В една от най-старите и красиви сгради в самия център на София се е приютил ресторант Добро Парчевич. На 50 крачки разстояние от бул. „Витоша”, на ул.”Петър Парчевич” 33, гордо се откроява аристократичната сграда.
Атмосферата вътре с лекота предразполага да се потопиш в домашен уют и да вкусиш от богато и приготвено с много любов меню. В топлите месеци ресторантът разтваря обятията си, за да прегърне своите клиенти под зелените листа на смокинови дървета в романтичната си градина.
Това съвсем не е всичко, с което ресторантът може да Ви покори. Всяка седмица тук се случват разнообразни и необичайни културни събития. С живата музика, интересните беседи и вкусна храна в ресторант Добро Парчевич без съмнение ще нахраните тялото си, но ще задоволите и културния си апетит.
Допълнителни опции: | Лятна градина/тераса, Зимна градина , Телевизор, Бебешко столче, Подходящ за рождени дни и Подходящ за групи |
Начини за плащане: | в брой, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica |
Разполага с: | Wi-Fi, Лятна градина, Зимна градина |
Работно време: |
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
12:00 - 22:00
|
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Резервацията с ReZZo.bg е абсолютно безплатна. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените в менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
1. Часът на Вашата резервация е часът на пристигане в ресторанта. Масата Ви ще се пази не повече от 15 минути. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
2. При пристигането си в ресторанта съобщете на посрещащия Ви персонал, че имате резервация на Ваше име от ReZZo.bg.
3. При поискване на Вашата сметка представете на обслужващия Ви персонал SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на резервацията.
4. Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
5. В часа на резервацията трябва да присъстват над половината от зададения брой хора, който предварително сте посочили. Също така, окончателният брой хора, пристигнали в ресторанта, не трябва да надвишава броя на хората, посочени в резервацията. В подобни случаи ресторантът си запазва правото да откаже резервацията Ви или ако има отстъпка или оферта към нея да не Ви я предостави.
6. При посещението си ще бъдете настанени на маса определена по преценка на ресторанта в избраната от Вас при извършване на резервацията (чрез опцията „тип резервация") част на ресторанта. В случай, че искате да Ви настанят на друга маса в същата или в друга част на ресторанта, ресторантът има право по своя преценка да Ви откаже това, или да Ви премести, но в този случай губите правото си да ползвате промоционалните условия и отстъпките на резервацията.
7. Посочената средна сметка цели единствено да Ви ориентира в цените на менюто на ресторанта и не е минимална сума, която трябва да изразходвате, за да ползвате отстъпката или офертата към резервацията.
8. Можете да откажете или промените Вашата резервация най-късно тридесет минути преди нейното начало. Ако сте резервирали като регистриран потребител, влезте в секция "Моите резервации" във Вашия профил и натиснете съответния бутон към Вашата резервация. Ако сте резервирали без регистрация, в e-mail-a за потвърждение на резервацията има линк към нея, откъдето можете да я откажете или промените.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
Масата Ви ще се пази до 15 минути
Не помните своята парола?
Моля, въведете e-mail-а, с който сте регистриран и ще Ви изпратим потвърждение за смяна на парола.
Въведете Вашия e-mail адрес и град и ще Ви изпращаме последните ресторанти и отстъпки в ReZZo.bg
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Коментари
Отлично обслужване. Пресолена агнешка главичка, торта линдт не си я представях точно така, въпреки че не беше лоша.
Страхотно, уютно, много вкусно, любезен и отзивчив персонал
Обслужването беше на ниво, а храната вкусна! Много красиво заведение! Ще посетим отново ресторант "Добро".
Вкусна храна, приятна обстановка, добро обслужване.
Добро място за срещи със стари приятели !
Персонала, изключително осъзнат и клиентски ориентиран.Храната прясна. Върнахме ястие, без усложнения. Вътрешната част е по спокойна и уютна от градината, но пък там се пуши. Добро си е добро място :) Посетете.
Страхотно обслужване и вкусна храна.
Неадекватно обслужване, притоплена храна. Картофи соте с вид на стиропор, сервирани студени в чугунен съд .
Не бих резервирала отново на същото място. Запазихме маса в зимната градина, за която получихме потвърждение от Реззо - съответно мейл и съобщение във вайбър. Когато отидохме на място един нелюбезен господин ни каза, че нямало места в зимата градина, и ни предложи да ни настани на горен етаж, където не се пуши.
Бързо обслужване.
Много приятно, любезен персонал . Препоръчвам !
За съжаление, когато отидохме в заведението се оказа, че няма информация от Резо за нашата резервация! Ние бяхме 8 човека, планували семеен празник и направили резервацията от сутринта! След като получих потвърждение по вайбър и поща сметнах, че това е достатъчно за да стм спокойна! Ужасна ситуация се получи, както за нас, така и за персонала на Добро. Нямам думи...
Отговор от ReZZo.bg:От името на ReZZo и ресторант Добро Парчевич бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. От ресторанта ни увериха, че са взели всички необходими мерки за да не се случват подобни ситуации в бъдеще.
Здравейте! Като цяло винаги съм била доволна от резервациите си в резо досега. До снощи, когато посетихме ресторанта. Обслужването и атмосферата са без забележка. Това, което ми направи изключително лошо впечатление е, че платата, които бяха оставили на масата (6 чинии салата и 4 чинии меса) бяха на стойност над 350 лв. Резервацията беше за голяма група хора и беше логично да има общи плата, но когато чиния салата се таксува над 40 лв. има нещо нередно. 18 човека трябваше да заплатим сметка над 700 лв. тъй като според сметката в една чиния има около 5 вида скъпи салати. Прекарването ни щеше да е перфектно, ако не беше тази изцепка.
Храната беше отлична, но обслужването под всякаква критика. Резервацията беше за обяд, първо няма кой да те посрещне и търсиш персонала по етажите, после объркаха поръчката, забравиха на едното дете обяда и като финал забравиха и за отстъпката, при условие че изрично казахме че резервацията е през ReZZo.
Както винаги без забележки! Безупречно!
Заведението е много добро, храната хубава. Но беше малко студено, постоянно оставяха вратата за навън отворена, което правеше атмосферата още по- студена.
Вчера, 7 февруари 2019 имахме резервация с 15 % отстъпка. Изпълнихме всички стъпки, които се изискват от клиента 0 уведомяване при пристигане, питане кога искат да представим ваучера и отново напомняне при искане на сметката. Трима различни келнера, които ни обслужваха, само промърморваха нещо и в края сметката ни беше дадена без отстъпка. Попитах как ще я ползвам, отговорът беше: Да да, Резо, ние сме си свързани директно тука на компютъра." Отново поясних, че по сметка не е отразена отстъпка. Последва: "Аааа, да колегата той какво е направил!" и в крайна сметка ми бяха върнати пари, но без поправка на касовия бон. Като цяло впечатлението беше, че персоналът всячески се опита да ни прекара с отстъпката.
Отговор от ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най-искрени извинения на клиента.
Добро обслужване и вкусно приготвена храна. Ще дойдем отново в "Добро".
Много съм доволна,всичко беше на ниво
Не бихме повторили! Беше много задушно и шумно. Порциите бяха прекалено малки. Едни от ястията ни бяха миди и пикантен дроб. Мидите не бяха добре овкусени и недосготвени. Черният дроб беше прегорял и помолихме да е с чесън вместо с чили сос, но ни донесоха с чили. Тоалетната беше в потресаващо състояние!
Отстъпката не беше включене, въпреки че при настаняването уведомих, че резервацията е през сайта, което персонала проверява.
Обслужването беше добро, както и храната. Преместихме се в непушачи, защото в пушачи, вентилацията не беше ОК. Като цяло останахме много доволни.
приятно място и много добра кухня!
Много вкусна храна и добро обслужване, както винаги. Мъничка забалежка за зимната градина - въпреки, че залата е за пушачи, би следвало мястото да бъде и проветриво.
Останах много приятно изненадана . Отлична кухня, приятна обстановка
Много съм доволна! Всичко беше на ниво! Имахме и приятна изненада- комплимент от ресторанта- сезонни плодове
Обстановката в градината е приятна. Обслужването и най-вече храната, могат да претърпят някои подобрения :)
Хубаво е, приятна обстановка, храната е добра.
Обслужването е доста непрофесионално
Обслужването беше прекрасно, персоналът - усмехнат и любезен. Храната и кафето бяха бързо и добре приготвени. Отново ще посетим.
Прекрасно обслужване, вкусна и красиво поднесена храна! Много сме доволни и ще посетим заведението отново!
Пресни и вкусни морски дарове, уютна обстановка и добро обслужване.
Всичко беше уникално вкусно!
Изкарахме чудесно. Много вкусно и разнообразно меню, добри цени. Хлябът от разядката-комплимент беше уникален :) Въпреки че в часа на резервацията бяхме по-малко хора от половината, отстъпката ни беше включена в сметката. Препоръчвам!
Като отидохме,имаше бележка на масата, с името и даже процентите отстъпка ги пишеше.Всички на масата разбраха че масата е резервирана с отстъпка.Като дойде ред да плащаме,сметката беше без отстъпка.След плащане на цялата сума,се наложи да сторнират,като изгубихме 30мин.Имаше и коментар,защо не каза че си от Резо ,преди да платиш....
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. След кореспонденция с клиента стана ясно, че е пропуснал да предостави потвърждение на обслужващия персонал и поради това не е била начислена първоначално отстъпката, към неговата резервация.
в Добро я нямаше резервацията ми.
Отговор от ReZZo.bg:След направена проверка установихме, че се е получило недоразумение при препредаването на информация между персонала в ресторанта. Задействана е ReZZo.bg гаранция и клиентката ще бъде компенсирана с комплимент от заведението при следващо посешение.
НЕ ВАЖИ ЗА ОБЕДНО МЕНЮ
Отговор от ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при направена резервация с отстъпка, отстъпката не може да се комбинира с други промоции и отстъпки в това число специални и обедни менюта.
Здравейте, Може би било добре да напишете, че името на ресторанта вече е Добро, за да не стават обърквания и недоразумения
Отговор от ReZZo.bg:Името на ресторанта беше променено в системата на ReZZo.bg, веднага след подадената информация от ресторанта.Благодарим Ви, за подадения сигнал по този начин имаме възможност
постоянно да подобряваме услугите на ReZZo.bg.
За съжаление нямаше резервация.
Отговор от ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка (ако има такава към резервацията). В този случай от ресторанта са направили всичко възможно да осигурят място на клиентката възможно най-бързо и тя е била обслужена и й е била начислена обещаната отстъпка към сметката.