Но много се разочаровам от ситуацията с масата. Хапнах е набързо и тръгнахме. Моля, Резо да имат предвид невъзможността за смяна на маса!
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента и ресторанта стана ясно, че отстъпката е била предоставена. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Беше изключително приятна вечер
Перфектно,както винаги!
Харесва ни много вашата кухня, но въпреки че имах резервация за 18 ч. с 20 % отстъпка, вие ми направихте сметката от 66 лв. без тази отстъпка. Чаках близо 15-20 мин. да ми донесете сметката за плащане За първи път ми се случва това и ми стана много неприятно, когато видях после че отстъпката я няма. Моля да си погледнете квитанциите и наистина да си коригирате отношението спрямо вашите клиенти.
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство при посещението Ви в ресторант "Happy Paradise Center". Клиентите, резервирали през платформата на ReZZo.bg, e необходимо да спазят три важни условия – да не закъсняват повече от 15 минути след посочения час за резервация, при посрещане в ресторанта да съобщят името, на което е записана резервацията и че е направена през сайта на ReZZo.bg, за да може своевременно да им бъде посочена масата. При поискване на сметката отново е необходимо да се напомни на персонала за отстъпката, за да може да бъде отразена. С оглед натовареността в обектите последното условие е необходимо, за да не се допускат такъв тип ситуации. Пълна информация можете да откриете в секция "Гаранция ReZZo". Екипът на ReZZo.bg ще вземе под внимание коментара Ви и благодари за обратната връзка. Вашето мнение е ценно за нас!
Хостесата беше много мила и усмихната и ни заведе до масата. Сервитьорът ни беше много внимателен. Всичко беше наред с поръчката ни и ястията идваха бързо. Храната и лимонадата бяха много вкусни. Ще се върнем отново :)
Всичко беше на високо ниво!
приятна обстановка, вкусна храна! Новото суши меню е превъзходно!
Сервитьорката, която ни обслужи в началото беше любезна. Отстъпката от резервацията не беше начислена на сметката. Помолих я да я оправи при което не й стана никак приятно. Оставих бакшиш, но явно не беше достатъчен. При ставане от масата и “Довиждане” от моя страна, не получих отговор. Почувствах се кофти. Разочарована съм от тази сервитьорка, нетипична за Хепи!
Както винаги на ниво!
Перфектно обслужване
Всичко беше перфектно!
Беше добре
Good and fast service. But They didn"t make discount as showed on Rezzo site. I forgot to remind them too.
Както винаги, обслужването беше на ниво, храната вкусна, но не успяхме да използваме отстъпката от 20% , тъй като сервитьорката не получава информация, че имаме такава.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg, при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. След направена проверка по случая установихме, че клиентката не е следвала общите условия, поради това не е получила отстъпката, към резервацията си.
Все как обычно)) Закуски и основное блюдо приносят вместе)))
Нямаше проблем с резервацията. Въпреки големия наплив на клиенти обслужването и храната бяха на ниво. Както винаги, благодаря.
Изключително съм доволен от търпението на персонала :) а госпожицата, която (май) беше на обучение - Силвия - беше изключително любезна. 10 точки за Грифиндор само заради сервиза!
перфектно обслужване, вкусна храна, чудесна обстановка
Препоръчвам панираните кашкавалчета с шарена сол и пилешките късчета с ароматни зеленчуци.
Приятна атмосфера, освежено меню, бързо и адекватно обслужване ... с удоволствие си бодваме често в Хепи :)
Вчера поканих гости за рождения си ден в Happy Paradise, като направих резервация през Rezzo.bg.Много съм доволна, получих отстъпка , независимо , че закъснях 15 минути. Обслужването беше отлично, храната-на ниво. Нямам никакви забележки. Съветвам ви да пробвате тази система за резервации , както и , разбира се - Happy Paradise.
perfect place and food
Много добро обслужване и храна!
Обслужването беше перфектно.Както винаги всичко на ниво!
Всичко беше наред, както винаги в Хепи. Единствено в салона, където бяхме настанени, беше по-задимено, отколкото очаквахме като за салон за пушачи.
Приятно място. Препоръчвам сьомга със спагети.
Всичко беше точно, от отношението на персонала до качеството на храната.
Всичко беше чудесно, обслужване, храна, обстановка, с едно леко изключение, беше доста хладно. Не мисля че е нормално цялата компания да стойм с якета все едно сме на отркито. Но иначе Отличен!
Много приятна обстановка с изключителна гледка към Витоша и прекрасно обслужване!
Здравейте, Много ни допадна. Силно препоръчваме.
Бързо и на хубаво място бяхме настанени.
Бързо обслужване,вкусно приготвена храна,дори ни настаниха преди часа на резервацията,защото бяхме подранили.Всичко беше прекрасно!
Прекрасен интериор, отлично богато меню, много добро обслужване!
Перфектно обслужване, превъзходна кухня, приятна обстановка, изключително любезен персонал! Ще ви посетим отново!
Отново прекрасна храна и обслужване, но и забравен дискаунт в сметката.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че при пристигане в ресторанта е уведомила персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметката не е предоставила SMS-a или e-mail-а, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация. Отстъпката към резервацията с ReZZo.bg е била начислена. В случая е имало объркване, но от ресторанта своевременно са поправили грешката. Станало е недоразумение при препредаването на информацията между персонала в ресторанта.
Бяха забравили за отстъпката. Извиниха се. Дадоха я.
awesome
Много зле, не се държаха любезно, забравиха единия десерт и като капак на всичко не ми приспаднаха 20те % отстъпка. При посрещането срещу името ми пишеше 20%, като се настанихме казахме че имаме 20% и накрая ни донесоха сметката без нея , след което дойде някой друг и каза че е трябвало да кажа като си ооискам сметката... Е добре де няма през 5 минути да им казвам, толкова ли не помнят !!!! По вече в това" happy " с това надменно поведение и тази не коректност няма да ходя!!!
Много добър ресторант
Всичко беше на ниво, единствено беше малко по-задимено в Зимната градина.
Винаги обслужването е било на ниво, но този път и храната беше повече от ОТЛИЧНА! Благодаря и до скоро:)
По принцип всичко е ОК, както обикновено. Само че нямаше отстъпка, защото сервитьорката отказа да я начисли. Още при влизане казах, че имам резервация през Rezzo и очаквах, че за това се знае. След като поисках сметката беше донесена сметка без отстъпка и след като поисках да я поправим, отговорът беше, че вече не може. То че може - може, защото са ми коригирали друг път така сметката, но при положение, че съм казал при влизане, не виждам защо трябваше да се повтарям. Като цяло обслужването ни на този ден беше малко намусено.
Както винаги на ниво
Екипът е страхотен! Кухнята също, а и децата си забавляваха много.
Беше много приятно, храната както винаги беше вкусна, обслужването беше на ниво. С удоволствие ще се върнем пак :)
Когато пристигнахме казахме,че имаме резервация от Резо бг, но отстъпка в сметката не ни беше направена.Храната беше чудесна
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. След кореспонденция с клиента стана ясно, че е пропуснал да предостави потвърждение на обслужващия персонал и поради това не е била начислена отстъпката, към неговата сметка.
Сметката не беше намалена, наложи се да я коригират, въпреки, че когато влязох в заведението предупредих. Случва ми се за втори път. Явно, ако мине номера...
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. След кореспонденция с клиента стана ясно, че е пропуснал да предостави потвърждение на обслужващия персонал и поради това не е била начислена първоначално отстъпката, към неговата резервация.
Храната и обслужването бяха на ниво, но така и не получих резервирана отстъпка, за която споменах на персонала в момента на пристигането. Липсва кореспонденция между персонала, който също не е и много адекватен.
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. В случая клиентката е пропуснала да предостави потвърждението на обслужващия персонал и поради това не е била начислена отстъпката, към нейната резервация.
Обслужването не беше на ниво, сервитьорката почти не идваше до масата, за да отсервира или взема допълнителна поръчка, а ресторанта не беше натоварен. Не работеха и звънците за поеикване, така че единственият начин да привлечем вниманието на дамата беше да отидем до нея на крака. Не знам дали това се дължеше на факта, че бяхме с резервация през Резо и имаме отстъпка.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента. От ресторанта съжаляват за създаденото неудобство и ще вземат необходимите мерки за да се избегнат подобни ситуации за в бъдеще.
Вече за трети път ми се случва,когато имам резервация с отстъпка,момичето,което ни обслужва,да се държи нелюбезно.В Happy-Виктория и два пъти в Paradise.Но последният път беше трагично.Храната беше добра,но закъсняла напитка,неразбрала за поръчка,чакакне на 15 мин. за сметка....Направо съм потресена.Като се има предвид,че всяка събота и неделя семейството ми обядва в Хепи и то в Paradise,смятам че е добре коментарът ми да стигне до очите на мениджъра на заведението.Винаги сме били доволни и предоволни от веригата,но тези момичета развалят имидж,който е граден с години.Като че те ми плащат сметката или отстъпката е за сметка на техния джоб.
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента. Ще бъде направено нужното от страна на ресторанта, за да не бъдат допускани подобни ситуации за в бъдеще.
Всичко беше OK,докато не ми поискаха SMS-а с някакъв код.Накараха ме да се почувствам като измамник,че ги лъжа за някаква отстъпка
Отговор от ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че отстъпката към резервацията с ReZZo.bg е била начислена. Едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резерваци е, че при поискване на сметката е необходимо да се предостави SMS-a или e-mail-а, който клиента е получил за потвърждение на резервацията.
Не сме доволни. Вавно обслужване за разлика от други Happy ресторанти. Крилцата бяха изклщчително мали, сосът барбекю беше в 1/2 количество. Накрая дори ни бяха объркали сметката без да начислят отстъпката. Не бих посетила точно този ресторант отново.
Отговор от ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила на ReZZo.bg за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея.
Въпреки резервацията и отстъпката от 20%, описана на сайта, на нас ни начислиха 15% отстъпка, тъй като сметката била ниска - 390 лв..Два пъти говорих с управителя и не се съгласи..това на практика означава, че отстъпките са фалшиви и не може да гарантирате за тях през сайта ..
Отговор от ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила на ReZZo.bg за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея.
Стандартния номер - след 3ч и 30 мин разговори и хвапане поисках сметката и забравих да повторя отново, че имам резервация с резо и ми отказаха отстъпката ... Щом Хепи смятат, че ще забогатеят от една прибрана отстъпка, да видим колко ще забогатеят, като загубят клиент
Отговор от ReZZo.bg:При поискване на сметката клиентът не е предоставил SMS-a или e-mail-а, който е получил за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация.
Целият процес от резервирането на маса, през потвърждаването, до настаняването, обслужването и изпращането ни мина безпроблемно, за което благодаря на Rezzo.bg и професионалната работа на Happy! Желая им много професионални успехи и доволни клиенти!